pondělí 16. října 2017

Glamglow GlowStarter & PoutMud || Recenze

Začínáte své líčení bází pod makeup, nebo si vystačíte s dobrým hydratačním krémem? :) Já bych vám dnes chtěla ukázat dvě novinky (ehm, tedy skoro novinky :)) od značky Glamglow. Jednou z nich je totiž právě hydratační rozjasňující krém Glowstarter, který má pleť hydratovat, rozzářit a nachystat na následnou aplikaci makeupu.

glamglow glowstarter a poutmud recenze

Primer kvůli tomu samozřejmě vynechávat nemusíte, ale hlavně pro ty  z vás, co ho nepoužívají vůbec, může být takový krém naprostý ideál. Zastane jak péči, tak přípravu pleti před samotným líčením. Glowstarter bude podle mě vyhovovat hlavně majitelkám sušší, nebo normální pleti, právě díky tomu, že jeho úkolem je pleť rozjasnit. Také ho najdete v několika barevných variantách. Seženete ho v Sephoře nebo Douglasu, stejně jako druhou novinku, jemně zabarvenou péči o rty PoutMud Wet Lip Balm - třeba tady.

Glowstarter Mega Illuminating Moisturizer ve verzi Nude Glow hned po otevření ohromí svojí vůní a ačkoliv nedokážu přesně specifikovat co cítím, je to pro mě jeden z nejvoňavějším krémů, které jsem kdy zkoušela. Možná dokonce i nejvoňavější vůbec. :) Parfemace není nijak přehnaná, takže se nemusíte bát a ani moji citlivou pleť nijak nedráždí, ale přesto je to nádherná, zapamatovatelná, asi citrusová vůně. Každopádně doporučuji si k nějakému novějšímu testeru v parfumerii přivonět, protože já jsem se zamilovala. :))

Ačkoliv je vůně důležitá, nejdůležitější je, jak krém funguje. Má jemno texturu a zabarvení, není ani moc hutný, ani mastný, ale vyloženě lehký také ne. Právě proto si myslím, že ho ocení zejména normální, suchá, nebo i smíšená pleť. Rozzáření pleti se dostaví ihned po aplikaci a stejně tak pocit hydratace. Pleť je hebká a sametová na dotek, není vyloženě mastná, ale je pocitově prostě namazaná. :) Já mám v tuto chvíli pleť smíšenou - mastnější v t-zóně a normální na zbytku obličeje a GlowStarter mi seděl hezky. Dávala jsem pod něj ještě klasicky sérum, ale myslím, že by mi stačil i sám o sobě. Hlavně tedy od jara do podzimu. 
glamglow rozjasňující krém glow starter

Přišlo mi, že pleť je po nanesení makeupu opravdu hezčí, zářivější a zdravější, na druhou stranu jsem se o malinko více leskla právě v t-zóně. Naštěstí je teď rozzářená, lesklá a vlastně i trochu vzhledově mastnější pleť zase v kurzu, takže můžeme všichni zahodit pudry a vesele se lesknout. :) Nebo můžeme na problematická místa použít klasicky matující primer. GlowStarter neměl problém s žádným primerem, který běžně používám a zkoušela jsem ho dát přes něj.

Myslím, že GlowStarter oceníte zejména tehdy, pokud je vaše pleť suchá, mdlá a unavená, protože mi přišlo, jako by dodal pleti barvu a zdraví. Nechtělo se mi věřit, že bude zabarvení krému hrát roli, ale asi opravdu hraje. :) Těžko říct, jestli je to jen můj pocit, nebo se to opravdu děje, ale moje pleť si s krémem rozumí a vypadá s ním prostě zdravěji a rozzářeněji. Naopak se obávám, že majitelky pleti mastné z něj nejspíš nadšené nebudou, hlavně kvůli míře hydratace a rozjasnění/lesknutí pleti. :)

glamglow glowstarter krém

PoutMud Wet Lip Balm je jemně zabarvená péče v kalíšku. Záměrně nepíšu balzám, byť je obsažený v názvu, protože se o balzám jako takový nejedná. Balzámy bývají mastné a tužší. PoutMud překvapí právě svou konzistencí, která je poměrně tekutá, jestli se to tak dá říct a na rtech není pocitově vůbec mastná, což mám spojeno právě s balzámy. Od své kamarádky jsem zkoušela i peeling na rty ve stejném stříbrném vajíčku a pochvalovaly jsme si jeho mátovou chuť/vůni a příjemné brnění rtů a podobně je na tom i tahle péče. Jemně mátově voní, sladce mátově chutná a jakoby na rtech chladí. Já osobně mám tenhle typ produktů na rty velmi ráda.

PoutMud balzám seženete v různých barevných provedeních, já mám odstín Kiss & Tell, nenásilný, světle růžový odstín. Barva je spíš jemná a při běžném množství, které dáváte na rty, jen lehce zabarví. V nabídce je víc odstínů a tipuji, že ty výraznější červené a fialové dodají rtům o kapku víc barvy, než ty světlejší. Takže záleží, co u balzámů na rty preferujete. :)

glamglow poutmud péče o rty kiss & tell

Barva je trochu vidět zejména ze začátku, ale protože se jedná o péči, která se vpije do rtů, po chvíli zmizí i barva. Pokud nemáte rádi kalíškové produkty na rty, do kterých se musí sahat rukou, nadšeni nebudete ani tady. Osobně to také nemám příliš ráda a tento typ produktů používám výhradně jen doma, kdy si před použitím mohu umýt ruce. Jak to ale už bývá, ty nejlepší balzámy bývají v kalíšku. :)) Kromě PoutMud třeba můj oblíbený Nuxe...

PoutMud rty hydratuje velmi dobře. Hojivou péči, která vás zbaví rozpraskaných a extrémně suchých rtů během několika hodin, nečekejte. Na druhou stranu, hydratované a hebké rty rozhodně ano. Během dne po použití je znát, že jsem jim ráno dopřála extra péči. Já jsem si PoutMud oblíbila hlavně během dní, kdy nosím tekuté, nebo výrazně matné rtěnky.

Dát si pod ně mastný balzám nepřipadá v úvahu, protože by se snížila jejich výdrž na minimum a to samozřejmě nechceme. :) Takže sahám právě po PoutMud, který před líčením nanesu ve slušné vrstvě na rty a nechám ho se vpít a hydratovat. Právě díky tomu, že není vůbec mastný, mohu následně s klidem nanést jakoukoliv rtěnku, aniž by to ovlivnilo její následnou výdrž. Ta pak zároveň dobře drží a zároveň je její nošení pohodlnější, díky dobře hydratovaným rtům.

glamglow glowstarter a poutmud recenze

glamglow poutmud balzám na rty a Glowstarter krém

Glowstarter i Poutmud péči mohu vřele doporučit a nemyslím, že by někoho mohly vyloženě zklamat. Za produkty k recenzi moc děkuji Katy z českého zastoupení Glamglow! :) Značku Glamglow mám ráda už delší dobu a jsem ráda za možnost vyzkoušet novinky na vlastní kůži, protože zatím jsem se držela v podstatě jen pleťových masek a neprávem opomíjela další produkty. Vy mi napište, jak se vám dnešní článek líbil, co říkáte na krém i péči o rty a co vlastně říkáte na značku Glamglow a jaké jsou vaše oblíbené produkty! Děkuji za pžřečtení a budu se těšit zase příště u dalšího článku! L.

12 komentářů:

  1. Já miluju všechny kosmetický produkty, které mají za úkol rozjasnit pleť, takže si myslím, že by mi Glowstarter sednul, ale zatím si vystačím s kvalitním krémem a rozjasňujícím primerem. Teď vyhlížím v Sephoře naskladnění Glamglow vánočního setu mini masek :). Druhý produkt na rty mě moc nezaujal. Pro mě je to taková "blbinka", raději bych si za tu cenu koupila nový Clarins olej na rty, pro který si stejně budu muset brzy skočit do Sephory :). Kromě olejíčku používám na tvé doporučení balzám na rty od Nuxe a to střídám ještě s balzámem v kalíšku od Milani a s občasným peelingem v tyčince Sephora + Tarte lip scrub si vystačím úplně v pohodě a rty vypadají k světu :). Jinak opět nádherné fotky a pěkně zpracovaný článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to právě pochopila tak, že pokud není pleť vyloženě extra suchá, nebo extra mastná, tak by Glowstarter měl nahradit krém a rozjasňující primer, prostě takový 2v1 produkt :) Spousta mých kamarádek s normální/suchou pletí nepoužívá primery a tohle by mohlo být ideální řešení, navíc je ten krém fakt příjemný :) Nuxe balzám je za mě určitě výborná volba, je skvělý a opravdu hodí rty do pohody, tenhle balzámek je opravdu už jen pro fanoušky, ale taky to není špatný produkt ;-)

      Vymazat
  2. Vypadají překrásně. Hodně tyhle produkty vyhlížím takže jsem i ráda že jsem si mohla přečíst nějakou smysluplnou recenzi, která by mi poradila jak moc je potřebují :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda a děkuji :) Snad jsem pomohla s rozhodováním :)

      Vymazat
  3. Od této značky mě lákají hlavně masky, jsou ale tak vyhajpované, že stále váhám. Když je okolo nějakého produktu takový poprask, paradoxně se mi nechce ho kupovat a taky se snažím co nejvíc zaměřovat na přírodní pečující kosmetiku. :-) Jako vždy ale velmi podrobně napsaný a poutavý článek! Tvůj blog už je jeden z mála, kam se moc ráda vracím, protože tvůj styl psaní a fotky mají skutečně úroveň. Luci, ještě mám jednu troufalou otázku. Mám pocit, že jsi zmiňovala, že chystáš článek o výplních rtů. Moc se na něj těším, ale marně čekám. Neočekávám žádné tipy na konkrétní salon, stejně bych nejspíš šla ve městě kde bydlím, popř. v rozumném dosahu. Spíš mě zajímají tvoje osobní dojmy, jak alikace probíhá, na co si má člověk dát pozor, podle čeho jsi vybírala kam jít, jak moc procedura bolí. Mám horní ret menší než spodní, takže jsem o výplni zaala přemýšlet, ale chybí mi nějaký článek a zkušenost a od koho jiného by mohla být lépe zpracovaná, než od tebe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti úplně rozumím, občas je toho rozruchu okolo nějakého produktu až moc a pak taky váhám s jeho nákupem.. :) Třeba se mi vyhýbá celý Clinique a všechny POP produkty :) Ale masky Glamglow jsou fakt skvělé, kupuji si je už dlouho a sedí mi :)

      Jinak to vůbec není troufalá otázka, já jsem článek o rtech chtěla dělat, ale tak nějak už uběhlo hodně času, ta výplň už je skoro pryč a celkově byl ten zážitek takový docela vlažný a vlastně ani nemám moc co o tom psát. Já jsem nevybírala kam půjdu - což byla nejspíš ta chyba. Fotila jsem interiér pro jeden salon a domluvili jsme se, že místo peněz mi paní doktorka, která tam funguje udělá výplň. Paní doktorka skvělá, majitelka zvláštní. Ani se mi o tom nechtělo psát. Půjdu znovu, ale rozhodně jinam. Jinak - nijak extra to nebolí, pokud chceš můžeš si to nehcta umrtvit lidokainem, jako u zubaře a pak to nebolí vůbec. Bolí rty tak den dva po aplikaci, ale není to nic hrozného. Každopádně až nebudu kojit a půjdu znovu a jinam, článek nejspíš bude, ale to nebude nijak brzy :) Snad jsem to alespoň trochu osvětlila. :)

      Vymazat
    2. Tak to chápu že se o tom nechceš rozepisovat. I tak děkuju za odpověď a doufám že příště už budeš mít lepší zkušenost. Já mám ze všech takových zásahů strach, že to nedopadne podle mých představ, já bych si nenechala u kosmetičky ani vytrhat obočí :-D takže to řeším hodně :-) Navíc jsem četla o případech kdy se to holkám po výplních shluklo do takových bulek takže o to větší obavu z toho mám a rozmýšlím jestli jít nebo ne. Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Krásny článok aj fotky ako vždy :)
    Najlepšie balzamy sú v kelímku, s tým teda súhlasím. Za mňa sú to ale skôr vazelínky od Rosebud Perfume, ktoré neskonale milujem a ten od Nuxe mi bohužiaľ až tak veľmi nesadol :-/
    No a od Glamglow som neskúšala ešte nič :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na Nuxe balzám nedám dopustit, právě taková ta hutná voskovo balzámová konzistence mi přijde parádní, vydrží mi díky tomu na rtech opravdu celou noc až do rána a může regenerovat. :) Rosebud jsem nezkoušela, mrknu na to :)

      Vymazat
    2. Vydrží, o to pokoj... Len ja keď si ním večer pery namažem, tak mám pocit, že mi na tých perách celú noc len sedel a prd robil :( :D normálne mám pocit, že mi tie pery ešte viac vysušuje... A to sa mi zo začiatku celkom pozdával.
      Ale tak zmierila som sa s ním a vďaka jeho "nemastnej" konzistencii sa ho snažím využívať ako podklad pod rúž pred ranným líčením pier, to mi príde celkom fajn.

      Vymazat
  5. Verím, že Ti produkty sadli, tá recenzia znie nadšene :). Pre mňa je táto značka úplne neznáma, vzhľadom na jej miernu nedostupnosť u nás a cez net sa mi nechce. Chystala som sa na tú sadu masiek, kvôli skúške, ale, ako už bolo písané niekde vyššie v komentároch, je momentálne tak vyhajpovaná, že ma to mierne odrádza. Ale tomu skúšobnému setu by som asi neodolala.
    Myslím, že ten krém nie je niečo čo nutne potrebujem. Mám mierne zmiešanú pleť a vážne neznášam lesk na mojej tvári, bez ohľadu na to čo je momentálne v móde.
    Čo sa týka druhého produktu, ja rozlišujem keď potrebujem podklad pod rúž. To je moja jediná voľba All about lips od Clinique, nič lepšie som zatiaľ neskúšala.
    Keď potrebujem balzam, tak buď Nuxe (tróni na nočnom stolíku) alebo od Rosebud Perfume (milujem všetky tie ovocné a podobné, a mentolovými by sa mi nikto nezavďačil). Z poslednej menovanej značky mám doma vždy 2-3 kelímky a neodolala som ich tubičkovým balzamom do práce, aby som na nič nemusela sahať. Sú dokonalé !
    Zaujal ma v poslednom čase aj zafarbujúci balzam na pery od Guerlain, červený. Je to vážne dobrá vecička, do práce, na pretretie keď potrebuješ dodať farbu a odstrániť suchosť a pritom nemáš čas pozrieť sa do zrkadla či je všetko tak ako má byť.
    P.S. Fotky sú už klasicky famózne !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už budu muset fakt zkusit all about lips a taky už jsi druhá, kdo píše o Rosebud, budu muset oboje co nejdřív objednat! :-) Nuxe ale zůstává jako stará věrná a spolehlivá klasika, jen pod rtěnky ho nedávám, hůř na něm drží :-)

      Vymazat