úterý 23. dubna 2019

MAKEUP TALK: Dior Backstage || Recenze & Zkušenosti

Pěkný den vám přeji! Dnes bych chtěla pokračovat v sérii Makeup Talk, kde na vás čeká vždy jedna recenze jednoho konkrétního makeupu. Jsem ráda, že vás tento typ článků baví a tak se mrkneme na další makeup a tentokrát to bude Dior Backstage Face & Body. :)


Ačkoliv je to jeden z novějších makeupů, Dior Backstage Face&Body Foundation se velmi rychle stal jedním z mých oblíbených. Často o něm slýchám, že má jen lehké nebo střední krytí, ale to samozřejmě hodně záleží i na tom, jak a čím ho nanášíte. Při nanášení Beauty Blenderem je krytí lehčí, při nanášení prsty lehčí střední a pokud si na něj vezmete flat top štětec, dostane krytí o trochu větší, než střední. Jde i trochu navrstvit, takže pak můžete čekat krytí i vyšší střední.

Přesto, jak dobře kryje, na pleti je opravdu velmi lehký. Dal by se přirovnat například k Benefit Hello Happy Soft Blur Foundation (článek). Konzistencí je opravdu hodně tekutý, i proto podle mě nemá pumpičku, ale je v plastové mačkací lahvičce.

Dior Backstage Face & Body
  • Množství: 50 ml
  • Cena: 1120,-
  • Konzistence: tekutější
  • Krytí: lehčí střední
  • Finiš: přirozený
  • Výdrž: velmi dobrá 8/10
  • Koupíte tady 
Jeho velkou předností je přirozenost. Dokáže moc hezky splynout s pletí a je tak přirozený, jak jen to makeup dokáže. Samozřejmě i tady záleží, jaké množství ho použijete. Protože slušně kryje, není potřeba dávat ho mnoho, takže by 50 ml mohlo vydržet jako standardní makeup. Z mé zkušenosti musím říct, že čím je makeup tekutější, tím rychleji ho spotřebovávám, což platí obecně u tekutějších makeupů.


I vydrž je dobrá. Právě proto jsem si ho tolik oblíbila. Vyloženě mu svědčí, když ho zafixuji nějakým dobrým sypkým pudrem. Pak má výdrž celodenní a pokud si na obličej příliš nesahám, přežije i velké teplo, nebo nějaké to pocení. V posilovně držel do té doby, než jsem si sáhla na obličej. Takže je do jisté míry voděodolný, ale po čase se začne otírat. To platí ale jen pro posilovnu, při běžném nošení jsem tenhle problém nezaznamenala, a proto je to pro mě ideální makeup na běhání po městě.

S bázemi si rozuměl téměř se všemi, možná mu o trochu víc svědčí báze hydratační, ale to bude záležet na typu vaší pleti. Pokud máte pleť hodně mastnou, rozhodně makeupu prospěje báze matující. Pokud naopak hodně suchou, rozhodně se nemusíte bát hutného hydratačního krému.



A ještě finiš, ten je u Dior Backstage Face&Body, jak už jsem psala nahoře, přirozený. To znamená, že není ani moc matný, ani moc glowy, ale něco mezi tím. Pleť si zachovává svůj přirozený lesk, ale neleskne se zbytečně moc. Během dne se mi s ním začne lesknout t-zóna, což mi dělá většina makeupů a pokud to není moc, nevadí mi to. 

Za to mi vůbec nezvýrazňuje suchá místa a z pleti se ztrácí přirozeně a rovnoměrně. Finiš není vyloženě sametový a jako z Photoshopu, jak to některé makeupy umí, ale tím víc je na pleti přirozený. Pokud na ni máte texturu, nezvýrazní ji, ale ani ji příliš neskryje.

Můj závěr je jednoznačný, Dior Backstage Face & Body mohu doporučit všem, nejspíš kromě pleti která je velmi mastná. Další plus jsou samozřejmě odstíny a jejich množství. Ty jsou rozděleny i na podtóny, takže si vybere úplně každý.

Minulý MAKEUP TALK: Estée Lauder Double Wear
Recenze paletky stínů Dior Backstage Amber Neutrals


Dejte mi vědět, jestli máte s makeupem Dior Backstage zkušenosti a jaké jsou! Já jsem si tenhle makeup opravdu oblíbila a mám ho už ve dvou odstínech, abych si ho mohla míchat. Jsem zvědavá, co na něj tedy říkáte vy, nebo jestli se na něj chystáte. :) Budu se těšit na vaše komentáře a zatím se mějte pěkně!


13 komentářů:

  1. Nádherné fotky :) Tento make-up patrí medzi tie ktoré by som skutočne rada vyskúšala (najprv však musím spotrebovať svoje zásoby).

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujali ma predovšetkým fotky !
    Čo sa týka makeupu, verím, že si svoje priaznivkyne nájde. Ja som skúsila odbobný (teda aspoň mne tak prijde) amkeup od Guerlain s ľahkou konzistenciou, ktorý vyvolal "šialenstvo" pred cca mesiacom a nič. Zistila som, že mne tieto ľahké krycie makeupy nesedia, aj keď nepotrebujem nejak extra kryť. Sú tak až moc ľahké na mňa, najmä keď mám zmiešanú pokožku.
    Ale ten Benefit pôjdem ešte skúsiť, ďakujem, takmer by som bola naňho zabudla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš a já si vzala dva vzorečky toho Guerlainu a vůbec mi nepřijde lehký :D a je takový jakoby lepivý, nebo jak to popsat, nevím jestli mi jen náhodou zrovna ten den něco nevyšlo, ale asi ho budu muset zkusit ještě jednou :)

      Vymazat
  3. Taky jsem ho pořídila a je fajn, taková ideálka na denní nošení

    OdpovědětVymazat
  4. Bože, už toľko mejkapov chcem vyskúšať... :D Celkom zaujal. A ja teraz neviem, odkiaľ začať :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo mě Dior Backstage nějak nechává chladnou. Velké plus ale za obrovský výběr odstínů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to měla naopak, všechno od Basckstage mě hrozně láká! :)

      Vymazat
  6. Tahle značka mě nijak nebere. Měla jsem od ní lak na nehty a průměr, jako každý jiný, který akorát s tím rozdílem stojí o několik stovek méně.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat