pondělí 25. června 2018

Dekorativní kosmetika Karl Lagerfeld || Recenze

Hezké pondělí vám přeji! Určitě nejsem jediná, koho lákalo zkusit novou značku, která se nedávno objevila v Douglasu. Není to nic menšího, než kosmetika značky Karl Lagerfeld + Model Co. Karla vám jistě představovat nemusím a stejně tak nebudu jediná, kdo má doma třeba i nějakou tu kabelku. :) Vyzkoušet tedy i dekorativní kosmetiku jsem považovala tak trochu za moji blogerskou povinnost!


Některé kousky jsem si koupila sama a některé jsem dostala od parfumerie Douglas a pokud vám náhodou uteklo, že na mém  instagramu právě probíhá soutěž o dva balzámy na rty a matnou tekutou rtěnku v odstínu Merengue, tak to honem běžte napravit. Soutěž běží do dnešního večera.

Moje recenze jsou málokdy stoprocentně pozitivní a ačkoliv Karla jako návrháře i osobnost obdivuji, ne všechny kosmetické produkty, které mám teď doma, jsou bez chyby. Začnu tedy tím, co mě zklamalo. Bohužel jsou to *tekuté linky ve fixu s razítkem kočky, nebo hlavy Karla. Možná už ode mě víte, že linky ve fixu obecně nemám ráda a tyhle od Karla jsou prototypem typických linek.

Hrot je tvrdý, náplň mi přijde sušší, s linkami se mi nekreslí dobře a místy vynechávají, kde se kůže na víčku hýbe. Mám raději tekutější a hutnější konzistenci, se kterou se lépe pracuje. Tím, že je hrot tvrdší, nejspíš i déle vydrží a neroztřepí se tak rychle, ale aplikace není pohodlná. Výdrž linek je průměrná a moje slzení bez nehody nezvládly a večer jsem je měla okolo očí lehce rozmazané.

Na druhé straně linek je razítko s hlavou Karla (nebo můžete pořídit variantu Cat), což z těchto linek může pro někoho udělat sběratelský kousek, pro mě je to ale zbytečné. :)



Set řasenky a vláken *Fibre Lash Brush On False Lashes je na tom o poznání lépe. Na rovinu říkám, že nemám srovnání a tohle byla moje první zkušenost s takovým produktem, proto nedokážu úplně objektivně zhodnotit, jak si vede oproti konkurenci. Řasenka je spíš sušší, neobtisknete si ji úplně všude při aplikaci a dělá moc hezký efekt i sama o sobě. Je to ten typ řasenky, kterou můžete bez slepení vrstvit kolikrát chcete. Odděluje, prodlužuje a při dvou třech vrstvách pomáhá i s objemem.

Druhý krok, vlákýnka, jsou bílé, velmi jemné a řasy kompletně obalí. Při aplikaci mi jich vždy pár spadne do očí, takže si nejsem jistá, jaké to bude, pokud budu mít čočky. Pokud máte extrémně citlivé oči, možná bych se tomuto kroku vyhýbala.

Třetí krok je znovu řasenka. Díky vláknům jsou řasy opravdu výrazné, plné, objemné a prodloužené. Přiznám se, že třeba řasenka Douglas Collection Augmented mi dělá dost podobné řasy sama o sobě, ale je o poznání víc mokrá a při více vrstvách slepuje. Takže už nechám na vás, co preferujete a jakého efektu chcete dosáhnout. :) Řasenka od Karla je navíc voděodolná, což mohu částečně potvrdit, do vody bych s ní ale raději neskákala. :)



V kolekci Karla najdete i štětce. Já mám doma malý *Karl Buki Brush - kabuki štětec. Je sice extra nepraktický, protože ho musím skladovat položený, ale za to je dobře zpracovaný. Je středně hustý a má dlouhé velmi jemné štětiny. Ačkoliv je mírně do čtverce, výborné se mi s ním pracuje. Ať už jako se štětcem na pudr, tak na bronzer a tvářenku. Produkty rozmaže perfektně a do ztracena a na tváři je extra příjemný. Pokud tedy chcete svůj kosmetický stolek ozdobit štětcem s hlavou Karla, směle do toho.


Nakonec tu mám produkty na rty. Začnu se stříbrným balzámem Karl Head Balm, který je, jak jinak než v dóze ve tvaru Karlovi hlavy. :) Já jsem si sice koupila obě varianty, ale nechala jsem si jen stříbrnou, (o další stříbrnou a růžovou můžete soutěžit). Opět se jedná o ikonický doplněk a v tomto případě mu nemám co vytknout. Je příjemný na rtech, o rty pečuje, má tak akorát konzistenci a rozkošnou, asi broskvovou, jemnou vůni.


Karl přišel se dvěma druhy lesků na rty a s matnou tekutou rtěnkou. Poznáte je podle barvy Karlovy hlavy. :) Matná tekutá rtěnka má černou, barevné lesky mají stříbrnou a efektové lesky mají růžovou. Já jsem si nechala oba druhy lesků, barevný a efektový. Klasický lesk Lip Lights Ultra Shine Gloss mám v odstínu Karl 7 a efektový *Lip Lights Special Effect Plumping Top Coat v odstínu Camera Flash.


Karl 7 je velmi pigmentovaný mauve odstín. Trochu nude, trochu do fialova a trochu lepí, což je u lesků běžné. Co mě překvapilo, je výdrž, protože ta je díky konzistenci lesku nadprůměrná a barva se na rtech drží o po několika napití a vydrží až do jídla, jen přijdete o lesk. Efektový odstín Camera Flash je jemně zbarvený a na rtech spíš bílo stříbrně lesklý. Oba lesky jsou na rtech příjemné, lepení je v normě a přijde mi, že rty lehce hydratují, nebo minimálně nevysušují.

Všechny lesky a matné tekuté rtěnky navíc mají ve víčku zabudované světýlko, které se po odšroubování rozsvítí a na boku tubiček je zrcátko, což je praktické a za mě rozhodně milý detail.



Co říct na závěr? Asi nikdy jsem nepoužila v článku tolikrát slovo hlava, ha ha. Přesněji tedy Karlova hlava. :) co doporučím zkusit jsou rozhodně produkty na rty. Tekutou rtěnku bude zkoušet někdo z vás, tak mi pak můžete dát vědět. Pokud si tedy nějakou nepořídím do té doby. :) V kolekci najdete i produkty na obočí, oční stíny, paletky, štětce a nádherné rozjasňovače, které jsem zkoušela pouze na ruku, ale vypadaly opravdu slibně. Jsem zvědavá, co zaujalo vás, jestli něco plánujete zkusit, nebo už jste něco pořídili. A zatím vám přeji krásný den! L.

6 komentářů:

  1. Už jsem o těchto novinách slyšela ale ještě jsem je nezkoušela, plánuji vyzkoušet právě matnou tekutou rtěnku, tak jsem zvědavá :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v poslední době na ty matné tekuté moc nejsem, raději nějaký lesk, o který se nemusím moc starat :)

      Vymazat
  2. Chcela som skúsiť práve linky, ale teda to asi nemá ani zmysel. Tak to bude niečo na pery. Ďakujem za recenziu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi linkami je mi to líto :) ale prostě mě nějak extra neuchvátily :)

      Vymazat
  3. Pre mňa veľmi zaujímavý článok na pokochanie sa a prečítanie, ale kúpiť nemám v pláne nič. Jednak je Douglas na SK len v Bratislave a jednak si myslím, že je to, v tomto prípade, najmä o značke a zrejme nie až tak o kvalite.
    V každom prípade, neplač už prosím, aby si viac neslzila ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si hlavně myslím, že cílovka této značky jsou mladé holky :) což není nic špatného ;) Popravdě jsem taky čekala víc, ale ty produkty na rty jsou fajn! :)

      Vymazat