čtvrtek 8. listopadu 2018

Kosmetické novinky a spousta mini recenzí! || PR balíčky Září & Říjen

Hezký den vám přeji! Vím, že jsem vám říkala, že budu tyhle novinkové články psát častěji, ehm. Ale jsem ve skluzu, blíží se Vánoce a já mám pocit, že jestli bylo někdy potřeba rychle tyhle novinky zhodnotit a podělit se s vámi o moje první dojmy, je to právě teď. Třeba vám dnešní článek poslouží i jako takový malý gift guide, kdo ví.. :)


Že toho dnes bude hodně vám asi říkat nemusím, ale aby toho nebylo úplně moc, část s novinkami ze Sephora tiskovky si necháme na příště a to příště bude snad velmi brzy a teď už se pustíme do dnešního článku.

Kdyby vás náhodou něco zaujalo, nezapomeňte, že na Douglas eshopu probíhá akce singles day, sleva 20% na dekorativní kosmetiku při nákupu třech kusů a víc a v Sephoře i na eshopu probíhají slevy - 25% na Sephora Collection kód CZSC25, 20% na celý nákup při nákupu nad 1500,- kód CZLIST20 a 15% při jakémkoliv nákupu kód CZLIST15.

Začnu okénkem s vůněmi. Během posledních dvou měsíců jsem dostala hned tři. Jako první musím zmínit překrásný parfém *Carven Paris Florence (exkluzivně Douglas). Od krabičky, ve které parfém přijde, přes jeho velmi těžký skleněný flakon, až po kovové víčko se znakem značky, všechno působí velmi luxusně a niche. Samotná vůně je na tom úplně stejně. Tak akorát jiná, tak akorát líbivá, tak akorát květinová. Lehce sladká, lehce svěží, středně těžká a navíc s vynikající výdrží. Na mně drží celý den a to poměrně intenzivně a pokud sháníte luxusní kousek pro sebe, nebo jako dárek, exkluzivně v Douglasu najdete značku Carven. Složení parfému.



Druhou vůní je podzimní novinka *Jo Malone Honeysuckle & Davana (butiky Jo Malone a Douglas). Tohle je podle mě typická teplá vůně pozdního léta a začínajícího podzimu. Usušené seno, vlhká tráva, sluncem zalitá květinová louka. Jestli neznáte ten pocit, když z vůně cítíte teplo, zkuste si přivonět právě k Honeysuckle & Davana. Na začátku je na mně výrazná a hodně květinová a na konci je netradičně květinově zelená a jemná. Výdrž u kolínských je individuální, já s ní nemám problém, ale pokud to budete chtít vyzkoušet sami na sobě, buď v butiku Jo Malone na Chodově, nebo v některých Douglasech. K nové vůni jsem i dostala *svíčku ve stejné parfemaci Honeysuckle & Davana s mými iniciály a voní stejně teple a skvěle!



Třetí vůní Calvin Klein *CK One Platinum Edition, která mi mimochodem přišla i s nádhernou lahví, o kterou jste mohli soutěžit na mém Instagramu. CK One Platinum je unisex vůně, na začátku trochu pánská, která po chvilince zjemní a rozhodně si myslím, že si najdete své fanoušky jak mezi muži, tak i u žen. Je to svěží toaletní voda, která není sladká, ale opravdu svěží, s trochou ovoce a koření. Výdrž je střední a v druhé polovině dně už se s ní znovu klidně navoním. Je k dostání ve Fann parfumerii a k nákupu jakékoliv vůně One byste měli jako dárek dostat právě tuhle krásnou lahev a platit by to mělo při objednávce na eshopu, i v obchodech. Složení vůně.



Nová vůně Dior tu nebyla už velmi, velmi dlouho a po osmnácti letech se objevila novinka *Joy By Dior Eau de Parfum. Pro někoho možná obyčejná vůně, pro mě parfém na každý den a běžné nošení. Nic těžkého, nic moc výrazného, ale pořád sofistikovaná, lehce květinová, svěží a elegantní vůně. Do školy, do práce, na jaro i na podzim. Je příjemná, lehce a dobře se nosí a bude se líbit většině, takže ideální jako dárek. Pokud je na vás Miss Dior moc holčičí a J'Dior moc ovocná, Joy bude parfém přímo pro vás. Složení parfému.



Dekorativní kosmetiku začneme značkou M.A.C. Jak už jistě víte, oblíbený *Studio Fix makeup je nyní ve spoustě nových odstínů a celkem jich je už 64. K němu přibyl i *korektor 24 hour, který by měl být lehčí, ale dobře krycí, neměl by vysušovat a měl by velmi dlouho vydržet. Já zatím mohu říct, že je to dobrý korektor, pokud sháníte něco se středním krytím a nemáte problém s velmi suchým očním okolím. K makeupu a korektoru jsem dostala i *rtěnku a vybrala jsem si krásný růžový odstín v matném finiši Feeling Fizzy.


Pokračujeme s Benefitem a jeho velkou novinkou na obočí - *Brow Contour Pro, tužkou se čtyřmi různými tuhami, se kterou doslova vykonturujete svoje obočí. :) Podrobnější recenzi si můžete přečíst v tomto článku s líčením a stejně tak v něm najdete i recenzi na velkou novinku, kterou je NARS *Climax řasenka. Ta má velký, poměrně hustý kartáček a krásně pročesává řasy.



Od mé milé Terezky mi také spolu s řasenkou dorazilo pár dalších NARS věcí, jako třeba moje velmi oblíbená tekutá kontura/ bronzer - *Liquid Laguna Bronzer, o kterém jsem psala v tomto článku, *tekutá Orgasm tvářenka, která dělá hezky šťavnaté tváře a *štětec z Pro řady Small Sculptor. A pokud to náhodou nevíte, štětce NARS tu sice jsou jen dva, Yachiyo a Ita, ale už bohužel nebudou vůbec. Takže pokud jste chtěli nějaký zkusit, nebo doplnit zásoby, využijte slevy a pořiďte je, dokud ještě jsou.



Při uvedení značky Fenty v Sephoře na Smíchově jsme dostali dárek v podobě *červené rtěnky Ma'damn a štětce na makeup *Full Bodied Foundation Brush. Jsem ráda, že jsem rtěnku dostala, protože bych si ji asi sama nekoupila a přišla bych o tuhle skvělou texturu. Je matná, dobře drží a vysušuje jen maličko. Líbí se mi i to, jak je skladná. Jen se půjdu podívat po nějakém tom nude odstínu. :) Štětec na makeup není vyloženě špatný, ale já svého all time favorita mám a tenhle štětec na makeup od Rihanny ho nepřekonal. Po čem od Fenty toužím, se můžete mrknout v mém Wishlistu ze září a co jsem si koupila uvidíte v nějakém dalším článku. :)




Od značky Annabelle Minerals jsem dostala do zásoby můj oblíbený rozjasňující minerální makeup v odstínu *Golden Light a taky celou *sadu vzorků makeupu, které jsem vám všechny naswatchovala a přidala s nimi tento článek. V článku se také dočtete i o štětcích na makeup a tvářenku. Kromě toho jsem si ještě vybrala pěknou teplou korálovou *tvářenku v odstínu Coral.


Pupa Milano posílá snad ty největší balíky, hned po holkách z Douglasu, ha ha. :) V tom posledním jsem našla dvě řady kosmetiky. Přírodnější a ekologičtější *řadu Natural Side, ve které je báze pod makeup, BB krém, tekutý makeup, korektor, kompaktní pudr a bronzer. Jsou speciální tím, že se snaží o přírodnější složení a procenta přírodních složek jsou napsána hned vepředu na obale a vzadu je pak výpis všech ingrediencí a jakého jsou původu. Protože mi přišly všechny odstíny od všeho, nechala jsem si jen ty, které využiji a zbytek poputuje do soutěže pro vás.


Stejně tak to bude i s částí *kolekce Retro Illusion, která je inspirována 70. léty. Retro jsou jak obaly a reliéfy, tak i trochu barvy a protože retro je snad vždycky v módě, pár zajímavých a moc hezkých kousků jsem v této kolekci našla. Kolekce obsahuje rozjasňovač, konturovací tužky na rty, mini paletku se dvěma rtěnkami, duo očních stínů v tyčince s houbičkou, modrou Vamp! řasenku a dva nové odstíny laků na nehty. Co stojí za to a co ne, se dozvíte v článku snad příští týden. :)


Od značky M.A.C mi nečekaně dorazil až domů balíček s novou M.A.C Girls *paletkou Smarty Pants a rtěnka k tomu. Paletka je krásná, na tyhle Girls paletky jsem zatím viděla velmi kladné recenze a ta moje nebude nejspíš o moc jiná. Nádherné barvy, dobrá pigmentace, vysoký lesk metalických stínů, dobré rozmazávání i výdrž. M.A.C stíny nepatří k mým oblíbeným, ale konkrétně tato paletka se podle mě povedla a používám ji teď poslední dobou skoro pořád. Rtěnka je *v matném odstínu Smarticle a odstín není tak úplně můj, protože je červeno hnědý s teplým podtónem, takže si ho schovám pro vás.




O krásné *paletce Glow Powder od GlamGlow jsem vám psala teď v pondělí, pokud jste článek ještě nečetli, rozhodně to napravte, najdete ho tady. Mimo jiné je v něm i recenze skin care novinky značky GlamGlow, *masky Instamud a také recenze limitované masky *GravityMud #GlitterMask My Little Pony.



Čímž jsme se ladně dostaly k části s pečující kosmetikou. Před pár týdny jsem začala komplet nový skin care režim se značkou Institut Esthederm. Velkou novinkou a pro mě i lákadlem je hlavně *Eau Cellular Mist Hydra Booster - sprej s buněčnou vodou, který vypadá na jeden z mých velkých objevů! Tahle voda slibuje hydrataci i ochranu pleti a detox, a musím říct, že jsem zatím velmi spokojená. Novinkou je i *Eau Cellular Lotion / Essence Moisturising Detox - Radiance, esence na pleť, která se dává před krémem a také *Eau Cellular Fresh Moisturising Gel, hydratační gelový krém na pleť s buněčnou vodou a antioxidačními účinky.


Kromě novinek, abych měla kompletní péči, jsem dostala hloubkově čistící gel *Gentle Deep Pore Cleanser, gumovací masku na rozzáření pleti a proti pigmentovým skvrnám *Lightening Buffing Mask a odličovací přípravek na voděodolný makeup *High Tolerance Makeup Remover. A abyste si Institut Esthederm užili i vy, dostala jsem jeden sprej s celulární vodou a gelový krém s celulární vodou i pro vás do soutěže! Takže sledujte můj Instagram, protože soutěž bude brzy! Mimochodem, teď na eshopu Kosmetika-esthederm.cz probíhá vánoční akce a k nákupu krému a séra získáte tři produkty v hodnotě skoro 2700,- jako dárek!


Bioderma pořádala povedený event kvůli novince *Sébium Lotion. Tento přípravek má pomáhat s hydratací pleti, měl by vyrovnávat pH a regulovat tvorbu mazu. Díky tomu má být pleť čistá a svěží. Moje první dojmy jsou velmi nadšené. Doslova nadšené. Lotion voní po okurkách, extra svěže a stejný pocit pak má i moje pleť. Nedráždí, nepálí, pleť je po použití jemná, lehce hydratovaná a pocitově příjemná. Lotion se dává jako extra krok před krémem, nebo sérem, pokud používáte. Kromě Sébium Lotionu jsem dostala i klasickou růžovou *micelárku Sensibio, kterou už určitě všichni znáte.



Přírodní oleje Annabelle Minerals jsem si přála zkusit už nějakou tu dobu. Vybrala jsem si dva, *Stay Essential na normální / smíšenou pleť a *Stay Pure na problematickou pleť. Oleje nejsou hydrofilní, nemění se na emulzi /mléko při styku s vodou, ale chovají se jako klasický olej. Pokud je používám na odličování, smývám je pak klasicky cleanserem, jako při běžném dvoukrokovém odlíčení. Dají se použít i jako výživná maska ve větší vrstvě, nebo jako klasický pleťový olej na závěr péče, nebo pár kapek do vašeho krému. Oleje nádherně voní a ačkoliv jsem je plánovala na odličování, k tomu mi zase až tolik nevyhovují a raději je teď používám na pleťový krém, nebo právě jako noční masku.

Novinka značky Clinique, která vypadá jako velká kostka ledu, vám asi neunikla. Design doslova láká k vytváření krásných insta fotek. I mně se líbí a i obsah stojí za vyzkoušení. *Dramaticaly Different Hydrating Jelly je gelový přípravek, který se používá před péčí, po vyčištění pleti a měl by v ní uzamknout hydrataci. Hydratuje dobře a popravdě jsem ho nějakou dobu používala i samostatně a nedávala už na něj nic. Obzvlášť se mi tak osvědčil pod makeup. V zimě na něj krém určitě dávat doporučuji, ale třeba v létě by mi jeho hydratační schopnosti stačily.

Než se vrhneme na vlasy, mám tu ještě tři boxy / adventní kalendáře Douglas. Dva adventní kalendáře jsem vám rozbalovala na IGTV. A to konkrétně tento s dekorativní kosmetikou Douglas Collection *Lovely Advent Calendar Makeup a pak kalendář, ve kterém je mix péče a dekorativní kosmetiky různých značek *Believe in Angels. Na Instagramu tato videa najdete na mém profilu pod popisem dole vlevo, kde je okénko IGTV a tady mám pro vás malou ochutnávku, co bylo v kalendářích. Kalendáře nejsou jen tyto dva, ale je jich víc najdete je na prodejnách Douglas.




Box Explore Your Style se bohužel koupit nedá, ale někomu z vás s ním udělám radost, protože si o tenhle krásný PR balík také zasoutěžíme. Jsou v něm dva laky na nehty, rtěnka, tekuté rtěnky, řasenka, oddělovač na prsty při manikůře, zrcátko a zápisníček s propiskou. :)



Možná jste si všimli, že letos slaví značka Oribe desáté výročí. Byla jsem pozvaná na akci, kde se mimo jiné uváděly i novinky a jednou z nich jsou Oribe Power Drops. Na eventu jsem dostala miniaturku *Power Drops na ochranu barvy vlasů a jsou ještě dvě další varianty, Hydration Booster na hydrataci a Booster na zničené vlasy. Boostery se používají jako sérum na vlasy a mohou se buď použít samostatně, nebo přimíchat pár kapek do vaší péče o vlasy, která se neopalchuje, nebo do stylingových přípravků. Spolu s miniaturou boosteru jsem dostala i ikonický *Dry Texturizing Spray a podívala se na výhodně dárkové/vánoční balíčky Oribe. Vy se na ně můžete podívat tady.



Posledním PR balíčkem dnešního článku je Alterna. V prodeji jsou nové balíčky péče o vlasy, včetně *sady Bond Repair šamponu a kondicionéru na zničené vlasy. Pokud se nepletu, produkty Alterna prošly inovací a mají i nové obaly. Doteď jsem ještě nic nezkoušela a jsem zvědavá, jak mi bude tahle pro mě neznámá značka sedět! Výhodných balíčků je k dispozici víc a hodí se i jako dárek, takže pokud máte produkty od Alterny rádi, víte kam se podívat.


Za měsíc a půl se mi toho nastřádalo víc než dost a ještě vás příště čekají novinky, které jsem dostala na Sephora Vánoční tiskové konferenci. Samozřejmě už trochu vyzkoušené, abych vám o nich mohla něco napsat a od příštího týdne vás čekají i vánoční soutěže na Instagramu. Potřebuji totiž udělat nějaké místo ve skříni na vánoční dárky, co mám v plánu koupit já pro rodinu a přátele a zatím je jen plná kosmetiky pro vás. :) Napište mi, co vás z dnešního článku zaujalo, co máte vyzkoušené, nebo co plánujete pořídit a zatím se mějte krásně!

*PR vzorky












6 komentářů:

  1. Ahoj Lucko, uplně ze všeho nejvíc mě zaujal make-up od MAC. Plánuji si pořídit nějaký opravdu kvalitní make-up, hodně mě láká Estée Lauder Double Wear. Az se dostanu do Prahy, určitě zajdu do některé z parfumerií a požádám o vzoreček na vyzkoušení. O jejich snášenlivost s mou pletí se nebojím, zajímá mě krytí a odstín. Z tohoto důvodu nechci riskovat objednávku přes internet, kterou běžně u skincare i dekorativky praktikuji. Také je naprosto boží a krásný samozřejmě adventní kalendář Douglas! Děkuji za článek, hodně mě bavil a musela jsi s ním mít spoustu práce. O nádherných fotkách snad ani nemá cenu se zmiňovat, protože ty je máš vždy dokonalé. Přeji ti hezký den, měj se fajn a už se těším na další články.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Double Wear je super, ten bych určitě doporučila jako číslo jedna :) A moc děkuji, jsem ráda, že se článek líbil :)

      Vymazat
  2. To je taká dokonalá nálož, že až!!!
    Zaujalo ma, bez ohľadu na poradie: paletka MAC, želé od Clinique a bunková celulárna voda od IE. Ale asi najviac tá voda od IE, pretože všetko čo som mala možnosť doteraz vyskúšať z tejto zančky bolo FAMÓZNE !
    A predovšetkým, neviem sa dočkať článku s Tvojimi skúsenosťami s touto kozmetikou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji děkuji Leni, jsem ráda, že se článek líbil a i já si IE užívám, mají super produkty, hlavně na citlivou plet, zklidnění opečovávání a hydrataci :)

      Vymazat