čtvrtek 15. listopadu 2018

Beauty Haul za říjen! || Dior, NARS, Fenty Beauty a další..

Hezký čtvrtek! Trochu později, ale lepší později než vůbec. Nákupy za říjen a spousta mini recenzí, prvních dojmů a samozřejmě swatche nové kosmetiky! Takže se pohodlně usaďte a pojďte se se mnou podívat, co je u mě doma na kosmetickém stolku nového. :)


V září jsem nenakupovala o to víc jsem pak měla potřebu si něco koupit v říjnu, ale držela jsem se. Aby to moje třídění kosmetiky nepřišlo úplně nazmar. :) A taky že mi přišlo tak strašně moc PR bálíčků. Proto jsem se docela držela, i když jsem si koupila v podstatě vše, o čem jsem psala v mém zářijovém wishlistu... Jak moc jsem se krotila, nebo ne, nechám na vašem uvážení. :)

Fenty Beauty mě lákala hodně. Takže jsem nakonec skončila s rozjasňovačem Killawatt Duo ve verzi Sand Castle & Mint'd Mojito. Tenhle rozjasňovač má hodně měkkou, skoro až krémovou texturu a vysokou pigmentaci. Odstíny jsou na rozjasňovač odvážné, ale pořád je to jeden z těch střídmějších od Fenty. Myslela jsem, že ho budu nejčastěji používat spíš na oči, ale Sand Castle, hnědý/šampaň odstín, vypadá na opálené pleti velmi krásně! Tyrkysový Mint'd Mojito už je spíš na ty oči. Nákupu nelituji a pokud máte rádi třeba Becca rozjasňovače, budou se vám líbit i tyhle Fenty.



nahoře zleva: Fenty Beauty Killawat Sand Catle, Mint'd Mojito, Diamond Bomb
Diamond Bomb rozjasňovač je velmi třpytivý, texturu má velmi jemnou, lesklou, hladkou, je také měkký, ale ne krémově. Odstín je stříbrný, se spoustou bílých třpytek, nicméně to není typická stříbrná, ale spíš teplá stříbrná. Na pleť se přenese jen trochu barvy a hodně třpytek. Není úplně výrazný a metalický, spíš třpytivý. Přesně takový, jak jsem si ho představovala a dá se použít jak na pleť, tak na tělo a naprosto perfektně vypadá i jako topper přes stíny na víčko!


Poslední věc od Fenty je lesk na rty Gloss Bomb v odstínu Diamond Milk. Nádherný mléčně stříbrný odstín, který je neuvěřitelně příjemný a lesklý a vypadá na rtech bezvadně! Skoro nelepí (ale pořád je to lesk) a na rtech se mění na skoro až olejovou konzistenci, která rty rozhodně lehce hydratuje a opticky zvětšuje. Také obsahuje třpytky a je jich dost, odstín je tím ještě zajímavější a efektnější.


Kvůli nakupovací stopce jsem nestihla Dior limitku rozjasňovače a bylo mi to tak líto, že jsem si musela koupit alespoň jeden z nové stálé kolekce rozjasňovačů. Vybrala jsem Diorskin Nude Luminizer odstín Nude Glow, což je béžovo zlatý odstín. Univerzální, krásně hladký a lesklý na pleti, prostě typický Dior rozjasňovač a povedený světlý odstín. Kdybych si neuvědomovala, že jen v tomto článku jsou tři rozjasňovače a za listopad přibudou ještě další tři, tvrdila bych vám, že se mi ještě líbí Golden Glow. :)

Dior Backstage Face & Body makeup už jeden mám, letní odstín 3W, proto jsem si dokoupila ještě 1W, abych měla odstín i na zimu a případně si je mohla míchat. Recenze snad bude brzy! A ještě musím zmínit roztomilou miniaturu parfému Joy by Dior, kterou jsem dostala jako dárek  nákupu Dior věcí! Palec nahoru pro Sephoru.



A ze Sephory tu mám ještě samolepky na pupínky Sephora Collection, které jsou prostě skvělé a Too Faced Peach scrub na rty. Je příjemný, hodně krémovo olejový a včera jsem vám ho už ukazovala na mém Instagramu. Možná se mnou nebudete souhlasit, ale na scrubech na rty toho prostě nejde moc zkazit, takže hodnotím jen to, jak dobře peelingují, což dělají skoro všechny skíoro stejně a pak to, jak během toho rty hydratují. Tohle je za mě lepší střed a má roztomilou dózičku a příjemně voní.




Na Masterclass Terezky Matějičné jsem dostala plnou tašku NARS produktů. V nákupech je tahle taška proto, že se nejedná o spolupráci a kurz jsem si normálně zaplatila a jsem strašně ráda! Spoustu beauty & makeup tipů od profíka, kterým Terezka je! Pokud ještě někdy bude Masterclass pořádat, neváhejte! 

V goodie bag jsem měla NARS transparentní matující pudr, který jsem ještě nezkoušela, miniatury Velvet Lip Glide v odstínu Bounce a Powematte Lip Pigment v odstínu Starwoman, rozkošnou miniaturku NARS Laguna bronzeru, který je jeden z mých nejoblíbenějších lesklých bronzerů vůbec a třeba taky černou tužku na oči a miniaturu NARS Velvet Matte Lip Pencil v odstínu Let's Go Crazy a miniaturku Tinted Moisturiser.




A dnešní článek zakončím nákupem v lékárně, za který může Ája Beautylife. :) Řadu Normaderm od Vichy už jsem zkoušela, mám velmi ráda jejich noční krém Night Detox, ale denní zkrášlující krém Normaderm mi neseděl. Ája na něj ale přísahá a protože většinou mi sedí to stejné co jí, řekla jsem si že ho vyzkouším ještě jednou. K tomu jsem ještě přihodila Ájou doporučovaný Skinoren, krém/mast, určenou na problematickou pleť s akné a který je teď navíc ve slevě. A když je řeč o slevách, na eshopu Dr. Maxe je teď akce 3 za cenu 2 na NUXE. Takže já už jsem nakoupila Nuxe suché oleje do zásoby, ale než vám je ukážu, mohlo by být po slevách, tak vám to raději říkám teď. :)

Na Vichy přijde řada asi tak za rok, ha ha. Právě používám Institut Esthederm, pak mám v záloze další kompletní péči od Medik8 a následně řadu Aquabella od Nuxe... A ano, mám na to seznam, co kdy přijde na řadu... :) Každopádně Skinoren používám a můžu vám prozradit, že tohle bude objev, ale ne tak úplně z těch důvodů, které čekáte! Jako dárek k nákupu v DR. Max byla taštička s Vichy řadou miniatur Slow Age, které asi někomu podaruji.


Jsme na konci a mně to dnes přišlo nějak podezřele krátké. Minimálně tedy na mé poměry. Co myslíte? :)) Dejte mi vědět, co z novinek zaujalo vás a co jste si během října pořídili vy a já se jako obvykle budu těšit u dalšího článku, nebo v komentářích. :)





9 komentářů:

  1. Krása! :) Mě lákal ten Dior make-up, ale zatím jsem odolala, mám jich doma ještě spoustu jiných. Normaderm (noční krém) mám na doporučení Áji taky :D a snad brzo už se na něj dostane.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)) Ten Normaderm noční je super, už jsem ho měla a fat přes noc udělá o malinko hezčí pleť každý den :)

      Vymazat
  2. Makeup Dior Backstage jsem si zamilovala když jsem v říjnu neodolala a pořídila ho! A nyní i ten lesk Glossbomb od Fenty beauty a budu ho muset teda nutně koupit podle těchto recenzí :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som si obľúbila ten lesk od Fenty Beauty. Na perách je príjemný a veľmi sa mi páči aký robí efekt :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Z tohto všetkého by som si dala povedať skúškou nového makeupu od Dioru. Fenty Beauty ma nezaujala, na mňa príliš veľa trblietok a svetla, čo na moju zmiešanú zrelú pleť nie je nič moc. Ale teším sa, že ty sa tešíš :) !

    OdpovědětVymazat