čtvrtek 29. listopadu 2018

Beauty tipy na dárky pro ni i pro něj! || Vánoce 2018

Krásný den vám přeji! Vánoce už jsou opravdu za rohem a pokud jste dárky zatím odkládali, možná přišel čas to změnit. Minule jsem vám psala o těch nekosmetických a teď přišla řada na ty kosmetické. A jak asi na kosmetickém blogu můžete čekat, bude toho hodně a samé krásné věci! :)


Protože je tento typ článků populární a dostanou se k němu i čtenáři, kteří můj blog neznají, dala jsem dohromady úplně všechno, co mě letos zaujalo z vánočních limitek, dárkových kosmetických balíčků i z kosmetiky obecně. Spoustu z toho už jste u mě mohli mnohokrát vidět, ale opakování matka moudrosti. :) Jestli hledáte spíš tipy na lifestyle dárky, doplňky, dekorace, svíčky, mrkněte na článek s mými lifestyle nákupy.

V tom dnešním vás čeká výběr toho, co mám doma, miluju a nebo co by mi udělalo pod stromečkem radost. Vybírala jsem nejen věci, které jsou skvělé, ale hlavně ty, které jsou skvělé a mají i hezký obal/balení, aby opravdu co nejvíc působily jako dárek. Bohužel, spousta značek a věcí už se mi sem nevešla, ale určitě vám o nich ještě do Vánoc povím v nějakých dalších článcích a teď už bez dalšího povídání jdeme rovnou na to!


Moje oblíbené značky vlasové kosmetiky jsou rozhodně Maria Nila a Oribe. Od Oribe mě zaujaly dárkové balíčky, které jsou teď už dostupné pouze v některých salonech, na eshopu se okamžitě vyprodaly, bohužel :) Každopádně jakýkoliv produkt od Oribe je skvost a opravdu krásný a luxusní dárek. To samé platí o *žehličkách na vlasy BioIonic (recenze). Jsou krásné a fungují. Rychle se nahřívají, vyžehlí/navlní už na nízkou teplotu a budou ozdobou každé koupelny. Pokud nesháníte nic na vlasy, pěkný *krém na ruce se zlatou věcičkou na pohodlné vymačkávání se bude hodit snad úplně každému a vypadá neméně skvěle a neméně skvěle vyživuje a pečuje o ruce!



Značka Maria Nila pak má cenově dostupnější, ale i tak velmi povedené vánoční balíčky. Třeba balíček s mojí oblíbenou řadou True Soft, nebo novinkou Scructure Repair. Kvalitní péče o vlasy by měla být základ a veganská a cruelty free značka Maria Nila udělá radost stoprocentně.


Výhodné sety v pěkném balení najdete všude, včetně exkluzivních značek v Sephoře. Sladce a roztomile vypadají třeba *dortíky od Benefitu, nebo miniaturky jejich kultovních produktů, zabalené v krabičkách se stužkou, které můžete pověsit na stromeček jako drobný dárek a ozdobu zároveň. I moje oblíbená značka PIXI má dárkové sady a já bych rozhodně brala tu ve vánočním balení s kultovními produkty, jako je Glow Tonic, Glow Mud Cleanser a Mud Mask.

Krásným a velmi luxusním dárkem pro každou ženu je rozhodně rtěnka. Když ji navíc personalizujete, bude mít obdarovaná památku na celý život. Ideální jsou k tomu Guerlain *rtěnky Rouge G. Ty mají měnitelné náplně/rtěnky a *měnitelné obaly. Seženete klasický zlatý, rose gold, stříbrný, zářivě růžový, i s motivem hadí kůže, která je stále velmi trendy. Navíc, na kovovou část obalu můžete ve zlatnictvích za pár korun vygravírovat třeba jméno, nebo nějaký vzkaz. A pokud byste chtěli přidat něco ke rtěnce, pak rozhodně Guerlain Metéorites. Rozjasňující perly, nebo mé oblíbené parfémy Guerlain *Mon Guerlain a *Mon Guerlain Florale. Sladká, vanilková, levandulová  vůně a Florale verze i hodně květinová.




Jestli se tu něco musí objevit, pak je to vánoční limitka Bobbi Brown. Nádherné paletky očních stínů, paletka rozjasňovačů s vánočním zlatým obalem a celkově její rozjasňovače vypadají krásně, luxusně a rozzáří pohled nejedné z nás. ;) Miluju jejich texturu i to, jak vypadají na pleti! Praktičtější dárek pak můžou být kvalitní kleštičky na řasy, nebo třeba štětce. Jedny z nejlepších, co jsem kdy měla v ruce, jsou hlavně Full Coverage brush a Bronzer brush, oba od Bobbi.




Než se dostaneme k pár tipům pro pány, musím ještě zmínit něco pro dámy. Od Toma Forda. Jak jinak. :) Design balení, textury i cena, všechno to křičí luxusní dárek. A kdy jindy se můžeme třpytit víc, než v plesové sezóně. No dobře, nejspíš i v létě, z čehož tak trochu vyplývá třpyt po celý rok.  :)

Mně osobně okouzlil tělový olej se třpytkami Soleil Blanc. Pro každého, kdo má rád voňavou a hydratovanou pokožku se třpytem, to bude trefa do černého. Já mám i ráda rose gold třpytivý olej Estée Lauder Bronze Goddess, ale to je limitka a nedá se už sehnat. Bohužel. Kromě třpytivého oleje v parfemaci Soleil Blanc najdete i tělový olej bez třpytek, nebo i samotný parfém Soleil Blanc. Luxusní niche vůně, pro milovníky sofistikovaně teplých a sladkých, tropických a kokosových tónů. No a nemůžu si odpustit ani můj nejoblíbenější rozjasňovač *Sheer Highlighting duo, o kterém mluvím pořád a také štětce. Vyrobené v Japonsku, ručně dělané, krásné a těžké.



U Toma Forda zůstaneme, protože tu mám pár tipů i pro pány. Popravdě, tady budu hrát na jistotu a jednoduše vám ukážu, co kupuji manželovi já a co se u nás doma líbí a používá. Třeba takový korektor pro muže je výborná věc, pokud se občas našim drahým polovičkám na čele udělá pupínek a  oni s radostí použijí cokoliv, co najdou u nás na kosmetickém stolku, což vždy znamená, že se netrefí odstínem. :)

Z pánské péče je pak rozhodně nutnost olej na vousy, který je zjemní a provoní a to včetně pokožky pod nimi. Parfemace Tobacco Vanille je moje (i manželova) nejoblíbenější a kromě oleje do vousů s ní má i asi dvacáté balení tělového spreje a samotný parfém Tobacco Vanille, a nač troškařit, když ho můžete pořídit ve dvou set mililitrovém balení, ha ha. :) Na druhém místě v oblíbenosti by se pak umístil parfém Costa Azzura, mnohem svěžejší a pánštější vůně a na třetím citrusový Neroli Portofino.


Je pravda, že u Jo Malone žádné pánské oblíbence mezi vůněmi nemáme, za to já ano a to hned několik. Letošní Vánoční limitka Orange Bitters je neskutečná, teplý sladký pomeranč s trochou hořké pomerančové kůry. Naprostou klasiku v podobě věrné vůně červených růží Red Roses. Lehce pudrovou, květinovou vůni Peony & Blush Suede. A zimní novinku *White Moss & Snowdrop. O svíčkách a krásný dárkových baleních se příliš rozepisovat nebudu, najdete je ve zmiňovaném lifestyle haulu z pondělí. :)

Zmíním jen jednu vůni, kterou má od Jo Malone rád manžel, a je to konkrétně příjemná hotelová *Pomergranate Noir. Seženete ji jak v klasické svíčce, tak ve velké luxusní verzi a také třeba v difuzéru.


U svíček ale ještě zůstaneme, alespoň trochu, protože jsem tak trochu objevila Ameriku a svíčky Rituals. Konkrétně tu v krásné dárkové sadě *Ritual of Yalda. Všechno se samozřejmě prodává zvlášť, ale v sadě je to dokonalý dárek pro domácí lázně. Krémová sprchová pěna, pečující tělový krém a voňavá svíčka v luxusním matném vínovém designu. Všechno to voní krásně teple, květinově a opojně a svíčku si manžel chce nutně vzít do kanceláře. Ale ještě jsem se nerozhodla, jestli mu ji dám.. :)

Co by to byl za článek s tipy na dárky, kdybych tu nezmínila sprchovou *pěnu ve tvaru květiny Ritual of Holi, která vás fascinovala už na mém Instagramu a přišlo mi kvůli ní asi padesát zpráv. Tu prostě pod stromečkem chcete najít. :) Spolu třeba *s květinovým balistikem do vany, který nejen voní, ale díky olejům i pečuje. A aby byl spa dárek kompletní, chtěla bych k tomu všemu osobně přidat i roller na pleť. Váleček s kameny bude skvělým dárkem pro všechny skincare junkies. :) A já si ho pod stromeček přeji také!




Co já dávám každý rok k Vánocům z pečující kosmetiky už několik let úplně všem, je NUXE suchý olej. Dostává ho ode mě pravidelně úplně každá žena v mém okolí, včetně mě, ha ha. Nádherná nadčasová vůně, péče a hezký design balení, takže ideální právě jako dárek! Navíc, nově je i v bohatší verzi *Riche, která má být ještě víc pečující a poznáte ji podle matného skla lahvičky, která díky tomu působí ještě o kousek víc luxusně.. Olej je i ve verzi se třpytkami, kdyby náhodou.. A co přihodit k oleji? To co já! :) Nuxe balzám na rty, nebo a hlavně (!) hřejivý medový a cukrový peeling na tělo Reve De Miel.



Spolupráce mimo kosmetiku přijímám jen opravdu zřídka, což vy moc dobře víte, protože lifestyle článků se tu za poslední tři roky moc neobjevilo, vlastně skoro žádný. Výjimku dostalo jenom Love & Story, nebo můj současný diář *Black Brick, protože jsou to věci, které doopravdy využiji, líbí se mi a jsem s nimi spokojená. A obě značky jsou české! Nicméně, už delší dobu jsem koukala po zrcadlech Simplehuman a když mi do mailu dorazila nabídka, abych si jedno zrcadlo vybrala, neváhala jsem ani minutu a musím vám ho ukázat, protože za mě je to krásný a praktický tip na dárek pro kohokoliv, kdo se líčí!

Zrcadla Simplehuman jsou designově velmi povedená a navíc mají spoustu schopností. Třeba senzor, který zrcadlo rozsvítí, když se k němu přiblížíte a zhasne ho, když se od něj vzdálíte, nebo světlo True Lux, které má dokonale imitovat to denní. Já mám *zrcadlo s 5x zvětšením, u kterého se dá regulovat jas dotykem. A že umí svítit opravdu hodně. :)



Pokud se líčíte na umělém světle a následně pak zjišťujete, že vám odstín makeupu tak úplně nesedí se zbytkem těla, zrcadlo Simplehuman to za vás vyřeší, protože opravdu umí nasvítit tak, že vidíte pravé barvy a odstíny. Podle mě nutnost, pokud máte doma víc než dva odstíny makeupu. :) Moje varianta zrcadla bude vhodná, pokud se líčíte se zrcátkem hodně blízko obličeje, třeba jako já u zrcátek v paletkách a kompaktech. Nebudu vám lhát, je to hlavně proto, že špatně vidím a dost často jsem líná nasazovat čočky, ha ha.

Pokud se naopak líčíte u normálního zrcadla bez zvětšení, vzala bych variantu, která umí i 1x přiblížení - tady. Navíc, zrcadla seženete ve více variantách, včetně mé rose gold, stříbrné a růžové. Nabíjení je přes kabel a má signalizaci nabíjení, zapnutí i vypnutí a po nabití ho můžete používat i bez kabelu poměrně dlouhou dobu.



Co vám budu povídat, na luxusní kousky si potrpím a jsem ráda, že zrovna tohle teď mám doma. Popravdě, možná jsem si měla vzít to dražší, které umí tři různá zvětšení, ale aspoň mám námět pro Ježíška na příští Vánoce, ha ha. :) Vy si podrobně můžete všechna zrcadla a co umí prohlédnout tady. Pokud by jste chtěli zrcadlo Simplehuman pořídit a nestihli jste akci na Black Friday, dostala jsem kód na slevu 20%, tak ji neváhejte využít. Kód je Luciewink20.


S kódem na slevu a přáním krásně prožitých posledních dní do Vánoc se s vámi loučím. Minimálně tedy do dalšího článku. :) Brzy se také můžete těšit na Christmas haul. Když už máme oba články s tipy na dárky za sebou, tak se ještě musíme podívat na vánoční dekorace a taky na balení dárků.  :) Mějte se krásně a klidně se podělte, co jste vašim blízkým pořídili/pořídíte vy!

*PR vzorky

12 komentářů:

  1. Luci, tu pěnu od Ritual ve tvaru květinky díky Vám chce celá naše firma! Je dokonalá :) Děkujeme za skvělý článek se spoustou nápadů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že už mám na svědomí tak minimálně dvě stě prodaných kusů, podle zpráv, co mi chodí :))) A moc děkuji za pochvalu! ❤️

      Vymazat
  2. Mna teda najviac zaujali Bobbi Brown rozjasnovace, mam od tejto znacky illuminating bronzer a pouzivam ho vzdy! No a kedze si velmi darceky s manzelom nekupujeme, tak si ho asi objednam sama pre seba haha :D

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Mon Guerlain budu mít pod stromečkem také. Očuchávala jsem ho v sephoře (na tvůj podnět) a voní opravdu krásně. Potom mě čeká ještě balíček s novou paletkou od Hudy, kterou mi částečně sponzoroval brácha. Bude to těžký ji neotevřít do Vánoc :-). Když jsem objednavala tu paletku, viděla jsem tam i ty válečky. Myslela jsem, že jsou na nohy:-) Maria Nila (cacao intense) už mám také (opět na tvůj podnět). Jsem jediná v rodině, kdo je uťáplej na kosmetiku, takže všichni okolo mají praktické dárky. Když jsem se ptala přítele, co by mu udělalo dětskou radost, tak řekl štafle. Prý ty polohovací... :-) No, tak už je tady má schovaný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mon Guerlain i jeho Floral verze jsou moji oblíbenci tenhle rok, oba mám do půlky spotřebované a to je při množství parfémů, co mám doma, co říct :D

      Vymazat
  4. Krásné tipy! Já bych brala úplně všechno! :D ta vánoční limitka od BB je nádherná :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  5. Kochám sa, kochám :). Toľko krásnych kúskov a nádherných darčekov.
    Ja už mám väčšinu doma, ale ešte pár vecičiek mám pred sebou, takže sa nechávam inšpirovať :).

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou skvosty zase.. Hlavně jak jsou zdobené zlatou barvičkou :-)

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat