čtvrtek 2. listopadu 2017

M.A.C Snow Ball kolekce || podzimní novinky 2017

Asi ještě nikdy jsem nedostala tolik dotazů, jako když jsem na Instagramu ukázala novou Vánoční kolekci M.A.C. Není se čemu divit, je totiž neskutečně krásná a třpytivá a v mých očích překonala i vánoční kolekci s tématikou Louskáčka z minulého roku. Proto jsem si s článkem raději pospíšila, abych vám mohla říct své první dojmy dřív, než se kolekce vyprodá. :)

mac vánoční kolekce snow ball

Snow Ball kolekce bude dostupná jak v buticích (6/11), tak na oficiálním eshopu tady. Jako obvykle obsahuje spoustu různých setů od mini rtěnek, lesků a pigmentů, až po štětce v roztomilých taštičkách. Highlightem kolekce, doslova i obrazně, jsou rozjasňovače, které se vždy vyprodají během mrknutí oka. Ostatně stejně jako zbytek kolekce, takže bych s nákupem neotálela a pokud nějaký kousek chcete, neváhejte.

Obaly a tématika jistě nadchnou všechny milovnice třpytivých, flitrových a kožešinkových doplňků. :) Já sama jsem měla v plánu pořídit si alespoň jednu taštičku s chlupatou kuličkou na zipu a nakonec mi jedna dorazila až domů, za což jsem upřímně ráda a nevylučuji, že si ještě nějakou dokoupím. Motivy sněhové vločky se také povedly a je skoro až škoda do stínů a rozjasňovačů sahat. Trocha toho vánočně laděného kýče nikdy neuškodí a když kýč, tak právě o Vánocích. V dobrém slova smyslu samozřejmě! :) 

mac vánoční kolekce snow ball

Pokud chcete zářit pod Vánočním stromečkem rozhodně mrkněte na překrásné rozjasňovače Extra Dimension Skinfinish. V nabídce by měly být myslím celkem tři - Here Comes Joy (meruňková zlatá), Happy Go Dazzlingly (světlejší zlatá) a ten, který jsem dostala já v setu a který se už v různých limitkách objevil, Whisper of Gilt, což je překrásná ikonická teplá šampaň/zlatá. O kvalitě rozjasňovačů M.A.C asi nemusím dlouze mluvit, jsou velmi dobře pigmentované a podle druhu štětce, kterým ho nanášíte, docílíte jak lehkého rozjasnění, tak velmi intenzivního. Rozjasňovače seženete tady

Rozjasňovač Whisper of Guilt jsem měla v sadě s taštičkou a štětcem. Samostatně na eshopu jsem ho zatím neviděla.

mac snowball kolekce názor

mac rozjasňovač whisper of gilt

V zasněžených a zmrzlých třpytivých obalech seženete jako vždy i rtěnky. Tematicky je jich většina ve frost finiši. Já osobně mám u M.A.C nejradši rtěnky ve finiši matném, nebo saténovém. Krémovější finiše nejsou mými favority, ale to už je samozřejmě otázka vkusu a preferencí. :) Já jsem naštěstí dostala překrásnou rudou rtěnku Rouge En Snow v matném finiši, která má velký podíl modré, takže bude ideální pro všechny, kdo preferují studené rudé rtěnky. V kolekci najdete i tmavší červenou a několik třpytivých nude a růžových. Na eshopu tady.

mac snow ball kolekce rtěnka rouge en snow

Mono stíny Extra Dimension Eye Shadow mají, stejně jako rozjasňovače, reliéf se sněhovou vločkou a musím říct, že to vypadá opravdu pěkně a efektně! Co se samotného stínu týče, naprosto jsem se zamilovala! Můj odstín Stylishly Merry se mění podle toho, jak na něj dopadá světlo. Od zlaté, přes růžovou až skoro po zeleno zlatou. Bohužel jsem ostatní stíny neviděla naživo, ale určitě je půjdu omrknout, protože jestli se všechny takhle božsky mění, je to must have na třpytivé líčení očí pod Vánoční stromeček i Novoroční párty. :) Pokud tedy milujete hodně třpytivé stíny, ha ha.

Mono stín Stylishly Merry je velmi dobře pigmentovaný, jde dobře nabrat štětcem a vypadá na víčku prostě skvěle, což jsem se vám snažila zachytit alespoň na ruce. Na mokro to pak rozbalí ještě o kousek víc, ale pokud ho aplikujete prstem, není namáčení štětce potřeba. Obsahuje hodně třpytek, které trochu opadávají při aplikaci pod oko, což je u stínů se třpytkami normální. S Glitter Glue jako bází jsem s opadáváním během dne problém neměla a pod očima nebylo nic. Bez báze ale opadávat nejspíš bude a také to chce při aplikaci oklepat štětec, pokud si líčíte pleť jako první. Pokud po nějakém mono stínu z této kolekce toužíte kvůli extra třpytivému efektu a nádhernému obalu, směle do něj. :) Na eshopu tady

mac extra dimension stíny stylishly merry

mac extra dimension stíny stylishly merry

mac extra dimension stíny stylishly merry

mac snow ball kolekce swatche

A nakonec rozkošná taštička Snow Ball Face Bag / Gold s flitry a bambulkou, ve které jsem měla právě rozjasňovač a štětec a jedná se o sadu, která nejspíš bude dostupná v buticích, protože na eshopu tahle konkrétní není. Taštička je nádherná a na štětec jsem velmi zvědavá. Přiznám se, že je to moje první zkušenost s M.A.C štětci, ty ze stálé nabídky by měly být podle recenzí velmi kvalitní a ručně dělané. Jak je to se štětci z limitek nevím, ale každopádně vypadá štětec 140 Full Fan Brush moc hezky. Je velmi jemný a velmi hustý. 

Podle názvu by měl být právě na rozjasňovač, ale jak všichni víme, štětce se dají použít jakkoliv, jak nám to vyhovuje. :) A já si myslím, že půjde použít třeba i na bronzer, nebo pudr. Produktu nabírá i přes velkou jemnost poměrně dost a díky jemnosti a množství štětin ho i dobře rozmazává. Jestli je to must have vám ještě nepovím, ale na to, že se jedná o mini štětec z limitky, je kvalita velmi dobrá. Navíc je v sadě s kultovním rozjasňovačem a v taštičce s bambulkou a to prostě chcete. :)) 

mac snow ball kolekce sady

mac snow ball kolekce štětce

Sad je jako vždy opravdu hodně, na oči, rty, rtěnky, lesky, pigmenty a tak dále a tady je alespoň pár z nich na ukázku. Rozhodně je z čeho vybírat a sady jsou vždy i cenově o trochu výhodnější. A díky pěkným obalům budou i opravdu roztomilým dárkem pod stromeček.
mac snow ball kolekce sady
 mac snow ball kolekce štětce
Napište mi, jak se vám kolekce líbí a jestli si budete chtít něco pořídit. :) Já jsem PR balíček od M.A.C vůbec nečekala, o to víc mi udělal upřímnou radost. Hlavně tedy proto, že jsem hodinku před tím, než u nás kurýr zazvonil, koukala na eshop a dávala si věci do košíku. Tomu říkám náhoda a tak trochu Ježíšek! :)) Snad se vám dnešní článek líbil a já se jako obvykle budu těšit u toho dalšího. Krásný den vám přeji! L.

22 komentářů:

  1. Panebože ! V sobotu jdu pro ni ! Je nádherná!
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  2. To sú tak NÁDHERNÉ kúsky že až !!! Pre mňa síce zbytočné kúsky, nakoľko sú dosť trblietavé a na si na to nepotrpím, a ani vzhľadom na moju zmiešanú pleť nepoužívávam, ale ten rúž vyzerá vážne božsky.
    Ďakujem za možnosť obzrieť si aspoň krásne fotky, navnadila som sa na Vianoce :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vánoční kolekce musí být třpytivá, aspoň u MACu :-))) Já třpytivé nosím, i rozjasňovače, takže jsem spokojená moc. Za to zrovna červenou rtěnku nenosím nijak často, ale bylo mi jasné, že ta zaujme tebe nejvíc :-) Taky mě to navnadilo na Vánoce :-)

      Vymazat
  3. Ahoj Luci! Zastava srdce :D Nikdy jsem nic od M.A.C. nepotrebovala a nechtela. Jakmile jsem ale na instaci uvidela tu vlockovou zalezitostt - tak jsem v problemech. Jakoze vlocka na rozjasnovaci...vlocka ve stinech? OMG. Jack Frost uz je i v kosmetice. Takze ja se mrknu na stranky, ale predpokladam, ze to bude brzy vybrakovane a ja nic neukoristim. Fotky famozni a trefny predvanocni clanek. S pozdravem *M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to se povedlo s tou vlečkou :-)) Ze stínu ji ale po třech líčeních už mám celou pryč. I tak že to ovšem krása :-) Moc děkuji za pochvalu!

      Vymazat
  4. Krása! Jak nemusím zlatou barvu, tak tahle kolekce se podařila. Krásně jsi nafotila ten stín, jak se mění. Určitě půjdu omrknout. Díky za článek.
    Omlouvám se za smazání předchozího komentáře, omylem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě snažila aby ten stín vynikl - je moc povedený a zajímavý! Ve skutečnosti ještě víc než na těch fotkách :-)

      Vymazat
  5. Vím, že nic z toho nepotřebuji... ale ten rozjasňovač, to je láska na první pohled! <3

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádhera!! Nenávidím takéto kolekcie, lebo aj keď nič z toho nepotrebujem, skrátka to musím mať!:D

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky, úplne z nich už cítim Vianoce! Teším sa, že ti balíček takto pekne prišiel vhod a že si nám mohla ukázať produkty už predčasne :)) Mňa najviac zaujal rozjasňovač a rúž, ale aj ten meniaci sa tieň je top!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Taky na mě při focení dýchla vánoční atmosféra :-) Rozjasňovač a stín jsou i moji favorité :-)

      Vymazat
  8. TO CHCI!!!!!!! :D
    Prenadherna kolekcia, fakt... o fotkach ani nehovorim :)
    Tento mesiac planujem navstivit MAC, tak ak tam este nieco ostane, zrejme neodolam...

    OdpovědětVymazat
  9. Idem si po ikonický rozjasňovač, akurát sa bojím že bude podobný mary-lou manizer od the balm. Ale aspoň porovnám výdrž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není podobný Mary Lou - Mary je světlejší a víc do žluta :-)) i když ty rozdíly jsou pro někoho asi minimální, tak úplně stejné rozhodně nejsou :-)

      Vymazat