pondělí 31. prosince 2018

Co jsem dostala k Vánocům? || Vánoce 2018

Pěkný den! Další Vánoce jsou úspěšně za námi, cukroví snědené, pohádky zkouknuté, několik litrů svařáku vypito, ha ha, a dárky, co nám přinesl Ježíšek, rozbalené. Přesně na tyhle dárky se dnes mrkneme. :) Ačkoliv nejsou Vánoce rozhodně jen o dárcích, k těm našim patří a vždycky patřili. Nebudu se zbytečně rozepisovat o toleranci, jen dodám, že jste si snad všichni užili přesně takové Vánoce, jaké jste si přáli a jaké vám vyhovují. :)


Tímto tedy ještě jednou přeji krásně prožité mezivánočního období a pěkného Silvestra! Do nového roku vám přeji samozřejmě hlavně zdraví a pohodu, ale to se bohužel ovlivnit lidskými silami úplně nedá, takže i splnění všech vašich cílů, přání a předsevzetí!

Teď už zpět k dárkům. Jako obvykle jsem byla hodná a všichni Ježíškové mi udělali radost. Je dobře vidět, jak mě znají a jak se mi všichni bojí kupovat kosmetiku. Respektive jim to možná připadá jako nošení dříví do lesa. :)) Každopádně ryze kosmetického jsem nedostala nic, za to jsem dostala spoustu věcí do vany. Jak od české značky Bomb Cosmetics, tak od Lush. Na fotkách už není všechno, protože jsme jich několik spotřebovali.. Věci do vany u nás nemají dlouhou životnost. :)




Tak trochu kosmetický dárek je i kosmetická taštička, růžová a marble, ve které jsem našla čelenku se srnčími oušky. S nadsázkou řečeno, zvíře jsem tipla, jistá si tím nejsem, ale čelenka je příjemná a roztomilá a na líčení ideální.



Protože moje rodina ví, že kromě kosmetiky sbírám bytové dekorace a doplňky a protože jsou si v nákupu dekorací jistější, než právě u kosmetiky, sešlo se mi pod stromkem hned několik maličkostí že sekce home deco. Podnos / tácek ve zlatém designu listu, stříbrná šiška jako dekorace / těžítko a malý bílý organizér se třemi šuplíčky. Ještě musím vymyslet, co si něj budu dávat, ale hodí se mi do interiéru. Všechno co je bílé se mi sem hodí. :) Takže v tomto duchu jsem dostala i velké bílo zlaté hodiny, které jsem si přála a v reálu jsou ještě hezčí!

Tak trochu nevánočně a pragmaticky vám prozradím, odkud všechny tyhle krásné věci jsou, protože je mi jasné, že pokud vám něco padne do oka, mohli byste se ptát. Takže bílé hodiny, zlatý tácek ve tvaru listu, stříbrná šiška a bílý šuplíčkový organizér.




Jedním z největších dárků je samozřejmě nový telefon. Nečekala jsem ho, protože jsem se svým starým telefonem byla spokojená a nevěděla jsem, že potřebuji nový, ha ha. Tudíž jsem si ho ani nepřála a pod stromkem byla opravdu překvapená. Teď už ale můžu s jistotou říct, že jsem si zvykla a zjistila jsem, že jsem nový telefon potřebovala. :)))

Takže teď vám budu všechny ty stories natáčet na iPhone XS MAX a protože prý potřebuji hodně místa na fotky a náš rodinný 200GB cloud je asi málo, mám ho ve verzi a pamětí 256GB. Jako laik a blondýna vám akorát můžu říct, že zlatá záda vypadají luxusně a luxusní mi přijdou i fotky a videa. Hlavně ta, která natáčím na přední kameru, tam vidím rozhodně oproti sedmičce největší rozdíl. Co se týče zbytku parametrů, dokázala bych vás spíš na nějakou odbornější recenzi, než je ta moje. :)




Jako už tradičně nechyběla oranžová taška Louis Vuitton. Tentokrát s velkým růžovým šátkem s monogramem. Asi bych si vybrala jinou barvu, než je světle růžová, ale jak manžel vtipně poznamenal, ty hnědý mu přišly takový moc hnědý. :D Tak už to ale s hnědou barvou v životě chodí. :)) Snažil se to vylepšit ještě tím, že světle růžová mi sluší a já mu to budu věřit, samozřejmě. Stejně, něčím svoji sbírku LV šátků musím začít. :))




Už jsem vám říkala, že mám tu nejlepší kamarádku na světě? :) Dostala jsem od ní krásné zlaté hodinky Tommy Hilfiger, přesně takový styl, jaký se mi líbí a na ruce vypadají prostě super! Mám z nich upřímnou radost, protože já na hodinky docela kašlu a za celý život jsem si koupila jedny lepší, Rosefield, které už jste stokrát viděli, takže konečně budeme mít všichni změnu. Ha ha. Až se tedy dostanu do hodinářství a nechám si do nich dát baterku. :)) Jsou jinak velmi jednoduché, ne moc těžké a tak trochu pánské, přesně jak to mám ráda!



Čím jiným zakončit před silvestrovský článek, než alkoholem. Jako obvykle jsem dostala láhev v oblečku, jak to infantilně nazýván a ačkoliv podezřívám manžela, že počítá s tím, že tuhle láhev budeme mít k novoročnímu přípitku, hodlám ji potají vypít sama v koupelně, až budou děti a manžel spát. :D Ne že bych byla alkoholik, ehm, jen na to pití chci mít občas klid.. :)


A připiji si na ten šťastný nový rok, který máme před sebou a tentokrát víc než kdy jindy doufám, že bude lepší než ten, co je právě ta námi. Jak možná někteří víte, mám za sebou jedno z nejtěžších období v něm životě. Vlastně možná i to nejtěžší a ještě pořád mi není dobře kdykoliv, když si vzpomenu. Asi každý z vás v životě prožil těžké situace, složité momenty a životní katastrofy a jak všichni dobře víme, je potřeba se s nimi vyrovnat a jít dál. Utápět se v lítosti a smutku k ničemu nikdy není a tak optimisticky doufám v o trochu lepší rok 2019 pro mě, pro mou rodinu i pro vás všechny. Děkuji že tu se mnou jste a že si na můj blog i Instagram chodíte odpočinout a zlepšit si náladu! Pomáhá to i mě, takže cheers! <3 A ahoj v roce 2019!


17 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou ten růžový šátek je úžasný, a určitě ti bude slušet�� Přeji tobě i celé rodině, ať je rok 2019 tím nejlepším�� Tvůj Instagram i blok jsou TOP�� Nikoho nesleduji raději, než tebe ��

    OdpovědětVymazat
  3. Luci krásný článek. Ty hodiny jsou dokonalý! :)
    Tobě i tvé rodině přeji hodně zdraví a ať jste sťastní, všechno ostatní přijde samo. ��❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Lucy, predovšetkým, Tvoj manžel vybral dobre. Hned je príliš hnedá a tá ružová je presne taká optimistická ako má byť tento rok !
    Tak nech je krajší a lepší ako ten rok minulý !

    OdpovědětVymazat
  5. Tak podľa mňa je tá ružová pre Teba ako vyšitá :) manžel vybral perfektne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tobě též všechno nejlepší do nového roku.
    Myslím, že růžový šátek Ti bude slušet. A koukám, že telefonům rozumíme stejně. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Taky krásný a šťastný nový rok 😇

    OdpovědětVymazat
  8. Och, růžový LV šál je boží! Sama toužím po nějaké neotřelejší variantě než je hnědá a béžová...ikdyž beige - to je klasika, že? 😎Zaujaly mě i hodiny a home doplňky ❤️ Vše krásné do nového roku 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak! :) Tohle je teda verze Natural, ale nějaký ten béžový, nebo pískový bych taky brala :)) děkuji i tobě!

      Vymazat
  9. Moc hezké dárečky, všechny :-) i když nejvíce se mi líbí ty hodiny, ty jsou fakt krásné! A šátek od LV, to je takové mé přáníčko :-) že bych ho jednou také chtěla.


    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat