pondělí 3. prosince 2018

By Terry, Smashbox, M.A.C, La Mer, Oribe || PR balíčky listopad 2018

Pěkný první prosincový týden vám přeji! Zapálili jste si včera první svíčku? Už se pomalu začínáte těšit na Ježíška? :) Já jsem jednoho takového velkého už měla během listopadu. Listopad je totiž předzvěstí Vánoc a to znamená, že chodí i nejvíc balíčků a novinek od kosmetických značek a proto se dnes můžete těšit na opravdu velkou spoustu nové kosmetiky a mini recenzí!


Značku Smashbox seženete exkluzivně v Douglasu. Pokud náhodou půjdete okolo, můžete se podívat na rose gold novinky v podobě kolekce Petal Metal (Smashbox + Vlada) V té najdete *metalickou tekutou rtěnku, *metalické matné tekuté rtěnky, paletku očních stínů a třeba i *tekutý rozjasňovač s kapátkem. Celá kolekce je krásná a třpytivá s nádhernými obaly. Mimochodem, mrkněte i na stíny a Primer Water! Já třeba miluju jejich Cover Shot paletky a Photo Edit tria! (recenze) I když třeba metalické rtěnky nejsou tak úplně můj šálek kávy, ty klasické matné tekuté patří k mým oblíbeným. :)




V Douglasu ještě chvíli zůstaneme, protože mi do mé kosmetické sbírky přibyl nový makeup, legendární La Mer *Soft Fluid Foundation. Má v sobě mít i kousek miracle broth (článek) a taky má být skvělý! Což už mohu potvrdit. Je to makeup s tím snad nejhezčím finišem na pleti. Sametový, lehce matný, ale ne moc a se slušnou výdrží. Pravda, jako Double Wear mi nedrží, ale to ani žádný jiný makeup. :) Recenze samozřejmě bude kompletní, až ho trochu víc vyzkouším.



Douglas Collection mě poslední dobou překvapuje a musím říct, že výrazně zlepšily kvalitu stínů. Konkrétně jsem dostala dvě vánoční paletky, jednu *se stíny a druhou *s tvářenkami. Zkouším tu se stíny a je boží. Všechny stíny jsou lesklé, některé naprosto minimálně, některé víc, ale všechny jsou pěkné a dobře pigmentované. Nemám problém se ztrácením, rozmazáváním, ani s vydrží a navíc se mi velmi líbí barevný výběr odstínů u mé paletky. Obzvlášť krásné jsou ty růžové a broskvové!




Druhým objeven je určitě *konturovací paletka Caro Daur vytvořená známou influencerkou pro Douglas. (ještě není v prodeji, jakmile bude, dám vám vědět!) Tahle paletka nemá chybu. Od balení, až po pudry uvnitř. Světlý pod oči, s neviditelným sheenem, aby tak akorát projasnil, studený konturovací a teplejší bronzující, které se skvěle doplňují a moc pěkný univerzální zlatý rozjasňovač, který to ale umí rozbalit! 




Bobbi Brown vánoční kolekce vám dozajista neunikla, ale možná jste nestihli zaregistrovat jejich nové *Luxe Matte rtěnky a *High Shine / Matte tekuté rtěnky. Já mám teď na vyzkoušení dvě. Luxe matnou rtěnku ve vínovém odstínu Crown Jewel a tekutou High Shine v odstínu Tahiti Pink. Matná rtěnka je sametově matná a vysoce pigmentovaná a i tekutá High Shine je velmi pigmentovaná a na rtech příjemně lesklá poměrně dlouhou dobu a obě také dobře a dlouho drží.

¨

By Terry má kromě rozjasňujícího CC séra ve vánoční limitce i *Gem Glow Trio. Kompakt s rozjasňovačem inspirovaný drahými kameny a se zlato meruňkovým leskem. Seženete ho jak v L'Eclat salonu tak v Sephoře. Čím dál tím víc propadám krémovým a tekutým produktům a tak jsem si na vyzkoušení vybrala *Glow Expert Duo Stick v odstínu Amber Lights, který má rozjasňující a bronzující část. Co jsem musela mít, je neskutečně krásný kompakt *Contouring Duo v odstínu 200 Beige Contrast - na eshopu Sephory mají přehozené obrázky c číslem 100. Luxusníí textura a univerzálně použitelné odstíny!

Jak moc jsem si oblíbila Baume De Rose balzám už víte (tecenze), takže teď mám ještě *zabarvenou variantu Rosy Babe, k němu i *Baume De Rose Lip Scrub v tubičce a na vyzkoušení ještě řasenku, která má nastavitelný kartáček *By Terry Twist Up Mascara. Nastavit si tak můžete jestli bude řasenka spíš prodlužující a jemnější, nebo extra objemová a výrazná.





M.A.C vánoční limitka rozjasňovače a rtěnky v zrcadlovém stříbrném obalu mi přišla teď na konci listopadu v originálním a moc pěkném balení, spolu s adventním věncem. Přesně na tomto věnci jsem včera zapálila tu první svíčku. :) Měla jsem sice připravený jiný věnec, ale co si budeme povídat, bílý chlupatý věnec se stříbrnými dekoracemi to vyhrál na plné čáře, protože letos i náš vánoční stromek bude laděný do stříbrné. Na věnci byly jako součást dekorací *rozjasňovač v kultovním odstínu Oh Darling a *rtěnka Babe Town, což je nádherná světlá studená růžová nude, přesně můj odstín!



V Clinique jsem si byla vybrat svůj odstín *Even Better makeup, který slibuje krytí i přirozenost a hlavně i zároveň péči o pleť. Líčíme se každý den, takže pokud je v makeupu i péče, děláme tím naší pleti službu navíc. O to víc jsem zvědavá, jak mi bude sedět tenhle, protože jsem ho zatím ještě neměla a měl by při delším používání zlepšovat vzhled pigmentových skvrn.


Ga-de je zbrusu nová značka v Marionnaud parfumerii. Je, pokud se nepletu, Izraelská a má jednoduchý a funkční design obalů. Já jsem na testování dostala *matnou tekutou rtěnku v odstínu Petal Velvet, *konturovací paletku, kde jsou tři pudry, světlý, konturovací a bronzující a je v balení i štětec, který je rozhodně použitelný a pak i *paletku stínů ve verzi Golden Glow. Ta je maličká a skladná, ale najdete v ní vše pro kompletní líčení očí. Odstíny jsou neutrální hnědé a zlaté, což mi přesně vyhovuje a protože jsem paletku zkoušela už i na očích, mohu vám prozradit, že paletka je velmi dobrá a pracuje se mi se stíny bez jakýchkoliv problémů. Metalické stíny nejsou ultra metalické, ale sametově jemné a na očích dělají hezký lesk a matné stíny jsou také sametově jemné a dobře se rozmazávají.




Pupa Milano a jejich nikdy nekončící zásoby krásných novinek pokračují. :) Tentokrát ve velkém a jak jsem minule měla docela dost výhrad (recenze), tentokrát budu hodně chválit a jako obvykle budeme i soutěžit. Na testování mi totiž dorazila komplet celá kolekce rozjasňovačů - nejkrásnější *pudrové rozjasňovače s božím reliéfem, *rozjasňovače v tyčince i *rozjasňovače tekuté s kapátkem. Jsou rozdělené podle míry lesku, který dají vašim tvářím a rovnou říkám, že tyhle všechny rozjasňovače se povedly!

Kromě nich mi dorazily i čtyři *paletky z kolekce Makeup Stories. Všechny jsou krásné, ale nechávat si budu jen *03 Bright Violet a *02 Hot Flame a pro vás si schovám *01 Spicy Nude a *04 Cosmic Queen.





Jo Malone a její Vánoční kolekce mě nechala #speachless. Doslova, ha ha :) Už jsem o ní mluvila v článku s tipy na kosmetické dárky i v lifestyle haulu, tak se nebudu opakovat a jen dodám, že mi do sbírky přibyla, jak už jistě všichni víte, kolínská *Orange Bitters, kterou jsem pasovala na svou letošní podpisovou vůni Vánoc. :)


Viktor & Rolf sice nemají nový parfém, ale jako už tradičně mají novou vánoční mašli na krásném sladkém parfému *Flower Bomb. Jestli milujete sladké květiny a intenzivní vůně, co na vás vydrží do druhého dne, vyrazte si k ní do Sephory přivonět. A taky se podívat na tu mašli. :)


Od parfémů k péči a tématicky k Oribe, protože produkty Oribe tak trochu voní jako drahé a luxusní parfémy. Výjimkou nejsou ani Power Drops. Booster v kapičkách, který se ve vlasech chová jako sérum na pleti. Já jsem dostala sérum na poškozené vlasy *Damage Repair a kromě krásné vůně a kapátka mají tekutou konzistenci, která vlasům dodává zpátky ztracenou sílu. Jestli stojí za nákup vám zatím říkat nebudu, i když vlastně ano, stojí, ale počkejte si na recenzi. :) Protože se mohou míchat spolu s nějakou další péčí, nejlépe takovou, která se nechává ve vlasech, dostala jsem spolu s nimi i *Split & Seal. Tenhle přípravek by měl ochránit vlasy i barvu a zacelit roztřepené konečky.



Ale s Oribe ještě nekončím, protože tu mám neskutečně milý dárek a pozornost od Natálky, která má Oribe na starost. Jako poděkování za článek mi přišel ten nejvíc fotogenický *krém na ruce vůbec. A spolu s ním zlatá sponka na vytlačování krému, která sama o sobě vypadá jako šperk. A ano, googlila jsem si, jak se tahle věc oficiálně jmenuje a prý je to vytlačovač tub.. takže odteď tomu budu říkat sponka, ha ha :) A Natálce moc děkuji! Celá pozornost i vzkaz mi udělaly radost!



Rituals mě nedávno pozval, abych si v poměrně nové prodejně na Václavském náměstí prohlídla vánoční novinky. Kromě adventních kalendářů mě zaujaly právě svíčky, protože jsem s nimi zatím neměla zkušenost a jednu takovou krásnou v matném skle jsem dostala spolu se *setem Ritual of Yalda, kde je i krémová pěna a tělový krém. Vůni mají teplou, sladkou, květinovou. Spolu s tímhle setem jsem dostala i novinky z řady *Ritual of Holi. Řada určená převážně mladým a teenagerům, ale protože vaše reakce na sprchovou pěnu ve tvaru květiny byly neskutečně pozitivní, myslím, že nejen pro mladé. :) V tomhle rituálu najdete i třeba koupelovou bombu, nebo praskající chladivé mléko ve spreji.




V Estée  Lauder mě překvapily moc pěkným vánočním dárkem. Nevím tedy, jestli měl být vyloženě vánoční, ale protože přišel v plastové kouli s hvězdami, tipuji, že ano. :) Každopádně byl v krabičce *Advanced Night Repair Eye Cream a já se na něj moc těším, protože už jsem dlouho neměla žádný pořádný hydratační krém na oční okolí a i když péči o oční okolí nezanedbávám, teď v zimě to chce něco o trochu výživnějšího.

Pak tu mám další Estée Lauder *Double Wear makeup. V létě jsem si kupovala lahvičku s tmavším odstínem, který mi teď v zimě nesedí, takže jsem si v rámci Black Friday byla vybrat v butiku můj zimní odstín a stále si stojím za tím, že je to jeden z nejlepších makeupů vůbec. Hlavně tedy kvůli té neskutečné výdrži.




Medik8 je snad má nejoblíbenější skincare značka kompletní péče. Mám od různých značek jednoho dva oblíbence, ale jako celek, kdy mám kompletní péči od jedné značky a to zejména na mou problematickou pleť, Medik8 vede. Protože čekám, až si moje pleť zase trochu odvykne, testuji jiné značky, ale už se těším, až vyzkouším novinky, což je třeba ještě účinější čistící *Pore Cleanse Gel Intense a tonikum *Pore Minimising Tonic a k tomu mám ještě *krém s vitamínem C-Tetra. A z produktů, co už jsem měla a miluju, mám k celkové péči *Balance Moisturiser & Glycolic Acid Activator (recenze Medik8) a *Crystal Retinal 6, sérum s malým procentem retinalu.




Dva moje nejoblíbenější produkty Bioderma? Rozhodně novinka *Sébium Lotion Essence, které vyrovnává pH, reguluje tvorbu mazu a udržuje v pleti hydrataci a také *sprchový olej Atoderm, který zjemní a zklidní pleť během mytí a velmi dobře ho snáší i obě moje děti, které teď v zimě na suchou a citlivou pokožku trpí, proto jsem ráda, že jsme teď dostali zásobu a máme na zimu vystaráno. :)


Origins má  krásnou novinku v podobě pleťové masky Charcoal Honey Mask *Clear Improvement. Voní po medu a bylinkách, má v sobě zlatý lesk a měla by pečovat, čistit pleť a předcházet tak nedokonalostem. Masky Origins mám ráda, takže na tuhle jsem velmi zvědavá!


Nuxe si přichystal novinku v podobě *Riche verze suchého oleje. Já ten původní miluju na tělo a tahle bohatší verze bude ještě lepší na zimu, kdy je pleť suchá a citlivější. Je opravdu krémovější, bohatší, a víc pleť vyživuje. Kromě suchého oleje je nový i *Super balzám, medový balzám pro všechny a na celé tělo. Respektive skoro pro všechny, používat ho můžou děti až od tří let. A ta vůně? Neskutečně příjemná a medová a konzistence, která na plti doslova taje.

Pro mě nová je i *řada Aquabella, ale je určena na smíšenou / mastnou pleť, takže ideální na tu mou a rozhodně budu zkoušet a těším se! Před Vánoci se také může hodit Nuxellence balíček, je v něm oční krém, který mám mimochodem moc ráda, krásně vyhladí a jemně hydratuje pleť okolo očí a navíc opticky zmírní kruhy pod očima a k němu jsou v balení zdarma miniatury denního a nočního krému ze stejné řady,




Comodynes je nová značka exkluzivně v lékárnách Dr. Max. V jejím sortimentu najdete gelové pleťové masky Jelly mask, na všechny problémy s pletí. Hydrating, Nourishing, Purifying a Energizing. Kromě masek a podle mě mnohem zajímavější produkty, jsou *exfoliační a *samoopalovací ubrousky. Ty se prodávají buď samostatně, nebo v balíčcích po několika kusech a seženete i jednorázové samoopalovací rukavice.

Já už jsem ubrousky zkusila a jsem spokojená. Extrémně jednoduchá aplikace a žádné fleky. Je pravda, že samoopálení je spíš menší, rozhodně ne, jako u samoopalovacích pěn, ale to vynahrazuje právě jednoduchost aplikace. Časem musím zkusit intense verzi ubrousků. Jak dlouho mi opálení vydrží zatím nevím, protože jak jste mohli vidět na mých insta stories, zkoušela jsem poprvé včera. :)



Filorga je pro mě také zcela nová a nevyzkoušená značka, která je exkluzivně dostupná v Douglasu. Na vyzkoušení tu na mě čekají tři produkty, *Meso mask, maska na pleť, *Time Filler krém na vypnutí pleti a *Optim Eyes, krém/sérum na vypnutí pleti okolo očí. Jestli máte zkušenosti, klidně se o ně se mnou podělte v komentářích!



Dermalogica a její *12 Days to glow kalendář jsem vám rozbalovala na insta stories už před nějakou dobou a je uložený v highlights unboxing, miniatury z něj rozhodně využiji! Kromě toho má Dermalogica i novinku v podobě hydratačního krému *Skin Smoothing Cream s inovovaným složením a hydra mesh  technologií, která by měla pleť chránit a hydratovat až 48 hodin.




Od značky Puressentiel mi dorazila další zásoba *čistícho spreje a *spreje na lepší spaní s levandulí. O obou jsem psala v tomto článku a pořád je používám a stále je mám velmi ráda, protože fungují. Seženete je třeba tady. Kromě toho jsem dostala i další zásobu *relaxačního balzámu na mazání dětí po koupání a výhodou u něj je, že obsahuje bylinky, které mimčo uklidní, takže pak také lépe spí. :) Pro děti mi dorazil i *sprej proti vším, který je zcela přírodní a funguje právě na bázi esenciálních olejů. Vši nás zatím ještě ve školce nepotkali a snad ani nepotkají, ale kdyby náhodu ano, jsem vybavená! :)



Institut Esthederm a úplně poslední produkt dnešního článku. Spolu s věcmi pro vás do soutěže, která proběhla během listopadu, mi od této značky dorazil speciální krém, nebo ještě lépe *sérum proti celulitidě Morpho Fitness. Samozřejmě nevěřím, že krémy samotné mají takovou moc, k tomu je potřeba cvičení a správná strava, ale to jak už asi víte, právě teď plním, takže proč tenhle efekt nepodpořit i kvalitním přípravkem. Přípravkem který pleť zjemní a spolu s masáží prokrví a rozproudí a ještě je na něm napsané aktivátor. :) Určitě vám dám vědět, jak jsem s ním spokojená!


Dostali jsme se na konec článku a já jsem velmi ráda, že tu spolu se mnou jste a že mé články rádi čtete. Proto jsem si pro vás připravila speciální tajnou soutěž, která poběží do příští neděle a je zcela výhradně jen pro vás, čtenáře blogu. :) Stačí mi tady pod článek napsat jakýkoliv komentář a buď připojit mail, nebo IG jméno a já v neděli někoho z vás vyberu a pošlu mu plný balík různé kosmetiky. Rossmann, Douglas, Sephora a tak, prostě všechno možné. :) Podmínky nejsou žádné a soutěž nebudu nikde ohlašovat, aby zůstala jen tady na blogu. ;) Jen vítěze pak oznámím na stories, abyste věděli kdo vyhrál a vítězi se ozvu. :)

Můžete mi napsat, jestli používáte samoopalovací přípravky i v zimě, jestli máte zkušenost s Filorgou, nebo prostě jen co vás z dnešního článku zaujalo, nebo s čím máte zkušenost. :) Vy se můžete těšit ve čtvrtek na další vánoční článek a já se budu těšit na vaše komentáře! Mějte krásný začátek prosince!
*PR vzorky




34 komentářů:

  1. No, to je nálož. A protože já jsem orientovaná spíše na péči, než na dekorativku, tak by se mi líbila alespoň polovina produktů, které zde Lucko uvádíte. Už jen proto, jak krásně jsou nafocené, a jak vypadají. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes som zostala neplánovane doma mimo práce (občas aj prasknuté potrubie spôsobiace nefunkčný radiátor v práci pôsobí potešenie) :)))). A tak sa púšťam do svojich restov voči Tebe. Ty píšeš články a fotíš a ja komentujem :).

    Musím uznať, že je to iná nálož neuveriteľne krásnych vecičiek. Asi najviac ma zaujíma Medik8. Túto značku dosť často používam, len by som potrebovala dostať kvalitné poradenstvo čo sa týka vhodnosti produktov, aby som ich nepoužívala halabala.
    Momentálne mám od nich ranné aj nočné sérum, denný krém aj denný očný. Ešte mi zostáva vymeniť nočný krém a nočný očný krém. Mám 44 a určité špecifické potreby pleti a zatiaľ som si nenašla všetko to správne svoje pre mňa.

    Plánujem vyskúšať v Novom roku ešte značku Dermalogica a Origins. Filorgu som už párkrát testovala a za mňa vážne skvelá pleťová starostlivosť, nebyť tej ceny, išla by som do všetkého.

    Čo sa týka samoopaľovákov, používam od jari do lety najmä na nohy, inak som beloba. Čo už, mám belasé oči a bledú pleť a nikdy to iné nebude. Ladím k môjmu manelovi, ten je snedý, tak sa dopĺňame.

    Idem využiť neplánovaný voľný čas a dočítať Tvoje zvyšné články a dohnať resty :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jáááj, a dopĺňam, že som prvú sviečku nezapálila, lebo adventné vence ani sviečky na advent doma nemáme, nie sme veriaci. Ale vianočnú výzdobu ž aáno a sviečky pálime celý rok. Teda ja, ostatní traja členovia domácnosti si už zvykli :))).
      Musím uznať, že ten adventný evniec čo si dostala, ten chlpatý, bol nskutočne ňuňu krásny. Ja byť dieťaťom, v kuse ho obchytávam :))):.

      Vymazat
    2. My taky nejsme věřící, ale líbí se mi ta tradice :) ony jsou vlastně skoro všechny založené na Náboženství, takže by nám pak už nic nezbylo :) ale úplně chápu ;) jinak moc děkuji Leni! Za všechnu tu podporu a komentáře v tomto roce! ❤️

      Vymazat
    3. Lucy, kto vlastne prosím vyhral tú nádhernú cenu ? Ďakujem.

      Vymazat
    4. Ahoj Leni, teď jsem si všimla komentáře - vyhrála Bella Moon, klasicky jsem losovala od random na stories na ig/FB :)

      Vymazat
  3. Ahoj Luci, tedy toho je. �� Článek mi zpříjemnil cestu z práce. Ani nevím kde začít. �� Samoopalovací přípravky nepoužívám vůbec. Miluju olejíček od Nuxe a vůbec vůni celé téhle řady.
    Udělala jsem si radost a pořídila si adventní kalendář od Rituals. Nejraději bych ho otevřela hned, ale jedu poctivě. ��
    Jinak mě zaujala limitka Jo Malone (zkoušela jsem, ale odolala jsem ��), maska od Origins a rtěnka od Mac. Odstín vypadá super.
    P. S.: Chtěla jsem psát komentář stejně, ale když je i soutěž... Ig jméno mám stejné jako tu. ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda že vám můžu zpříjemnit právě třeba cestu do práce nebo z ní :) díky! ♥️

      Vymazat
  4. Perfektní prosincový článek, ve kterém každý najde to svoje nej. Já jsem očima hned hledala to na O.. tedy Oribe a našla ��. Krásné fotky a čtivý příběh u každého produktu .. navíc s kapkou humoru a vtipných momentek. Oribe sponka stoprocentně převálcuje vytlačovač tub. To si nechej klidně patentovat, haha. S pozdravem *Marselina1217*

    OdpovědětVymazat
  5. krásný a "výživný" článek:-) moc díky:-) já používám docela dost Medik8, ale občas je i toto třeba změnit a hodně mě láká dermalogica:-)a musím poděkovat za recenze Oribe produktů, protože nebýt ní, tak jsem se úplně minula výběrem a mám doma nepotřebný Gold lust místo úžasné brilliance and shine řady:-)krásný adventní čas přeji a díky za soutěž, gabriela.bacakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo! Oribe je skvělá značka ale chce to vybrat ten správný produkt! Právě proto píšu recenze :) aby vám pomohli s výběrem! ❤️

      Vymazat
  6. Komentujem prvykrat, lebo blog som objavila len nedavno. V instastories Ta oznacila Rendy a potom aj Karolina, tak som sa prisla pozriet a tesim sa velmi, lebo dnes uz pise blog malokto. A ja si velmi rada citam blogy. Vsetci su uz len na instagrame alebo natacaju videa na youtube a videa ma teda nikdy nechytili. Ale instastories mozem :-)
    Prave dnes sa snazim bezuspesne dohladat Tvoje stories s kalendarom Dermacolgica, lebo vaham, ci si ho objednat. "Influencovala" si ma k nakupu Rituals peny a chladiveho teloveho mlieka pre dceru a pre seba som si objednala tu nadhernu paletku rozjasnovacov od Bobbi Brown.
    Samoopalovacie prostriedky nepouzivam a Filorga ma tiez nikdy nezaujala natolko, aby som si nieco od nich kupila a vyskusala, neviem preco.
    Nuxe mi nesadol. Ledva ledva som dopouzivala tych par vyrobkov, co som si zaobstarala (denny a nocny krem, sampon na vlasy, a krem na ruky).
    A uz sa tesim na dalsiu naloz vo stvrtok :-)
    IG: kvetinkaokrasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Snad se ti tu u mě bude líbit i nadále :)

      Vymazat
  7. Pěkný článek. Poslední dobou spíš než dekorativku řeším správnou péči o pleť, abych se za pár let sama sebe nelekla. :) Takže děkuji za nové tipy.
    IG: @bellamoon94

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Lucka, ja som za posledny rok prepadla kozmetickej manii a mam doma toho Tolko, ze este rok nemusim nic kupovat. Ale nejak dostavam rozum a zistujem, ze vsetko asi nepotrebujem. Takze spomedzi toho mnozstva ser a kremikov som si nasla svojich favoritov a ostanem verna im :-) Ale zas nebudeme si klamat, urcite sa najde nejaky dobry dovod vyskusat nieco nove :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a aby som nezabudla, moja adresa - Sonia.belakova@yahoo.fr

      Vymazat
    2. To je jasný! Nikdo toho nepotřebuje tolik :) ani já ne, ale ráda zkusím nové věci a píšu o nich :)

      Vymazat
  9. Jeeeee tajná súťaž, to sa mi páči! :D
    Osobná skúsenosť asi ako obvykle s ničím a zaujalo ako obvykle všetko :D a špeciálne to vytlačovadielko krémov :D aká blbôstka, ale zaujímavé a milé :).
    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. ...to je krásná radost tolik kosmetiky před Vánocemi:-) ..já okukuju rozjasňovač By Terry v úžasném balení a chystám se ovonět tolik Vámi chválené svíčky Jo Malone..obzvlášť Orange Bitters ( jen škoda, že ji mají jen v pražských prodejnách Douglas..) ..hezký předvánoční čas! jara.t.jara@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná vy mohla být i v nějakém Douglasu, co máš poblíž? Abys mohla zkusit jak voní :)

      Vymazat
  11. Ahoj Luci, určitě bych ráda vyzkoušela vlasovku od Oribe. Pořád tu u tebe o ní čtu a musím říct, že jsi mě hodně nalákala :-) Já jsem si před měsícem vlasy celkem razantně odbarvila, protože jsem toužila po růžovo-fialovém long bobu. Povedlo se, ale vlasy samozřejmě dostaly zabrat. Taky Spa Rituals vypadá moc hezky a ta pěna, jejíž obsah se transformuje do tvaru růže, by byla krásným dárkem třeba pro moji mamku. Přeju hezké svátky a těším se na další příspěvky, už loni jsem tvoje vánočně tematické články milovala, tak se moc těším i letos :-) Deni. deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Budu muset už konečně něco od té Pupy vyzkoušet na vlastní kůži (pleť) :-D

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  13. Wow toho je ���� jako ten krém od Oribe nutně potřebuji...vážně stojí za to? A z čeho osobně máš ty největší radost z toho co je zde v článku? ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten krém je výborný, Ale určitě seženeš i stejně kvalitní za méně peněz, tohle je prostě luxusní kousek, nadstandardní kousek :) největší radost? Asi právě ten dárek od Oribe, protože to byl dárek a poděkování za spolupráci a pak asi ten suchý olej Nuxe a rituals pěna a svíčka :)

      Vymazat
  14. Wow toho je ���� jako ten krém od Oribe nutně potřebuji...vážně stojí za to? A z čeho osobně máš ty největší radost z toho co je zde v článku? ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Největší radost mám asi z toho krému na ruce Oribe, rituals balíčku a z makeupu La Mer :) jo a taky samozřejmě ze zásoby skvělé péče Medik8 :)

      Vymazat
    2. A k tomu krému na ruce - je skvělý, ale seženeš určitě i levnější stejně dobrý. Tohle je prostě luxusní kousek, funguje a je krásný :)

      Vymazat