čtvrtek 6. října 2016

Marie Claire Beauty Box // vyplatí se krabičky krásy?

Popravdě, oznámení, že zítra odlétáme na dovolenou pro mě příjemné nebude, a to ani za předpokladu, že bych se jinak do cílové destinace těšila. Já jsem vrchní plánovač a potřebuji přesně a jasně vědět co se kdy a jak bude dít a velmi špatně reaguji na jakékoliv změny.  Ačkoliv nesnáším náhlé změny a životní překvapení, když se právě ono překvapení týká dárků a kosmetiky, ty samozřejmě naprosto miluji. Proto jsem už před několika lety propadla krabičkám krásy, na které jsem se každý měsíc těšila. Nově je na našem trhu Marie Claire Beauty Box, který jsem si minulý měsíc nemohla nechat ujít.


Krabička krásy je vlastně naprosto úžasný nápad. Každý měsíc vám přijde domů balíček s pár produkty, ze kterých se můžete těšit, nebo jimi udělat radost ženám (nebo i mužům) ve vašem okolí. Marie Claire Beauty Box se od jiných boxů liší hlavně tím, že si jeho obsah můžete prohlédnout předem. Rozhodnutí, jestli se vám box vyplatí nebo ne je tedy čistě na vás. Já se na obsahy boxů záměrně nedívám, chci být kosmeticky překvapena. :)

Toto vydání krabičky krásy bylo již druhé a rovnou ve spojení se Sephorou, což považuji za výborný nápad. První krabičku jsem si nechala ujít zcela záměrně, protože byly v boxu produkty, které již mám (nebo jsem měla) doma a to v zastoupení minimálně 90% boxu. Pokud se nepletu, minulý box stál něco okolo 700,- a tento, ve spolupráci se Sephorou, necelých 1300,- i s poštovným. Čímž se také dostáváme k první zásadní otázce ohledně tohoto typu boxu. Opravdu se vyplatí dát tak velkou sumu za miniatury? Pokud se vám všechny trefí do vkusu, tak podle mě ano. Pokud půlku věcí z boxu nevyužijete, pak určitě ne. Právě proto si myslím, že zveřejnit obsah boxu předem je určitě chytrý krok. I tak je ale na zvážení, zda byste za takovou částku (třeba při akcích v Sephoře) nemohly dostat dva plné produkty v odstínech, které přesně chcete. Že je v boxu například miniatura luxusního (a také luxusně oceněného) krému je sice super, ale pokud byste si ho za normálních okolností stejně nekoupily, je vám k ničemu. Stejně tak šestnáctý balzám na rty, odstín lesku na rty který absolutně nesluší vašemu odstínu pleti ani vkusu, nebo krém na vrásky když je vám dvacet.




Pokud ovšem rády zkoušíte všechny možné značky a chcete objevovat, případně vám výběr daných značek v boxu opravdu sedl, pak je takový box přesně pro vás a není důvod, proč si ho nepořídit i za tuto cenu. Dvojnásob to platí v případě, pokud žádný z produktů ještě nemáte doma, nebo obsahuje miniatury produktů, které jste chtěly vyzkoušet. Dva celé roky jsem také odebírala Lady Box a pořídila si i všechna vydání Missha Boxu. Problém hlavně u Lady Boxu a jeho častém vydávání byl především v tom, že box začal nudit. Nestíhala jsem spotřebovávat všechny ty krémy na ruce, krémy na tělo a sprchové gely a některé mi dokonce doma leží dodnes. O hodnotě boxu je už myslím i škoda mluvit. Nebylo jasné co v něm bude, jaký odstín dostanete, nebo jestli v něm budou zajímavé značky. Ano, cena při předplatném byla doslova pár stovek, ale pro někoho možná i pár vyhozených stovek naprosto zbytečně. Za normálních okolností je třeba zrovna já neutratím za deset sprchových gelů a dva makeupy, které nebudou v mém odstínu. Vydávat box s větší hodnotou a rozmanitějším předem zveřejněným obsahem a navíc pouze čtyřikrát do roka, je mi rozhodně sympatičtější a myslím, že to tak bude vnímat většina z vás. 



Pokud se tedy předem podíváte kolik box stojí a co v boxu je, můžete se rozhodnout, zda se vám vyplatí nebo ne. Odpadá pak zklamání a přehnaná očekávání, se kterými bojují všechny ostatní boxy, které fungují na bázi překvapení. Jedinu věc, kterou boxu, potažmo marketingu musím vytknout, je deklarace hodnoty boxu jako. Nemám totiž ráda, když se cena miniatur vypočítává z celkové ceny produktu. Zrovna nedávno jsem třeba dostala miniatury rtěnek a lesků zdarma k nákupu, stejně tak jiné drobnosti, a to ani nepočítám s tím, že zrovna do Sephory bez akce nebo aspoň slevového kuponu nechodím. Stále jsou to pouze miniatury a já nejsem velkým zastáncem Beauty to Go, kdy například třetinový produkt stojí dvě třetiny plného balení. To je ovšem jen můj subjektivní názor. :)




Marie Claire Beauty Box, 1288,-

Svůj email můžete zadat zde, aby vám přišlo upozornění o dalším boxu. Na této stránce si ho také můžete následně koupit, nebo si prohlédnou obsah boxu, včetně množství a popisu jednotlivých produktů. 

Vzhledem k tomu, že se jednalo o podzimní vydání, s velkou pravděpodobností můžeme ještě před Vánoci čekat nějaké to zimní. A pokud se ptáte mě, jestli bych si box koupila znovu, tak ano. A to i za předpokladu, že bych neznala jeho obsah. Já mám prostě strašně moc ráda dárky a kosmetická překvapení! Co nevyužiji já, přihodím do kosmetickým taštiček svých kamarádek a členek rodiny, které rozdávám jako drobnost k Vánocům nebo narozeninám. A věřte mi, taštička nacpaná miniaturami a vzorky (k nějakému normálnímu dárku samozřejmě :))) ještě nikdy nikoho neurazila.




Pro ty z vás, kdo jste se ještě boxem příliš nezabývali, nebo ho na Instagramu vesele ignorovali, tu mám obsah boxu a stručné hodnocení, jak se mi produkt hodí nebo nehodí a zda bych si ho sama koupila.

*Ultra Shine Lip Gel, Sephora - lesky nemám ráda a moc je nenosím, nevyhovuje mi ani barva, tudíž jako malá drobnost pro kamarádky, případně pro jejich dcery, bude miniatura ideální
*Rtěnka Artist Rouge, MUFE - rudá rtěnka se neztratí nikdy a nikde, navíc se o MUFE rtěnkách hodně mluví a tak jsem ráda, že můžu texturu a výdrž vyzkoušet na vlastní kůži
*Gel na obočí Gimme Brow, Benefit - já už mám odstín 01, nicméně proč nevyzkoušet o trochu tmavší, určitě jsem ráda, případně pak mohu někoho podarovat
*Řasenka Better Than Sex, Too Faced - moje oblíbená řasenka, která poputuje některé z mých kamarádek, která ji na moje doporučení chtěla vyzkoušet
*Tvářenka Orgasm, Nars - zrovna nedávno jsem si koupila dvě plná balení jiných odstínů, takže jsem ráda, že je v boxu zrovna tenhle, který nemám, také myslím, že zrovna tahle tvářenka byla jednou z hlavních hvězd boxu, kvůli které si ho spousta z vás mohla chtít koupit, množství je štědré, 3,5g, (plné balení má 4,8g) pokud tedy máte doma víc než dvě tvářenky, vydrží vám v podstatě až do důchodu :)
*Vůně Floral Touch, Tous - tato značka měla nedávno uvedení a pro mě je zcela neznámá, množství vůně je rozumné, takže si člověk stihne udělat názor, navíc je velikostně ideální do kabelky (10ml)
*Aura Loewe Floral, Loewe - pro mě opět naprosto neznámá značka, ale platí pro ni to samé co u předchozí vůně, také se jedná o květinovou vůni, které v poslední době vyhledávám a oceňuji množství větší než na jedno použití, jak bývá běžně zvykem (15ml) (můj osobní favorit - překrásná vůně!)







*Hydratační oční gel X-treme, Rexaline - i o tomto produktu se hodně mluví, hlavně v blogerských kruzích, protože některé blogerky ho obdržely a i já sama jsem na jeho účinky zvědavá, protože drobné vrásky pod očima mám, na kruhy ovšem zas až tolik netrpím
*Oční péče Intensive Eye Concentrate for Wrinkles, Strivectin - opět krém na oči, který slibuje již během týdne zmírnění jemných i hlubokých vrásek, upřímně, já vrásky okolo očí mám stále a zatím nic doopravdy nefungovalo dlouhodobě :), uvidíme, na druhou stranu dva krémy na oči proti vráskám v jednom boxu mi přijde už trochu moc
*Prime Time primer, Bare Minerals - cestovní balení známého a oblíbeného primeru, který jsem měla na seznamu už poměrně dlouhou dobu, zrovna nedávno jsem dokonce uvažovala nad jeho koupí, tudíž jsem z něj v boxu byla nadšená, množství navíc vystačí na rozumný počet aplikací (15 ml)
*Balzám na rty Coca Cola, Lip Smacker - (plné balení) značku balzámů znám, ale osobně mi nikdy nepřišla ničím výjimečná, balzámy s příchutí limonád ani ničeho jiného mě prostě nepřesvědčí, svoje oblíbené balzámy mám a nerada je měním, protože většinou bývám zklamaná, nicméně jako drobnost někomu kdo má tyhle typy věcí na rty rád se bude hodit
*Hydralifting krém, Eisenberg - nikdy jsem od této značky nic nezkoušela, ačkoliv mám doma slušné množství vzorečků, odstín makeupu dostávám v Sephoře zásadně 00 - který je pro mě nepoužitelný i po té nejdelší zimě, na značku jako takovou se těším a krém ráda zkusím, pokud se i někdo z vás vyžívá v drahé a luxusní pleťové kosmetice, nebo vás zajímá značka Eisenberg, vyzkoušet pořádně krém před jeho koupí je určitě plus
*Okurková detoxikační maska , Peter Thomas Roth - miniaturu už jsem měla (tady) a zrovna tahle okurková mi přišla sice dobrá, nicméně stále dost obyčejná, i teď zpětně bych si koupila spíš dýňovou, masku nejspíš někomu daruji, protože ji asi znovu zkoušet nemusím
*Maska na ruce, Sephora - moc ráda tyhle typy produktů zkouším a od Sephory jsem ještě neměla, na druhou stranu. víc než stovku za jednorázové rukavičky? Nejsem si tím úplně jistá, protože já se hlásím do týmu bavlněných rukavic a ponožek z DM za asi padesát korun, které nosím celonočně (když si vzpomenu) s obyčejným krémem, kdo se také hlásí? :) Masce určitě šanci dám, třeba mě mile překvapí







Myslím, že jsem do článku zahrnula všechny své názory, které na krabičky obecně i tedy konkrétně mám a článek vám bude k užitku třeba příště, až vyjde nový Marie Claire Box. :) Co vy a krabičky krásy? Máte rády? Kupujete? L.

9 komentářů:

  1. Tak na balzám máme úplně stejný názor.😘
    Já jsem hrozně zklamaná z masky, připadá mi naprosto nefunkční (PTR) a po jejím použití nemám vůbec pocit zvýšené hydratace:-(
    Značku Eisenberg znám a miluji, doporučuji Ti toho zkusit víc a zrovna tento přípravek v boxu je mi velmi příjemný.
    Já si box koupila především kvůli kombinaci NARS-MUFE-Benefit, ale upřímně jsou úžasné i oba parfémy a péče je taky bezva.
    Mně moc sednul i oční krém Strivectrin a uvažuji o koupi plného balení, až vypotřebuji svůj Rexaline.
    Už se těším na vánoční balení❤️💚❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty PTR masky jsou prostě buď a nebo.. Na Eisenberg jsi mě teď navnadila :))) Budu se muset mrknout co vlastně značka nabízí a slibuje, opravdu ji vůbec neznám. :) Také se těším na to Vánoční balení!

      Vymazat
  2. Krásne fotečky, ako obvykle u Teba.
    A áno, mám. Aj ten minulý. Z toho minulého som do slova a písmena využila úplne všetko a našla si tam aj svojich dvoch favoritov (krém Institute Esthederm a od Lancome sérum). 2 kúsky išli mojej teenage dcére (vôňa Calvin Klein napr.).
    Tento je tiež max skvelý a využijem okrem 2 vecí všetko (lesk na pery a balzam skončia u dcéry), možno aj jedna z vôní.
    A tiež som dopredu nepozerala čo v ňom je, čomu sa kopec ľudí čudovalo. Chcela som si ale urobiť prekvapenie a radosť sama sebe čo sa podarilo.
    Samotný obal krabičky je tiež skvelý.
    Len som nepochopila či je tak ako bolo v predchádzajúcej súčasťou aj 3-mesačné predplatné časopisu Marie Claire. Nejak som to nezachytila alebo nepochopila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Esthederm je fajn, co jsem od nich měla bylo bezva, kromě čistící vody, ta mi za osm set nepřišla jako nic extra. Je dobře, že ti box sednul, já jsem s tímto také spokojená.. a to je hlavní :)

      Překvapení je prostě překvapení! :) Příště nebudu koukat vlbec, určitě nebudu zklamaná ;-) Jinak k těm časopisům, myslím, že tam nebylo předplatné..

      Vymazat
    2. Minule to predplatné bolo a bolo to fajn.
      Viem, že MC dáva deň vopred večer von mail tým, ktorí si kúpili predchádzajúci box, že sa dá už objednať a tým, ktorí sú zaevidovaní v systéme, že chcú dostať mail o tom, že vyšiel nový box, prišiel až na druhý deň. Ako keby dávali možnosť svojim zákazníkom, ktorí si už box kúpili, kúpiť si ho na 100 %, pretože sa rýchlo vypredá. Čo teda ja kvitujem, je to milá pozornosť.

      Vymazat
  3. Tohle balení se podle mě vydařilo, ale stejně mě nepřesvědčilo k nákupu. Orgasm mi odstínově příliš nesedí, BTS řasenku miluju, ale našla jsem náhradu a zbytek bych si sama od sebe nepořídila. Takže jak píšeš, raději to utratím v Sephoře za plné balení nečeho, co využiju :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Proto je dobře, že se člověk může podívat předem. Když obsah boxu nevyhovuje, místo hromady zbytečných miniatur si prostě koupíš dvě plná balení něčeho, co opravdu chceš nebo potřebuješ :)

      Vymazat
  4. Krabičky krásy ma síce stále fascinujú, no vždy sa obávam sklamania z obsahu. A práve na beauty boxe Marie Claire sa mi páči, že človek dopredu vie, čo sa v ňom bude nachádzať. Toto vydanie som nestihla kúpiť, no keď som sa dozvedela, že bude onedlho ďaľšie predvianočné, ihneď som zadala svoj e-mail, a už netrpezlivo čakám na uvedenie boxu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se na to vánoční těším! Snad bude tak dobré jako tohle :)

      Vymazat