čtvrtek 30. listopadu 2017

Nadýchané a jemné vlasy s Oribe Featherbalm a olejíčkem Gold Lust || recenze

Někdo si stěžuje na jemné zplihlé vlasy bez objemu, někdo na suché a lámavé vlasy bez lesku. Úplně nejlepší je pak kombinace obou těchto problémů. Moje vlasy bývaly kdysi celé jemné a možná jich bylo i víc (zdravím svoje dvě děti a deset let odbarvování na blond!). Teď už je mám jemné a bez objemu pouze u hlavy a konečky suché a lámavé. Dnes bych vám chtěla ukázat dva produkty na tyto dva problémy, které jsem si upřímně oblíbila a už na ně nedám dopustit!

oribe featherbalm a Gold Lust olej na vlasy

Značku Oribe jsem objevila poměrně nedávno, ale už jsem vás tady na blogu informovala jak o péči Oribe v salonu Luvoxy, tak také o několika produktech této značky z řady Brilliance & Shine. Byla jsem s nimi moc spokojená a s radostí jsem přijala nabídku vyzkoušet i novinku Featherbalm. Dostala jsem k němu i vlasový olejíček Gold Lust, protože zrovna olejíčky jsou péče, kterou používám pravidelně po každém mytí vlasů a masce.

Featherbalm Weightless Styler je skoro zázrak. Určitě jsem zkoušela už desítky přípravků, které měly dodat vlasům objem a přitom je nezatížit. Většinou mám respekt ze všech produktů, které se mají aplikovat po celé délce vlasů a neoplachují se, protože mi zatím vždy přišlo, že po nich vlasy zatížené mám. :) Až doteď, protože Featherbalm stoprocentně dostojí svému názvu a je lehký a beztížný jako peříčko a po vysušení vlasů o něm nevíte. Zároveň je ale vidět, že je něco jinak.

oribe featherbalm a Gold Lust olej na vlasy

Vlasy jsou po něm jemné a tak nějak přirozeně nadýchané, aniž byste cítili, že jste si na ně dali nějaký přípravek. Těžko se to popisuje, protože vaše vlasy prostě pořád vypadají jako vaše vlasy, ale tak nějak hezčí a lepší a vy najednou máte pocit, že těch vlasů možná i nemáte jen pět po třech řadách, ha ha. :) Seženete ho na oficiálním eshopu a samozřejmě také v salonech, kde pracují se značkou Oribe.

Jako bonus není Featherbalm jen produkt na objem, ale pomůže i s krepatění, protože vlasy vyživuje a uhlazuje, což mohu potvrdit, a celkově je dělá jemnější. Já ho používám tak, že si tři, čtyři pumpičky lehkého a voňavého balzámu nastříkám do dlaní a promnu si s nimi vlasy po celé délce od kořínků, ke konečkům. A pak přijde na řadu foukání. Vlasy klasicky foukám přes kulatý kartáč a když jsem líná, tak jenom foukám přes obyčejný hřeben :). Následně vlasy učešu a je hotovo a tak nějak to celkově vypadá, že jsem si s tím dala mnohem víc práce, než to ve skutečnosti bylo. Featherbalm se může použít i na suché vlasy, na zkrocení účesu. To jsem také zkoušela, ale výsledek nebyl nijak ohromující. Vlasy sice nijak nezatížil, ale neudělal mi je tak pěkné, jako při vyfoukání. Takže za mě jedině po mytí na vlasy vysušené ručníkem a je jedno, jestli bude vlasy foukat, žehlit, nebo je necháte volně uschnout.

oribe featherbalm balzám na objem vlasů

oribe featherbalm balzám na objem vlasů

oribe featherbalm balzám na objem vlasů

Kouzlo olejíčků, které dokáží vykouzlit lesk i hebkost vlasů, už jsem s vámi několikrát probírala. :) Bez olejíčku se s mými suchými konečky neobejdu a myslím, že se do nich vyplatí investovat. Zkoušela jsem jich už opravdu dost. Od těch, co stojí v řádech několika stokorun, až po ty, co stojí tisíce. Zdá se to možná jako velká investice, ale olejíčku spotřebujete jen velmi malé množství a tak vám balení dlouho vydrží. Když si vyberete ten správný, bude vám i dobře sloužit. Abych to shrnula, levnější olejíčky mi nevyhovují vůbec. Přijde mi, že vlasy jen umastí a nic jiného s nimi nedělají. A co si budeme povídat, lesklé vlasy nerovná se mastné vlasy. :) 

Oribe Gold Lust Nourishing Hair Oil seženete tady. Má tekutější a lehčí konzistenci a velmi dobře se do mokrých vlasů po umytí vpíjí. S některými hutnějšími olejíčky se musí opatrně, protože i s velmi malým množstvím si můžete čerstvě umyté vlasy umastit, takže mi lehčí konzistence vyhovuje o trochu víc. I tak mi u olejíčku Gold Lust stačí velím malé množství. Myslím, že jedna pumpička mi bohatě vystačí na celou spodní třetinu vlasů. Když dám dvě, vlasy jsou první den po aplikaci ultra jemné a lesklé, ale třetí den už si je musím umýt, ačkoliv si jinak vlasy myji zhruba tak jednou za čtyři, pět dní. 

Olejíček zároveň poskytuje ochranu při tepelné úpravě vlasů a vlasům dodává zářivý lesk. Což mohu potvrdit, protože mám vlasy v délkách spíš suché a matné. Takže když se lesknou, je to příjemná změna. Abych ale věci uvedla na pravou míru, vlastně už vlasy nemám zas až tak suché, protože jsem teď používala řadu Oribe Brilliance & Shine a moje vlasy vypadají stokrát lépe, než před pár měsíci. Nelámou se tolik a ani mi nepřijde, že by vypadávaly, což je po druhém porodu skoro zázrak. I tak je ale použití olejíčku znát. Vlasy jsou po něm jemnější a lesklejší ještě o kousek víc a tolik se mi netřepí konečky. Jako bonus zůstanou vlasy, po použití olejíčku, dlouho provoněné klasickou luxusní Oribe parfemací.

oribe gold lust vlasový olej

oribe gold lust vlasový olej

S produkty na vlasy je to jako se vším ostatním v kosmetice. Pokud máte mladou jemnou pleť, která není ani suchá, ani moc mastná, neřešíte vrásky, nebo akné, nejspíš nenajdete zalíbení v dražších produktech, protože vám stačí ty obyčejné, které jen kvalitně hydratují. Stejně je to i s produkty na vlasy. Pokud máte oslnivě lesklou, hebkou a hustou hřívu a nepotřebujete od produktů, aby s ní udělaly zázraky, nejspíš ty hodně kvalitní produkty ani neoceníte a já vám vaše vlasy závidím. :)

Opravdový přínos produktů, které jsou také náležitě naceněny, pochopíte až ve chvíli, kdy s vlasy bojujete, protože je máte mdlé, bez života, moc jemné, přesušené, nebo zničené. A pokud tyto problémy řešíte, pak vám Oribe mohu s čistým svědomím doporučit, protože já jsem spokojená zatím úplně se vším, co jsem zkoušela. Napište mi, jaký je váš nejoblíbenější přípravek na objem vlasů a jestli také milujete vlasové olejíčky a které! Krásný den a zase příště! L.

4 komentáře:

  1. Oribe olejíček jsem chtěla zkusit, ale zatím mám zásobu jiných...mám nejradši L'anza a Moroccanoil :) to jsou mé stálice. O L'anze téměř nikdo nepíše ani nemluví (a už vůbec ne v ČR), přitom je to perfektní značka, jejich keratinová řada je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. L'anzu opravdu neznám, jdu zjistit, co je zač. :-) Jinak já jsem taky byla věrná Moroccanoil, měla jsem klasický i light verzi, ona super. Tenhle Oribe je víc podobný tomu light,ale řekla bych, že Gold Lust bude víc sedět i jemnějším vlasů, zatěžuje o malinko míň. I tak jsou to všechno vynikající oleje :-)

      Vymazat
  2. Čo sa týka starostlivosti o vlasy, flákam to a používam bežné veci.
    Ale odkedy si nechávam vlasy narásť tento rok, vidím, že toho potrebujú viac.
    Ja by som aj skúšala naozaj kvalitné veci, len tie sú zväčša drahé a bez osobného vyskúšania a vzoriek to ide ťažšie trafiť sa do tej správnej starostlivosti.
    Ale zatiaľ mi moja kaderníčka vždy skvele poradila, takže spokojnosť tam je. Ale zlepšiť sa to dá určite :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu naprosto rozumím! Také jsem v předchozích článcích radila, že je nejlepší dojít si někam, kde pracují s Oribe a produkty nejdřív vyzkoušet. :) Já si za tím, že jsou perfektní stojím, ale samozřejmě se názor na poměr ceny a kvality může člověk od člověka lišit :) na eshopu salononline mají i balíčky se vzorky Oribe - což je super na vyzkoušení, kdybys někdy chtěla, ale nevím, jak je to s poštovným :)

      Vymazat