pondělí 11. února 2019

Beauty Haul & První dojmy / M.A.C, Lush, Braun || Nákupy Leden 2019

Krásný den vám přeji! Hlavně mi řekněte, že nejsem jediná, kdo po Vánocích utratí zhruba stejně jako před Vánoci. To všechny ty povánoční výprodeje a slevy! A tolik pěkné kosmetiky... Ahoj, jsem Lucka a jsem závislá na nakupování. Bohužel, nejen kosmetiky, ale i oblečení, doplňků, dekorací.. Ale o tom to naštěstí dnes nebude. Budu se držet právě té kosmetiky. :)


Padesát procent sleva na Vánoční balíčky Lush? Ano, prosím! Nešlo odolat a tak jsem jich pořídila hned několik. Popravdě je asi zbytečné se rozepisovat, Lush už všichni určitě dobře znáte. Možná bych vám někdy mohla sepsat článek s mými oblíbenými produkty právě z Lushe, co vy na to? :) Protože jsou to většinou věci z limitek a už z většiny nejsou, nebudu je linkovat a odkaz na eshop máte tady.

Každopádně tu mám (nebo spíš už nemám, ha ha) dva sety, oba obsahující kouzelnou znovupoužitelnou pěnu do koupele Magic Wand, protože jí miluji já i děti. V obou setech také byly masážítka Snow Fairy s pudrem a já už jedno takové měla minulý rok a popravdě preferuji ty bez pudru uvnitř, protože je z něj akorát nepořádek. :) Samozřejmě nechybělo ani tuhé mýdlo, několik koupelových bomb a krémových koupelí a také sprchový gel Snow Fairy.





Další větší nákup proběhl v M.A.C. Nejvíc mě lákaly nové Powder Kiss rtěnky a závěr z jejich zkoušení je jasný, potřebuji další a potřebuji jich hodně. :)) Jak už možná víte, u M.A.Cu kupuji pouze finiš Matte, nebo Satin, ty krémové mi většinou nesedí a nedrží, ale tyhle nové jsou báječné. Vzala jsem dva Powder Kiss odstíny, zářivý červeno oranžový Mandarin 0 a tělovo růžový Scattered Petals a koupila jsem rovnou i dvě klasické v matném finiši, oranžovo červenou Tropic Tonic a světlou studenou růžovou Steady Going.

Kromě toho jsem si dokoupila tolik potřebný a milovaný krycí pudr Studio Fix Powder+ rovnou ve dvou provedeních, NC20 a NC25, protože sice mám doma několik podobných pudrů, ale žádný se tomuhle od M.A.C nevyrovná a nakonec jsem vzala fixační sprej Fix+ v levandulové variantě.





zleva: M.A.C rtěnky - Steady Going, Tropic Tonic, Mandarin O, Scattered Petals

Na eshopu Dr. Max jsem ve slevě objevila čistící kartáček na pleť Face Spa Pro od Braun, který jste už mohli vidět na mých stories docela podrobně. Je k němu i masážní hlava a také epilátor na obličej. Já se těším hlavně na testování kartáčku na pleť, který je extra jemný a pro citlivou pleť. Nicméně, na mě je asi až moc jemný a dokoupím si ten klasický a co si budeme, určitě i ten exfoliační kartáček. :)



Slevy se samozřejmě nevyhnuly ani Sephoře, nebo ještě lépe řečeno, já jsem se nevyhnula slevám v Sephoře :) a k mému překvapení i radosti jsem ve slevách objevila několik mých velmi oblíbených produktů, se slevou čtyřicet, i padesát procent! Třeba skvělý PIXI Glow Mud Cleanser, který to dotáhl i do mých top skincare kousků minulého roku a stejně tak i Black Sugar Splash Mask od Skinfood, která je exfoliační, ale velmi jemná k pleti a moje pleť ji miluje. 

Ve slevě byla i ta nejroztomilejší sada Glamglow We Know Glow, masky Gravitymud & Becca rozjasňovače, o které jsem už mluvila několikrát a i když už ji mám doma, za půlku původní ceny jsem si ji s radostí vzala a buď ji dostane někdo jako dárek, nebo půjde vám do soutěže,



Nákupy v Sephoře jsem zakončila třemi laky na nehty od OPI, dvěma klasickými laky, jedním růžovým v odstínu Rosy Future, druhým meruňkovým v odstínu Is Mai Tai Croocked? a jedním z řady Infinite Shine, která je podle mě top, v odstínu Steel Water Run Deep a úplně nakonec, limitovanou tekutou metalickou rtěnkou NARS Powermatte Lip Lustre v odstínu Hardcore, kterou jsem vzala pro moji sestru, která má tenhle trend metalických rtů ráda.



Nejsem si jistá, jestli jsem si Tom Ford parfém Soleil Blanc kupovala jako dárek k narozeninám, nebo ne, každopádně vám ho ukážu teď a tady. :) Překrásný sladký a ryze letní kokosový parfém, který i slušně drží a už ho mám i v jeho víc citrusové EDT verzi. Což mi mimochodem připomnělo, chtěli byste článek, co jsem dostala k narozeninám? :)


Článek zakončím něčím, co je kosmetika, ale nejsou to ani moje nákupy, ani PR od značek, protože je to taštička s kosmetikou z workshopu Styl & Beauty, který jsem v lednu navštívila (článek o workshopu). Gift bagy jsou skvělá věc a přidaná hodnota každé takové akce, kurzu, nebo workshopu, kdo se mnou souhlasí? :)) Já jsem v té své našla krém Ginzing od Origins a noční masku Drink Up také od Origins, oba produkty mám / už jsem měla, takže si je nechám pro vás. Dál jsem v tašce našla travel kit třech produktů Alterna, které si nechám na testování, řasenku Full Exposure od Smashbox, kterou jsem už měla a rtěnku v růžovém odstínu Mauve Pink (Matte) také od Smashbox.




A dárkovou tašku z workshopu také mohu ukončit lednový článek s nákupy. :) Snad vás článek bavil, odpočinuli jste si u něj a mrkli na nějakou tu hezkou fotku i kosmetiku. Jsem ráda, že se tu najde tolik z vás, koho baví moje články číst a prohlížet si moje fotky, protože mě i skoro po třech letech stále baví články psát a fotky fotit. :) Děkuji! Těším se na vaše komentáře, a pokud mě ještě náhodou nesledujete na Instagramu, budu ráda, když se ke mně přidáte i právě tam! :)






6 komentářů:

  1. Oo to je věciček, máš vše krásně nafocené. Nejvíc mě zaujaly laky na nehty :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta krabička ve tvaru hvězdy je boží!!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Tým, že Lush je pre mňa prakticky nedostupný a nechce sa mi ho kupovať cez net, tak ma neohúril.
    Čo sa mi ale veľmi páči, sú laky na nechty.
    Kochala som sa, kochala. A článok s darčekmi k narodeninámby padol vhod :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Too jsem ráda! A jako obvykle moc děkuji! Těší mě že i když píšu o věcech, co tě třeba zase až tolik nezajímají, si pořád najdeš čas :)

      Vymazat