čtvrtek 13. prosince 2018

Makeup Tips by #narsissist || nové NARS mono stíny a líčení

Pěkný den! Není to tak dlouho, co jsem byla na komorní akci, při které jsem viděla Nars senior makeup artistu, Claytona Reida, v akci, spolu s novinkami - Climax řasenkou, novými single eyeshadows a full vinyl Lip Laquer lesky. A Claytonovým face chartem jsem se nechala inspirovat s dnešním lookem!


Kromě toho, že je tenhle face chart boží, byl udělaný speciálně pro mě! (Claytonův Instagram). Což mě těší dvojnásob a protože jsem během akce měla zrovna špatnou pleť a styděla jsem se nechat odlíčit, musela jsem si tenhle look zkusit aspoň sama na sobě doma. :) Snad se vám bude líbit tak jako mně!

13.12. - sleva do Sephory, 20% CZXMAS20, 15% CZXMAS15


Základ, když děláte opravdové kouřovky je, nepoužívat bázi pod stíny, která ve většině případů lepí a špatně se na ní budou stíny rozmazávat. I pokud bázi hodně zapudrujete, riskujete, že se nebudou chtít stíny chytit a ukázat v plné pigmentaci. Ideální pomocník pod kouřovky jsou tužky na oči. Ty, co se dají chvíli rozmazat a pak se uzamknou. Já jsem tématicky použila černou gelovou tužku Nars *Kohliner v odstínu Minorque.

Tužka jako podklad poslouží i v případě, že vám stejně jako mně slzí oči a stíny nedrží v koutcích. Hodně vysušit papírovým kapesníčkem, vykreslit koutek tužkou a trochu rozmazat, případně přidat stíny, může pomoct. Jen zvolte barvu tužky podle barev líčení a vykreslete s ní místo, kde vám obvykle stíny z víčka mizí. Celodenní slzení ovšem nepřežije nejspíš nic, takže když na vás jdou slzy, zkuste hodně zhluboka dýchat nosem. :)

Nars *Single Eyeshadows seženete ve 39 odstínech a všechny jednotlivé stíny se dají vyndat z obalů a jsou na magnet, takže si z nich můžete udělat paletku, nebo vzít jen pár stínů na cesty. Vyndat se dají velmi snadno a názvy stínů jsou zespodu samotné pánvičky se stínem, takže vždycky budete vědět, jak se jednotlivé stíny jmenuji.


Já mám celkem čtyři odstíny, černý se stříbrnými třpytkami Night Breed, krásný fialový se zlatým leskem Strada, pěkný čokoládově hnědý, víceméně neutrální stín Bengali a nádherný třpytivý Earthshine, kde jsou v růžovém základu bílé, zlaté a fialové třpytky. Čeho jsem si všimla okamžitě, je krásná pigmentace. Všechny moje čtyři odstíny, třpytivé i matné mají výbornou nadstandardní pigmentaci a konkrétně u matného hnědého stínu se mi při jednom líčení stala typická věc, kdy v podstatě omylem skončím s kouřovkama, i když jsem plánovala jednoduché a jemné denní líčení. :)

Když pracuji s hodně pigmentovanými stíny, nebo dokonce s černou, brát si na blending čistý štětec občas nestačí, takže si buď na štětec vezmu trochu světlého matného stíny, nebo sypký pudr. Rozmažete takhle skoro cokoliv doztracena bez velké námahy.



nahoře zleva: Nars Single Eyeshadow Earthshine, Strada, Bengali

Černý třpytivý Night Breed překvapil, vzhledem k tomu, že se jedná o matnou černou se třpytkami. Během rozmazávání samozřejmě o část třpytek přijdete, ale stále jich část na víčku zůstává a to i během dne, protože opadá jen nepatrná část. Velmi povedený fialový stín je na tom podobně, ale v něm najdete menší a jemnější zlaté třpytky, které dělají spíš lesk. Třpytky po rozmazání nejsou vidět, za to se v některých momentech stín zlatě zaleskne.

Já jsem na líčení použila právě černý stín Night Breed a protože jsem nenašla v žádné Nars paletce fialovou/růžovou, vzala jsem si na pomoc Born to run palette (recenze), kde jsem použila oba fialové stíny, Hell Ride a Wildheart a doprostřed víčka jsem dala stín Blaze jako topper.




Líčení jsem zakončila několika vrstvami *Climax řasenky. Protože je hodně výrazné a já jsem jako obvykle neměla čas lepit řasy, nanesla jsem ji dost a tak trochu grunge byl záměr. :) Climax je ideální řasenka pro kohokoliv. V základu oddělí, prodlouží a jemně zahustí a s každou další vrstvou je efekt výraznější. Mírně slepovat začne až asi při třetí vrstvě, kterou si běžně dávám jen k hodně výraznému líčení.

Celý look jsem zakončila tekutou tvářenkou Orgasm, kterou jsem si poslední dobou opravdu oblíbila a je perfektní zejména proto, že se nemusím bát dát ji přes zapudrovaný makeup a dělá pěkný přirozený zdravý finiš a leskem na rty Gloss Bomb od Fenty v odstínu Diamond Milk.

Určitě mi dejte vědět, jak se vám líčení líbí a můžete mi napsat, jestli byste poznali že jsem se inspirovala Claytonovým face chartem. :) Já jsem totiž podcenila jednu zásadní věc a to tu, že se vínový stín na černém podkladu nečekaně změní na studenou fialovou a tak jsem byla barevně trochu vedle. :) Těším se na vaše komentáře a mějte se krásně!



*PR vzorky

12 komentářů:

  1. Děkuji za tip, to jsem ani nevěděla, že na kouřovky nedávat bázi. Look je mooc povedený, taky budu muset zkusit něco na ten způsob :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, mně se líčení líbí a moc. ta fialová je krásná!
    hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Moc často ji nenosím, tak to bylo i pro mě něco nového :)

      Vymazat
  3. Lucinko,líčení je krásný. Ta fialová je božská������ budu se inspirovat určitě ��❤ chtěla jsem se zeptat. Jestli už máš nápad na líčení k vánočnímu stromečku? Abych kdyžtak měla nějakou inspiraci,jak se nalíčit����

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj a moc děkuji :) líčení k vánočnímu stromku mám tradičně vždycky aspoň trochu zlaté a většinou hnědé :)

      Vymazat
  4. Moc krásné :) Když to vidím, tak mě mrzí, že mi tmavé stíny nesluší :) Ta kombinace takto nalíčených očí a rtů je boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to o tom, v čem se člověk cítí dobře ale je to i o tom, na co si zvykneš, určitě bys našla kombinaci, která se ti bude líbit i na sobě :)

      Vymazat
  5. Jééé, to je krásný :-) po produktech od Narsu pokukuji dlouho :-)

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Absolútne prenádherné líčenie, ktoré Ti veľmi seklo !
    A predovšetkým, ďakujem moc za praktické tipy. Mohla by si aj častejšie :)))).

    OdpovědětVymazat