pondělí 4. prosince 2017

Nákupy a PR Balíčky || Listopad 2017

Je za námi listopad a kvůli vám doufám, že už máte vánoční dárky nakoupené, protože už teď mi balíčky chodí se zpožděním několika dnů. :) Jestli jsem měla pocit, že toho minulý měsíc bylo v Nákupech hodně, ani vlastně nevím, jak mám zhodnotit dnešní článek. Takže se to pokusím napsat o něco málo stručněji než obvykle, abyste nad čtením nestrávili celý den. Času totiž není nazbyt, Vánoce jsou za rohem. :)))


Doufám, že také oplýváte vánoční náladou jako já a že se stejně tak už nemůžete dočkat Vánoc. Je to moje nejoblíbenější část roku. I kvůli nim miluji podzim a zimu, kdy se s celou rodinou sejdete doma a můžeme se chvilku zastavit. Opravdu zastavit a užít si chvilinku klidu a pohody s těmi, na kterých vám záleží nejvíc, protože během roku na to nemáme čas, nestíháme a nenajdeme si důvod. Což možná zní zvláštně, ale je to tak. 

Vánoce jsou pro mě čas, kdy si musím udělat čas a jsem za to nesmírně ráda. A abych své přátele a rodinu mohla potěšit i nějakým tím dárkem, nakupovala jsem. Hodně jsem nakupovala, ale vánoční dárky dnes neuvidíte. :) Jenom kosmetiku, kterou jsem během nákupů pořídila pro sebe, protože jsem slabá a nebudou chybět ani balíčky od značek, se kterými spolupracuji a které byly v listopadu doslova pohádkové! Ačkoliv jsem většinou líná, tentokrát vám přidám i odkazy na všechny produkty, které jsem našla, kdybyste náhodou ještě sháněli nějaký ten vánoční dárek. :)


Tak nějak už tradičně začnu lékárnou, kde jsem doplnila zásoby skincare a věcí, které mi dochází. Micelárku jsem neměla doma dobré tři, čtyři měsíce, ale pro případy nouze, kdy se potřebuji rychle odlíčit, je dobré něco takového doma mít. Uriage mám moc ráda a seděla mi i jejich modrá verze micelární vody, ale pro změnu jsem vzala zelenou Hyséac na mastnou pleť. Kromě ní jsem chtěla vyzkoušet i tonikum ze stejné řady Hyséac, které by mělo být typově stejné, jako modré adstringentní od La Roche Posay Effaclar, které jsem si už asi po čtvrté koupila také. A nakonec termální voda Uriage. Bez té už si nedovedu svoji péči o pleť představit. Používám ji po odlíčení, před sérem, po séru, na krém... :)



Kromě péče o pleť jsem myslela i na své vlasy. V nákupech už moc často produkty právě na vlasy nevídáte, protože mě nebaví ty obyčejné fotit, takže hromady Aussie šamponů a kondicionérů vám ukážu třeba někdy ve spotřebovaných produktech. Nicméně jsem během minulého měsíce doplnila zásoby mým současných oblíbených značek. Do značky Oribe jsem se zamilovala na první vyzkoušení a bude z toho pěkně nákladný koníček. :) Ale  popravdě, ani mi to nevadí. Neodolala jsem setu suchého šamponu Gold Lust a spreje na objem Dry Texturizing. Oba jsem je dostala v miniatuře a následný nákup plných balení asi mluví sám za sebe. Navíc jsou v bezvadném vánočním setu za nižší cenu, než kdybych je kupovala zvlášť. Kromě toho jsem chtěla vyzkoušet další řadu a vybrala jsem si zelený Intense Conditioner for Moisture Control. Jinými slovy, extra hydratační kondicionér. :) Potěšila i miniatura, která byla jako dárek k nákupu, Grandiose Hair Plumping Mousse.



Protože jsem si nedávno opět odbarvila vlasy/odrost na blond, potřebuji neutralizovat žlutý nádech a koupila jsem si i novou verzi L'Oreal Silver šamponu. Popravdě, nejspíš už to je poslední balení. Jsem zhýčkaná značkou Maria Nila a její řadou Sheer Silver a maskou Pearl Silver, která sice není až tak extra účinná, ale funguje také a zároveň o vlasy pečuje, což už víte z mé recenze. :) A když už jsme u této značky, moc jsem chtěla zkusit i řadu True Soft. Možná už jsem to někde říkala, ale vždycky první kupuji kondicionér, nebo masku a když mi sedí, koupím si pak celou řadu. Máte to tak taky? :) Navíc kondicionéru vždy spotřebuji víc, než šamponu, takže jich musím mít pořádnou zásobu. 


Posledním z pečujících nákupů byl Lush. Lush miluji a to zejména během Vánoc a zimy obecně. Horkou vanu si přece jen napouštím především v zimě. :) Jako obvykle jsem musela vzít svůj nejoblíbenější sprchový gel Rose Jam. Bože, jak já tu parfemaci miluju! Jasně, pořád je to prostě jen sprchový gel, ale i kdyby stál ještě o dvě stovky víc, stejně bych si ho kupovala každý rok, jako doteď. Z koupelových balistiků a krémových pěn jsem si vybrala dvakrát Rose Jam Bubbleroon (kdo by to byl řekl, ha ha), medvídka Butterbear, sněhuláka The Snowman, který má mít vůni léta, ale já z něj cítím vůni spíš podzimní, jednorožčí roh Candy Mountain, sladkou Jelly Bomb koupelovou pěnu a dvě koupelové hůlky, stejně jako minulý rok, růžovou Mgic Wand s vůní Snow Fairy a oranžovou The Magic of Christmas, která voní jako skořice a hřebíček.



Objednávky z Lush jsou vždy částečně pro mě a částečně pro děti, pro ty jsem kromě některých koupelových pěn a balistiků vzala dvě masážítka. Hlavně tedy Tender Is The Night, se kterým teď poctivě natírám Elenku a občas i Alexe. :) Třpytivý pudr v masážítku Snow Fairy překvapil, ale aspoň mám důvod, nechat si ho sama pro sebe... :) Koupelovou pěnu Plum Snow jsem dostala jako dárek k nákupu.




Od pečující kosmetiky zpátky do parfumerií! Ani nevím čím začít, takže hezky popořádku. :) Během prvního nákupu v Sephoře jsem si koupila limitovanou paletku NARS Love Game z kolekce Man Ray a rozjasňovač Overexposed Glow. O obou produktech jsem vám už psala článek.

Během druhého nákupu jsem si uvědomila, že asi potřebuji i rtěnku NARS Anita, která je v limitovaném zlatém obalu a já jsem ještě žádné NARS rtěnky nezkoušela, takže jsem si řekla, proč ne. Kromě rtěnky jsem vzala i NARS Satin Lip Pencil v odstínu Biscayne Park - nádherná světlá růžová nude a také jsem si pořídila backup korektoru NARS Soft Matte Complete Concealer, který už dodělávám. 





Moji obsesi s lesky na zvětšení objemu rtů už jste určitě zaznamenali. :) Pořídila jsem si další dva, oba od Too Faced, Lip Injection Extreme už jsem jednou měla, druhý nákup to jen potvrzuje. Mám ho moc ráda a více se dozvíte již brzy v nějakém souhrnném článku se všemi Lip plumpery, které jsem zkoušela. A protože mám Lip Injection Extreme ráda, chtěla jsem zkusit i Lip Injection Glossy, který je jemně zabarvený a já mám odstín Angel Kisses. Jak jinak než světlou růžovou. :)


Shodou okolností se mi doma minulý měsíc sešlo několik laků na nehty. Koupila jsem si tři z Avonu. Magic Effects matné laky, dva bílé a jeden modrofialový. Tyhle laky vlastně ani nejsou moc dobré a vydrží mi na přírodních nehtech asi tak jeden den, ale! Mají jednu obrovskou výhodu, kromě směšné ceny (49,-), uschnou asi tak za třicet vteřin. Opravdu uschnou. Takže když někam musím okamžitě jít a nehty vypadají bídně, dám dvě vrstvy tohoto laku a za minutu mám nehty komplet suché a nehrozí, že si manikůru opět zničím. Druhý den sice musím přelakovat, ale důležité je, že když potřebuji, můžu mít pěkný lak teď hned, třeba v autě. :) 

Ne tak úplně plánovaně mám doma i sadu base coat a top coat od OPI. Laky OPI miluji, takže mi to vlastně zas až tolik nevadí, ale ze Sephory zrovna zničená, špinavá a otevřená krabička přijít nemusela... Takže jako dárek jsem vybrala ještě něco jiného a skromně jsem si tyhle dva nechala, ha ha.



Na co jsem čekala minimálně dva měsíce a co jsem si prostě nemohla nechat ujít, je vánoční kolekce Bobbi Brown Caviar & Rubies. Ale to už vy samozřejmě víte. Z mého Instagramu, i z článku s recenzí, ve kterém jsem vám psala o paletce Caviar & Rubies i rozjasňovači Moonglow. K nákupu jsem navíc dostala i rtěnku v pěkném růžovém odstínu (vybíral manžel :), která bude v jedné z vánočních giveaways na mém Instagramu. :)




Poslední můj vlastní nákup v listopadu, byla objednávka z Beautylish.com. Odškrtla jsem si další velké přání z mého wishlistu a objednala jsem si paletku se stíny Natasha Denona. Respektive jsem objednala dvě, ale jedna poputuje ke kamarádce pod stromeček. Pro sebe jsem si vybrala Sunset Palette, ale už teď vím jistě, že budu potřebovat i tu druhou... Zatím jsem do ní ale ještě nesahala. Nemůžu se odhodlat. :) Kromě paletek jsem přihodila ještě drobnost v podobě RCMA pudru. Pokud sledujete zahraniční YouTuberky, určitě znáte jak stíny Natasha Denona, tak tenhle pudr. Má být ultra skvělý a opravdu bezbarvý, takže by měl sedět všem odstínům pleti, včetně třeba velmi tmavé a nedělat bílé nánosy. Uvidíme. :)




Konečně se dostávám do druhé části článku s PR balíčky a za chvíli si už bude většina z vás moct oddychnout. :) Za umístění v Blogerce roku / Czech Blog Awards (btw jsem skončila na desátém místě a jsem vám opravdu vděčná, za všechnu vaši podporu a za všechny vaše hlasy! SRDÍČKO :)) jsem dostala balíček od internetové parfumerie elnino.cz, za který děkuji. Našla jsem v něm několik produktů pro mě neznámé značky Frais Monde - koupelovou pěnu a dva malé olejíčky. Také dva kartáče Tangle Teezer, jeden klasický kompaktní a jeden ve verzi na mokré vlasy Splash a nakonec parfém od Roberto Cavalli Paradiso Azzurro. Vzhledem k množství kosmetiky a počtu Tangle Teezer kartáčů, které mám doma, nejspíš tímhle balíčkem někomu udělám radost. I tak za něj moc děkuji.



Vzpomínám si, že když jsem byla na mateřské s Alexem, moje procházky byly mířeny především do lesa s kočárem, teď je to o něco lepší a občas se dostanu i mezi lidi. :) Hlavně tedy na beauty akce, na které chodím moc ráda. Byla jsem se třeba podívat na znovuotevření butiku Bobbi Brown, který teď vypadá o moc lépe a je přehlednější. Dostala jsem také taštičku s několika produkty. Kultovní Smokey Eye Mascara, kterou jsem měla za ty roky snad už desetkrát v miniatuře, ale ještě nikdy ne v plném balení, štěteček na linky, který je ultra tenký a výborně se s ním pracuje, a černé gelové linky v kalíšku Black Ink. Ty už doma mám, takže i ty budou v jednom z balíčků, které mám pro vás připravené.


Mimo jiné jsem i měla tu čest, zkusit si vyhlášený rituál péče o ruce Jo Malone v Douglasu v Palladiu. Vyškolená asistentka mi vybrala kombinaci parfemací tekutého mýdla a dvou kolínských a pak jsem si užila relax s mytím a masáží rukou a příjemné vůně. :) Voněla jsem ještě druhý den. Sama jsem si před nějakou dobou dovezla svou první kolínskou a svíčku z Anglie a o to víc jsem ráda, že už je tato značka dostupná i u nás. Nejen v Douglasu, ale od 17. prosince bude mít vlastní obchod na Chodově v OC. Já jsem dostala hned několik krásných dárků, jak při návštěvě Douglasu, tak ještě domů kurýrem. 

Asi vám nemusím říkat, jak velkou mám radost a rozhodne nemám poslední vůni ani svíčku. Jakmile začnete kolínské Jo Malone kombinovat, jste v pasti. :) Vrstvení je také to, čím je Jo Malone unikátní a musí ho povinně vyzkoušet všichni. V prvním balíčku jsem dostala limitovanou kolínskou Green Almond & Redcurrant, což je vůně, kterou budete buď milovat, nebo nenávidět. Není nic mezi tím a já ji naštěstí miluji (a manžel nenávidí :)), každopádně je v Douglasech už vyprodaná, ale pár by jich mělo být právě v nově otevřeném butiku v OC Chodov. 

Kromě kolínské jsem v balíčku našla ještě trojúhelníkovou krabičku, ve které byly miniatury tělového krému a kolínské Orange Blossom a nesmím zapomenout ani na keramickou destičku, která se navoní a následně umístí třeba do šatny. Nebo na Vánoční stromeček. :) V druhé krabici jsem dostala svíčku Pomegranate Noir, což je dokonalá vůně na chladné období, tak trochu teplá a ne moc sladká a pak ještě Hand & Body Wash English Pear & Fresia (což byla mimochodem moje druhá volba hned po Peony & Blush Suede, kterou jsem dovezla z Londýna) Každopádně všechny vůně doporučuji jít vyzkoušet na vlastní kůži - jsou unikátní, jedinečné a jiné a třeba právě rituál péče o ruce je výborný tip na netradiční dárek. :)





Black Friday vám asi neunikl. :) Jedna ze zajímavých akcích byla také v butiku Estée Lauder, kde byly všechny rtěnky s 50% slevou. Já jsem si mohla jednu vybrat a sáhla jsem po PCE Sheer Matte v odstínu Baby Bloom, takže mám další zajímavý kousek do sbírky. Je úplně matná, vcelku pohodlná a lehce pigmentovaná. Jednoduše se nosí a musím říct, že mě tenhle sheer matte finiš příjemně překvapil, protože jsem moc netušila, co si pod tím představit.



Už v podstatě tradičně vám tu ukážu dvě mé oblíbené značky, od kterých jsem dostala příjemné překvapení. Jako pozornost mi přišla taštička NUXE, která obsahovala suchý olej, třpytivý suchý olej a velkou parfémovanou svíčku. A i o ty si budete moct zasoutěžit na mém Instagramu, protože mám NUXE olejů velkou zásobu a říkám si, že bych se s vámi měla podělit a udělat někomu radost. :)

V druhé tašce byly produkty Puressentiel. Už si ani nedokážu představit usínání bez levandulového spreje, který jsem vám už na blogu ukazovala v jednom článku a tentokrát mi přišla celá řada Relax a Spánek včetně novinek. Rozhodně doporučuji omrknout, protože jsou tyhle produkty prostě bezvadné. Já na ně chystám samostatný článek, takže jen ve zkratce. :) V balíčku jsem měla Relaxační sprej, koupelový olej, masážní olej a roll on proti stresu. Mimochodem mám tyhle roll-ons upřímně ráda a nosím je všude s sebou. Člověk nikdy neví, kdy vás přepadne bolest hlavy, nebo vás někdo naštve. ;) Celá řada je v parfemaci levandule a neroli a já to miluju!





Značka Origins je u nás teprve chvíli a já nutně potřebuji zkusit jejich vyhlášené masky. Za povšimnutí ale stojí i balíček, který mi přišel od českého zastoupení. Obsahuje v podstatě kompletní set péče v miniaturkách, což je ideál na vyzkoušení, nebo třeba jako dárek, protože set vypadá i moc pěkně. K dostání je v kamenných prodejnách Sephora, na eshopu ale zatím není a nevím, jestli bude. Každopádně se jedná o zelenou Plantscription řadu a v krabičce kromě taštičky najdete i krémy, sérum a čistící pěnu. Takže já budu testovat a dám vám vědět, protože v zahraničí je značka Origins velmi oblíbená a jejich masky jste mi už doporučovali i vy.




Další nádherný balíček s přáním hezkých svátků a pozorností za spolupráci mi přišel od značky Oribe. Tady asi není potřeba nic dodávat, protože balíček mluví sám za sebe. Nejen že vypadá opravdu reprezentativně, ale zároveň v něm najdete všechno, co budete potřebovat na cestách. V použitelné kosmetické taštičce najdete miniaturu šamponu a kondicionéru Gold Lust, Gold Lust suchý šampon, malý roll on s parfémem, který mimochodem voní opravdu překrásně a balzám na rty, který má asi tu nejhezčí dózičku, kterou jsem kdy viděla, se znakem Oribe. A za mě jednoznačně tip na super luxusní a luxusně vypadají dárek za rozumnou cenu. Balíčků najdete na eshopu víc, třeba set, o kterém jsem vám psala na začátku článku. :)




Velkou radost mi udělal i nečekaný balíček od Terezky z NARS. Našla jsem v něm další Yachiyo štětec, který jsem vychválila v minulém článku spolu s tekutým bronzerem Laguna, takže je jasné, že mě musel potěšit. Kromě štětce jsem dostala k testování i NARS All Day Luminous Wheightless Foundation v odstínu Deauville, což je přesně můj odstín. Také jsem dostala další Radiant Creamy Concealer v odstínu Creme Brulle, s mírně meruňkovým podtónem, který bude ideální na zamaskování tmavých kruhů pod očima a také tvářenku Outlaw



Do schránky mi dorazil balíček s Anabelle Minerals. Konkrétně s minerálním makeupem v odstínu Golden Fair, minerální tvářenkou v odstínu Rose, což je kupodivu moc pěkná červeno vínová, a minerálním očním stínem v odstínu Cinnamon. Za co tleskám, je výběr odstínu makeupu, který je hezky žlutý a perfektně mi sedí. A tleskám proto, že jsem ani nevěděla, že mi dorazí balíček s touto značkou, ani jsem se s nikým nebavila o odstínu. :) V balíčku byl i štětec, což je fajn, protože aspoň vím, čím výrobce doporučuje makeup nanášet. Přiznám se, že jsem ze začátku byla trochu skeptická, pár článků zpět jsem podle mě někde i zmiňovala, že mi pudrové/minerální makeupy téměř nikdy nesedí, takže jsem překvapená, že to není taková hrůza, jakou jsem čekala. :) Každopádně mám v plánu napsat článek s porovnáním několika minerálních/pudrových makeupů, Co vy na to? :))



Pomalu se blížíme ke konci dnešního článku a předposlední balíček, který jsem v listopadu dostala, byl od značky Smashbox. Našla jsem v něm hned několik produktů na rty v různých provedeních. Matnou červenou tekutou rtěnku v odstínu Bawse, klasickou červenou matnou rtěnku Unzipped, tři High Pigment Lip, což jsou nové plně krycí lesklé tekuté rtěnky a já mám odstíny Mauve Wife, metalický Petal Metal a metalický červená Crimson Chrome, o který si budete moct zasoutěžit a nakonec dvě Triple Tone Ombré rtěnky, které chválila i Tati Westbrook :), v odstínech Nude Ombre a Berry Ombre. Ty by vám měly udělat moderní ombré rty a opticky je tak zvětšit a já jsem na ně moc zvědavá. Respektive na ni, prolože ta druhá, Berry,  také poputuje pro vás do soutěže. :) Smashbox se dá sehnat v Douglasu a ne vše je na eshopu, takže omrknout doporučuji kamenné prodejny.




A máme tady poslední balíček. Překvapivě z drogerie. :) Přišel mi totiž balík z Rossmannu, plný nové značky Lottie. Vy asi víte, jak jsem na tom s drogerií, ale zase jsem si říkala, že to bude změna. Jak pro mě, tak pro vás a jednou za čas nějaká recenze cenově přijatelnějších značek asi neuškodí, co myslíte? :) V Lottie krabici jsem našla nude paletku stínů, paletku se čtyřmi rozjasňovači, paletku na color correcting, matný bronzer a matně vypadající tvářenku. Z produktů na rty dva lesky a dvě tekuté rtěnky. Na oči linky i řasenka a dokonce dvojitě zakončená tužka na obočí s rozjasňující tužkou na druhé straně. zajímavě vypadá i vyhlazující báze pod makeup ve sticku, na tu jsem upřímně zvědavá. A nesmím také zapomenout na štětce a houbičku na makeup

Produkty proberu, vyberu si to, co mi přijde zajímavé, odstíny které budu schopná nosit a zrecenzuji je. O zbytek si někdy v budoucnu zasoutěžíte. Jestli vás něco zajímá víc, určitě mi dejte vědět, ať vím, co mám recenzovat a co vás nebaví. Už je to dlouho co jsem měla něco takhle nového z drogerie a sama jsem zvědavá, co na to budu říkat.. :) Třeba budu velmi mile překvapená, a nebo taky ne, ha ha.






A teď se přiznejte, kdo se zhruba v půlce začal bát, že tenhle článek nikdy neskončí? :) Já trochu jo, ale nakonec jsem to zvládla a radši nebudu myslet na to, jak dlouho jsem fotila, upravovala, psala, upravovala.... tak doufám, že vám článek byl k užitku, že vás třeba inspiroval, co ještě koupit pod stromeček, co možná budete potřebovat vy, nebo že vás zabavil po cestě do práce, nebo z ní.. :) A teď vážně, dejte mi vědět, jak se vám dnešní článek líbil, jestli jste to přežili a dočetli až sem. Pokud budete chtít na něco recenzi co nejdřív, určitě mi napište, ať vím, kam to směřovat. Moje návrhy jsou článek s lip plumpery, článek s porovnáním minerálních makeupů, článek o relaxační řadě Puressentiel a taky mi napište, co vás zajímá nejvíc od značky Lottie. Krásný předvánoční čas a jen málo stresu! L.

16 komentářů:

  1. Krásné fotky, vždy je obdivuju :) Parádní. Ty věcičky od Lush se mi líbí. Já sama jsem zkoušela jen pár mýdel a nějakou masku, tuším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) mýdla z Lush taky miluju, ani nevím, proč jsem tentokrát žádné nevzala. Masky už nekupuju, byť nejsou špatné, nestíhám je spotřebovat.

      Vymazat
  2. určitě by mě zajímaly ty plumpery. Jinak článek hezký, tolik krásy na najednou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky pro plumpery :) a třeba nějaké doporučení kosmetiky od Lush ;) jinak krásné fotky Luci, opět slintám blahem :)

      Vymazat
    2. Beru v potaz holky :-))) díky za názor!

      Vymazat
  3. uff to bol rozsiahly článok :D ale toľko krááásnych produktov !!! milujem tieto vianočné kolekcie ! :)

    Viki Ceglédyová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :-) já taky! Vánoční balíčky jsou nej :-)))

      Vymazat
  4. Proč? Proč zrovna když trpím s Alternou (nelíbí se mi ani výsledek, ani parfemace) se musí na scéně objevit zase Oribe! Jsem se chtěla mírumilovně vrátit ke Kérastase. U předešlého postu jsem to zvládla. Teď už ne (objednáno, zaplaceno, #TREAT YO SELF moment). Asi jde o dlouhý post (a respekt za množství informací a fotek), ale mě bavilo číst až do konce bez zaváhání (váhala jsem jenom 24 hodin nad dárkovým setem Oribe). :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jé je :-)) tak to pardon :-D Nevím jakou sadu jsi vzala ale jsou všechny za bezva cenu. Rozhodně super na seznámení se se značkou. :-) Alternu vůbec neznám, a jsem zamilovaná do Oribe :-)))) Jsem ráda, že se článek i přes jeho délku líbil :-)

      Vymazat
  5. No ta vůně Jo Malone vypadá úžasně! Já mám od Jo 2 vůně a jsou famózní. Na Chodov se ale nedostanu tak si to nechám ujít, ale flakon je fakt nádherny. Akci EL na rtěnky jsem naštěstí nezastihla :D, jinak bych si taky určitě něco odnesla. Spreje Puressential musím určitě omrknout, já je mám moc ráda :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Malone má ty vůně fakt unikátní! Škoda že se nemůžeš jít mrknout a přivonět si, obchody Jo Malone jsou úžasný!

      Vymazat
    2. Radši ne, ještě bych vykoupila cely krám :D Ale třeba se na Chodov někdy mrknu, jestli tam budu mít cestu :)

      Vymazat
  6. Ježkove oči !!! Trvalo mi celých 10 minút !!! kým som článok prečítala, poriadne popozerala fotky, klasicky fantastické, a urobila si rýchly záver, že by som prijala článok o novej rade Puressential :).
    Veľká škoda nedostupnosti značky Jo Malone u nás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, jsem si vědoma, že tenhle článek nebyl zrovna úplně krátký, na druhou stranu, deset minut čtení není zas až tak moc ne? :) Hlavně, pokud tě to stále baví samozřejmě :)))

      Vymazat