čtvrtek 7. září 2017

Nákupy & PR balíčky || Srpen 2017

Na psaní článků není nejtěžší samotné psaní recenzí, dojmů a postřehů, ale vymýšlení vtipného, nebo alespoň zajímavého úvodu a závěru. :) Tak nějak si vždy říkám, co tam tentokrát, sakra, budu psát, což je nejspíš úděl kreativního psaní dvou článků týdně. Popsat jaký je krém je o poznání snazší, když jsou k tomu faktické údaje a vjemy. Takže vás tímto vítám u dalšího nákupního článku a doufám, že se pobavíte alespoň následujícím obsahem a podíváte se na pěknou kosmetiku. :)

nákupy novinky blog

Přiznám se, že teplo a těhotenství mi leze na mozek. Během srpna jsem se několikrát přistihla, že ať se snažím dělat cokoliv, nebo mluvit o čemkoliv, vždycky to tak nějak stejně skončí u mimina. Většina maminek mě nejspíš pochopí... :) Nebojte, nejsem žádná šílená matka, která se nedokáže bavit o ničem jiném. Většinou na schůzkách s bezdětnými kamarádkami nepadne o dětech ani slovo, nebo na otázku jak se má syn vše odkývám a jsem ráda, že se konečně mohu bavit o jiných věcech, než jsou kostky, kojení, nočník, a očkování. :) Výjimkou je poslední měsíc před porodem, to mám pak tendence s každým rozebírat porod, ha ha a následující dva až tři měsíce, kdy máte doma nově narozené miminko a chci se bavit jenom o něm. Bohužel mám tendence to rozebírat i s těmi, koho to ale vůbec nezajímá. :)

Předpokládám, že většina z vás ví, že v půlce září mám termín porodu a jen jsem vám chtěla dát vědět, jak to teď bude s blogem. :) Pokud budu mít hodné miminko, v což doufám, chtěla bych pokračovat jako dosud. Články dvakrát týdně, vždy v pondělí a čtvrtek. Blog rozhodně nemám v plánu zanedbávat, nicméně se to samozřejmě může stát, byť nedobrovolně. :) Hodné miminko mi bohužel nikdo nezaručí, tudíž mám napsaných několik (dvacet, ha ha) článků dopředu, abych si zajistila plynulý chod blogu a vy jste tak nepřišli o svoji pravidelnou dávku kosmetiky a mého vtipu :)

Doteď jsem se snažila odpovědět na úplně všechny komentáře, tedy minimálně ty, které byly smysluplné, jak tady na blogu, tak na Instagramu a Facebooku, nicméně si nejsem jistá, jestli to v následujících měsících bude možné. I tak si jich vážím a ráda si je alespoň přečtu! Vám děkuji za přízeň a doufám, že mi nějaké blogové výkyvy a případnou nepravidelnost odpustíte. :) Každopádně sledujte můj Instagram, předpokládám, že tam zůstanu aktivní jako dosud, akorát nejspíš přibude pár fotek s miminem. :) A teď už dost klábosení a honem na nákupy!!

Jako obvykle jsem si nemohla odpustit pravidelnou návštěvu v lékárně Dr. Max. A stejně jako minulý měsíc jsem si šla hlavně pro pleťové tonikum - La Roche Posay Effaclar pleťovou vodu pro mastnou a smíšenou pleť. Jediná věc, se kterou nejsem spokojená je, že mi tahle lahvička o 200 ml z nějaké důvodu nevydrží skoro ani celý jeden měsíc.. Z toho důvodu jsem také vzala tonikum/pleťovou vodu ještě jednu. Dr. Muller pleťové tonikum s Tea tree olejem patří k těm levnějším, ale mám ho ráda a na moji smíšenou pleť funguje bezvadně. 

Po menší pauze jsem si také znovu vzala Neostrata Oily Skin Solution, ze kterého se stal můj svatý grál v péči o problematickou pleť. Víc asi není potřeba nic dodávat. Šesté balení a několik článků mluví samo za sebe. :) K nákupu jsem ještě dostala La Roche Posay miniaturu micelární vody pro citlivou mastnou pleť, kterou jsem dostala i minule a schovávám si je spíš až někam na cesty. Doma už téměř micelární vody nepoužívám.

kosmetika z lékárny nákupy

neostrata nakupy dr max

O tom, že jsem si v Sephoře pořídila novou Urban Decay Naked Heat paletku už určitě víte. Psala jsem na ni již před pár týdny recenzi i s líčením a na mém Instagramu proběhla i o další jednu novou Naked Heat paletku soutěž. :) Na paletku mám stále stejný názor, jsem z ní nadšená a s jejím výkonem jsem spokojená. Za mě rozhodně pro mé potřeby mnohem lepší koupě, než jakákoliv jiná Naked. Článek s recenzí a líčením na Naked Heat paletku si můžete přečíst tady

Paletky ale nebyly mým jediným nákupem. Konečně jsem se rozhoupala a koupila velmi oblíbený a chválený Clarins Fix Make-Up fixační sprej na makeup. Mnoho z vás mi ho doporučovalo a i mnoho dalších mých kolegyň blogerek na něj nedá dopustit. Takže když už jsem vyzkoušela fixační spreje od MACu, Estée Lauder, Úrban Decay a pár dalších, přišel čas na Clarins. A jsem na něj hodně zvědavá. :) Ačkoliv mě překvapilo, jak je balení maličké a také jeho dost zvláštní vůně. Uvidím, jestli si na ni zvyknu. Jestli miáte tenhle fixační sprej doma, dejte mi vědět, co na tu vůni říkáte vy!


blog nákupy pr balíčky naked heat paletka

blog nákupy pr balíčky naked heat paletka

blog nákupy pr balíčky clarins fixační sprej


Shodou okolností a během přemýšlení, čím můj blog trochu oživit, jsem dostala nápad, vyzkoušet a porovnat pár hodně vyhajpovaných produktů z drogerie a porovnat je s mnohem dražšími značkami, se kterými bývají některé produkty srovnávány. Až vše otestuji, mám v plánu napsat článek o High-endu z drogerie, který by mohl být poměrně zajímavý a popravdě, jsem sama zvědavá na výsledky. :)) Navštívila jsem tedy DM drogerii, kde jsem nakoupila několik produktů, které bývají srovnávány s mnohem dražšími značkami a jsou vesměs dost chválené. Některé už mám nějaký čas doma, u některých jsem jen dokoupila odstín, aby byla recenze fér, a na ty ostatní se těším. :)


Začala jsem značkou Catrice  a jejím slavným kapátkovým makeupem HD Liquid Coverage v odstínu 040, který bývá velmi často přirovnáván k Double Wear makepu. Ehm, asi tušíte, že zrovna tohle konkrétní tvrzení si beru hodně osobně, protože DW je moje srdcová záležitost už několik let. :) Dál jsem vzala lépe sedící odstín Catrice voděodolného korektoru Liquid Camouflage (020) a také Catrice transparentní voděodolný pudr Prime and Fine. A aby pudrů nebylo málo, sáhla jsem po snad nejlevnějším pudru vůbec, Essence transparentní pudr All about matt!. Transparentní bílé pudry jsou u dražších značek dost často hodnoceny vlažně a prý stejný efekt udělají pudry z drogerie... Uvidíme. :)

Značku Maybelline mám obecně ráda a přijde mi, že je to jedna z těch lepších drogérkových značek. Korektor Fit Me je podle mě za jeho cenu super kousek a tak se těším i na další - Maybelline Instant Anti Age The Eraser Eye korektor. Přiznám se, že název mě zmátl, protože u amerických youtuberek se jmenuje Age Rewind, každopádně by to měl být ten samý věhlasný korektor s houbičkovým aplikátorem. Velký boom zažila i značka Trend It Up a já se přiznám, že mě nechává zcela chladnou. Sahala jsem si do oněch slavných rozjasňovačů i očních stínů a žádné velké nadšení se nekonalo. Nakonec jsem si vzala aspoň Trend It Up gel na obočí Brow Gel Filler v odstínu 020, abych ho spolu s tím, co mám od Essence, mohla porovnat třeba s Gimme Brow od Benefitu, Givenchy Brow gelem, nebo třeba gelem od značky Korff.

blog nákupy pr balíčky drogerie dm

Sprchové pěny jsou velkým hitem a asi každý tuší, jaká značka je proslavila. Rituals sprchové pěny jsou skvělé, delší dobu jsem je sice neměla, ale přesně si pamatuji dokonalou a sofistikovanou vůni, i to, že vůbec nevysušují a jsou božsky krémové. Tudíž bylo jasné, s čím je musím porovnat a vzala jsem Balea sprchové pěny Vanilla Cream a Sweet Cake. Balea pěnu na ruce Cake Pop jsem vzala spíš ze zvědavosti, ale k porovnání ji určitě můžu přidat také. Jednu věc už vím jistě, syn je miluje. Otázkou je, jestli je to pozitivní hodnocení, od tříletého kluka... :)

Dvě Batiste miniaturky suchých šamponů Blush a Tropical jsem vzala, abych měla co hodit do kabelky. S velkou lítostí jsem totiž spotřebovala obě miniatury Oribe - suchého šamponu i spreje, který má dodat texturu (článek s recenzí bude velmi brzy). Potřebovala jsem je tedy něčím na rychlo nahradit a došlo mi, že i tyhle dvě značky bych mohla porovnat. I když tady je jasné, kdo určitě zvítězí a já si musím urychleně pořídit plné balení suchého šamponu Oribe.

blog nákupy pr balíčky batiste suché šampony

blog nákupy pr balíčky sprchové pěny balea

Aqua Mineral péče o tělo pochází z Izraele a obsahuje minerály z Mrtvého moře. Seženete ji v parfumeriích Fann a v jejich eshopu a já jsem dostala na testování několik novinek. Všechny produkty neskutečně krásné a luxusně voní, až jsem byla trochu překvapena. V balíčku jsem měla Aqua Mineral minerální tuhé mýdlo a ačkoliv vím, že tuhá mýdla nejsou dnes zas až tak trendy, já je mám stále velmi ráda a běžně je používám na mytí rukou, nebo štětců. Tohle mýdlo se dá podle popisu použít jak na tělo, tak i na obličej. Velkou radost mi udělal Aqua Mineral Total Silk Body Scrub tělový peeling s mořskou solí. Olejové peelingy zbožňuji, což už jistě všichni víte a nikdy se nebráním zkoušení nových a nových a tenhle už na pohled vypadá božsky!

Co nejenom božsky vypadá, ale i voní je Aqua Mineral Blissful Body Butter tělové máslo s minerály z Mrtvého moře a bambuckým máslem. Obsahuje několik druhů olejů a co jsem ho zatím zkoušela, kromě opravdu úchvatné vůně je i opravdu hodně hydratační a pečující. Podobně je na tom Aqua Mineral Velvet Touch Hand&Body Lotion luxusní parfémovaná emulze. Podle názvu je asi jasné, že je to odlehčená verze tělového másla, takže bude ideální i na pleť, která není vyloženě suchá. Osobně mi po prvním vyzkoušení přijde, že pro mě to bude spíš tělový krém, než krém na ruce, ačkoliv se vstřebává okamžitě a skoro beze zbytku, přece jen je na mé ruce až moc výživný. :)

blog nákupy pr balíčky aqua mineral péče o tělo

blog nákupy pr balíčky aqua mineral péče o tělo

V mých Instastories jste také mohli vidět rozbalování nečekaného balíčku od značky Smashbox, který bez ohlášení dovezl kurýr a o to větší radost mi udělal. :)  Našla jsem v něm totiž hned několik produktů napříč sortimentem značky. V balíčku byl slavný Smashbox Photofinish primer, který určitě znáze od zahraničních blogerek a z produktů na pleť ještě Smashbox Step by Step Contour stick rozjasňovač v tužce v pěkném béžovo zlatém odstínu.

Z produktů na oči jsem na vyzkoušení dostala Smashbox paletku očních stínů Cover Shot ve verzi Spotlight, což jsou spíš jemnější a pastelové stíny s leskem, řasenku X-Rated, která zaujme zejména svým obalem a potěšil mě i klasický kartáček a Smashbox Always on Gel Liner tužku na oči v odstínu Brewed. Klasickou černou tužku má doma asi každý, ale tahle má prostě překrásný tmavě hnědý čokoládový odstín.

Nakonec dva produkty na rty  -Smashbox konturovací tužka na rty Always Sharp Lip Liner v odstínu Sienna, přirozený teplý nude odstín v automatické, velmi tenké tužce, takže není potřeba ořezávat a opravdu to vypadá, že zůstane always sharp :) a Smashbox matná rtěnka Be Legendary Matte Lipstick v odstínu Mauve Pink, což je pěkná studenější růžová s velmi malou kapkou fialové. Žádnou rtěnku od této značky jsem nezkoušela, vlastně jsem nezkoušela vůbec nic a toto je mé první seznámení. :) Jsem opravdu zvědavá, jak budu s produkty spokojená a jak mi budou sedět. Na paletky Cover Shot jsem slyšela poměrně kladné recenze, hlavně tedy na ty barevnější verze, matných rtěnek není rozhodně nikdy dost a o primeru se básní už dlouho. Moje dojmy a kompletní recenze všech produktů vás čeká již brzy. :)

blog nákupy pr balíčky smashbox kosmetika

blog nákupy pr balíčky smashbox kosmetika

V balíčku se Smashboxem jsem také našla několik produktů Glamglow. To byla ta část, kterou jsem čekala, ale i tak mi udělal ohromnou radost. Z novinek jsem dostala Glamglow GlowStarter Mega Illuminating Moisturizer rozjasňující a hydratační krém na pleť, který může fungovat zároveň jako podklad pod makeup a pleti má dodat nálož hydratace a rozzáření a Glamglow PoutMud Wet Lip Balm jemně zabarvenou péči o rty. Balzám překvapil svojí texturou, protože na rozdíl od klasických balzámů není pocitově vůbec mastný, takže to bude ideální kandidát na balzám/péči i třeba pod tekuté rtěnky a celkově jsem zvědavá, kolik hydratace a péče mým rtům dodá. Barví jen velmi mírně, takže ho považuji opravdu spíš za péči.

Kromě novinek jsem také dostala jednu ze svých nejoblíbenějších masek vůbec, bílou Glamglow Supermud čistící masku na mastnou/problmatickou pleť a dvě Glamglow sady #multimasking. Sady obsahují miniatury všech masek značek a o jednu z nich jste mohli soutěžit tady u mě na blogu, kde jsem vám o nich i psala více podrobností - článek.

blog nákupy pr balíčky glamglow péče o pleť

blog nákupy pr balíčky glamglow péče o pleť

blog nákupy pr balíčky glamglow masky

Poslední značkou dnešního článku je Origins. Opět musím přiznat, že stejně jako se značkou Smashbox nemám s touto značkou vůbec žádnou zkušenost, ačkoliv jsem o ní již mnohokrát slyšela. Pokud máte nějaké zkušenosti vy, rozhodně mi o nich napište, jsem zvědavá, jaké produkty máte a co vám sedí a co třeba ne. :) Já dostala Origins hydratační krém SPF 25, který má působit proti stárnutí pleti a chránit ji před vlivy z vnějšku a samozřejmě hydratovat. Krémů mám teď v zásobě opravdu velké množství a jsem zvědavá, kdy na tenhle dojde řada. :) 

blog nákupy pr balíčky origins

Jako obvykle budu ráda, když se se mnou podělíte o to, čím jste si udělali radost během posledního prázdninového měsíce vy, jaký nákup stál za to a co jste vlastně ani nepotřebovali, ale skočilo vám to do košíku... :) Děkuji za přečtení a samozřejmě děkuji i zastoupení značek zaa produkty, které jsem obdržela k recenzi, i pro vás do soutěže. :) Následující měsíc bude hektický a já se modlím, abych to všechno v pohodě zvládla a našla si chvilinku i na blog a vás, protože mě psaní a focení ještě pořád neuvěřitelně baví a děkuji, že baví i vás. Mějte se krásně! L.

20 komentářů:

  1. Pěnové produkt z DMka okukuji už delší dobu, ale pořád nějak odolávám. Už se budu muset odhodlat a něco konečně vyzkoušet :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že ty pěny stojí asi čtyřicet korun :-)) to za vyzkoušení určitě stojí. :-)

      Vymazat
  2. Krásna a bohatá nálož noviniek :).
    Čo sa týka pien, či už na sprchovanie alebo ako krém na ruky, konkrétne DM značka mi nevyhovuje a suší ma. ALE! peny na sprchovanie od Kneipp alebo Nivey zase stáli za to a sú úžasné. Tu by to porovnanie lacnej a drahej značky bolo jednoznačne v prospech drahej.
    Myslíš, že tie GlamGlow masky sa dajú kúpiť cez net aj niekde inde ako cez Sephoru ?
    A na zhodnotenie drogérkových a HE značiek sa veľmi teším. Myslím, že presne viem ako to dopadne :).
    Trend It Up nechal chladnou aj mňa, vážne nemám chuť dávať svoje peniaze za niečo čo nemám osvedčené a čo by ma v konečnom dôsledku nahnevalo. I keď, asi jediná vec, ktorá ma láka, je tá vecička na obočie, bohužiaľ, takú farbu neponúkajú, nakoľko mám obočie tmavé prirodzene, až do šedočierna.

    A ohľadom blogu a jeho fungovania v nasledujúcich mesiacoch len toľko, že vždy v prvom rade a na prvom mieste sú vždy deti a všetko ostatné ide vždy bokom, čo je samozrejmé, normálne a opak by bol divný. V každom prípade, teším sa, že aspoň na IG plánuješ byť a že máš v zásobe napísané články (myslela som si to :))))) ).
    Teším sa s Tebou, vopred, že tie nasledujúce dni po narodení bábätka do rodiny, budú také krásne a úžasné. A tiež na meno princeznej, ktoré si neprezradila :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty pěny zatím testuji, ale ta na ruce vysušuje stoprocentně.. Jiné značky, kromě Rituals, jsem nezkoušela, takže nemám porovnání :-) Masky GlamGlow se dají koupit i na eshopu Douglasu.

      Obecně v drogerii bývá velký problém hlavně s odstíny, takže i když je pak nějaký produkt dobrý, když nemáš svůj odstín, je ti k ničemu... :-)

      Holčička má pracovní název holčička záměrně :-))) Chceme si jméno chvíli užít jen sami pro sebe, pak už jí tak bude říkat každý :-) každopádně to už bude velmi brzy :-)

      Vymazat
  3. Termín už v půlce září? To teda pěkně uteklo, pamatuji si, když jsi oznamovala, že jsi těhotná :) Ať vše proběhne bez komplikací a jsi s miminkem šťstná a spokojená. Na článek o kosmetice z drogerie se moc těším, protože je pro mě přece jenom dostupnější. Zrovna slavný kapátkový makeup Catrice jsem si taky pořídila a zatím na něj nemám jednoznačný názor, něco se mi na něm líbí, něco už méně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo! :-)) uteklo to, já to taky oznámila až asi ve čtvrtém nebo pátém měsíci myslím, pro jistotu, takže teď to vypadá, že jsem těhotná jen pět měsíců a přitom příští týden rodím :-D

      Ten makeup také ještě testuji, chci si být jistá, než ho začnu chválit, nebo pomlouvat :-))

      Vymazat
  4. Opět perfektní článek s krásnými fotkami:) S připravenými články jsi mě ani trochu nepřekvapila :)
    Držím palce, ať porod proběhne v pořádku, ale určitě ano! Ty budeš mít u sebe svoji princeznu a to bude to hlavní. :)
    Srovnání HE značek s drogérkou je super nápad, taky někdy testuji.
    MU od Catrice mám, je fajn, ale Double Wear od Estée to opravdu není. Ten si prostě dám,když chci bezchybný look, jako nedávno na rodinné focení.
    Od Aqua Mineral mám čistící masku a je super, narozdíl od většiny podobných neudělá na obličeji krustu, když zaschne a čistí lépe.
    Nad Naked Heat pořád přemýšlím, jestli do ní jít. Když chci líčení do tepla, tak nejradši sahám po ABH Moderne Renaissance, kterou zbožňuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji!! :-) Zajímalo by mě, jak to, že všichni čekali, že budu mít tolik článků dopředu, to působím opravdu jako takový plánovač? :-)))

      Na Catrice si ještě dělám názor, ale značka Aqua Mineral mě moc překvapila, v dobrém. To vypadá na fajn tělovou péči :-) Modern Renaissance je i moje oblíbená, ale spíš když chci něco růžovo finálového, když teplé líčení, tak právě Heat :-))

      Vymazat
    2. Působíš jako perfekcionista:o) Kvalita tvého blogu jde nahoru, i když super byla vždycky :)
      To jsi neměla psát, já si jí snad koupím ... a to jsem si říkala, že už žádnou další paletku nepotřebuji, že se tu s nima umlátím :o)))))))))))

      Vymazat
    3. Ha ha, perfekcionistka jak na co :D spíš na věci, které mě baví... :) Jsem ten typ, co "když už, tak pořádně a důkladně" :)))

      Vymazat
  5. Ahoj Luci, přidávám se k týmu: "Myslela jsem si, že budeš mít menší zásobu článků dopředu". :D A to z důvodu následujícího! Fáze 1. Doufání, že máš třeba nachystáno a Fáze 2. Jsi profesionál a připravena na všechny varianty. :) Takže moc děkujeme. Také Ti přeji, aby porod proběhl rychle a abyste byly obě v pořádku :) Těším se na Vaše fotky s "holčičkou" a odtajněné jméno. Mám tip, tak uvidíme :D Jinak článek bezvadný a jako vždy exkluzivně koukatelný! S pozdravem *M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ve mě máte takovou důvěru :)) Právě jsem si říkala, abych ty věrné z vás, co jste se mnou už takovou dobu netrápila nedostatkem kosmetických článků, až nebudu moct psát :) Takže mám menší zásobičku u od července :) Děkuji moc za přání a snad bude všechno v pořádku :)

      Vymazat
  6. Ahoj Lucka! Je vôbec obdivuhodné, že dokážeš byť takáto produktívna pri jednom dieťati! Jasné, je to tvoja záľuba a baví ťa to, ale predsalen, "žere" to kopec času! Ja mám termín v polovici ďalšieho mesiaca, a zatiaľčo pri starostlivosti o moju prvodenú, teraz 19mesačnú, som si navykla na prezeranie IG a blogov (jediná zábava pri kojení), predpokladám, že táto moja druhá bambula ma trochu v tomto na istý čas schladí (budem mať inú zábavu pri kojení, budem počúvať lamentovanie tej "staršej"...). Takže je dosť možné, že tvoju dočasnú zníženú aktivitu ani nezaznamenám:-) Lucka, každopádne ti držím veľmi palce, prajem hladký priebeh pôrodu aj prvých týždňov s bábätkom, poriadne si vychutnaj prvé momenty s novým človiečikom (ja sa na to strašne teším, neviem ako ty, ale na ďalšie bábo sa už potom nechystám) a aj keby si chvíľu ani písmenko nevypustila, o nič neprídeš a keď sa vrátiš, bude ťa tu isto čakať rovnaké množstvo čitateľov! So mnou určite rátaj:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V první řadě gratuluji k druhému miminku a také ti přeji ať všechno dobře dopadne. :) No to co popisuješ bude ono, přece jen, synovi už jsou tři roky a ačkoliv je to velmi náročné občas, člověk si musí umět najít chvilku na ty věci, které ho baví a u kterých si odpočine. Děti jsou radost, ale taky znám spoustu maminek, které potřebují něco dělat, něco jiného, než být mámou. Takže využívám nadšených babiček a relaxuji u focení a psaní článků. :) Jak to bude se dvěma ale fakt netuším, snad to přežiju :D

      Vymazat
  7. Lucinko, Ty jsi ale drak:-) Já jen koukám, jak jsi zodpovědně nachystaná "na porod a šestinedělí" co se týče svého blogu. Ale jsem sobecky za to ráda a nesobecky mi na druhou stranu nebude vůbec vadit, kdyby to třeba nedopadlo dle Tvých současných představ, ale Ty by sis to krásně s prďolkou užila! Jinak opět moc pěkný článek a od Origins doporučuji hlavně jejich masky, které mám ve svém stálem maskovém arzenálu a dokonce jsem o nich i psala. V Sephoře si můžeš koupit i mini verze a zrovna zelenou hydratační Ti doporučuji do porodnice, protože ji jen naneseš na noc místo krému a ráno máš hotovo. Jen na citlivou pleť nedoporučuji tu růžovou jílovou - má dost výrazné abrazivní účiny a může podráždit. Jako druhý produkt, který mám od Origins opakovaně, je jejich mini gelík na pupínky, který nádherně voní po hřebíčku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Já jsem pro vás chtěla mít něco nachystané, abyste na mě nezapomněli :))) Právě proto, že se může stát, že mi prostě dvě děti dají zabrat a na blog nebude čas klidně několik měsíců, což je docela reálná představa, když si vzpomenu na našeho uřvaného prvorozeného v prvních týdnech a měsících... :) V podstatě jsem buď kojila, chovala, nebo uspávala.. Tak uvidíme. :) Děkuji za tip na Orgins noční masky! To se bude taky za pár dní hodit :D, mrknu na to!

      Vymazat
  8. Ahoj Luci, jejej! To už je do porodu kousek! A druhé..to bude určitě ještě o kousek dřív :) krásné nákupy a to tonikum dr. Muller ty jo to vyzkoušim, to mě vůbec nenapadlo :) sprchové pěny z DM u nás u dětí taky vedou :) taková blbost a co udělá zábavy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dřív určitě nebude :)) syn šel ven ve 37. císařem, takže teď už je holčička o tři týdny déle. :) Ty pěny syn miluje! A navíc stojí pár korun a vydrží docela dlouho!

      Vymazat
  9. Držím moc palce ať je s miminkem všechno v pořádku, já si na články ráda počkám, hlavně ať vám vše dobře dopadne :). Zaujaly mě ty sprchové pěny Balea, to musím určitě zkusit! A i tonikum La roche posay, díky za tipy!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme :-) a není vůbec zač! Jsem ráda, že se článek líbil a našla jsi v něm něco zaujalo i pro tebe :-)

      Vymazat