pondělí 21. května 2018

Novinky v Sephoře || Make Up For Ever, Too Faced, Urban Decay, Sephora

Krásný den vám přeji! Dnešní článek bude plný novinek a recenzí na spoustu kosmetiky, která je v Sephoře nově, nebo alespoň nověji. A máte se na co těšit, protože probereme všechno od makeupu, přes skvělou bázi pod oční stíny, slupovací linky, až po rozjasňovače!


Poslední měsíce jsem testovala mnoho novinek a po nějaké době mám pro vás, konečně, i nějakou tu recenzi a shrnutí. Mám tu dnes pár kousků, které stojí za pozornost i jeden produkt, nad kterým akorát tak kroutím hlavou. Můžete si hned na úvod tipnout, který to bude. :) A protože je toho opět dost, půjdu rovnou k věci.

*Make Up For Ever Ultra HD Perfector Blurring Skin Tint (v odstínech 05 a 09) je v podstatě lehounký a lehce krycí makeup, který kromě sjednocení slibuje i rozjasnění pleti a fresh efekt. A co slibuje, to taky plní. Krytí není úplně malé, opravdu sjednotí a dělá to hezky. Některé méně krycí produkty nezakryjí co je potřeba a pleť sjednocená moc nevypadá, což znají zejména ti, kteří mají hodně hyperpigmentací nebo růžovku. To je umění dobrých lehce krycích produktů. Dokážou zakrýt co je potřeba a nechají pleť být vidět. Na druhou stranu, dnes už máme na trhu i velmi dobře krycí makeupy, které vypadají přirozeně, takže už je jen na vás, čemu dáváte přednost.

Ultra HD Perfector udělá pleť opravdu rozjasněnou a to i po tom, co ho lehce zapudruji, za což může i fakt, že na pleti lehce lepí. Finiš je ze všeho nejvíc asi přirozený s lehkým leskem, stejně jako vypadá normální pleť.  Díky lepkavé textuře i dost dobře drží a držel mi i v teple venku a jak už to tak bývá u méně krycích produktů, přirozeně se z pleti ztrácel a ani večer nevypadala pleť vůbec špatně. Já jsem dostala dva odstíny. Odstín 05 je středně světlý odstín s neutrálním meruňkovým podtónem, nic pro bledulky a 09 je hodně opálený hnědý odstín se zlatým podtónem. Já jsem skončila tak, že si je kvůli ideálnímu odstínu míchám zhruba půl na půl.




Ukázkou na ruce se nenechte zmást, z procházek jsem už poměrně dost opálená, ale předloktí mám světlejší, tak jsem vám je vyfotila i na hřbetu ruky. Vlevo pak máte i bázi a tekutý rozjasňovač, o kterých bude ještě řeč.

*Make Up For Ever Ultra HD Soft Light Liquid Highlighter v odstínu 30 je nádherný béžovo zlatý rozjasňovač. Textura je lehká, trochu lepí, což opět znamená velmi dobrou výdrž a lesk prosvítá i po zapudrování. Krémové produkty vždy vypadají přirozeněji, než ty pudrové, takže ideální produkt na letní glowy looky. Velmi se mi líbí odstín, možná i víc než třeba Copacabana od NARS, protože je teplejší, na druhou stranu, preferuji produkty v tyčince, kvůli snazší manipulaci. Rozjasňovač Ultra HD Soft Light můžete použít i jako lehký glow na čistou pleť, nebo si s ním rozzářit váš oblíbený makeup. Proto je ho také velké množství a pouze jako rozjasňovač vám vydrží věky. :)



Pokud stále bojujete s tím, že vám nevydrží stíny na očích celý den, rozhodně mrkněte na *Make Up For Ever Step 1 Eye & Lip primer. Za mě absolutně skvělá báze, která má pouze jednoho konkurenta, a to bázi od NARS, která je stejně dobrá. Měla jsem báze všech možných značek a ještě nedávno bych vám řekla, že nejlepší je Too Faced Shadow Insurence. Teď je to ale tahle 2v1 báze od MUFE, která mi stíny udrží na očích klidně 15 hodin a vypadají večer úplně přesně tak, tak jsem je ráno nanesla!

Protože to má být zároveň zmatňující báze na rty, musela jsem to zkusit. Bohužel, rty mi báze vysušuje, byť se tak výdrž klasických rtěnek o trochu prodlouží, nemám v plánu ji na rty používat a nechám si ji pouze pod stíny, kde mi slouží skvělé.


*Too Faced Glitter Pop Liner v odstínu Fairy Queen je hravá záležitost, která je ovšem tak trochu zbytečná a částečně nefunkční. :) Linky jako takové nejsou špatné. Jsou krásně třpytivé a hezky se s nimi kreslí, byť na plnou linku potřebuji aspoň dvě vrstvy, ale to u Urban Decay Heavy Metal Glitter Liner také.  Navíc je to u Too Faced linek potřeba, aby se daly sloupnout. Proč by mělo být potřeba je slupovat nevím, protože stejně je pak potřeba stejně odlíčit minimálně řasenku. Nebo někdo nosí linky a řasenku ne? :) Sloupnout jdou dobře, na víčku zůstane třpytek minimum, já jsem s nimi ale měla jiný problém. Při pohybu víčka během dne se mi začaly samovolně odlupovat. V neposlední řadě, víčko stahují a popravdě nejsou moc příjemné a jdou na očích cítit. Jako sranda dobré, v praxi si ale myslím, že je k životu nepotřebuji. :)




Rozjasňovač Sephora Collection v odstínu 02 Natural Glow obletěl internet a mluví se o něm oprávněně. Levnější plastový obal, ale o to hezčí reliéf a odstín. Rozjasňovač trochu práší, je pevněji slisovaný a na dotek je sušší, ale hladký, jemný a velmi dobře pigmentovaný. Jde nanést jemně i výrazně, což je vždycky ta lepší varianta. Nijak extrémně nezvýrazní texturu pleti a slušně drží. Rozhodně nelituji toho, že jsem si ho koupila. Naopak. Slušivý odstín, který je zlatý a skoro až rose gold, má pěkný lesk a příjemná je i cena.




V neposlední řadě tu mám *Urban Decay Hi-Fi Shine v odstínu Candy Flip. Lesk na rty, který seženete v různých finiších má jemně a sladce mentolovou chuť a asi by se dal zařadit do kategorie lip plumpers. O všech co jsem zkoušela jsem vám psala tady, takže víte, že jsem na ně zatížená. :) Hi-Fi Shine je spíš lesk, ale jemně ho na rtech cítíte. Zvětšení rtů jsem si nevšimla, ale je příjemný a ani odstín není tak šílený, jak na první pohled vypadá. Na rtech je odstín Candy Flip hodně lesklý a tak trochu frosty a jen náznakem se pod určitým světlem mění do růžovo modra. Lepí asi jako všechny lesky na rty, ale já jsem si ho kupodivu oblíbila a případně bych se nějakému dalšímu nude odstínu vůbec nebránila.


Už dlouho jsem nepsala tolik recenzí v jednom článku, ale jsem ráda, že se mi konečně podařilo vám povědět o několika produktech, které jsem testovala. K bližnímu prozkoumání rozhodně doporučuji bázi pod oční stíny od MUFE a pudrový rozjasňovač Sephora. Tyhle dva produkty a možná ještě lesk od Urban Decay, mě osobně z dnešního článku baví nejvíc. Vy mi napište, co zaujalo vás a na jaké produkty, třeba z tiskovky Sephory, Nákupů, nebo PR balíčků se mám vrhnout příště. :) Krásný den! L

13 komentářů:

  1. Zaujali ma predovšetkým krásne fotečky :), ale myslím, že nepotrebujem z tohto nič.
    Čo sa týka miešania makeupu, aj som v tomto smere konzerva, ale nerobím to vôbec, neviem odhadnúť pomer oboch. Radšej mám presnú farbu akú potrebujem. A nakoľko si tvár neopálim celé leto (SPF 50 od apríla do septembra - mám veľký sklon k pigmentovým škvrnám), tak to nie je problém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mít ideální odstín je určitě nejlepší, to míchání mě taky moc nebaví svých se přiznala.. Jenže jsem je dostala jako PR od Sephory a chtěla jsem vám na ně napsat recenzi, takže co mi zbylo jiného než je namíchat :))

      Vymazat
  2. Me ty linky od toho faced přijdou jako zbytečnost. Kdo by chtěl nosit slupovaci linky které se během dne samy slupuji ? A stejně se člověk musí odlicit protože všechny nosime rasenku i když máme jen linku, prostě prostě přesně jak píše s ty :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Mě tak mrzí, že nejsem "rozjasňovačová", ten se Sephoře vážně povedl :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se líbí jejich nové rozjasnovace :) Vypadají vážně skvěle, ale pořád váhám. Používám totiž rozjasnovac od BECCY a je bozi! Takže se bojím, ze bych tento nakonec moc nepoužívala :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Becca rozjasňovače jsou skvělé :) a pokud nejsi sběratel, určitě ti stačí :)

      Vymazat
  5. Ten rozjasňovač od MUFE je úžasný. Byla jsem si jednou pro vzoreček a pak si koupila celé balení, ale ještě jsem ho neotevřela, protože stačí tak strašně malinko. Používám minimálně třikrát do týdne už cca dva měsíce a pořád tam půlka vzorečku je :D ten efekt je naprosto nádherný, poslední dobou můj top produkt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to taky překvapilo, že ho fakt používám, ale popravdě, ten rozjasňovač od Bobbi Brown s pumpičkou all over glow miluju víc :)

      Vymazat
  6. Ahoj, rozjasnovač Muffe mohu jen doporučit, mám ho už asi měsíc a nemůžu si vůbec stěžovat. Je naprosto úžasný. Holky ale chtěla bych se zeptat, nemáte náhodou nějaké zkušenosti s permanentním makeupem? Našla jsem si permanentní makeup p. Radchenko ale nejsem si jistá jak dlouho makeup vydrží. Sice je to na webu napsáno ale napsat na web je jedna věc, raději bych se zeptala na osobní zkušenost.

    OdpovědětVymazat
  7. Máš krásné fotky. Je vidět, že tě focení baví. Já se zamilovala do rozjasňovače od Sephory a toho krásného UD lesku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a ano, baví :) a rozjasňovač i ten lesk jsou parádní! :)

      Vymazat