pondělí 18. března 2019

MAKEUP TALK: Estée Lauder Double Wear || Recenze & Zkušenosti

Už delší dobu, asi rok, ehm, přemýšlím o tom, že bych začala s články Makeup Talk. Bude to série článků s recenzemi čistě makeupů. Recenze jednoho konkrétního makeupu, aby všechny informace o něm byly přehledně v jednom článku. No a protože pár recenzí už jsem psala, ale přesto mám doma několik makeupů, které samostatnou recenzi nemají, dnes tuto sérii začneme. A dnes to nebude o ničem jiném, než o mém nejoblíbenějším makeupu Estée Lauder Double Wear.

Makeup Estée Lauder Double Wear

Jako první makeup této série jsem nemohla vybrat žádný jiný. :) Estée Lauder Double Wear používám už víc než pět let a stále je to jeden z mých úplně nejoblíbenějších makeupů. Má to svůj důvod. Pro mé potřeby je to perfektní kombinace krytí, finiše, výdrže i toho, jak na mé pleti pracuje během dne.

Estée Lauder Double Wear Stay In Place
  • Množství: 30 ml
  • Cena: 1390,-
  • Konzistence: středně hustá
  • Krytí: vyšší střední 
  • Finiš: matný
  • Výdrž: velmi dobrá 10-12 hodin
  • SPF: 10
  • Koupíte tady, nebo v buticích Estée Lauder
double wear makeup estee lauder zkušenosti a recenze

Konzistencí je to hustší makeup, ale pokud ho používám na dobře hydratovanou pleť, zas až tak moc hutný a těžký mi nepřijde. Řekla bych, že je cítit tak středně a také záleží, jak velké množství ho aplikuji. Čím víc makeupu použijete, tím víc ho na pleti budete cítit a to platí o všech makeupech obecně. Při opravdu malém množství, nebo při smíchání makeupu s kapkou pleťového oleje, z něj dostanete lehčí krytí i lehčí makeup.

Pořád se ale jedná o makeup, který není úplně lehký. (Lehčí varianta je třeba Estée Lauder Nude Water Fresh - článek) K makeupům Double Wear teď také seženete pumpičku přímo v buticích Estée Lauder.

Finiš je matný, i když znám i o dost matnější makeupy. Na Double Wear se mi líbí, jak během dne pracuje s pletí a je tím hezčí a přirozenější, čím déle ho na pleti mám. Zhruba po šesti až osmi hodinách se začnu mírně lesknout v t-zóně, ale stále to vypadá přirozeně. Chuť, jít se přepudrovat, dostanu až někdy po deseti hodinách nošení. :) V chladném počasí i později. Mastná pleť bude asi potřebovat matující pudr o chvíli dřív.

double wear makeup s pumpičkou

Sedět by měl pleti mastnější až lehce suché, ale pro velmi suchou pleť už bude Double Wear potřeba zkombinovat s vydatným krémem, nebo kvalitní hydratační bází. Obecně se dá říct, že čím sušší pleť máte, tím víc na vás bude krycí makeup moc hutný, moc krycí a bude se během dne oddělovat a zůstávat ve vráskách. Na mastnější pleti, a dobře zafixovaný, pak makeup zůstane delší dobu hezčí. 

Výdrž Double Wear makeupu je neskutečná. Opravdu mi drží celý den, což v mém případě není obligátních osm hodin, ale minimálně dvanáct, protože pokud se namaluji v osm ráno a odlíčit se jdu v jedenáct večer, je to rozhodně víc než osm. :) Zhruba po dvou hodinách na mé pleti přestane vypadat až moc matný a suchý a začne vypadat lépe a přirozeněji. Tento stav mi vydrží zmíněných deset hodin, pak už občas potřebuji trochu matujícího pudru, nebo matující papírek, zejména na prostředek čela a nos.

odstíny makeup Double wear Estée Lauder

Double Wear mi dokonce drží i v posilovně, i když se zapotím. :) Nikde se neslévá, neotírá, ani nedělá mapy a fleky. Ne že bych někomu doporučovala makeup do posilovny, ale pokud je otázka nikam bez makeupu nejdu, nebo půjdu i do fitka s makeupem, mám jasno, ha ha. :)

Co se týče odstínů, je poměrně jednoduchý výběr. Řada N je pro neutrální podtóny, řada C je pro studené růžové podtóny a řada W je pro teplé žluté a olivové podtóny. První číslo je vždy intenzita odstínu a druhé číslo za písmenem je hloubka odstínu. Třeba můj oblíbený zimní 1W2 znamená teplý odstín číslo jedna s větší hloubkou teplého podtónu, než má 1W1. Pokud náhodou tápete, jaký vybrat odstín, skočte si do butiku Estée Lauder vyzkoušet přístroj iMatch, který vám přesně řekne, jaký máte u Estée Lauder makeupů odstín a podtón.

Estée Lauder Double Wear odstíny

Makeupy se každý rok objevují nové a nemůžu si pomoct, ale přicházejí a odcházejí. Mám mnoho oblíbených makeupů, ale z dlouhodobého hlediska se stále a znovu vracím k Estée Lauder Double Wear. Mám doma přes padesát lahviček s makeupy a DW je jeden z mála, který běžím koupit znovu, jakmile mi dojde. Taky už jsem si za svůj kosmetický život koupila minimálně deset lahviček. :))

Dejte mi vědět, jaký já váš all time favourite makeup, který kupujete neustále zas a znovu a který musí být vždy ve vaší kosmetické taštičce! :) Budu se těšit na vaše komentáře a těším se příště u dalšího článku! :)


18 komentářů:

  1. Tak konečně mi někdo vysvetlil jak to číslovaní u EL funguje-myslim to druhe cislo :D děkuji! Můj top makeup je Lancome Teint idole ultra wear a kdyz mam fakt hezkou plet tak Nars tinted moisturizer. Tyhle 2 kupuji furt dokola a miluju je!😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si říkala, že by se ty praktické in mohly někomu hodit :)

      Vymazat
  2. Klasický DW jsem zkoušela před lety a byl pro mě hodně krycí. Koupila jsem si DW Nude Cushion a ten je pro mě ideální, lehké krytí, výdrž a díky houbičce jsem rychle nalíčená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, klasický DW je hodně krycí a ten cushion je spíš takový lehčí a víc fresh :)

      Vymazat
  3. Můj nejoblíbenější make-up je už pár měsíců Pro filt'r od Fenty Beauty. Vydrží mi na pleti i bez jakékoliv báze a je v naprosto perfektním stavu i večer po celodenním nošení. Jednoznačně mých nejlépe utracených 8 stovek! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom právě přemýšlím, že bych zkusila jako další :)

      Vymazat
  4. Makeup od Estée Lauder bych ráda jednou zkusila :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Síce podľa tohto článku mám čím ďalej, tým viac pocit, že tento mejkap pre mňa asi nebude, ale každopádne tento formát článkov vítam :). Sama mám pocit, že mi prestáva vyhovovať väčšina mejkapov, čo mám doma a chytá ma z toho trochu hlavybôľ!!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od toho jsou recenze, aby pomohly s rozhodnutím, jestli ti to vlastně bude sedět, tak to asi účel plní :) Děkuji ;)

      Vymazat
  6. Make up mám doma - v odstínu 1W1, protože mi přišel nejsvětlejší. Je březen a je na mě stále tmavej, takže jsem si ho užila naposledy na podzim... Nojo, jsem průhledná, co se dá dělat. A dle toho, co si pamatuju z podzima, čekala jsem, že to bude větší beton a mile mě překvapil.
    Jinak make up, ke kterému se vracím já a mám vždy lahvičku doma je Color Stay od Revlon. Často make upy míchám, nenosím jej vždy sám o sobě, ale tohle je moje stálice. Krytí a finish a i výdrž je pro mě ideální a hlavně se ztrácí přirozeně, neleze mi do vrásek a nezvýrazňuje suchá místa. A za 4 stovky? Co bych chtěla víc?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíš fakt? :))) ty musíš být úplná Sněhurka, já mám v zimě 1W2 :) revlon jsem měla ve vzorku a moc mi neseděl :)

      Vymazat
  7. Verila by si, že som ho ešte nikdy neskúšala ??? Mám totálny chaos v ich označovaní, tónoch a podtónoch. A najmä mi vadí toľko ospevované silné krytie, ktoré ja nepotrebujem.
    A používam stále dookola makeupy od Guerlain, aspoň 3-4 rôzne, podľa poterby. Tiež úchylka :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jenom dobře, že nepotřebuješ tolik krytí :) Co já bych dala za to, namazat se ráno BBčkem a běžet :) Ale už se tam pomalu blížím! :)

      Vymazat
  8. Dobrý den Luci, Vaše články čtu již pravidelně, i když moc nekomentuji. Přesto občas neodolám a na základě vaších článků nebo storíček nějaký kousek pořídím. Na make up EL se taky chystám. Ale můžu dnes trochu mimo make up? Učarovala mi ta Vaše lampa. Dáte prosím tip, odkud ji máte? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě! :) V první řadě děkuji za podporu a v druhé, lampa by měla být z Bonami pokud se nepletu :)

      Vymazat
  9. Já měla zatím vzoreček a snad bude i plné balení. 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je hlavně dobře, že jsi ho jako první zkusila a sedí ti :)

      Vymazat