pondělí 20. listopadu 2017

NARS x Man Ray kolekce & slevy v Sephoře || recenze

Předvánoční období je jako obvykle plné krásných a zajímavých kosmetických novinek, které si nemůžeme nechat ujít. Proto jsem si pro vás dnes připravila další článek o limitkách, tentokrát značky NARS. O kolekci Man Ray  jsem vám něco málo psala v článku s nákupy za minulý měsíc a dnes mám pro vás nachystanou takovou menší recenzi a první dojmy na dva zajímavé produkty. Paletku Love Game a rozjasňovač Overexposed Glow.

nars man ray kolekce paletka a rozjasňovač

Pokaždé, když sdílím ve svých stories, že mi dorazila sleva do Sephory, přijde mi několik dotazů, jak to vlastně celé funguje. A protože tento článek píšu právě teď kvůli tomu, že akce s dvacetiprocentní slevou zrovna probíhá, chtěla bych to vysvětlit těm, co to ještě neví. :)

Sephora nedávno přišla s výborným marketingovým tahem a z klasické akce na 20% slevu vyřadila exkluzivní značky. To znamená značky, které jsou exkluzivně pouze v Sephoře. (Too Faced, NARS, Benefit, Huda Beauty, Becca, ale i třeba Urban Decay atd..) Prý z toho důvodu, aby tyto značky podpořila v prodeji. Moc tomuto prohlášení nerozumím a celkově mi to přijde kontraproduktivní. Co si budeme povídat, většina z nás nakupovala nejčastěji pouze během slev a teď si běžná zákaznice místo dvou, třech produktů, koupí jen jeden za plnou cenu. Jak tohle podpoří prodeje opravdu netuším, vzdělání na poli marketingu ovšem nemám. :)

nars man ray kolekce paletka a rozjasňovač

Dvaceti procentní sleva, lidově řečeno dvacítka, chodí formou sms a emailu držitelům černých karet Sephora a obsahuje i speciální kód pro eshop. Smsku, nebo mail ukážete při nákupu na pokladně, nebo zadáte kód v eshopu. Občas se stane, že někomu kód přijde a někomu ne, někdy tedy na slevu nemají nárok všichni. Hypoteticky by to mělo být tak, že pokud vám sms/mail se slevou nepřijde, není sleva vázaná na vaši kartu a třeba v eshopu vám to bude hlásit neplatný kód. Na druhou stranu už mi ale několik z vás psalo, že vám nic nepřišlo a přesto vám mnou sdílený kód fungoval. Takže až někde kód uvidíte, prostě ho zkuste zadat v eshopu a zjistěte, jestli se vám sleva odečítá. A úplně nejlíp to zkoušejte na značky, které zrovna nejsou vyjmuté ze slev. :)) Pokud v sms se slevou najdete odkaz na sephora-akce.cz, na tyto značky sleva neplatí.

Současný kód je CZ2BLACK20 a tentokrát platí i na značky jinak vyloučené ze slev, o kterých jsem psala nahoře. Pokud tedy po nějakém kousku z exkluzivek toužíte a přišla vám sleva/funguje kód, teď je na ně ta správná chvíle. Já jsem to, že bude tato akce probíhat, netušila. Tudíž jsem si velmi chytře a nedočkavě koupila paletku a rozjasňovač z kolekce NARS Man Ray hezky za plnou cenu :) a pro vás mám dnes slíbenou recenzi, abyste případně mohli slevu využít alespoň vy.

nars man ray kolekce paletka a rozjasňovač

Paleta NARS Love Game Eyeshadow palette má hezký pevný obal, ale poněkud atypický podlouhlý tvar, který mi narušil můj způsob skladování paletek a mírně mě to znervózňuje, ha ha. Já jsem si paletku pořizovala hlavně kvůli předchozí paletce Loaded, o které jsem vám psala tady. Ta mě tak nadchla, že jsem prostě musela mít ještě nějakou další a Love Game mi přišla zajímavá svým složením odstínů.

Stínů v ní najdete dvanáct a jsou jak matné, tak třpytivé a metalické. Nejvíc jsem se těšila na matnou tmavě modrou a fialovou, které obvykle bývají problematické. Kvalita je u Loaded Opulence paletky výjimečná a já jsem nečekala nic menšího ani u Love Game. Kvalitou jsou obě paletky víceméně srovnatelné, ale právě matné odstíny mají trochu jinou konzistenci. Jsou sušší, na dotek hrubší a možná se i o trochu hůř rozmazávají. To platí o matném modrém Long Game a matném vínovém Blind Date. Chce to jemný štětec a blendit. :) Ideální jsou ale na tužku na kouřovky. Krémový základ jim hodně pomůže a barvu velmi zintenzivní. I tak bych ale tyhle dva odstíny označila spíš za podprůměrné.

nars love game paletka recenze

nars love game paletka recenze

Zbytek matných stínů už je zase hezky krémový, sametový a dokonale pigmentovaný. Modrý a vínový stín jsou na tom s pigmentací o malinko hůř. Swatche prsty nevypadají moc dobře, ale štětcem na oko se přenášejí o něco lépe. Popravdě, hodně podobnou matnou vínovou mám teď i v paletce Bobbi Brown Caviar & Rubies a ta je naprosto dokonalá, bez chybičky.

Nicméně jsou tyto dva matné stíny z paletky jediným mínusem a se zbytkem stínů nemám nejmenší problém. Perfektní pigmentace, dobré rozmazávání a vysoká intenzita na víčku po celý den. S bází se neslévají a drží. Stíny téměř nepráší a po oklepání štětce mi ani žádný neopadával při aplikaci pod oči. Tedy ne nijak výrazně, aby mi to vadilo.

nars love game paletka swatche

nars love game paletka swatche

Paletka je podle mě povedená, ale pokud vynecháte právě ty dva průměrné matné stíny, zbude vám neutrální paletka s jedním zeleným stínem navíc. A tenhle neutrální základ je hodně podobný paletce Loaded. Celkem jsem našla tři téměř totožné stíny. Matný světlý tělový (Lady Killer x Windsor), teplý hnědo oranžový stín se shimmerem (Hard To Get x Alnwick) a čokoládový hnědo bronzový (Play Me x Beaumaris).

Pokud nejste sběratelé jako já, obě paletky nejspíš nepotřebujete. Love Game oproti Loaded obsahuje větší variabilitu stínů, díky modré, vínové a zelené to není jen neutrální/teplá paletka a vymyslíte s ní o poznání větší počet looků. Pokud ale saháte právě po teplejších neutrálních odstínech nejraději a do barev se moc nepouštíte, Loaded bude perfektní. 

nars love game paletka a overexposed rozjaňovač

Rozjasňovač NARS Overexposed Glow Highlighter je meruňkovo zlatý a jeho design se hodně povedl. Pusinky v reliéfu jsou stylové a jeho měnící se barva je velmi těžko zachytitelná, ale moc pěkná. Pro mě je to zase něco trochu víc unikátního, než všechny ty zlaté, rose gold a šampaň rozjasňovače, kterých mám doma desítky. Ideální podle mě bude na ne úplně světlou až tmavší pleť, protože má výraznější teplý odstín.

Textura je jemná, hladká a rozjasňovač je poměrně dost pevně slisovaný. Jemným fan brushem ho mnoho nenaberete a uděláte si na lícních kostech jen jemné a přirozené rozjasnění. Pokud si vezmete štětec hustší, můžete si pleť rozzářit mnohem výrazněji, což je podle mě ideální. Měkké textury rozjasňovačů většinou jemnější aplikaci neumožňují, nebo to chce opatrnost. U Overexposed si můžete zvolit, jak moc glow chcete být. Díky pevnějšímu slisování a hladké textuře ho nanesete na tvář ve velmi tenké vrstvě. Rozjasňovač splyne s pletí a nezvýrazňuje póry, nebo nedokonalosti víc, než je u rozjasňovačů běžné.

nars overexposed glow rozjasňovač

nars overexposed glow rozjasňovač

nars overexposed glow rozjasňovač swatche

Protože jsem měla náladu :) a vy máte tahle srovnání rádi, naswatchovala jsem vám pár novějších a mých oblíbených rozjasňovačů hezky vedle sebe. Abyste se mohli mrknout na různou barevnou odlišnost a třeba se inspirovat při výběru a nákupu nového kousku. Nutno podotknout, všechny rozjasňovače na fotce jsou podle mě dobré a mám je ráda. Dlouhodobě dělá moje nejoblíbenější rozjasňovače Bobbi Brown a když chci opravdu zářit, sahám po Becca rozjasňovačích (recenze). Ty ale občas umí zvýraznit nedokonalosti pleti, protože jsou mnohem intenzivnější a měkčí, než třeba právě NARS Overexposed Glow, nebo Bobbi Brown.

rozjasňovače porovnání swatche nars bobbi brown becca mac

Myslím, že jsem vám dnes řekla vše, co jsem měla v plánu. :) Jak o Sephora akcích, tak o novinkách NARS, které se podle mě povedly, byť mám k paletce nějaké menší výhrady. Napište mi, jestli vás také naštvalo stažení exkluzivek ze slevové akce a jestli jste (aspoň na pár dní :))) Sephoru bojkotovali, nebo jste nakupovali jako obvykle. Také se těším na vaše komentáře k limitce NARS x Man Ray a budu se těšit zase příště! L.

13 komentářů:

  1. Ahoj, super článok. Už som sa naň tešila :). Paletka vyzerá krásne, chystala som sa na ňu presne kvôli tej vínovej, modrej a zelenej. Ale asi si teda vyberiem nejakú inú krásku kým sú zľavy :) Mac rozjasňovač - whisper of gilt som si po tvojom článku kúpiť jednoducho musela a je nádherný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase to není úplný propadák, snad to tak nevyznělo, znám lepší matné stíny, ale i horší. :-) ty modré a vínové většinou bývají horší ve všech paletkách. Ta zelená je ale krásná! Mac whisper of gilt teď taky nosím pořád :-))

      Vymazat
  2. Bojkotovala do teď ���� Teď jsem využila 20 na Hudu a Too Faced ��

    Měj se, Markéta Venená

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mě štve, že zrovna NARS byl stažený ze slev, jak říkáš, bylo možný si toho koupit hodně za nižší cenu a takhle už mě to teda moc nebaví. Přesto jsem ale podlehla a objednala si aspoň Love triangle s rozjasňovačem Hot sand a rtěnkou v rudém odstínu Rita :) Overexposed se mi líbí strašně moc, akorát já jsem holt bledule noo :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, takhle si koupíš jen jednu dvě věci, místo čtyřech... :-) nechápu.. Ty mini věcičky od Nars jsou rozkošný! :-)

      Vymazat
  4. Barvičky v paletě jsou nádherné, ale ten rozjasňovač? Ten je dokonalý. No ale slevy neslevy, pokud bych si měla koupit všechno co "pochopitelně nutně potřebuju" tak bych musela začít bydlet asi v autě, protože už bych dávno zkrachovala :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak to jsem na tom podobně. I a těmi slevami mi manžel hrozí, že nebudeme mít příští měsíc co jíst :-D

      Vymazat
  5. Nuž, bojkotovanie Sephory ma obišlo, nakoľko na SK nie je a stačila mi až jedna internetová objednávka na to, aby som pochopila, že tadeto moja cesta nepôjde :(.
    Paletka krásna, jesenná až zimná, pre mňa krásna teplá, ale nakoľko som bleduľa, bola by to zábava :).
    Krásne fotky.
    P.S. Kedy máš robiť také nádherné swatche ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem se chtěla zeptat minule - co se ti vlastně při té objednávce ze Sephory stalo?
      A jinak nechápu tu tvoji poslední otázku :-D nevím, jestli je to "jazykovou bariérou" nebo tím, že kojím.... :-) zkusila bys to přeformulovat? Kdy dělám swatche? Jak dělám swatche? :-D promiň...

      Vymazat
    2. Urobila som vtedy moju prvú objednávku zo Sephory. Bola vcelku veľká. A nedostala som NIČ k nej, ani jednu vzorku, NIČ. Plus, krabičky boli použité, t.j. už boli predtým nešetrne otvorené. Úplne mi to stačilo. Ja chápem, že posielať nejakej žene zo Slovenska im veľkú tržbu neurobí, ale zdá sa mi táto nevstrúca politika voči zákazníkom dosť divná. Takže za mňa koniec.

      Čo sa týka mojej otázky, vypadlo mi slovíčko "čas", t.j. kedy máš čas robiť swatche :). Moja chyba :). Ja by som pri dvoch deťom nestíhala toto všetko ani náhodou :). A je na nich vidieť, že boli robené dôsledne a nie na rýchlo. Toť vsjo :).

      Vymazat
  6. To, že Sephora si na e-stránkách pod hvězdičkama přidala poznámku - "nevztahuje se na žádné slevové akce" jsem si nedávno všimla také. Začala jsem po tom pátrat, ale celkem dlouho nebyla žádná akce, takže jsem si to nemohla ověřit. Konečně mi přistála jedna dvacítka a já zajásala. No po přečtení další hvězdičky to bylo jasný - jen na vybrané věci. A až ty jsi mi to konečně potvrdila!! To je zase nápad :D Nemám slov. Ad 1) už tak plíživě o stovku zdražili některé produkty např. Urban Decay- ale ještě Ad 2) neplatí už na tyto značky žádná sleva. Přijde mi to fascinující, protože zrovna Sephora si ty slevy může dovolit a lidi kupují daleko víc. Je ale jasné, že když něco člověk fakt "potřebuje", stejně ty prachy za to dá (jen možná v menší míře). Každopádně (a jak mi teď přišla ta 20% sleva na vše) si myslím, že do budoucna to zruší úplně nebo omezí a občas ty slevy na vše budou. Já jsem tedy také bojkotovala, ale s aktuální "hurá slevou" jsem neodolala a skrze Vánoce pár věcí právě od NARS, paletku Huda Beauty a glitter glue od Too Faced pokoupila. Skvělý článek a opět krásné fotky. O NARSu si ráda čtu :) *S pozdravem M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, buď přijde SMS kde je napsáno jen o slevě a kód a nebo ti přijde SMS kde je i text s tím odkazem na sephora-akce a to je ti pak ten kód k ničemu :-D... Ale teď to platí na všechno, tak aspoň že tak :-)

      Vymazat