pondělí 5. listopadu 2018

GlamGlow novinky! Glow Palette & InstaMud & Glitter Mask || Recenze

Pěkný den vám přeji! Dnes to bude mix dekorativní kosmetiky a skin care. A třpytit se nebude jen paletka rozjasňovačů v rozkošném růžovém balení, ale třeba i maska se třpytkami a také vám ukážu jednu ze žhavých novinek, bublinkovou masku na póry InstaMud!


Jak už asi správně tušíte, značku Glamglow, a hlavně její masky, mám ráda už delší dobu. Bílou Supermud masku (recenze) a zelenou Powermud jsem si kupovala ještě před blogem a většina produktů, se kterými Glamglow přichází, mě baví a na novinky jsem byla velmi zvědavá.

Začnu s *#Glittermask maskou, která není tak úplně nová, ale řekněme, že je novější a já jsem nějak neměla prostor ji zařadit do nějakého článku, takže to napravím dnes. Maska je s designem My Little Pony a je doslova plná třpytek. Nebudu se tu pouštět do rozborů, jestli jsou třpytky pro pleť přínosné z pohledu péče, ale ohodnotím hlavně roztomilost a vtipnost masky. Maska je totiž na pleti krásná a třpytivá. 



Pleť je po použití hladší a vypnutější, stejně jako u Gravitymud. Maska se jednoduše sloupne a nenechává mnoho zbytků na pleti, což bývá u slupovacích masek problém, který mě moc nebaví. Na pleti mi po použití zůstává pár třpytek, ale protože si po slupovacích maskách stejně vždy oplachuji pleť, ani mi to nijak nevadí. Každopádně, jestli vám stojí maska za nákup hlavně kvůli vzhledu a třpytkám, nechám na vás. :) Je totiž účinky stejná jako klasická Gravitymud, takže pokud máte rádi tu a chcete třpytivou změnu, tak proč ně. :)

další články s recenzemi na Glamglow:




Opravdovou novinkou je *InstaMud 60sec Treatment. S bublinkovými maskami teď přichází snad každá značka a některé jsou lepší než jiné. Tahle bublinková od Glamglow je jemně fialová, příjemně a typicky pro Glamglow voní a slušně bublá. :) Prý stačí minuta ráno před makeupem a má cílit na stažení a vyčištění pórů. Co jsem já za léta v kosmetice zjistila je, že póry se otevírají až po třech minutách, takže já masku na pleti nechávám právě minimálně ty tři minuty, aby stihla působit. Kromě toho si většinou před maskou na póry dopřeji peeling, nebo pleť nahřeji teplou žínkou, o které jsem vám už mnohokrát psala. Nicméně, tahle maska je v první řadě vymyšlená jako takový qick fix na ráno, kdy chcete aby vaše pleť byla hezčí než jindy. Ať už pod makeupem, nebo bez něj.

Stejně jako u masky Dermalogica Clear Start jsem neviděla výsledky po prvním použití, ale zhruba po čtvrtém, nebo pátém. Na rozdíl od Dermalogica masky Glamglow velmi příjemně voní a krémověji bublá. Instamud se má použít ráno před makeupem, aby pleť vypadala hezky a byla připravená na makeup. Osobně si myslím, že jakákoliv maska ráno udělá divy, protože si omyjete pleť důkladněji než obvykle a také se zbavíte nějakých těch suchých šupinek. Uživatelsky je Instamud příjemná a po pár použitích jsou póry trochu čistší a tím pádem i na pohled menší.



Hlavní hvězdou dnešního článku je rozhodně *Glow Palette, respektive paletka s rozjasňovači Glow Powder, které v sobě dokonce mají kyselinu hyaluronovou, takže kromě rozjasňování mají pečovat o pleť a hlavně ji nevysušovat. V paletce jsou tři odstíny, světlý bílý/zlatý s růžovém odleskem pod některými úhly, střední teplejší zlatý a bronzově zlatý. Všechny tři jsou použitelné na mém odstínu pleti a to hlavně proto, že jsou v základu jemně pigmentované a lesknou se jen decentně.

Pokud jsou na vás třeba Becca rozjasňovače až moc lesklé a pigmentované a preferujete jemnější lesk a přirozený glow na pleti, tohle bude paletka pro vás. Samozřejmě i s touhle paletkou můžete vykouzlit look, kdy se budete lesknout výrazněji, ale stále na té přirozenější straně, jestli mi rozumíte. :) Přehnat se to s nimi téměř nedá a protože ne každý touží po tom, lesknout se na kilometry, určitě si tato paletka najde své příznivce.




Výhodou menšího lesku i celistvého finiše na pleti je, že rozjasňovače nezdůrazňují póry a texturu pleti a vypadají prostě pěkně. Výdrž je dobrá, ale večer už intenzita lesku mírně slábne, což je zase a znovu způsobeno tím, že nejsou extrémně výrazné. I tak je ale efekt pěkný, zdravý a hezky glowy. A Iri, moje trenérka a kamarádka, aniž by o tom věděla, chválila nedávno právě tyhle krásné rozjasňovače, když jsem s nimi přiběhla do posilovny a to mi většinou nic moc nechválí, ha ha :)




Co říct závěrem? Asi jen to, že i když se mi #glittermask líbí na pohled a vypadá perfektně na fotkách, raději bych sáhla po mých osobních favoritech z klasické nabídky a po maskách bez třpytek. Přece jen, když jde o skin care, jsem poměrně vybíravá a i když je uživatelská přívětivost důležitá, s problematickou pletí dávám přednost účinnosti. Tu mi zaručí Supermud, nebo Powermud. Co se týče Instamud, beru ji jako nadstandardní péči a rychlou masku na dny, kdy spěchám, ale chci své pleti něco dopřát.

Paletka Glow Powder, která upoutá sladkou vůní i gumovým, zářivě růžovým obalem, doporučím rozhodně! Odstíny jsou povedené, rozjasňovače na pleti vypadají skvěle, mají příjemnou měkkou texturu a finiš je přirozený a svěží. Používám ji teď velmi často a odstíny si různě míchám, klidně všechny dohromady a vždy to na pleti vypadá hezky!

Vy mi napište, co zaujalo vás a jak jste na tom s trendem třpytivých a bublinových masek a také, jak se vám líbí design a gumový obal paletky s rozjasňovači! Yay or nay? :) Těším se na vaše komentáře a zase někdy příště u dalšího článku!


*PR vzorky







13 komentářů:

  1. Mě tenhle trend třpytkatých a různě zabarvených nějak minul. Mám raději ty klasické o kterých vím, že mi s mojí problématickou pletí opravdu pomůžou. Maska ale vypadá velmi krásně!

    Ta paletka mě neupoutala až tak obalem, jako spíše tím samotným produktem v ní. Rozjasňovače vypadají vážně krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně ti rozumím, také od skin care chci hlavně to, aby fungovala :)

      Vymazat
  2. Najviac rozhodne zaujala paletka.
    Čo sa týka aktuálnych trendov v "maskovaní", bublinkové masky som zatiaľ neskúšala a akékoľvek blbôstky v maskách ma v zásade iritujú :) Aj keď, uznávam tá ružová hmota vyzerá k sežrání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně, skincare má hlavně fungovat, ale když je ještě k tomu hezká/příjemná/voňavá/zábavná, tak to beru jako bonus :)

      Vymazat
  3. Och, ružová a trblietavá maska ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ááá, ta růžová paletka i maska :)) to je skvost pro mé oči, které vidí na růžovou :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Neviem kde, ale stratil sa mi môj komentár. Tak ešte raz, v skratke :). Za mňa absolútne nie a je to pre mňa podozrivé, to ňuňu balenie zväčša maskuje skutočnosť, že výrobok nič neurobí. Teda, okrem potešenia duše :)))).

    OdpovědětVymazat