čtvrtek 11. července 2019

Co mi nesedí || Kosmetická zklamání

Sluníčko nám pěkně svítí, a léto je v plném proudu, takže jsem si říkala, že bychom tu sluníčkovou pozitivní náladu mohli něčím zajímavým trochu potrápit, ha ha :D. Takže tu pro vás mám článek s kosmetickými produkty, které mi nesedí, nebo které mě zklamaly. Těšíte se? :)


Žádný dlouhý úvod asi není potřeba. Že je kosmetika individuální už všichni víme, že každý máme jiný typ pleti a jiné preference také, a že je to všechno v pořádku taky, takže můžeme jít rovnou na to. :)

L'Oreal  *Lash Paradise Extatic - dělá sice super objem, ale z řas mi strašně opadává, drolí se a taky rychle vysychá, takže se náplň jakoby žmolkuje a dělá to i na řasách. Přiznám se, že do téhle řasenky jsem vkládala velké naděje a myslela jsem si, že je hodně oblíbená a teď to moc nechápu... Máte někdo podobnou zkušenost? Mně totiž prostě moc nesedí.


Smashbox *Full Exposure sice drží dobře, neopadává, nedělá cucky a vydrží dlouho mokrá, ale za to dělá jen průměrný efekt. Moc hezky prodlouží, ale nedodává objem a řasy jsou s ní tenké. Já mám radši clumpy řasy, ne úplně slepené samozřejmě, ale poctivě obalené, taky tady je to čistě o preferencích.

Pupa Milano *Vamp! All in one je nový řasenkový přírůstek od Pupy a mám s ní stejný problém, jako s řasenkou od Smashbox. Sice vůbec neslepuje, ale taky neobalí, nedodá objem, ani moc neprodlouží. Celkem slušně drží, jedno dvě smítka pod okem jsou dobrý výsledek, ale potřebuji tak šest vrstev, abych měla pocit, že jsem si oči namalovala. Je to přesný opak mé oblíbené, hodně mokré a husté Vamp! Explosive Lashes,  kterou mám ráda, i když dělá právě trochu clumpy řasy.


Pupa Milano *Beauty Touch Foundation Stick - když pominu fakt, že asi prostě nemám ráda makeupy v tyčince obecně a že je výběr a číslování odstínů minimálně zvláštní, tak mě tenhle stick nenadchl ani při použití. Na to, že je dost na pleti cítit a je jakoby těžký a mastný, má jen střední krytí a vrstvit se dá jen nepatrně. Po zapudrování je pocit z něj lepší, ale finiš prostě není ideální na můj smíšený / normální typ pleti. Velmi mladá pleť - patnáct až dvacet let, co moc nepudruje, použije jen trochu a rozmaže prsty tam, kde je třeba lehčí krytí, bude nejspíš spokojená. Výdrž je totiž docela slušná a školní den, nebo den v kanceláři by mohl v pohodě zvládnout. Mně sice hutnější a těžší makeupy nevadí, ale jen pokud mám s nimi krásnou pleť a vydrží celý den.



Alima Pure *rtěnka odstín Lucy je překrásná. Navíc od luxusní přírodních značky. Efekt na rtech je extra matný a přesně takový, jaký od extra matné rtěnky občas dostaneme. Moje rty nepříjemně vysušuje, dost podobně jako tekuté matné rtěnky. A to popravdě od klasické krémové rtěnky v tyčince nechci. Jinak je nejen krásná svým odstínem, ale i vysokou pigmentací a dobrou výdrží. Zvládne i několik hodin, jen mám matné rtěnky, co to umí taky a zároveň nevysušují.



Sephora *Flash Sequins Bronze & Purple paletka vypadá na první pohled lákavě. Moc se mi líbí odstíny a celkové poskládání paletky. Také její velikost vhodná na cesty a obzvlášť jsem se těšila na měnící se duochromatický stín uprostřed - Luster. V paletce je totiž vidět duochrom. Už při swatchích jsem tušila, že to nebude žádná hitparáda, ale říkala jsem si, že štětci to může jít o trochu lépe...

Stíny jsou jemné, ale suché, a troufnu si tvrdit, že pigmentace není prostě nic moc. A to ani u matných, ani u metalických stínů. Metalické stíny jsem měla velký problém nabrat štětcem, ať už jsem vzala plochý syntetický, nebo chlupatý přírodní. Přírodní štětce si s matným stíny poradí vcelku dobře a dají se s nimi nanést na víčko. Největší problém ovšem je, že se při rozmazávání téměř kompletně ztrácí všechen pigment. Stíny na víčku blednou, čím víc je rozmazávám, takže vrstvím, rozmazávám, vrstvím, a tak dále... 

Spousta práce a průměrný výsledek. Největším zklamáním je duochromatický stín. Ten podle mě vůbec duochromatický není. Když už se mi podaří nanést na víčko v dostatečné vrstvě, stejně se skoro vůbec nemění. Z téhle paletky mám pocit, že je přesně pro ty z vás, komu se líbí a lákají ho výrazné barvy, ale ve skutečnosti by se je stejně neodvážil nosit. :) V podstatě dostanete jejich náznak, takže je líčení zhruba v barvách paletky, ale spíš jen takový wash of color.. Na swatche dole jsem stíny musela přejet snad pětkrát, aby byly vůbec vidět...




Vytřídila jsem ještě pár produktů, které mě zklamaly, nebo mi z nějakého důvodu nesedí, a o těch vám povím zase příště, aby té negativity nebylo dnes moc. :) Je mi jasné, že vás tenhle formát hodně baví. Zatím mi můžete dát vědět, jaké kosmetické produkty naposledy zklamaly vás, co vám nesedí, nebo jestli máte při nákupech šťastnou ruku. :) Mějte se krásně, krásný zbytek dne a těším se příště!


*PR vzorky - produkty zaslané k nezávazné recenzi - O mně

3 komentáře:

  1. Na ten makeup som už pozerala. Mňa naposledy sklamala maskara, od ktorej som zvykla mať opadané pod očami. Budem rada ak sa zastavíš aj na mojom blogu.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Mám od Sephory starší paletku Nougat a stíny jsou úplně stejně na nic :-( Ale na druhou stranu jejich paletka From day to night drží dobře. A je to jediný kousek, který beru s sebou, když mám omezenou kapacitu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, některé paletky Sephora jsou úplně v pořádku, některé stojí zaprd :)

      Vymazat