úterý 29. srpna 2017

Glamglow #Multimasking set || SOUTĚŽ

Jak už asi víte z mého blogu, značku Glamglow a hlavně tedy její masky naprosto zbožňuji a sama si je pravidelně  kupuji. O to víc mě potěšila nabídka spolupráce právě s touto značkou. Koho by také nepotěšilo dostat zásobu vašich oblíbených masek, které vám vyhovují a ještě mít možnost vyzkoušet spoustu novinek. :) A dnes udělám radost i jedné z vás, protože tu mám jeden #multimasking set navíc, o který si budete moci zasoutěžit.

glamglow maska


V dnešním článku to zas až tolik o recenzích nebude, ty vám pouze nalinkuji, pokud si je budete chtít přečíst a něco se o maskách dozvědět, hlavně tedy o těch, co mám ráda a už jsem je pro vás před nějakou dobou recenzovala.

A teď už k soutěži! :) Dostala jsem pro vás Glamglow #Multimasking set, ve kterém najdete všechny masky, které značka zatím nabízí. Já jsem si podobný set kupovala někdy po Vánocích, právě proto, že je to ideální řešení, jak vyzkoušet všechny masky a vybrat si, která, nebo které, jsou pro vás ty nejlepší a mít tak při dalším nákupu plného balení jasno. Cena za sety je velmi příznivá, koupíte ho třeba v Sephoře a ten o který se bude dnes soutěžit najdete tady.

glamglow masky recenze zkušenosti

glamglow masky recenze blog

Set obsahuje šest miniatur. Jednu z mých oblíbených, bílou Supermud v cestovním balení 30g, která mi minule stačila na asi deset použití a pět miniatur po sedmi gramech. Plná velikost masek pak obsahuje 50g a seženete je opět v Sephoře tady.

Supermud 30g - bílá hloubkově čistící maska (Supermud recenze)
Youthmud 7g - černá exfoliační a peelingová maska (Youthmud ve spotřebovaných produktech)
Flashmud 7g - oranžová rozjasňující maska
Thirstymud 7g - modrá hydratační a pečující maska
Powermud 7g - zelená čistící a pečjící maska (Powermud recenze)
Gravitymud 7g - fialová slupovací maska na vypnutí pleti

glamglow masky na pleť

Podmínky soutěže jsou jednoduché

1) Dát like mé Facebookové stránce, nebo sledovat můj blog přes GFC
2) Do komentáře mi napsat jméno pod kterým mě sledujete a
3) napište mi, která maska Glamglow je vaše nejoblíbenější, nebo jakou chcete zkusit!
4) CZ&SK

Výherce vyberu za týden (úterý 5.9.2017) a oznámím ho na svém Facebooku. Pokud se výherce do dvou dnů neozve, budu losovat znovu. Držím vám palce! L.



71 komentářů:

  1. Ahoj,
    sleduju tě tady na blogu (přes GFC) pod jménem Erika a asi nejvíc bych chtěla vyzkoušet bílou Supermud masku. Už dlouho po Glamglow pokukuji, ale vždycky mi ten nákup překazí nějaké jíné nákupy apod. :D
    Čtu tvůj blog moc ráda a masky by mi udělali ohromnou radost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj.
    Sleduji tě na Facebooku pod jménem Kateřina Hasan a nejvíc bych chtěla zkusit oranžovovou masku Flashmud a bílou Supermud. CZ

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, na fb tě sleduji pod jménem Veronika Bubeníková.
    Zatím jsem žádnou z Glam Glow masek neměla možnost vyzkoušet, proto se mi moc zalíbil tento set, kdy můžete porovnat všechny barvičky a vybrat si tak tu nejvíc vhodnou, super nápad. :)
    A co tak čtu recenze, nejvíc zálusk mám na zelenou čistící Powermud a taky mě zaujala Supermud. :)
    No třeba se na ně někdy dostane řada a pořídím si nějakou. ��

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoooj.

    Xkrát jsem na masky v obchodě koukala a vždy se jen bála, aby byla opravdu tak dobrá. :D Tak se pokouším aspoň o tuto soutěž. Nejraději bych vyzkoušela supermud pro nedokonalosti pleti a Flashmud na rozjasnění. :) A ve finále vlastně všechny. :D

    Na Fb jsem jako Peťule Smetanová (Cz).

    Jinak jsi úplně skvělá a pokračuj ve svě skvělosti. :3

    OdpovědětVymazat
  5. GFC Mirka Škampová
    Toto je pro mě novinka, nikdy jsem nepoužívala. Nicméně mě zaujala Supermund, případně Powermund :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzana Brňová
    Ráda bych vyzkoušela masku Gravitymud . Miluju slupovací masky a tyto miniatury vypadají perfektně.
    zhalicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. GFC Markéta Králová, macu@seznam.cz
    Nejvíc mě láká bílá hloubkově čistící maska.

    OdpovědětVymazat
  8. Ty brďo ! Tak to je iná súťaž ! (Prepáč za to oslovenie na začiatku vety, ale inak sa nedalo :))) ).
    Podmienky spĺňam a všetky kanály sledujem pod svojim menom.
    Použila by som a priala si najviac pre seba zelenú a čiernu, vzhľadom na vek, a pre teenage dcéru asi zrejme bielu, kvôli akné.
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Bila cistici hloubkova me zaujala

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Luci! :) za mě vede bílá a černá! Ale hned v závěsu je zelená. Taky mi přijde, že cena je adekvátní vs výkon! GG masky mám ráda a ráda bych vyzkoušela i ty ostatní. Sleduji přes GFC jako Petra Jarošová, fcb nemám. Měj krásný den :)
    petrajarosova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Sledujem cez GFC ako Zuzanka
    linkinzuzka@gmail.com
    Zatiaľ som žiadnu neskúšala, ale zaujali ma čierna a biela :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mne vyhovuje prave biela SuperMud, mala som aj tu zelenu, ale nejak ucinky som nevidela tak velke ako po pouziti bielej :) Som vsak zvedava aj na tie ostatne, ide zima, takze prave takato kombinacia sa hodi - masiek nie je nikdy dost! :D
    Sledujem cez FB ako Gabika Gregova, ale najskor som zacala sledovat cez IG.
    gabriela.drobnakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ja mam najradsej tu modru hydratacnu. Prepac, ale ja ti like na facebook ti nemozem dat aj keby som chcela, pretoze nie som zaregistrovana ani na FB a ani na IG. Ale vyhra by ma velmi potesila. Tvoja fanynka Vladka Burjakova

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, na FB Tě sleduju jako Petra Erdogan a moje oblíbená je klasická černá, ale moc ráda bych vyzkoušela i oranžovou a zelenou. Jinak víš, že na e-shopu Douglasu si můžeš objednat malou verzi limitky Gravitymud v modré barvě? To je teprve úlet:-) Jinak přeji pěkný zbytek těhotenství!

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduji tě na FB pod jménem Simona Charvátová. Chtěla bych vyzkoušet zelenou powermud 😊

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj,sleduji tě na facebooku pod jménem Natálka Chlumová.Zatím jsem žádnou nezkoušela i když bych si moc přála vyzkoušet tu modrou a moje pleť taky.Po glamglow koukam uz delsi dobu ale vzdycky jsem si nakonec odnesla neco jineho.Jinak mimochodem čtu tvuj blog moc rada.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, sleduji te na instagramu a na FB pod jmenem Kašparová Zdenka. Po bílé masce od Glamglow toužím od doby co přisli do česka ale pro mě jakožto pro studenta jsou masky bohužel velmi drahe. Kazdopadne kdyby se mi nepostestilo vyhrát o vanocích si tuto sadu snad nadelím pod stromeček :)

    OdpovědětVymazat
  18. Na fejsbuku tě sleduji jako Kristína Vaňásková :) A vyzkoušet bych chtěla všechny masky :D <3 Ale nejvíc mě zaujala Youthmud :)

    OdpovědětVymazat
  19. Na fcb. jako Markéta Vališová.Masky Glamglow muliju.Nej je podle mě černá.Láká mě vyzkoušet zelenou.

    OdpovědětVymazat
  20. Na instagrame ťa sledujem ako v_victoriaa :) a vyskúšať by som chcela Thirstymud :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahooj, sleduju Te na FB jako Petra Pětníková. Masky vypadaji uchvatne. :-) Zatim jsem zadnou nikdy nezkousela. Chtela bych zkusit bilou a zelenou. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj,sleduji te přes fb stránky pod jménem Klára Jandová. Chtěla bych zkusit bílou masku, ale vždy mě odradila cena, tak snad budu mít štěstí. Děkuji za skvělou soutěž.

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj,
    už dlouho po Glamglow maskách pokukuji a přemýšlím, jestli se opravdu vyplatí investovat takovou částku do masky. Protože na ní čtu recenze, které jsou 50 na 50 a stále nevím, proto by bylo nejlepší je vyzkoušet osobně, právě formou vzorků. Mě nejvíce láká maska na černé tečky, které mě trápí. Tvůj blog sleduji jako pravidelná čtenářka pod tímto účtem, tedy Nela Agáta Procházková.
    cumanelka@gmail.com

    Přeji mnoho úspěchů v blogování!
    Nela

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, slehuji Te a Tvuj blog na FB pod jmenem Naila Soney a zaujla me modra hydratacni a pecujici maska, kterou neznam a rada bych jeji ucinky vyzkousela. At se Ti dari Miluse

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj. Sleduji na fb jako Andrea Počepická.
    Měla jsem pouze vzorek Gravitymud, který jsem dostala k nákupu v Douglasu. Moc mi maska vyhovovala a ráda bych vyzkoušela i zbytek masek. Nerada si něco kupuji bez vyzkoušení :).
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, sleduji Tě na fb pod jménem Denisa Illíková a toužím po bílé masce od Glamglow.

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, skeduju na Facebooku pod jménem Monika Cerna a jelikož jsem glamglow masky jeste ne zkoušela nejvíc by me zajímala Thirsty mud maska kvůli me sušší pokožce. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Luci na Fb, jako Marketa Buresova (no, a už znáš moji pravou identitu :-D ) Zkusila bych rada zelenou, co mas nejradši. Sedí mi na plet podobne produkty, jako tobe..tak by to mohl být favorit :-) Fajn soutěž, včera jsem na set masek koukala na Sephora.cz, nejdřív ale zkusím stesti u tebe :-)

    OdpovědětVymazat
  29. GFC: LadyTwig
    zkoušela jsem tu klasickou černou, modrou a bílou. U černé mě neuvěřitelně vytáčí ty kousky lístků, jinak je ale pleť po ní krásně hebká. Modrá je fajn, ale nějak extra mě neoslovila a nejvíc účinek jsem zaznamenala po té bílé, na kterou jsem teda slyšela i nejvíce pozitivních ohlasů. Ráda zkusím i další, tyhle miniaturky jsou na to nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Na fb sleduji jako Lištička Rezavá. Já bych ráda zkusila hlavně Supermud, o té jsem slyšela asi nejvíc superlativ.

    OdpovědětVymazat
  31. Ahojky, sleduji tě na FB jako Leona Dobiášová. Nejraději mám tu klasickou černou, ale dobrá byla i ta stříbrná :)

    OdpovědětVymazat
  32. Sledujem FB aj cez GFC ako claire clairmont :). Respektíve, na FB s veľkým C ;).
    Najradšej by som vyskúšala celý set :D ale teda na moju pleť vyzerá najpoužiteľnejšie asi Thirstymud alebo Powermud.

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Lucko,

    sledujeme tě jako Sistershoods na GFC i FB :)
    Chtěly bychom vyzkoušet určitě Thirstymud, protože se blíží zima a naší pokožku na to musíme řádně připravit. Takže nějaká ta výživa navíc, by určitě neuškodila :)

    Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  34. Ahojky, sleduji Tě na facebooku pod jménem Olga Pokorná a moc ráda bych vyzkoušela MODROU - hydratační a pečující přesně tu co moje pleť potřebuje.

    OdpovědětVymazat
  35. GFC + FB Jana Janotová
    Nejradši bych zkusila asi bílou Supermud :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj..na insta ťa sledujem ako zdenka.kubik. :) A najviac by som chcela vyskúšať bieluuu :) Stále cestujem a pleť trpí, všade je iná voda..potrebujem jej dopriať riadnu starostlivosť :))

    OdpovědětVymazat
  37. likeuju, sleduju na fb i gfc :) jako kateřina šafaříková
    nejvíce mě jako majitelky mastné a problémové pleti láká právě bílá supermud, kterou si strašně moc přeji již od uvedení na trh. jen ta cena :/ ale stále v ni doufám jako v mou malou spásu

    OdpovědětVymazat
  38. Lákavá soutěž.. :) Nejvíce bych chtěla vyzkoušet bílou, černou a modrou. Vybrat jednu je asi nemožné.. :D Sleduji tě na Facebooku jako Maťulka Julča Schuhová, jinak přes Instagram a Blogger jako Bella Moon.

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj, sleduji tě jako Hanka blažková a můj email je hanicka.cica@seznam.cz. Chtěla bych vyzkoušet tu hluboce čistící supermud.
    hanka

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj El, sledujem aj cez GFC a tiež aj na FB. GFC: Klaudy's enjoyment
    Od Glamglow som si najviac obľúbila Youthmud, ktorá fakt úžasné funguje a ten efekt na pleti je nielen vidieť, ale i cítiť. Inak mám rada aj Supermud :)

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj :)
    O těch maskách jsem hodně slyšela a četla jsem samé dobré recenze na ně. ASi nejvíce bych chtěla zkusit youthmud ta zní pro mě nejlakavěji :33
    GFC: Renata Okáčová

    OdpovědětVymazat
  42. Chtěla bych vyzkoušet bílou čistící masku. Na FB sleduji jako Adéla Vejvodová.

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj Luci, sleduji tě na FCB jako Jana Mojžíšová (surprise, surprise:-))) Znám bílou masku a nijak mě neohromila, tak chci zjistit, jestli by ty ostatní nebyly lepší😀

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj, na fb jsem jako Beata Kantor. Zatím jsem žádnou z masek nezkoušela, ale hodně jsem si četla recenze a nejvíce mě zaujala Gravitymud fialová slupovací maska na vypnutí pleti. Ale určitě ráda vyzkouším i ostatní!!!

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj, to je krásná soutěž :o) Od GlamGlow jsem vyzkoušela na základě tvé recenze Supermud a moc mi vyhovuje. Set, o který se soutěží jsem už víckrát chtěla vyzkoušet, ale zatím se mi ho nedaří sehnat, pořád je vyprodaný :( Na FB tě sleduji jako Linda Sige.

    OdpovědětVymazat
  46. Sleduji jako Klára Odehnalová.
    Já žádnou z těchto masek nevyzkoušela, ale zaujala mě Supermud:)

    OdpovědětVymazat
  47. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj Luci,
    Sleduji tě na fb jako Barunka Vagnerová :-)
    Po Glamglow pokukuji docela dlouho, o tomhle setíku jsem nevěděla :-o protože to je skvělý způsob jak si vybrat masku přímo na míru. A nejvíce mě zajímá Supermud a Gravitymud ;-) měj se krásně! Bára

    OdpovědětVymazat
  49. GFC: Alexandra Petriková
    FB: Alexandra Petrik
    Chcela by som vyskusat bielu masku :)

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj, sleduji na FB jako Sabča Voplakalová a strašně ráda bych zkusila Supermud :))

    OdpovědětVymazat
  51. GFC Martina Elegant 40
    Facebook Martina Pospisilova.
    Ráda bych tu Gravitymud.
    Stejně bych nejraději vyzkoušela všechny.

    OdpovědětVymazat
  52. Sleduji tě všude :-D pod mým jménem Tereza Rennerová na fb :-D :-D
    Nemam tucha co je gfc.
    Masku nemám ani jednu, nestíhám kupovat všechno, co chci vyzkoušet. Potřebovala bych Ježíška každy mesic :-D

    OdpovědětVymazat
  53. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  54. Ach masky, ty já miluju �� ty večery, kdy uložím děti, napustím vanu, naplácám se maskou a relaxuju.. ty jsou k nezaplacení ���� ne teda, že by byly nějak časté, ale miluju je ��
    Na FCB tě sleduji jako Michaela Morávková, já tě tedy sleduji hlavně na IG (tam jako Michelle_Daily_Pleasures), máš užasné fotky, a velmi přínosné a důvěryhodné recenze ����
    Moc ti fandím, přeji hodně úspěchů a sil, až přijde malá princezna na svět. ��
    Přeji hezký den, Míša

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj, sleduju Te na fcb jako Jana Vojtova Simova a chci vyzkouset slupovaci fialovou masku. Mam na slupovacky asi nejakou uchylku. Nejspis jsem v minulem zivote byla had :D

    OdpovědětVymazat
  56. Na Fb tě sleduji jako Káťa Homolová.
    Já bych nejraději vyzkoušela Youthmud a nebo Gravitymud, připadají mi jako super a zábavný na aplikaci. Tak třeba se na mě štěstí usmeje :)

    OdpovědětVymazat
  57. Zdravím a děkuji za soutěž. Na FB tě sleduji jako Jana Červenková. Zatím jsem glamglow nevyzkoušela. Pro mě je to drahá záležitost. Vyzkouset bych chtěla určitě všechny.

    OdpovědětVymazat
  58. Sleduji :)
    GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    Zaujala mě černá exfoliační a peelingová maska. :)

    OdpovědětVymazat
  59. GFC Miška
    FB Miška Pavlíková
    Já žadnou nezkoušela, ale ráda bych bílou a nebo černou. :)

    OdpovědětVymazat
  60. Ahoj,
    hodně bych chtěla vyzkoušet bílou masku, ale pořád se nemůžu rozhoupat skrz tu cenu (přece jen jsem ještě student :D ). Takže z výhry bych měla obrovskou radost. Jinak tě sleduji na FB jako Veronika Kovářová (CZ) a mám tě i na insta.
    Tak se měj, pa

    OdpovědětVymazat
  61. Ahoj Luci,

    gratulace k doslova hvězdné spolupráci! :) Já jsem před lety měla doma modrou a černou minimasku. No v té době jsem netušila, co že to mám možná za zázrak :D a dala jsem je kamarádce :) (true story). Teď jsem o něco moudřejší, tak zkusím štěstí a třeba je vyzkouším taky a udělám si na ně svůj názor. Lákají mě všechny. Nejvíce asi modrá a bílá. Navíc já a miniaturky! To je něco pro mě :D Sleduji na FB: Marcela Gotzmannová (CZ) S pozdravem *M*

    OdpovědětVymazat
  62. Ahojda :) Sleduju tě na facebooku pod jménem Kristýna Čížková a samozřejmě na instagramu :) Glamglow masky jsem ještě nezkoušela, ale obecně mám ráda pořádné čistící masky na mastnou pleť (Himalaya, Loreál), takže by mě lákaly Powermud a Youthmud. Ale celá sada vypadá moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  63. Na FB jsem tě tedy popravdě začala sledovat až teď, jelikož miluju tvůj instagram a instastories..
    OSobně jsem si oblíbila POWERMUD ta vůně je skvělá. Rozhodně bych ale chtěla vyzkoušet THIRSTYMUD :)
    Na Fb jako Diana Filipová

    OdpovědětVymazat
  64. Ahoj, na fb tě sleduji jako Lucie Makalová, s těmato maskami nemám žádnou zkušenost,ale vzhledem k mě suché pleti bych ráda zkusila modrou :) Nemeckova.Luc @seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Ahoj a hezký večer :) především teda chodím z tvého IG na tvoje články, ale je pravda, že už sem chodím nějakou dobu, tak jsem přidala GFC Eliška Horká a pod stejným jménem i fb. Žádnou jsem zatím nevyzkoušela, ale mám suchou mdlou pleť, takže by mě lákala oranžová nebo modrá. eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Ahoj. Sledujem ťa cez GFC pod týmto menom 😊 Ešte som žiadnu z nich neskúšala ale najviac ma láka ta modrá 😊

    OdpovědětVymazat
  67. Ahojky, sleduju Tě na fb jako Blanka Homolková. Chtěla bych vyzkoušet všechny, nejvíc asi bílou variantu, ale ještě jsem se k tomu nedostala 😉

    OdpovědětVymazat
  68. Ahoj! Sledujem ta cez FB pod menom Veronika Lišková. Bola by som zvedavá na rozjasnujúci Flashmud��

    OdpovědětVymazat
  69. Ahoj 😊 sleduji tě na IG a ani mě nenapadlo, že máš i FB stránku :D jsem ráda, že o ní teď vím. Sleduji tě pod jménem Jitka Richterová. Zatím jsem zkusila bílou, černou a modrou a mám ráda všechny 😊 akorát se nemůžu dokopat je používat pravidelně 😕

    OdpovědětVymazat
  70. Ahoj, sledujem cez gfc ako Nikola Gancarcikova. Masky pouzivam rada, aj ked sa neviem dokopat k pravidelnosti. Tieto som este neskusala, rada by om nejaku na problematicku, ale nie mastnu plet

    OdpovědětVymazat
  71. Všem vám děkuji za účast!! :-)

    OdpovědětVymazat