pondělí 11. června 2018

NÁKUPY || Květen 2018

Krásný den vám přeji! Já vím, že jsem tu teď nějakou dobu nebyla a vím, jak moc už vám chybím. Ha ha. Tak jsem si říkala, že o nákupní články vás připravit nemohu. Takže se můžete těšit dnes na moje nákupy a ve čtvrtek na PR balíčky a já se budu snažit konečně zase začít psát a fotit. Neříkám, že mi to nechybí, ale blog je stále jen koníček a zábava a ta v těžkých chvílích jde chtě nechtě stranou.


Ale teď už veseleji s krásnou kosmetikou. Nebudu jako obvykle začínat lékárnou, ale trochu to obměníme a necháme si ji nakonec. :) Hned jak jsem se dozvěděla, že bude krásná Shimmer Brick Palette od Bobbi Brown i u nás, zarezervovala jsem si ji a běžela pro ni. Sběratelský a vlastně i praktický kousek, který nesmí v mé sbírce chybět.

Obsahuje tři odstíny - Rose, Copper Diamond a Apricot. Tři nádherné odstíny, které poslouží jako tvářenka, rozjasňovač i třpytivý bronzer. Shimmer Bricky nejsou zase až tak lesklé, jako klasické rozjasňovače, takže pokud máte rádi lesk a třpyt všude, nešlápnete s nimi vedle a odstín i intenzitu si můžete namíchat.



V Sephoře jsem si vybrala novou limitovanou paletku od Benefitu Blush Bar, která obsahuje i novou tvářenku Gold Rush. Chtěla jsem ji, protože mám i předchozí dvě, Cheekathon a Cheek Parade a je bezvadné mít produkty hezky spolu na jednom místě. Nicméně, všechny tři asi opravdu nepotřebuji a přemýšlím, že si nechám jen tuhle novou a dvě starší pošlu dál. Což mi také připomíná, že bych mohla udělat nějaký blog sale, respektive Facebook / Instagram sále. :) Tak mi když tak můžete napsat, jestli byste měli zájem.



Bronzery Guerlain umí skvěle. Limitovaná je i Terracotta Light, kterou jsem pořídila v odstínu 03 Naturel Doré, stejně jako tu, co už mám z roku 2015. Jestli chcete investovat do kvalitního bronzeru, pak se rozhodně vyplatí limitky Guerlain Terracotta. Když pominu to, že v podstatě neubývají a nádherně (i po těch letech) voní, dělají na pleti dokonalý finiš. Rozzářený, zlatavý a fresh.

Moje okolí příliš často můj makeup nekomentuje, ale pokud mi někdo konkrétně pochválí bronzer, vždycky mám na sobě Terracottu a stává se to pravidelně každé léto, kdy jsem už sama opálená a bronzer je už jen třešnička na dortu. #cakeface :))



Abych se ujistila, že mám pravdu, ha ha, koupila jsem v pořadí již třetí YSL Tatouage Couture Lip Stain. Protože v létě ráda nosím na rtech zářivou červeno oranžovou, vybrala jsem odstín 02 Crazy Tangerine. A potvrdila jsem si s ním, že to není ani tekutá rtěnka a v mém případě ani stain. Ani tento výrazný odstín mi nedrží celý den a nemám problém ho odlíčit. Během třech čtyřech hodin je ze rtů zcela pryč a moje rty mají svoji barvu. Minimálně deset z vás mi psalo, že to bude odstín od odstínu, protože vám vydrží celý den, ale spíš bych řekla, že to bude rty od rtů. :)

Nepřežije ani jídlo a teď zrovna nemluvím o mastném jídle. Nicméně, nechápejte mě špatně. Tatouage Couture je nadstandardně příjemný produkt, na rtech o něm nevíte, nevysušuje, velmi dobře se nanáší, ráda je nosím a výdrž, srovnatelná s běžnou rtěnkou, mi zase až tak nevadí.



Poslední úlovek ze Sephory je rozjasňující pudr By Terry. Popravdě, asi jsem od něj čekala něco trochu jiného. Podle popisu jsem si totiž vlastně nebyla ani moc jistá, co od něj mám čekat. Vybrala jsem si odstín Apricot Glow a myslela si, že to bude velmi lehce pigmentovaný rozjasňující pudr. To tak ale není, pudr je pigmentovaný poměrně dost a odstín je velmi světlý, možná tak na zimu.

Shodou okolností jsem byla týden po nákupu v L'Eclat salonu a dozvěděla jsem se, že podle odstínu / barvy, se jedná spíš o rozjasňující tvářenku, bronzer, nebo rozjasňovač a ačkoliv se některé odstíny dají použít i jako pudr, tak spíš jen na místa, které chcete rozjasnit a rozhodně asi ne na celý obličej. :) Takhle to dopadá, když nakupujete online a podle obalu. :) I tak ale musím říct, že co se konzistence týče, By Terry si mě získala. Pudr je extra sametový a skoro až krémový a dělá na pleti hezký finiš. Pokud ho někdo náhodou máte, dejte mi vědět jaký odstín a jak ho používáte!


Od dekorativní kosmetiky bych se přesunula ke zmiňované lékárně. Pokud sledujete Terezku z NARS, viď o jejích super tipech na skincare a i já jsem neodolala a pořídila tonikum ve spreji Serozinc od La Roche Posay. Za prvé mě láká to, že je ve spreji a za druhé i to, že má čistit a zklidňovat. Obsahuje totiž zinek ve vysoké koncentraci a ten je přínosný pro všechny typy pleti a já jsem zvědavá, jak dobře si sedne s tou mou


Asi by to nebyly moje nákupy, kdybych nevzala Oily Skin Solution od Neostraty. :) Vlastně už mi přijde i zbytečné se rozepisovat víc, protože pokud mě čtete byť jen měsíc, všechno už víte. Prostě tohle tonikum nedám z ruky!

Od Neostraty jsem vzala ještě Pigment Lightening Gel, který by měl pomoct s hyperpigmentací. U mě konkrétně s pigmentovými skvrnami po akné. Nicméně, psala jsem si s Ájou a dostala radu, že bych ho rozhodně neměla používat v létě, aby se mi pigmentace ještě nezhoršila, takže vám o něm povím až za pár měsíců.



Poslední dva produkty jakou také z kategorie péče. Suchý šampon Batiste v miniatuře, který jsem neměla už dlouho a od té doby, co jsem si koupila od Oribe, jsem si na Batiste ani nevzpomněla. Myslela jsem si, že nedělá bílý nános ve vlasech, ale teď objektivně musím říct, že trochu dělá a suché šampony od Oribe nám rozhodně radši.

Kokosový šampon Gosh byl k předplatnému Elle, takže už ho máte doma nejspíš také. :)) Já jsem dostala masku ze stejné řady od českého zastoupení a už jsem ji i spotřebovala. Ve své cenové relaci nebyla vůbec špatná a navíc jsou produkty Gosh i vegan, takže jsem zvědavá co šampon, protože moje suché a odbarvené vlasy jsou dost vybíravé. :)


Jakou kosmetickou radost jste si pořídili za minulý měsíc vy a co máte v plánu tento? Už dlouho jsem neměla u žádné novinky takový ten pocit To-prostě-nutně-potřebuji, ale teď se to konečně změnilo. Guerlain Terracotta Light bronzer a paletka od Bobbi Brown byly láska na první pohled a hrozně si je užívám. Snažím se teď víc než kdy jindy hledat to pozitivní a radovat se z maličkostí. A to samé přeji i vám, spolu s úspěšným týdnem! L.

13 komentářů:

  1. VITAJ SPAT (aspoň virtuálne).
    veľmi ma zajala tá trojpaletka od Bobbi Brown, vyzerá veľmi prakticky a použiteľne.
    Čo sa týka Terracotty, ja ako priaznivec doživotne značky Guerlain túto vecičku obchádzam. Som bleduľa bledá a aj keď som skúšala to najbledšie z Guerlainu, aj tak to bolo stále príliš tmavé.
    Inak ma zajal skôr "péče", určite kuknem ten sprej, trochu zinku na pleti naviac nie je nikdy na škodu :).
    P.S. Skvelé fotky, ako vždy.
    P.S. 2 dopriala som si minulý mesiac vecičky z Guerlainu vo Fann v akciách, takže mám zásoby na rok minimálne. A vôňu Meteorites od Guerlainu - tá je úžasnááááá.
    Lenka Brestenská (nedá sa mi od istého času vôbec prihlásiť a netuším prečo).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejde ti se přihlásit? To je vážně hloupé... Já jsem tu skoro měsíc nebyla, poslední dva články byly naplánované dopředu a tak jsem ani nedělala žádné změny, takže nevím jak to napravit :( a jinak děkuji! Já právě bez Terracotty nechci žít :) proto je to už třetí bronzer od Guerlain, který nám ve své sbírce :)) a s tím zinkem máš úplnou pravdu :)

      Vymazat
  2. Ahoj :) ...konečne píšem aj komentár tu na tvojom blogu a musím povedať, že sa mi veľmi páči. Sama som chcela tiež začať písať, ale nejako som sa k tomu nedostala, takže zatiaľ len obdivujem ten tvoj. :)
    Čo sa týka článku tak sa mi páčia všetky produkty, ani by som si nevedela vybrať favorita. Keďže obdivujem už dlhšiu dobu bobbiho a veľmi sa mi páči aj paletka od benefitu... to ostatné pre mňa boli také bonusy to nazvem :) hlavne to tonikum v spreji.. to som ešte neskúšala a veľmi ma láka... takže palec hore! :)
    Čo som si kúpila najnovšie ja je trblietavá maska od Glamglow :) a krémik od NUXE. Minulý mesiac čo ma dostalo bol cleansing balm od Emma Hardie, balzam je krásne jemnučký po nanesení a make-up išiel hneď dole, takže to bolo také príjemné prekvapenie. Priznám sa ešte som neskúšala takéto balzamy, takže som spokojná veľmi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já odličovací balzámy úplně miluju a nedám na ně dopustit :) mám je radši než oleje. A jinak nic děkuji, testování a recenzování a vlastně i to psaní je zábava :)

      Vymazat
    2. veď práve :) celá tvoja práca je zábava :)
      a ano aj ja som práve prišla na chuť takýmto balzamíkom :) ♥

      Vymazat
  3. No konečne ;) Krásny článok aj vecičky.
    Ja som si tuším urobila radosť marhuľkovým Naked Skin korektorom a pleťovými maskami FREEMAN... A už niekde spomínaným Paradisom od R. Cavalli :) okrem iného teda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) super nákupy i u tebe :) Naked korektor jsem neměla ještě :)

      Vymazat
  4. Už mi tvoje fotky veľmi chýbali! Vitaj :)
    V máji som si kúpila mnoho kozmetiky, ale asi nič také špeciálne, čo by stálo za reč... snáď len to, že som doplnila zásoby milovaného Nuxe oleja :)
    Tento mesiac pokukujem po značke Mario Badescu a ich sete obľúbených produktov Anniversary :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moc milý, děkuji! :) na značku MB se taky chystám, ale jak toho mám pořád hodně, tak to bude asi ještě chvíli trvat :)

      Vymazat
  5. Děkuji za krásný článek...už se mi nějakém stýskalo 😉...velmi mě zaujala paletka od Bobbi, tak premyšlím, že si nejaky kousek Shimmer brick budu muset na léto pořídit 😊...bronzer od Guerlain mám doma taky, použivam ho uz asi 2 roky a snad nikdy nedojde. Je užasny 😊 a hlavně ta vůně👍
    A o instagram sale mám zajem😁

    Pěkný den a těším se na příští článek 🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně moc děkuji!!! :) Shimmer Bricky jsou láska, určitě doporučuji omrknout :) máš ten samý jako já? Terracotta light s mozaikou? Ten je nekonečný :-D fakt ho používám hodně a není to na něm vůbec vidět :))

      Vymazat
  6. Nová limitovaná paletka se mi mooc líbí :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat