pondělí 27. května 2019

40 mini recenzí pečující kosmetiky! || Spotřebováno #21

Hezký den vám přeji! Přišel čas se opět po nějaké době přemoct a k fotkám spotřebované kosmetiky, vyfocených tři měsíce zpátky, ehm, také konečně něco i napsat. :) Takže dnes spotřebovaná pečující kosmetika a skoro čtyřicet mini recenzí!


Neostrata Oily Skin Solution a Pixi Glow Tonic - Kyselinová tonika patří k mé pravidelné péči a doma jich mám litry do zásoby. :) Mezi má nejoblíbenější patří rozhodně jak Pixi Glow Tonic, tak Neostrata Oily Skin Solution. Pixi je jemnější, ale příjemné a Oily Skin Solution je agresivní, ale velmi účinné, rozhodně ne jen pro mastnou pleť, ale i pro pleť problematickou, se sklony k akné, i když je normální nebo suchá. O kyselinách v kosmetice jsem vám psala v tomto článku.

Neostrata Oil Control Gel patří do kategorie lehkých gelových krémů. Matuje, lehce hydratuje, nezatěžuje. Je dobrý, klidně bych si ho koupila znovu, ale stejně tak mám a znám stejně dobré a fungující gelové krémy za stejnou cenu, třeba jako nový Origins Mega Mushroom.


Medik8 *Breakout Defence + Age Repair je lehké krémové sérum a funguje. Po pár týdnech zlepšuje stav pupínků a já jsem s ním moc spokojená. Nezatěžuje, na pleti ho skoro necítíte a rychle se vstřebává. Recenzi najdete tady.

Medik8 *Balance Moisturiser a Glycolic Acid Activator. Ve zmiňovaném článku o kyselinách jsem rozebrala jak funguje deseti procentní aktivátor. Samotný krém je vynikající a poradí si i s větším cystickým akné. Sice vás pupínků hormonálního původu úplně nezbaví, ale urychluje jejich vstřebávání. Recenze tady.

Medik8 *Crystal Retinal 6 je sérum s retinolem, které velmi rychle obsadilo první místo na poli retinolových přípravků. Jemný, lehký, krémový a už po pár dnech je vidět, že funguje. Pleť je jemnější, hladší, zlepšuje se stav pupínků. Můj osobní must have a v poměru ceny a výkonu moje číslo jedna. Recenze tady.


Uriage Waterproof Eye Makeup Remover, odličovač očí mohu doporučit. Poradí si s voděodolnou řasenkou vcelku rychle, není moc mastný a zároveň nedráždí, ani nepálí v očích. V této cenové kategorii je výborný.

La Roche Posay adstringentní pleťová voda je jemná, nedráždí a postará se o velmi jemnou exfoliaci pleti. Nedělá nic extra, ale jako basic tonikum pro normální / smíšenou pleť je super.

Uriage Hysèac Deep Pore Cleansing Lotion je další tonikum pro mastnou a problematickou pleť. Obsahuje kyselinu salicylovou, ale v porovnání s jinými kyselinovými toniky mi nepřijde zase až tak účinné. Za mě je třeba lepší právě Pixi Glow Tonic. Nicméně, k nákupu ho doporučit mohu. Spotřebovala jsem jich už několik a stále si myslím, že je to dobrý produkt.

Za to Bioderma *Sébium Lotion je bez debat skvělé. Není to tonikum, ale opravdu lotion/essence, krok ve skincare, který přichází po toniku, před krémem, nebo sérem. Na mé pleti fungovalo skvěle, vyrovnávalo mastnější a sušší části pleti. T-zóna se mi tolik nemastila a sušší části byly déle hydratované. Také by tohle lotion mělo pomoct s lepším vstřebáváním dalších produktů. Druhé spotřebované balení a stále ho mám ráda.


Douglas Aqua Focus *Facial Water je příjemná klasická hydratační pleťová voda. Hezky voní, nedráždí a trochu pomůže s udržením hydratace pleti. Na vynechání krému to samozřejmě není, ale celkově je fajn.

Institut Esthederm *Cellular Water Mist, buněčná voda ve spreji funguje jak na hydrataci, tak na přípravu pleti před skincare a zároveň i jako ochrana pleti před vnějšími vlivy. Rozhodně na své pleti poznám, že je tak nějak hezčí a hydratovanější. Za mě funguje a doporučuji. Není to vyloženě must have, ale pokud chcete svoji skincare povýšit a dopřát si něco extra, tak ano! Taky mi opravdu dlouho vydržela, minimálně dva, tři měsíce určitě, při používání během mé večerní skincare. Článek tady.

Institut Esthederm *OsmoClean Calming Lotion - pleťová voda, příjemná, vhodná i na extra citlivou pleť. Není parfemovaná, nepálí v očích a na pleti je příjemná. Nevysušuje a zklidňuje.


Nuxe Aroma Perfection termoaktivní maska je super čistící maska, na pleti hřeje, otevírá a čistí póry a obsahuje i peelingová zrníčka a celkově jsem spokojená. Akorát mi přijde, že asi byla stažena z prodeje... :)

Origins Retexturizing Mask je jedna z mých nejoblíbenějších jílových masek na pleť vůbec. Pro ty z vás, co bojujete s texturou, pupínky a póry, tahle maska vše dokonale vyčistí a vyhladí a dokonce ani moc nevysušuje, spíš jen tak trochu. :) Článek tady.

Origins *Cleansing Makeup Remover Jelly se dostal mezi basic čistící gely, které doporučuji všem s normální, suchou, nebo smíšenou pletí. Hezky dočistí, je příjemný, krémovo gelový, nezatěžuje pleť, nevysušuje a celkově je příjemný. 

Pixi Glow Mud Cleanser miluju! Není tak účinný jako gely od Medik8, ale líbí se mi bahenní konzistence, příjemná vůně, jak pěkně pleť vyčistí a spolu s Glow Tonicem je bezva a ještě i trochu účinnější. Navíc funguje a zlepšuje texturu pleti.


Bobbi Brown Vitamin Enriched Face Base je krémová báze pod makeup a zároveň hydratační krém. Je opravdu hodně hydratační a hodně krémový a má hezkou citrusovou vůni. Nádherně se roztírá, hydratuje a pečuje. Pleť je na sto procent připravená na makeup. Mám ho moc ráda, rozhodně doporučuji a pořídím si ho znovu!

Institut Esthederm *Fresh Moisturising Gel, lehký a hodně hydratační krém, pro ty z vás, co chcete účinnou a silnou hydrataci a zároveň lehký krém. Článek o tomto gelovém krému.

Estée Lauder *Micro Algae Pore Minimising Hydra Lotion mi vydrželo neskutečně dlouho. Je to lehký krém, který by měl stahovat póry a také pomáhá mastné pleti. Protože má pumpičku a dobře se roztírá, stačí ho trocha a navíc je ho 100 ml. Běžného krému bývá půlka, takže i cena, stejně jako slibované účinky, jsou podle mě skvělé a určitě doporučuji! Recenze tady.


Skinfood Black Sugar Scrub je už mé třetí balení a je to můj nejoblíbenější cukrový peeling. Dělá to, co od peelingu očekávám, škoda jen, že tuhle značku už neseženeme v Sephoře. :)))

Dermalogica *Superfoliant je sypký prášek s uhlím a další spoustou účinných složek, který můžete každý den používat jako mechanický peeling. Dělá extra jemnou pleť a zároveň je šetrný a vhodný právě i k dennímu použití. Recenze v tomto článku.

Dior Oil to Milk odličovací olej jsem si koupila znovu, hned jak jsem spotřebovala tenhle. Je skvělý, opravdu funguje a dokonale odličuje a čistí pleť. Poznáte to podle toho, že se vám během pár dní zlepší textura pleti a přestane se dělat tolik pupínků. Miluju ho a zatím je to nejlepší olejový odličovač, co jsem kdy zkoušela! Minimálně tedy ten tekutý určitě. :)


Dermalogica *Clear Start Breakout Clearing booster bych si klidně pořídila znovu. Je to jemný gelový krém, který se dává před sérem, nebo krémem. Rychlá pomoc, která zmírní zánět v pupínku a celkově zlepšuje stav pleti. Recenze tady.

Kiehl's Midnight Recovery olejíček jsem spotřebovala už hrozně dávno, spolu s Daily Reviving Concentrate. Oba olejíčky mi přijdou lehké a oba bych si koupila znovu. Noční je o trochu výživnější, ale výživný je i ten denní. Přesto neucpávají póry, naopak pleť zjemňují  a vyhlazují a mizí po nich menší pupínky. Kdybych měla říct, který je lepší, tak rozhodně noční Midnight Recovery, i když ten denní mi sedí také. Jen je potřeba dát ho opravdu jen pár kapek, aby pak makeup držel na pleti tak, jak jsem zvyklá.

Medik8 *Blemish SOS je gel na pupínky, který opravdu funguje. Zejména na větší pupínky, kdy výrazně urychluje jejich hojení. Víc v tomto článku.

Dermalogica *Rapid Reveal Peel je peeling v tubičkách, jedna tubička je na jedno použití. Přesto, že je to velmi silný a účinný peeling, je poměrně šetrný a rozhodně doporučuji vyzkoušet, protože dobrý peeling si jednou za čas zaslouží každá pleť. Více jsem o něm psala v článku o kyselinách.


Část s produkty, které bych doporučila, máme za sebou. Ne vše bych si nutně musela koupit znovu, ale pokud o nich uvažujete, plnily to, co slibovaly. Teď ovšem k části se spotřebovanými produkty, které bych spíš nedoporučila. Berte ovšem v potaz, že každá pleť je jiná a také můžeme mít jiné nároky, potřeby a přání. :)

Sephora Collection *odličovací ubrousky (kokosové, melounové..) jsou fajn jako nouzovka, znovu je vyloženě nepotřebuji, protože mě na pleti pálí. Ne vždy, ale občas ano. Používám je když cestuji, nebo když se mi opravdu nechce se odličovat. :)

Uriage Roséliane pleťová maska je krémová a má redukovat začervenání pleti. Dlouho jsem ji nezkoušela, ale dřív mi přišlo, že fungovala o trochu víc. Teď mi totiž nepřišlo, že by něco extra dělala. Snad jen trochu uklidnila citlivější pleť.

Lumene Defend & Replenish antioxidant mist měla extra příjemný a extra jemný rozprašovač. Krásné i voní, trochu jako les, a je.. příjemná. :) Moje oblíbené a snad nejpoužívanější slovo v každém článku se spotřebovanými produkty. :) Každopádně byla opravdu moc příjemná, ale vyloženě nutnost to není.

Douglas Naturals *Cleansing Oil, odličovací olej s kousky růží je ten samý případ. Moje oblíbené odličovací oleje rozhodně netrumfnul, ale krásně přírodně voněl po růžích, slušně odličoval a dal se z pleti i dobře smýt. Navíc má přírodnější složení, takže i když já ho znovu nepotřebuji, někdo z vás by možná mohl.. :)


GlamGlow *Galacticleanse je gelovo krémový čistící gel, který je zajímavý hlavně svou konzistencí a černou barvou, moc krásně také voní. Trochu hůř se rozpouští, takže to chce rozetřít ho nejdřív mezi vlhkými dlaněmi. Rozhodně zajímavý gel, ale také mám spoustu oblíbenějších.

Origins *Zero Oil Deep Pore Cleanser mi bohužel vyloženě neseděl. Přišlo mi, že moc neodličuje, ani nečistí, což by až tak nevadilo, když ho používám jako druhý krok, ale byl mi nepříjemný i pocit po smyti gelu. Pleť byla suchá a pnula. Navíc při mytí, když se mi dostal do pusy, byl hořký, což nemám ráda a také mě pálil v očích. Možná bude sedět víc někomu s mastnou pletí.


Caolion *Pore & Makeup Cleansing Stick jsem ze začátku hodnotila kladně, ale nakonec za mě bohužel ne. Hrozně rychle ubývá, takže je tím pádem drahý a vlastně jsem zjistila, že čistící vlastnosti jsou spíš průměrné. V případě nouze možná na cesty, jinak mi přijde zbytečně drahý a málo účinný.

Douglas Collection *Triphase Makeup Remover sice odličuje excelentně, ale zanechává mi na pleti okolo očí mastný film, což nemám ráda. Pokud vám to nevadí, je to dobrý odličovač a snesou ho i mé citlivé oči.

Freeman Acai Clay Mask je maska, která snad vůbec nic nedělá. Zasychá hodně tvrdě, nelíbí se mi ani moc vůně a po použití mám pocit vysušení, bez viditelných účinků. Dřív jsem měla masky Freeman ráda, ale moje nároky i pleť se zjevně změnily a další Freeman masku už určitě nepotřebuji.

Institut Esthederm *Osmoclean Deep Pore Cleanser jsem hrozně rychle spotřebovala, protože je ho jen 50 ml. Navíc mi přijde že čištění pleti je na můj vkus spíš průměrné a osobně preferuji čistící gely s obsahem kyselin, protože jen ty si dokážou poradit s mou problematickou pletí. Podrobnější recenzi na tenhle gel najdete tady.


Spotřebovaná skincare je za námi, ještě vás jako obvykle čeká část s pleťovými maskami a s přípravky na vlasy a možná, možná, se mi i podaří dát dohromady článek se spotřebovanou dekorativní kosmetikou. :)) Každopádně mi dejte vědět, co jste spotřebovali vy, jestli máte podobné, nebo třeba úplně jiné, zkušenosti s produkty, které jsem spotřebovala já a přeji vám krásný zbytek dne! :)


*PR vzorky - produkty zaslané k nezávazné recenzi - O mně











10 komentářů:

  1. Je opravdu neskutečné, že máš na každé fotce telefon. Přijde mi to trapné. Ale asi se ti to vyplatí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nechápu, co je na tom trapného? Někdy jako dekoraci použiji kosmetiku, tablet, hodinky... Co je na telefonu špatně?

      Vymazat
  2. To, že ho máš na úplně každé fotce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívej se kolik vydávám článků a kolik v nich je fotek. Nemůže být každá jiná, protože na to prostě není čas. Mám práci, starám se o své děti, domácnost a blog je jen koníček. Na stůl jsem položila časopis a telefon a postupně vyfotila všechny produkty, protože prostě nebyl čas stylovat každou fotku jinak. Stále nevidím, co je na tom trapného a co by se mi na tom mělo vyplatit. :)

      Vymazat
  3. Prostě to vypadá jako nepřiznaná reklama. Promiň, jestli jsem se tě dotkla, nejsem žádný hejter. Článek jsem si přečetla a líbil se mi. Jen ten telefon pro mě byl jako do očí bijící reklama, toť vše :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reklama to není. Ani na telefon, ani na nic jiného. Všechno se dá říct i napsat slušně. Raději bych dotaz, jestli se jedná o spolupráci, než hned předpokládat že lžu a nepřiznávám reklamu.... Takže to možná není hate, ale zní to tak. :) spolupráce vždy přiznávám a to je asi vše, co bych k tomu mohla říct.

      Vymazat
  4. A ja jsem si myslela,ze je tam krome fce dekorace hlavne na porovnani velikosti produktu a zaroven zatizeni casopisu:-D:-D Jinak velmi dobry a strucny popis produktu.Pro rozhodovani uzitecne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha ha :) to je taky dobrý! Jsem ráda, že se článek líbil!

      Vymazat
    2. Ha ha :D rozumím, každopádně jsem ráda, že se článek líbil! :)

      Vymazat
  5. Máš pravdu, promiň. Přesto si myslím, že jsem slušná byla, byť dost rýpavá :-)

    OdpovědětVymazat