čtvrtek 19. října 2017

BODYBE Coffee Scrub || recenze

Asi vás nebudu muset dlouze přesvědčovat o tom, že napustit si večer po velmi náročném  dni horkou vanu, přidat nějaký voňavý olejíček a třeba si i zapálit svíčku a na půl hodiny prostě vypnout, je občas potřeba. A k voňavým večerním rituálům prostě zaručeně patří peelingy! Ty se zvláčňujícími oleji a kávou se zařadily k jedněm z mých nejoblíbenějších. Vyzkoušela jsem jich už několik a dnes bych vám chtěla představit BODYBE Scrub, který je pro mě mimo jiného zajímavý i tím, že se jedná o českou značku.

bodybe scrub tělový peeling

Když jsem se se značkou BODYBE domlouvala, že vám zde na blogu představím produkty, říkala jsem si, jestli vlastně může být mezi kávovými peelingy rozdíl. Přece jenom, stále se jedná o kávový peeling s oleji. :) BODYBE Coffee Scrub i všechny ostatní produkty seženete na oficiálním eshopu tady. A aby to nebyla jen recenze, řeknu vám také, proč mám kávové peelingy ráda já. :)

Kávové scruby jsou ve čtyřech variantách - kokos, karamel, citrusy a ledová máta. Také je možné vybrat si velikost balení, (sto, nebo dvě stě gramů) nebo i set všech čtyř scrubů na vyzkoušení. Pokud stejně jako já miluje hlavně vůni kávy, přijdete si na své s jakoukoliv variantou. Já mám ráda teplé a sladké vůně, takže bych si sama vybrala karamel a kokos, ale nevadí mi ani zbylé dva, protože jsou všechny varianty cítit jen jemně a zůstává hlavně neskutečně příjemná vůně kávy.

bodybe scrub tělový peeling

bodybe scrub tělový peeling

Balení scrubů, jak je u těchto produktů zvykem, je v pytlíčku, ale v tomto případě není papírový, ale plastový. To je podle mě mnohem praktičtější, protože se neopotřebuje ani po delší době používání, nebo když vám několikrát spadne do vody. :) Zavírání je klasické na zip, ale peeling se z něj dá setřít, takže jde i dobře zavřít, což byl problém, který jsem měla u papírových verzí. Posledním a asi největším rozdílem oproti jiným, u nás dostupným značkám, je konzistence. BODYBE scruby jsou mnohem kompaktnější, nejsou tak suché a káva a další složky drží víc pohromadě. Lépe se mi s touto konzistencí pracuje a během používání nesypu kafe všude okolo. :)

bodybe scrub kávový peeling

bodybe scrub kávový peeling

Proč miluji kávové scruby já? :)

Kromě avizované skvělé kávové vůně se pravidelným peelingem stimuluje krevní oběh. To v podstatě znamená, že dochází k rychlejší obnově kožních buněk a ty jsou pak zdravější, mladší a na pohled hezčí. A zdravou a hezkou pleť chceme. :) O to by se kromě masáže peelingem měl postarat i kofein, který je obsažený v kávě. Efekt omlazení pleti má i mechanické odstraňování odumřelých kožních buněk, které dělají pleť mdlou a třeba na pleti se sklonem k akné navíc dokážou udělat pěknou neplechu. Suché šupinky se tak odstraňují mechanicky právě namletou kávou a přidaným cukrem a solí. Mně osobně kávové peelingy vyhovují jak na tělo, tak na pleť obličeje, ačkoliv si dávám pozor, abych moc netlačila. Kávové peelingy jsou totiž velmi účinné. :)

bodybe scrub

Hydrataci během používání obstarávají ve scrubech oleje. V BODYBE scrubech je BIO kokosový a BIO mandlový, které se postarají jak o regeneraci pleti, tak o její pružnost, která jde ruku v ruce právě s hydratací. Jenom dobře hydratovaná pleť může být pružná a jemná na dotek. Výživu a ochranu ji také pomůže dodat a udržet vitamín E, který bojuje proti stárnutí pleti a také pomáhá s její regenerací, takže je výborný třeba na strie, nebo jizvičky po akné.

Během sprchování (nebo po hodinovém ležení ve vaně :) pokožka změkne, póry se otevřou a všechny složky se během peelingu mohou mnohem lépe vstřebat a lépe tak vyniknou jejich účinky. Pleť je zářivá, vypadá zdravěji, je zároveň i důkladně hydratovaná, jemná a pružná na dotek. Takže pokud jste pravidelný peeling s kávou a oleji ještě nezařadili do svého večerního rituálu, určitě to zkuste! :)

bodybe scrub peeling s kávou

bodybe scrub kávový peeling

V nabídce BODYBE ale nejsou pouze peelingy. Na eshopu najdete i tělové máslo Coconut Coffee Latte, které také obsahuje BIO kokosový a BIO mandlový olej. Vůně je příjemná a na těle vydrží dlouhou dobu, cítím ji na pleti ještě ráno. Máslo se dobře rozmazává a po koupeli se i velmi dobře vstřebává a hydratuje i přesto, že je konzistence hutnější, jak už to u másel bývá. Já mám pleť těla normální, rozhodně ne vyloženě suchou a přesto máslo nezanechává mastný pocit, ani nelepí. Konzistence je na první pohled zvláštní, jako by se složky másla lehce separovaly a spojí se dokonale až teplem pleti během rozmazávání, což bude tím, že máslo má z většiny přírodní složení.

bodybe scrub tělové máslo

bodybe scrub tělové máslo

Poslední dva produkty v nabídce jsou masážní lufa a balzám na rty. Pro mě je to pouze doplňkové zboží, hvězdou večera zůstávají i nadále kávové peelingy a tělové máslo. :) Nicméně je příjemné, že je na eshopu i pár drobností, ze kterých vytvoříte třeba pěkný tématický dárkový balíček, pokud budete chtít peelingem udělat někomu radost. Balzám na rty s příchutí bílé čokolády obsahuje mimo jiné 100% arganový olej a je to prostě klasický, lehce voskový balzám na rty, které určitě všichni známe. :) Já osobně dávám přednost jiným balzámům, ale můj manžel tyhle klasické vysunovací tubičky s obyčejným balzámem preferuje a má jich neuvěřitelnou spotřebu. :) Než jsem mu ho předala, samozřejmě jsem ho musela zkusit a hydratační schopnosti nejsou špatné, balzám je bezbarvý a jemně voní. Za mě je to průměrný balzám, který neurazí, ale ani v něm nehledejte nic speciálního. Pro mého chlapa naprostý ideál. :)

Posledním produktem je masážní lufa, kterou během sprchy využijete na masáž celého těla a také pro jemnou exfoliaci. Líbí se mi, že má i pevnou gumičku, takže mi nepadala během koupání z ruky. :) Jak asi víte, já mám moc ráda techniku suchého kartáčování, ale na to potřebuji extra čas před samotným koupáním. Lufa se dá použít rovnou během sprchy, spolu se scrubem, nebo samostatně, jak vám to vaše pleť dovolí. Já používám peelingy (a kartáčuji) velmi často, jak pleť obličeje, tak tělo. Jen je potřeba k tomu přistupovat s rozumem. Pokud si dopřávám peeling častěji, jsem na pleť jemnější a také nezapomínám na následnou důkladnou hydrataci a péči v podobě právě krémů a másel.

bodybe scrub balzám na rty

bodybe scrub lufa

V komentářích mi dejte vědět, jestli také milujete kávové scruby a vůni kávy obecně! :) Jak často si uděláte čas sami pro sebe a dopřejete si svoje malé domácí lázně včetně důkladného peelingu, olejíčků v horké vaně a vonných svíček po celé koupelně? :) Současné ryze podzimní počasí k tomu přímo vybízí! Já značce BODYBE Scrub děkuji za spolupráci a jsem moc ráda, že jsem si produkty mohla vyzkoušet na vlastní kůži. Doslova :) Krásný zbytek dne a těším se příště! L.

*tento článek vznikl ve spolupráci se značkou Bodybe Scrub


14 komentářů:

  1. Hezká recenze a fotky :) Zkoušela jsem všechny čtyři varianty a tyto scruby mi přijdou moc fajn!

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám obecně kávové peelingy moc ráda :) A děkuji!

      Vymazat
  2. Teda produkty mě moc zaujaly, určitě se na ně mrknu :). Skvělý článek!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám také kavovy peeling od jiné značky a chystam se ho vyzkoušet o víkendu. Já kávu sice miluji, ale moc její vůni nemusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :) Já to mám naopak, kafe moc nepiju, ale miluji jeho vůni!

      Vymazat
  4. Wau to tělové máslo a balzám vypadají dobře. Kávový peeling doma už mám a zbožňuji vůni kokosu a čokoládu. To je něco pro mě!

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo, nad těmahle scrubama přemýšlím už docela dlouho asi si je budu muset pořídit co nejdříve. Vypadají úžasně ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, kávové peelingy miluju, hlavně kvůli tomu jak jsou hrubé a jak nádherně voní :)

      Vymazat
  6. Produkty ma zaujali, a to veľmi, najmä vzhľadom k tomu, že slovenská značka, ktorej recenziu si už dávno uverejnila na blogu, ma baví tiež. Táto sa mi zdá iná v tom, že textúra, konzistencia bude príjemnejšia a najmä, balenie je umelohmotné, čo síce nie je eko-bio-raw, ale oveľa praktickejšie, najmä vo vlhkom prostredí.
    Fotky sú nádherné, ako obvykle :).
    Myslím, že ale zostanem pri podpore slovenských výrobkov a najmä, to poštovné od Vás je dosť vysoké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, i MARK Mi seděl :-) ty kávové jsou si dost podobné, ale teď když vím, že to jde i o malý kousek lépe, já bych volila Bodybe, hlavně kvůli té konzistenci, se kterou se o trochu lépe pracuje, když cena je v ČR podobná :-)

      Vymazat
  7. Pěkná recenze, hodně podrobná :) Značku jsem do této doby neznala, ale docela mě zaujala. Za sebe bych asi zvolila peeling káva a máta nebo citrus, protože na rozdíl od tebe sladké vůně nemám moc v oblibě :) Peelingy vypadají opravdu dobře a na to, že jsou od české značky mají i moc pěkný design. Nezkoušela jste náhodou některá peelingy odtud? Většina jich je přírodních, tak úplně nevím, co od nich očekávat :)

    OdpovědětVymazat