čtvrtek 15. srpna 2019

Novinky DIOR // Perfektní obočí a paletka rozjasňovačů!

Krásný den! Už jste našli svůj ideální gel na obočí? Já ten svůj tedy ano! Minimálně tedy z těch, které jsou dostupné k zakoupení tady u nás. Dior Pump'n'Brow naprosto zbožňuji! A v čem je jiný, skvělý a proč jsem si ho tolik oblíbila jsem vám sepsala a kromě obočí se podíváme i na paletku Dior Backstage 002 Glitz.


Gely na obočí Diorshow *Pump'n'Brow mají měkký mačkací obal, který zajistí rovnoměrně obalený kartáček a já jsem dostala na vyzkoušení čtyři odstíny. 001 (011 Blonde) je světlá studenější blond, 002 (002 Dark Brown) je střední hnědá, 003 (003 Auburn) teplá střední červeno hnědá a 004 (004 Black) tmavá hnědo černá.

Na eshopu Sephory je ještě odstín 021 Chestnut, což je světlá teplejší hnědá. A i když je na mém odstínu 001 ze spodu tuby právě jen 001, je to ten stejný, jako odstín 011 Blonde.

Nejlépe mi sedí odstín 001. Odstín 002 sice zvládnu nosit, protože je to krásná střední studená hnědá, ale musím s ním opatrně, protože jinak skončím s hodně výrazným obočím, které k odbarveným vlasům zvládnou nosit snad jen modelky, ha ha. :)



Gely jsou hustší, ale ne moc a množství na kartáčku si díky měkké tubičce můžete upravit ke své spokojenosti. Co mě překvapilo a vypadá to skvěle, jsou samotné odstíny, které nejsou matné, ale mají nepatrný lesk, až jakoby působí metalicky. To vytvoří krásné a přirozené obočí.

Výsledkem je poměrně husté obočí, i když je to moje jinak světlé a spíš méně husté. Obočí mi zafixované drží celý den a zároveň nejsou chloupky moc tvrdé. Na ty hodně tvrdohlavé to chce ještě o trochu silnější fixaci. Středně silné a jemné chloupky ale tyhle gely bez problémů udrží.
  • Balení: 5/5
  • Pigmentace: 4/5
  • Fixace: 3/5
  • Výdrž: 4/5
  • Koupíte tady




Co musím vyzdvihnout je jak kartáček, tak samotná aplikace. Ideální pro přirozené a bushy brows. Kartáček totiž zvládne nabarvit jednotlivé chloupky a zafixovat je a to aniž bych si obarvila kůži pod obočím, takže výsledek je vzdušný a nevypadá jako blok barvy. Tohle oceníte zejména pokud používáte pouze gel, nebo vykreslujete jednotlivé chloupky a chcete přirozené, ale husté obočí. Velký palec nahoru!


O paletce rozjasňovačů Glow Face Palette se asi nemusím moc rozepisovat. Vídáte ji u mě na Instagramu skoro pořád poslední dobou. :) Jedná se o teplejší a zlatější variantu předchozí paletky a jmenuje se 002 Glitz. Obsahuje dva odstíny se třpytkami (dva nahoře) a dva odstíny pouze s leskem (dva spodní). Díky dvěma různým finišům a čtyřem odstínům ve skladné paletce ji považuji za multifunkční a praktickou.

Horní třpytivé rozjasňovače jsou pocitově sušší, ale ne suché. Stále jsou hladké a hodně třpytivé. Lépe drží a přilnou k pleti, když není úplně suchá, což je dané obsahem třpytek. Spodní dva odstíny bez třpytek mají vysoký lesk, světlejší meruňkový se zlatým leskem a bronzový zlatý, vhodný na opálenou, nebo tmavší pleť. Pokud je na vás 002 moc zlatá, mrkněte i na studenější verzi paletky 001
  • Balení: 5/5
  • Pigmentace: 3/5
  • lesk: 4/5
  • Výdrž: 4/5
  • Koupíte tady


Výdrž je standardní, k večeru už lesk není tak výrazný, ale to samozřejmě záleží i na podkladu, typu pleti, jestli používáte primer, nebo jestli dáváte rozjasňovač na zapudrovaný makeup O tom se také málo mluví.

Pokud dáte rozjasňovač, tvářenku, nebo třeba i bronzer rovnou na makeup, který je trochu vlhký, budou produkty lépe držet a budou vypadat výrazněji, než když je dáte na vrstvu pudru. Já třeba ráda vrstvím krémové produkty a na ně pudrové, výsledný efekt je pak moc hezký a hlavně dlouhodržící.


Rozhodně mi vaše oblíbené gely na obočí (nebo obočenky, jak tomu někdo říká) napište do komentářů a klidně rovnou připojte, proč jsou vaše oblíbené a čím jsou speciální. :) Ráda klidně zkusím nějakou další. I když nevěřím, že Dior jen tak něco překoná. :)) Krásný den a užívejte prázdnin!


*PR vzorky - produkty zaslané k nezávazné recenzi - O mně

5 komentářů: