pondělí 7. května 2018

Líčírna Organics & Kjaer Weis || Recenze a Soutěž

Krásné pondělí! Znáte značku Kjaer Weis? Pokud se zajímáte o luxusní kosmetiku, která je ovšem zároveň zcela přírodní a organická a také myslí na naše životní prostředí, bude vás dnešní článek obzvláště zajímat.


Značku Kjaer Weis založila makeup artistka narozená v Dánsku a žijící v New Yorku. A celý koncept je založený na tom, nabídnout zákazníkům kosmetiku, která bude prospěšná pleti, bude ekologická, ale dopřeje náročnějším uživatelkám pocit luxusu a také propracované obaly.

Značka funguje na principu refillových systémů a jako refill si můžete koupit všechno, od řasenky, přes pleťový olej, dokonce až po lesk na rty. Stíny, makeup a pudr jsou pak samozřejmostí. K dostání je tato značka v Líčírně, kterou najdete v Praze, ale všechny produkty seženete samozřejmě i na eshopu.

Já se dnes zaměřím na kompaktní makeup, balzám na rty a luxusní pleťový olej. Tenhle krásný balíček jsem totiž dostala na akci s uvedením značky, ze které vám také ukážu pár fotek a teď už jdeme rovnou na to!




Kjaer Weis *Cream Foundation má opravdu pěkný a luxusní obal s atypickým otevíráním. Hned na první pohled vám je jasné, že máte v ruce luxusní výrobek a pokud vám záleží nejen na funkčnosti, ale i na tom, jak vaše kosmetika vypadá, tady budete spokojení. Já jsem dostala odstín Etheral, který je popsán jako pro středně světlou pleť s neutrálním odstínem, což sedí. V zimě by na mě byl o kousek tmavší, teď na jaře už sedí a podtón, na to, že je neutrální, je hezký a opravdu neutrální, takže ho snese i moje žlutá plet. Na výběr je i několik světlejších a několik tmavších odstínů s neutrálním, žlutým, nebo olivovým podtónem.

Makeup je tužší krémový a protože neobsahuje žádné syntetické látky, které by měnily texturu makeupu, je potřeba pleť hydratovat, aby šel dobře rozmazat. Já jsem s nanášením problémy neměla vůbec. Jednoduše se mi s makeupem pracuje, lehce se roztírá a nedělal mi šmouhy ani fleky.



Protože obsahuje spoustu olejů, na pleti je to i cítit. Trochu jsem se bála hned několika věcí. Za prvé, jak bude makeup držet, zejména v teplejších dnech a také, co udělá s mou problematickou pletí, protože mimo jiné obsahuje i třeba kokosový olej, což je známý nepřítel pleti se sklony k akné. V obou případech se dostavilo milé překvapení. Na mé normální pleti se udržel slušně skoro celý den. Přežil celkem slušně i náročnou procházku v letním počasí, které zrovna venku panuje a co mě překvapilo snad nejvíc, navzdory olejům ve složení se mi pleť vůbec nemastila.

Co se týče pupínků, také jsem si nevšimla žádného zhoršení, a to jsem se kokosového oleje opravdu bála. Pokud máte pleť mastnou a se sklony k akné, stejně bych si raději zašla makeup vyzkoušet před nákupem a obecně bych ho doporučila spíš těm z vás, kdo máte pleť normální, nebo suchou, protože si nejsem jistá, jak bude sedět pleti vyloženě mastné.

Makeup na pleti vypadá opravdu velmi hezky, přirozeně, ale není pocitově úplně lehký. Asi jako když se namažete hodně výživným krémem, takže je to spíš typ makeupu, který budu preferovat v zimě a chladnějším počasí. Na druhou stranu, díky přírodnímu a organickému složení se jedná o makeup, který o pleť pečuje a věřím, že skincare benefit ocení právě pleť sušší. Já ho musím komplet zapudrovat, protože jsem na to zvyklá se všemi makeupy, protože tím zabraňuji slévání ve vráskách, které není nijak zásadní a také proto, aby mi makeup vydržel celý den.




Druhý v pořadí je *Beautiful Facial Oil, který jsem dostala v té nejkrásnější miniaturce. Má velmi dobře zpracovanou a přesnou pipetku a obsahuje spoustu kvalitních a pro pleť přínosných olejů. Třeba šípkový (rose hip seed oil), olivový a mandlový. (Kokosový už naštěstí ne :)) Než se leknete ceny, která je za plné balení vysoká, je potřeba říct, že oleje je 70 ml a za refill pak zaplatíte ještě o několik set méně. Běžné množství olejů je 30 ml, což je víc než dvakrát tak méně a protože olejíčku stačí jen pár kapek, vydrží vám dlouhou dobu. Třeba 30 ml Kiehls Midnight Revovery mi vydrží necelý rok.


Olejíček slibuje velmi dobrou hydrataci a péči a také má bojovat proti poškození kůže slunečními paprsky. Kromě toho se prý dá použít také na strie. Na tělo jsem ho sice nezkoušela (protože na strie nezabírá nic, nebo aspoň minimálně mně ne, ha ha.), ale na pleti je příjemný. Je to hutnější olej, který je na pleti cítit, ale do pokožky se zároveň vstřebává. Já osobně preferuji lehčí oleje, ale konzistenci jinak nemám co vytknout. Jen se s ním musím vyhýbat očnímu okolí, protože mě jinak v očích začne pálit. Což je moje chyba, uznávám, protože nikde není napsáno, že se má mazat i na oči. :))

Pleť je použití oleje vyživená, hydratovaná, vláčná. Pocitově je pleť znatelně namazaná olejem, nečekaně. :) Po více než třech týdnech používání musím říct, že dělá hezkou pleť a neucpává mi póry, ale asi z něj budou mnohem nadšenější majitelky suché a zralejší pleti, třeba jako je moje mamka, která má jako ekzematik pleť extrémně suchou, protože olejíček je nadstandardně výživný.


Nakonec jsem si nechala *Lip Tint. Já jsem dostala odstín Passionate, což je v podstatě barva mých rtů. Červeno růžová, která je středně pigmentovaná a dodá rtům hezký barevný nádech. Já mám vzorek Lip Tintu, plné balení je v obdélníkové kovové krabičce, stejně jako makeup a k dispozici je v několika dalších odstínech.

Lip Tint mě popravdě zaujal ze všech třech produktů nejméně. Přijde mi, že trochu vysušuje a mám prvních deset minut zvláštní voskový pocit na rtech, který mi není moc příjemný. Barva na rtech vydrží realtivně dlouho, ale je to v mém případě bohužel na úkor komfortu. Kdyby byl o trochu víc hydratační, rozhodně bych ho hodnotila lépe, protože barva, kterou mám, výdrž i vzhled kompaktu je super a co si budeme povídat, lesky a balzámy Dior také stojí tisícovku a kupuji je, i když nemají přírodní a organické složení. :)



Kdybych vám měla něco od značky Kjaer Weis doporučit, na co se minimálně podívat, rozhodně je to kompaktní makeup a moc se mi na akci líbily i krémové tvářenky a oční stíny měly příjemnou měkkou konzistenci a byly velmi dobře pigmentované a pak taky olej, pokud si na luxusní a krásné olejíčky potrpíte a chcete, aby měly kvalitní složení. A na koupelnové poličce se navíc bude olej doslova vyjímat.

Než se s vámi rozloučím, chci vám připomenout, že do zítra (úterý) můžete na mém Instagramu soutěžit o dva poukazy na líčení v hodnotě 1500,- do Líčírny. Ať už byste chtěli vyzkoušet značku Kjaer Weis, nebo jakoukoliv jinou, kterou mají v nabídce, nebo byste s ním podarovali maminku ke dni matek, můžete zkusit štěstí. :) Krásný den! L.

3 komentáře:

  1. Značku nepoznám a zrejme sa k nej ani nikdy nedostanem, ale v podstate, ak mám byť úprimný, mi je to jedno :).
    Takéto koncepty prírodnej a organickej kozmetiky sú dostať aj u nás, i keď, uznávam, že nemajú také prepracované obaly, čo mi je zase v prípade tohto druhu kozmetiky zbytočné. Ale áno, chápem, pocit luxusu by stál za to.
    Myslím, že zostanem asi, čo sa týka pier, naďalej pri Diore :))).
    Krásne fotečky, špeciálne ty a venček na hlave.

    OdpovědětVymazat
  2. Kosmetika od této značky vypadá opravdu zajímavě a ma krásné obaly! :) Značku jinak bohužel neznám a nikdy jsem nic nezkousela. Až budu v Praze, budu se snažit podívat se do líčírny a produkty omrknout :)
    Moc hezky článek!

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat