pondělí 2. října 2017

Estée Lauder péče o smíšenou pleť || Recenze

Už delší dobu používám novinkovou řadu Estée Lauder Nutritious Micro-Algae, konkrétně tedy čistící kostku a hydratační lotion. Už jste je možná zaznamenali v nákupech za červenec a také na mém Instagramu, protože mě řada velmi zaujala. A abych do dnešního článku přidala něco navíc, už opravdu velmi dlouho mám doma i masku NightWear Plus 3 Minute Detox, o které jsem vám ještě nic nepsala a dnes to konečně napravím. :)

estée lauder péče o pleť recenze

Masku už používám víc než půl roku a přijde mi, že skoro neubývá. Jak víte, masek mám doma desítky a tak je poměrně dost těžké nějakou spotřebovat, pokud ji nepoužívám vyloženě dvakrát do týdne, což se děje málokdy. Přidáním masky do péče o pleť přidávám zároveň nějaký malý nadstandard a mám pak pocit, že moje pleť dostává vše, co v danou chvíli potřebuje.

Estée Lauder NightWear Plus masku seženete jako klasicky v buticích Estée Luder a v parfumeriích (tady). Já jsem si ji pořídila minulý rok na dny Marianne a pak na ni na nějakou dobu zapomněla, což jak jsem později poznala, byla velká škoda. Pokud je vaše pleť stejně jako moje normální, smíšená, nebo místy mastnější, tahle maska je určená právě pro vás. Má velmi jemnou svěží vůni, ze které možná cítím okurky. :) Obsahuje jíl a má za úkol během třech minut čistit a detoxikovat.

estée lauder maska recenze

Přiznám se, že asi nejsem schopná mít na pleti masku jenom tři minuty, takže se běžně pohybuji spíš mezi pěti až deseti. Konzistence masky je tekutější, než bych čekala, což považuji za plus, protože se dá nanést v opravdu tenounké vrstvě. To je vzhledem k době, po kterou máte mít masku na pleti, ideální. Kromě tekutého jílu také obsahuje černé uhlí, takže kromě čištění pleti a pórů zbavuje pleť přebytečného mazu. S čímž mohu souhlasit. Pleť je rozhodně vyčištěná a mastnější místa na pleti jsou po použití matná.

Na velké nedokonalosti maska rozhodně není a nemá na to podle mě tu správnou sílu. Maska je jemná, na rozdíl od těch opravdu vysušujících a účinných na akné a tak bude spíš vhodná pro ty z vás, komu stačí jen jemně čistící maska jako bonus k vaší běžné skincare. Právě díky své tekutější konzistenci a jemnému zasychání bude vhodná i na citlivou pleť, která si agresivní masky nemůže, nebo nechce dovolit.

estée lauder péče o pleť recenze

Řadu Nutritious Micro-Algae, konkrétně tedy Pore Minimizing Hydra Lotion a čistící kostku Micro-Algae Cleansing Bar jsem dostala k recenzi. Popravdě, mnoho jsem od těchto produktů nečekala a ani nedokážu říct proč. Proto jsem byla velmi mile překvapena jejich účinky. Řada Nutritious Micro-Algae obsahuje produktů více, je inspirována korejskými trendy v pečující kosmetice a obsahuje výtažky z mořských řas. Obecně nemám péči o pleť Estée Lauder příliš vyzkoušenou, proto jsou tyto dva produkty obrovským překvapením. Zkoušela jsem například řadu pro rozjasnění mladší pleti Genuine Glow, která byla sice také velmi dobrá, ale já používám převážně produkty na smíšenou a problematickou pleť a tak jsem neměla důvod se k ní vracet, byť bych ji pleti mladší a sušší, nebo normální mohla vřele doporučit.

Estée Lauder Nutritious Micro-Algae Cleansing Bar, vypadá jako mýdlo, ale na rozdíl od klasického mýdla neobsahuje mýdlové složky, takže ani moji citlivou smíšenou pleť nevysušuje takovým tím klasickým mýdlovým způsobem. Mám ráda kosmetiku s příběhem a tak mě zaujalo i to, že se tahle tmavě zelená kostka vyrábí v Japonsku podle tradičních postupů, kde se vytvaruje a nechá schnout v dřevěných boxem celých šedesát dní a to vše za studena. Kostka má za úkol vyčistit pleť, stáhnout póry a zbavit ji nečistot.

estée lauder péče o smíšenou pleť recenze

estée lauder péče o mastnou pleť recenze

Po odlíčení pleti odličovacím přípravkem, místo čistícího gelu, sahám právě po kostce. Ta má jemnou přírodní vůni, ze které cítím právě kombinaci jílu a uhlí, což jsou typické složky mnoha čistících korejských přípravků. Kostka velmi dobře pění, ale spíš krémově. Pleť je po umytí opravdu zbavená veškerého přebytečného mazu a póry jsou opticky více stažené. Kostka zároveň moji pleť nepřesušuje, po použití ale vždy nezapomínám na séra a krémy. Při pravidelném používání určitě uvidíte výsledky, protože takhle hezky vyčištěnou pleť už jsem dlouho neměla. Pokud budete chtít něco z řady Micro-Algae zkusit, začala bych právě touto kostkou.

Překvapil i krém Nutritious Micro-Algae Pore Minimizing Hydra Lotion. Spíš než krém je výstižnější právě lotion, pro svou lehkou konzistenci, která se do pleti vstřebá během krátké chvilky a nezanechává ani pocit mastnoty, ani po použití pleť nelepí. Lotion jsem používala hlavně v létě, kdy se moje pleť začala mastit ještě o trochu víc, než obvykle a to převážně v t-zóně. Osobně nesnáším, když je v létě třicet stupňů a já bych se měla namazat něčím těžkým a mastným na den, natož na noc. A přesně proto jsem si tohle lotion opravdu užívala. Myslím, že na pleť mastnou bude ideální i během chladnějšího počasí.

estée lauder péče o pleť micro algae

estée lauder péče o pleť recenze

estée lauder hydra lotion

Ačkoliv se Hydra Lotion hned vstřebá, je znát, že jsem se namazala. Pleť není suchá, ani se nedostatkem hydratace nezačíná víc mastit. Hlavně tedy přes den. Myslím, že na noc budu potřebovat něco víc hydratačního, jakmile se trochu ochladí a pleť se mi vrátí do normálu. Zatím si pomáhám hydratačním sérem a jsem spokojená. Žádné ucpané póry, redukce menších pupínků (což připisuji hlavně čistící kostce) a zároveň tak akorát hydratovaná pleť. Pokud řešíte problémy s dospělým akné jako já, pouze tyto produkty Micro-Algae vám s ním nejspíš nepomůžou, naopak pomůžou ve chvíli, kdy chcete udržovat v hezkém stavu vaši smíšenou, ale ne tolik problematickou pleť. Na občasný pupínek a pár černých teček mohu jednoznačně doporučit.

Na závěr ještě jedna drobnost, Hydra Lotion má 100 ml a ačkoliv ho spotřebuji o malinko víc než běžného krému, rozhodně to není víc než dvojnásobné množství, takže vám i dlouho vydrží a cenu si rozdělte na půl. Běžného krému je totiž obvykle pouze 30 ml.

estée lauder péče o pleť recenze

Dlouho jsem měla pečující kosmetiku Estée Lauder zafixovanou jako péči pro starší dámy a neměla jsem v ní zas až takovou důvěru. :) Nicméně se za poslední rok, dva, můj názor začal dost měnit. Ačkoliv jsem ani asi po třech balení nepřišla na chuť Advanced Night Repair séru, pár produktů už si u mě doma našlo svoje stálé místo. Na doporučení jsem si koupila třeba odličovací tuhý olej/balzám, na který nedám dopustit, spokojená jsem velmi i s maskou, ale co rozhodně nemám naposledy, je čistící kostka s mořskými řasami, protože z té jsem nadšená. Zařadila jsem ji do své každodenní péče, hlavně tedy ráno a na večer si nechávám nějaký čistící gel spolu s čistícím kartáčkem. Co vy a skincare Estée? Máte nějaké oblíbené produkty, nebo se teprve chystáte něco zkusit? L.

13 komentářů:

  1. Od Estée som ešte starostlivosť o pleť neskúšala, najradšej mám Aqua sérum od Guerlain, no určite niekedy vyskúšam aj tieto produkty :) A taktiež musím vyskúšať double wear make-up! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase nezkoušela žádnou péči od Guerlain, ale mám to v plánu :)

      Vymazat
  2. Nemam skusenosti a na skincare sa zatial ani nechystam. Pokukujem obcas po Double Wear mejkape, ale nie som si ista, ci bude vhodny aj pre moju suchsiu plet, takze zatial odolavam :).
    Ale krasne fotky ako vzdy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DW makeup je základ :) Ten by měl vyzkoušet úplně každý, aspoň ze vzorku, asi neznám ikoničtější makeup :)

      Vymazat
  3. Zase, ako obvykle od Teba, článok plný informácií, čo spolu s krásnymi fotkami je pre mňa vždy v pondelok balzamom pri začiatku pracovného týždňa :).
    Ja som "pečujúcu" starostlivosť od EL mala zafixovanú ako zbytočne drahú, ani neviem prečo. Používam teraz niečo iné, ale začínam sa preorientovávať, tak uvidím či jej dám šancu.
    Problémom je to, že je veľmi ťažké vedieť či niečo sadne alebo nie a pri tej cene je to potom problém používať niečo, čo nerobí nič alebo čo dokonca robí zle.
    Škoda, že nie sú aspoň minibalenia na vyskúšanie či produkt nerobí problémy. Alebo sa potom orientovať podľa recenzií dúfajúc, že bude pôsobiť aj na mňa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to také psala v článku, dřív jsem byla k EL skincare dost skeptická, hlavně kvůli Advanced night repair séru, které mi s pletí nedělá nic zázračného, ale postupně zjišťuji, že některé produkty jsou opravdu fajn :) a jinak máš pravdu, měly by být k dispozici vzorky ke všemu, hlavně když některá péče stojí tisíce. :)

      Vymazat
  4. Celkově tuto značku jsem nezkoušela, ale podle tvých informací, by se mi tato péče skvěle hodila. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Značka Estee Lauder me doposud nějak extra nelakala, ale pak jsem chtěla vyzkoušet makeup Doublewear a od té doby si značky více všímám :) Tato řada se mi velice líbí, já zatím používám na pleť "lékárenské" značky, ale toto me opravdu zaujalo :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lékárenské značky jsou taky bezvadné, stále to kombinuji, třeba s Neostratou, nebo Nuxe, ve většině cenových kategorií se dá najít fajn produkt :)

      Vymazat
  6. Ja Estee Lauder skincare milujem. Hneď ako som prvýkrát vyskúšala ich Advanced Night Repair Serum si ma získali. Chcela by som od nich ešte skúsit aj Idealist Pore minimizer a aj nejaký očný krém poprípade sérum.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem Advanced Night Repair sérum měla asi čtyřikrát a zrovna tohle mi teda moc nesedlo - ne že by bylo špatné, nebo dělalo nějaké problémy, ale neviděla jsem žádné extra účinky, což od séra v této cenové relaci tak trochu čekám :) každopádně si ke skincare EL cestu nacházím přes jiné produkty :)

      Vymazat
  7. Se zmíněných jsem nic nezkoušela. Mám vytipovaných pár produktů, které bych určitě zkusit chtěla. Tak uvidíme kdy a co budu mít šanci vyzkoušet.

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat