čtvrtek 1. srpna 2019

Nové primery! Nejlepší báze pod makeup? || Hourglass, Dior Backstage & Becca

Pěkný den! Jak se dnes máte? Doufám že dobře a taky doufám, že pokud sháníte nový primer pod makeup, tak se vám bude dnešní článek hodit. Řekla bych, že trend naprosto matné pleti trochu ustoupil a v popředí opět máme pleť rozzářenou, na pohled hydratovanou a zároveň vyhlazenou. Některé primery dokonce slibuji, že to umí všechno najednou, tak se na to dnes podíváme. :)


Zní to trochu kontradikčně, zmatnění a rozjasnění, ale je to vlastně jednoduché. Když tohle produkt slibuje, představuji si, že zmatní mastnější části pleti a zároveň dodá jemný, kontrolovaný jas celému obličeji. Což zní jako něco, co opravdu chci! :) Když je k tomu navíc i vyhlazení pórů a zároveň bude lépe držet makeup, budu naprosto spokojená.

Báze pod makeup můžete dávat na celý obličej, nebo třeba jen na části, kde je to potřeba. Zmatňující na t-zónu, rozjasňující na tváře a tak dále. Navíc, báze je první krok co se makeupu týče, takže je dobré, pokud obsahuje kvalitní a klidně i pečující složky, nebo třeba SPF, protože v mnoha případech je to nadstavba vaší ranní pečující kosmetiky.


*Hourglass Mineral Veil, minerální matující primer, který má vyplnit póry a obsahuje SPF 15. Je opravdu minerální, poznáte to podle bílého/ namodralého filmu, který na pleti dělá, než ho důkladně rozmažete. Hodně tím připomíná minerální opalovací přípravky. SPF je v minerálních produktech přirozeně, takže SPF 15 je podle mě v pořádku. Navíc to není moc vysoký faktor, takže se nemusím bát pupínků, při důkladném odlíčení večer.

Mineral Veil je pocitově kluzký, nebo jak to popsat :), stačí ho opravdu malé množství na celý obličej a po zaschnutí je pleť sametově hebká a téměř nelepí. Rozhodně prodlužuje výdrž makeupu, ale nevšimla jsem si moc vyplnění pórů a linek, naopak mi občas přišlo, že i makeupy, které mi jinak bez problémů drží, se mi občas v nějaké té lince usadí. Čímž ladně přejdu k balení, které je krásné, skleněné, ale balení má pumpičku, což podle mě není úplně nejlepší nápad, protože v pumpičce primer zasychá a dělá cucky.
  • Balení: 3/5
  • Množství: 30 ml
  • Textura: lehká silikonová / krémová 
  • Efekt na pleti: 3/5
  • SPF: 15 
  • Koupíte tady

*Dior Backstage Face & Body Primer 001, hydratační a rozjasňující primer, který zároveň vyhlazuje a měl by i zmatnit pleť. Ačkoliv je to spousta tvrzení na jeden produkt, popravdě jsem s ním velmi spokojená. Neřekla bych že úplně vyhlazuje, spíš hydratuje, zjemní pleť a dodá jí přirozený glow. Benefitem této báze je rozhodně dlouhodobá hydratace, kterou pleti umí poskytnout. Zároveň jsem ale neměla pocit, že bych se mi pleť mastila víc, než jsem zvyklá.

Konzistence Dior Face & Body Primeru je krémová, víc než bázi pod makeup připomíná právě krém. Jak svou konzistencí, tak účinky a pocitem na pleti. Výborně ji připraví na makeup a ten na pleti vypadá opravdu pěkně. Prodloužení výdrže makeupu je podle mě spíš v tom, že makeup vypadá na pleti déle přirozeně a méně cakey. Dokážu si ho představit zejména na suchou pleť, v zimě, nebo pro ty z vás, kdo jako já milujete rozzářenou pleť. Nicméně ne za pomocí třpytek, ale jen za pomoci hydratace a odrazu světla.
  • Balení: 5/5
  • Množství: 50 ml
  • Textura: krémová, hydratační
  • Efekt na pleti: 5/5
  • SPF: /
  • Koupíte tady

*Becca Skin Love Brighten & Blur Primer, rozjasňující a vyhlazují báze je něco mezi Benefit Porefessional a Dior Backstage Face & Body Primer. Má lehce krémovo / silikonovou konzistenci, ale ne tak moc jako Porefessional a zároveň na pleti působí jako krém. Ideální kombinace! Není moc hutný, ale zároveň je na pleti cítit a zanechává ji hebkou a nepatrně lepkavou, což je dobré pro výdrž makeupu.

Pleť je s tímhle Becca primerem nejen zmatněná a vyhlazená, ale zároveň není ploše matná. Zachovává si sametově matný vzhled s nepatrným leskem. Už z mého popisu je vám asi jasné, že se tahle báze rychle zařadila k mým oblíbeným. Je to podle mě ideální hybrid mezi klasickou silikonovou bází na vyhlazení pórů a rozjasňující bází. Rozhodně můj favorit a navíc má i příjemnou a hodně svěží vůni. Jediné co bych si přála, aby měla trochu praktičtější balení. Jinak ji beru/doporučuji všema deseti. :)
  • Balení: 4/5
  • Množství: 30 ml
  • Textura: lehká krémová, nepatrně silikonová
  • Efekt na pleti: 5/5
  • SPF: /
  • Koupíte tady nebo v setu miniatur


zleva nahoře: Becca, Dior, Hourglass

Ačkoliv jsem báze pod makeup dlouho řadila k dekorativní kosmetice, poslední dobou si čím dál tím víc všímám, že jsou někde na pomezí se skincare. Často obsahují opravdu pečující složky, kvalitně hydratují, mají SPF a tak nejen že pomáhají makeupu s výdrží a naší pleti, aby byla krásnější na pohled, ale i o ni pečují.

Co si budeme povídat, většinou makeup nevypadá dobře zejména proto, že pleť není důkladně hydratovaná a tomu hromada levných silikonů, které bývají v levnějších bázích, většinou nepomůže. Kam řadíte báze pod makeup vy? Péče, skincare, nebo něco mezi? :) A co říkáte na tyhle novinky?


*PR vzorky - produkty zaslané k nezávazné recenzi - O mně

2 komentáře:

  1. Ach jo, moc báze nepoužívám a po tomto článku si chci rovnou dvě koupit! To je neštěstí ty tvoje články :D :-) Jo a nejsem anonym, eli.hot :) Jen mě to nějak tady nově nefrčí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni totiž zrušili Google + takže pokud ses přihlašovala přes tohle, tak teď už to nejde a chce to klasický Google účet :) Já jsem hlavně nadšená z té od Becca, kdybych měla doporučit jednu, ale záleží, co preferuješ ty :)

      Vymazat