čtvrtek 14. září 2017

Medik8 Hydr8, CE-Tetra, Retinol 1 TR & PoreCleanse Gel || Recenze

Dnes bych vám chtěla představit pro mě donedávna novou značku Medik8 a podělit se s vámi o moji zkušenost s několika produkty, které jsem testovala. Už na Instagramu u vás vzbudila tato značka velký zájem a přišlo mi na ni mnoho pozitivních ohlasů. S radostí jsem tedy začala v půlce července používat dvě séra, čistící gel i noční krém a většinu produktů už jsem i spotřebovala, což znamená že přišel čas na recenzi. :)

medic8 péče o pleť zkušenosti

Pore Cleanse Gel (koupíte tady za 480,-) je jeden z nejlepších čistících gelů, který jsem kdy vyzkoušela. A to bez přehánění. Porazil dokonce i čistící gel od Neostraty. Je určený na mastnou a smíšenou pleť a díky obsahu kyselin má exfoliační účinky a čistí póry do hloubky. Zároveň pleť nevysušuje, ani nedráždí. Výsledek je vidět již po týdnu používání. Gel používám po odlíčení pleti každý večer ve sprše, spolu se silikonovým čistítkem, mám pak lepší pocit dokonalého vyčištění a zároveň je silikon mnohem jemnější než kartáčky, takže se nemusím bát každodenního použití. Já mám teď konkrétně tento.

Popravdě jsem měla pocit, že výsledky vidím okamžitě, nicméně ty důvěryhodné přišly zhruba po týdnu. Póry byly méně viditelné, částečně zmizely i černé tečky a pleť byla celkově čistší a s mnohem menším množstvím pupínků. Za mě rozhodně spokojenost a to i s cenou, která je adekvátní k množství a gel vám vydrží opravdu dlouho. Používám ho již druhý měsíc a jsem sotva v půlce. Stačí ho maličko, protože výrazně pění a co mě překvapilo, nepálí v očích.

medic 8 čistící gel na póry

medic8 pore cleans gel recenze

Sérum Hydr8 B5 (koupíte tady za 1020,-) je hydratační sérum určené pro všechny typy pleti a věkové kategorie. Obsahuje kyselinu hyaluronovou, vitamín B5, vitamín C a kromě hydratace by měl po nějaké době používání omladit pleť, rozzářit a podporovat její regeneraci. Zrovna regeneraci asi nejsem schopná úplně posoudit, vlastně ani omlazení pleti. :) Nicméně po spotřebování balení mohu zhodnotit právě hydrataci, která je fantastická. Občas se mi s jinými přípravky stávalo, že jsem se ráno budila s velmi mastnou t-zónou. Ať už to bylo nedostatkem hydratace, nebo naopak jejím přebytkem, poměrně mi to vadilo. Sérum Hydr8 jsem zkoušela jak samostatně, tak pod krém a ráno jsem se budila s pletí dokonale vláčnou a zároveň se vůbec nemastila. Za mě tedy velká spokojenost a hned po čistícím gelu je to můj favorit číslo jedna.

Sérum má opravdu lehké složení, není mastné a mohu stoprocentně potvrdit, že se vám po něm neudělá ani jeden jediný pupínek navíc. :) Do pleti se velmi rychle vstřebává a nelepí. Výsledky jsou pak nejlépe vidět ráno. Vzhledem k tomu, že mám pleť smíšenou, samotné sérum mi během teplých nocí v podstatě zvládlo nahradit krém, když jsem ho zkoušela samostatně. I tak si ale nějaký lehčí krém dopřeji, nicméně své účinky mi sérum potvrdilo. Používala jsem asi pět kapek ráno i večer.

medic8 hydr8 sérum recenze

medic8 hydr8 sérum recenze

Sérum CE-Tetra (koupíte tady, plné balení za 1735,-) je určeno především pro zralou pleť a mělo by pomáhat pleti s vráskami, pružností, rozjasnit ji a zabraňovat tvorbě pigmentových skvrn, díky vysokému obsahu vitamínu C. Přiznám se, že asi nejsem ještě plně schopná posoudit účinky, protože jsem měla pouze menší balení a navíc nemám zatím (naštěstí :) problémy ani s pružností pleti, ani nijak výrazné vrásky. Tedy kromě těch mimických kolem očí, které jsou dány mou stavbou obličeje. :) Nejsem tedy ideální hodnotitel protivráskových účinků, nicméně jsem se snažila alespoň zhodnotit rozjasnění pleti a právě pigmentové skvrny, které se mi tvoří po akné.

Protože jsem používala sérum CE-Tetra spolu s hydratačním Hydr8, nevím jistě, které sérum rozjasňuje spíš, ale po zhruba měsíci používání jsem zaznamenala, že je pleť celkově hezčí, má hezčí a jednotnější tón a je pravda, že tmavší skvrny po akné mizely o malinko rychleji. Hezčí pleť může být také tím, že se mi díky hydratačnímu séru a čistícímu gelu netvořilo tolik pupínků a tak se pleť pomalu dostala do lepší formy. :) Kapala jsem si čtyři kapičky večer pod krém. Sérum nelepí, nedráždí mi pleť a neucpává póry.

medic8 ce-tetra sérum recenze

medic8 ce-tetra sérum recenze

Retinol 1TR noční krém (koupíte tady za 970,-) je, jak už název napovídá, krém s obsahem vitamínu A a měl by být určen na pleť od zhruba pětadvaceti let, jako první péče s Retinolem a prevence prvních vrásek. V nabídce Medik8 jsou i krémy s vyšší koncentrací Retinolu, tento, jak nám bylo řečeno, je Retinol pro začátečníky. :) Kromě boje s předčasným stárnutím by měl samozřejmě i hydratovat pleť a obnovovat její pevnost. Kromě vitamínu A obsahuje i kyselinu hyaluronovou a vitamín E. 

Krém je poměrně hutný, příjemně krémový a na pleť celého obličeje a dekoltu ho stačí poměrně malé množství. Během rozmazávání po pleti obličeje jsem si všimla, jako by měl krém texturu - mikro částečky které nevadí, nedřou, ale cítíte je. Těžko popisovat. :) Nijak na pleti nepálí, jen okolo očí jsem s ním byla opatrná, protože oční okolí mám velmi citlivé a tam mi příjemný nebyl. :) Dobře se vstřebává a není pocitově na pleti nijak mastný. Čekala jsem, že se budu alespoň trochu loupat, ale nic takového se nekonalo. Pleť ráno byla jemná, hydratovaná a pružná a nepřišlo mi, že by krém způsoboval pupínky, nebo mi ucpával póry. Hodnotím rozhodně kladně a opět nemám nic co bych krému mohla vytknout. 

medic8 retinol1 tr noční krém recenze

medic8 retinol1 tr noční krém recenze

Značku Medik8 musím zhodnotit celkově velmi kladně. Objevila jsem ji díky projektu Beautyblogerky.cz a jsem za to velice ráda. Produkty jsem dostala k recenzi od zastoupení Medaprexu a moc za to děkuji! Nabízí se také srovnání s Neostratou, kterou mám velmi ráda a řekla bych, že značka Medik8 je ještě o něco lepší a účinnější a do budoucna rozhodně plánuji zkusit nějaké další výrobky a produkty a to zejména na problematickou pleť a akné. Ačkoliv jsem zjistila, že i opravdu důkladné čištění a hydratace dokáže zatočit i s částí pupínků, se kterými jsme se potýkala. Mnoho z vás se mě na tuto značku ptalo a mnoho z vás mi psalo, že ji znáte a máte své oblíbené produkty a tak budu ráda, když se se mnou podělíte o své zkušenosti a tipy, co bych ještě mohla potřebovat. :) Děkuji a těším se příště! L.

10 komentářů:

  1. Mám teď pleť v hrozném stavu, a přemýšlím, že zanechám highendových produktů z parfumérií a raději zkusím něco "speciálního" na mou smíšenou-aknózní pleť. Čtu všechny tvé recenze, související s tímto problémem, protože sama si už moc nevím rady. Přemýšlela jsem nad tou Neostratou, ale ze záhadného důvodu je mi více sympatičtější Medik8. Překvapilo mě, že dokonce i na několika skincare klinikách kde se zabývají estetickou medicínou je hodně Medik8 spolu s Avene vychvalován. Tvá dnešní recenze mě dnes přesvědčila k nákupu, vložím tedy do toho veškerou svou naději, a snad mi to pomůže. Děkuji, krásný zbytek dne Luci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pořád ráda skincare z parfumerie - třeba péče Bobbi Brown je skvělá, ale teď mi pleť zase blázní, takže spíš koukám po "profi" značkách kvůli konkrétním problémům :-) Medic8 je skvělá značka, nepochybuji, že i další produkty budou stát za to :-) takže doporučuji si něco vybrat a zkusit, zklamaná určitě nebudeš. I neostrata je skvělá, ale sympatie taky hrají velkou roli, mám to tak také :-)

      Vymazat
  2. Krásny článok plný užitočných informácií spolu so skvelými fotkami !
    Čo sa týka značky, poznám ju vďaka blogerkám Beauty by Katty a Ali z Mamou stylově. Obe túto značku chvália, len som sa stále nedostala ku kúpe, najmä vďaka menšej dostupnosti tejto značky na SK a poradenstvu vo výbere toho správneho produktu pre seba na potreby mojej pleti. Čo je škoda, lebo viem, že účinky by mohli byť skvelé.
    Pekný septembrový slnečný deň !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji zkusit, pokud budeš mít chuť a najdeš tuhle značku někde rozumně dostupnou :-) A děkuji, jako vždy! :-))

      Vymazat
  3. ahoj, moc super článek. právě mi dochází čistící gelík, takže určitě vyzkouším tento, dost se mi líbí a pro mou pleť by mohl být ideální. děkuji za super recenzi. Krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač! Doufám, že budeš spokojená stejně jako já :-))

      Vymazat
  4. Super článek :) Já mám problematickou pleť, navíc se mi i docela mastí, tak zkouším kdejaké přípravky i značky. Tato recenze vypadá opravdu zajímavě a tak přemýšlím o zakoupení těchto přípravků :) Děkuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač, myslím, že rozhodně nebudeš zklamaná :)

      Vymazat
  5. Gel určený na mastnou a smíšenou pleť? To musím mít :D Já mám momentálně ještě od Clinique, který je super, ale tak nějak mám pocit, že nestačí na mou pleť a chtělo by to něco lepšího, takže asi sáhnu příště po tomhle gelu, když ho tak chválíš :))) Séra mě obecně moc neberou, nevím proč, ale nějak se jim vyhýbám, což bych asi měla napravit.. :))

    Perfektně sepsané recenze, žádné zdlouhavé okecávání, to se mi líbí! Měla bych si z tebe vzít příklad :DDD :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikol, ten gel je bezvadný, opravdu doporučuji!!! :) Navíc je ho fakt hodně a ještě teď ho pořád používám a jsem tak v půlce mi přijde! Takže to člověka ani nezruinuje :)

      Vymazat