sobota 22. července 2017

Royal Jessica Nail Salon

Tento týden mám pro vás ještě další jeden tip na službu a tentokrát je to nehtový salon Jessica. Snažím se před porodem zůstat alespoň trochu produktivní a nesmím při tom zapomínat ani sama na sebe. :-) Navíc je tu také velká šance, že po porodu už nebude tolik času a tak vám chci ještě napsat o mé nedávné zkušenosti v salonu. Minulý týden jsem v rámci projektu beautyblogerky.cz navštívila salon Royal Jessica Nail Salon a dnes bych se s vámi chtěla podělit především o zkušenost a zážitek a třeba dát někomu tip, kam zajít.



Do salonu jsem se vydala především na pedikůru a také na konzultaci ohledně mých akrylových nehtů. Jak to dopadlo jsem vám sepsala a doufám, že si u článku odpočinete stejně jako já v salonu. :)

Salon Jessica najdete v Praze na Vinohradech, přímo v ulici Vinohradská 44. Co jsem koukala, zastávka je blízko, ale já jsem jako obvykle jela taxíkem, takže jsem vzdálenost řešit nemusela a ani parkování. :) Hned po vstupu mě přivítal velmi milý a vstřícný personál, což je jeden z bodů, který bych chtěla vyzdvihnout především. Někde jsou lidé milí, tady jsou ovšem příjemní a ochotní nadstandardně! :) Kromě Prahy můžete do salonu s produkty Jessica zajít i v Brně. Veškeré informace a kontakty najdete na webu tady.




Vybavení salonu je moc hezké a osobně se mi tenhle romanticko-viktoriánský styl líbí, vypadá totiž překrásně na fotkách. :) Ale jen o interiéru to samozřejmě není. Do salonu Jessica si můžete zajít na pedikůru i manikůru a vybírat můžete z klasických laků a gellaků a nebo můžete svým nehtům dopřát třeba p.shine.

Pedikůra je jedna z kosmetických procedur, kterou absolvuji víceméně pravidelně. Hezké nohy a nehty na nich jsou základ a není nic horšího, než ztvrdlá stará a loupající se kůže na nohou. Citlivé povahy prominou naturalistický popis, ale jistě je vám jasné, o čem mluvím. :) Stejně tak, jako pravidelně pečuji a lakuji nehty na rukou, se snažím pečovat i o nohy. Proto už jsem pár salonů vyzkoušela a mám tak celkem slušné porovnání. Osobně se mi zatím nestalo, že bych s pedikůrou byla někde vyloženě nespokojená, co se ale musí salonu Jessica nechat je, že jejich postupy jsou opravdu unikátní, jemné, pečlivé a stojí za vyzkoušení.



S velmi milou a přátelskou slečnou Lucií jsme začaly tím, že mi odlakovala lak který jsem na nehtech měla, zatlačila nehtovou kůžičku, nohy a nehty namazala a dala mi je v igelitovém pytlíčku zahřát do speciální hřejivé nohavice. Upřímně, opravdu jsem se snažila relaxovat a na úplně přesný postup si nepamatuji, tak případné drobné nesrovnalosti odpusťte. :) Zatlačovač nehtové kůžičky je také jediný elektrický přístroj, který Lucka na mé nohy použila. Veškerá ostatní činnost je pak už jen čistě manuální a velmi jemná.

Následovalo obrušování nohou pilníkem/pemzou, které se ještě několikrát během celé procedury opakovalo a také velmi příjemný peeling a další broušení nohou s peelingem, s čímž jsem se tedy setkala poprvé. Lucka nepoužívala žádné skalpely ani ořezávače a staré kůže na nohou se zbavovala jen velmi pečlivým pilováním/broušením a právě peelingem. Dozvěděla jsem se, že hrubší nástroje, nebo skalpely kůži spíše porušují, kdežto jemnější pemzy ji zahlazují a je to tak i z dlouhodobějšího hlediska účinější. Samozřejmě nechyběla ani lázeň se solí a další hřejivý zábal, zkracování nehtů a jejich velmi jemné vyhlazení, jako příprava před samotným lakováním. Zajímavé na značce Jessica je hlavně to, že její produkty neobsahují žádné škodlivé a tělu nebezpečné látky a lakovat je tak můžete i svým malým princeznám. :) (laky neobsahují ftaláty, toluen, formaldehyd, pryskyřici ani kafr)





Před samotným lakováním jsem se ještě dozvěděla, že mám nehty na nohou velmi suché a podle toho jsem také dostala podlak. Jessica má v nabídce velmi široké spektrum podlaků a nadlaků na každý problém, který s nehty řešíte (tady). Ať už se jedná třeba o nehty suché, křehké, lámající se, poškozené, nebo, a to mě zaujalo snad nejvíc, nehty po akrylu. V salonu jsme se totiž dohodly, že bych si po deseti letech sundala umělé nehty a zkusila bych i jejich manikůru, což mám v plánu, vzhledem k tomu, že jsem byla se službami velmi spokojená a nebráním se tak vyzkoušet něco pro mě nového. :) Koneckonců, akryl není úplně nejzdravější řešení, byť si kupuji zásadně kvalitní a značkový, a tak by si mé nehty zasloužily zregenerovat a odpočinout. 

Barevných laků je na výběr velké množství a vybere si opravdu každý, my jsme zvolily červenou s kapkou růžové, což je můj oblíbený odstín červené na nehtech, s názvem Social Butterfly. Na laky se můžete podívat zde. Po nadlaku přišel na řadu ještě sprej pro rychlejší schnutí laku a také olejíček Phenomén. S novým lakem jsem zvládla bez problémů dojít domů a zatím mi perfektně drží, což bude nejen samotnými laky, ale i šikovností Lucky. :) 


Celá procedura trvala lehce přes hodinu a půl. Pedikůra v salonu Royal Jessica stojí 1000,-, stejně tak manikůra. Nabídka je ovšem rozsáhlejší a na podrobnosti se můžete podívat do ceníku na webu. Návštěvu jsem si velmi užila a rozhodně jsem v salonu nebyla naposledy. Co si budeme povídat, přes břicho už se měsíc k nehtům na nohou nedostanu, natož abych si je precizně nalakovala. :) Po celou dobu návštěvy jsem se cítila jako v bavlnce a kdybych nebyla těhotná, s radostí bych přijala i skleničku šampaňského, které vám v salonu nabídnou při příchodu. :) Místo ní jsem si dala vodu s mátou a užila si příjemný zážitek. Jestli tedy sháníte, nebo chcete vyzkoušet nový salon, můžete se podívat i právě sem. PS: mají i speciální program pro pány! Takže vím, kam příště pošlu manžela. :)

Dejte mi vědět, jak pečujete o své nohy, jak často si zajdete na pedikůru a jestli ladíte barvu laku na nohou a na rukou, nebo jestli máte většinou dvě různé barvy, stejně jako já :) a já se budu těšit u dalšího článku! :) L





8 komentářů:

  1. Abych pravdu řekla, tak jsem na pedikůře byla asi třikrát v životě. Rozpraskanou ani hrubou kůži vůbec nemám a po posledním ošetřením jsem měla nožky ještě v horším stavu než před ním a dávaly se mi dohromady asi dva měsíce. Tak si raději doma udělám pouze olejovou lázeň, ošetřím nehty, dám zábal a tím má péče o nohy končí, na chodila ani paty vůbec nesahám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? To je teda blbá zkušenost... Já si pedi dávám pravidelně, doma jen mažu, případně piluju, jednou jsem zkusila takový ten ořezávač a vzala jsem si to moc - měla jsem paty šíleně citlivé a taky bolely tak týden... :-) od té doby raději na pedi zajdu, než si zase ublížit. Btw tady v salonu to právě dělají jen pilníkem, takže za mě spokojenost :-)

      Vymazat
  2. Pedikúru som doprajem každých cca 5-6 týždňov, aj spolu s manželom. Pre mňa je to už nevyhnutnosť.
    A keďže si lakujem len nechty na nohách, celý rok, neladím s rukami, ktoré si nelakujem vôbec :)))). A zásadne len rôzne verzie červenej :))).
    Viem si predstaviť ako si sa musela cítiť hýčkaná, zo salónu priam sála luxus a pohodlie a kvalita !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! Pravidelná péče o nohy je základ :-) A je to jedna z věcí na kterých se pozná, kdo o sebe opravdu pečuje, kolikrát venku vídám krásně upravené slečny / ženy a mají šílenou pedikúru :-)) Také často na nohou nosím červenou, ani nevím proč, ale asi to beru jako takovou klasiku a když mám chuť na "změnu" tak světlá růžová, nebo nude :-)

      Vymazat
  3. Nádherný článek, Luci. Opět moc děkuji za tip. Prostředí je opravdu nádherné. Moc chválím za rozhodnutí s akrylem a jsem zvědavá, jak budeš spokojená s manikúrou. Pro mě je pedikúra naprostá nezbytnost, dělám si jí sama doma (z nutnosti, ne z přesvědčení:-), ale opravdu pečlivě: jedu peeling, poté piluji nahrubo i najemno, udělám si na nohách zábal s maskou a pak jedu teprve nehty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač, jsem ráda, že se článek líbil. :) To prostředí je fakt top, moc se mi tam líbilo.. :) Mám to podobně, pedikůra je důležitá a bez ní to není ono, takové to navrch huj vespod fuj :))))

      Vymazat
  4. Ja takéto salóny nenavštevujem, baví ma vyhrať sa s tým doma, ale verím že to je skvelý zážitok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě baví si nehty lakovat sama :-) ale opravdový přínos pedikúry v salonu dokážeš ocenit až tehdy, kdy si sama přes těhotné břicho dosáhneš tak max na kotníky :-)))

      Vymazat