čtvrtek 9. února 2017

Nákupy || Leden 2017

Po nákupech v prosinci, Vánocích a také díky narozeninám se mi povedlo v lednu nakupovat poměrně minimálně a mám z toho upřímnou radost. Také jsem si říkala, že dekorativní kosmetiky už bylo opravdu dost a přišel čas spíš na skin care, abych dala konečně dohromady moji aktualizovanou verzi péče o pleť a napsala vám o ní. I tak se mi toho doma sešlo opět opravdu hodně, takže se hezky posaďte a užijte si dnešní článek. :)



Co jsem si nemohla nechat ujít, byly nákupy ve slevách v Sephoře. Na eshopu jsem tedy vzala pár kousků a o ně také byla soutěž na mém Instagramu. Pro sebe jsem si vzala pár drobností jako je chlupatá labutěnka se třpytivým prachem uvnitř a tělový olej se třpytkami značky Sephora. Také bázi od Benefitu Porefessional, kterou už jsem chtěla dlouho zkusit a rtěnku MUFE, z nějaké starší řady. 





V eshopu Kiehl's jsem si dokoupila svůj oblíbená Midnight Recovery Concentrate, noční sérum, které mám opravdu moc ráda a vzala jsem i jeho denní verzi Daily Reviving Concentrate, který jsem ještě neměla, ale koncept olejových sér je mi velmi blízký a těším se na testování.

I moje oblíbená Ranní 3 minutová maska od Havlíka mi před pár měsíci došla a já se nedostala k tomu si ji koupit, až doteď. A i když moje recenze na další produkty nebyla kromě masky nijak slavná, vzala jsem na vyzkoušení ještě dva další produkty. Ranní masku Královská snídaně pro pleť a krém čistá pleť. (edit: v komentářích jsem byla upozorněna, že krém čistá pleť je pro muže - čehož jsem si při nákupu vůbec nevšimla a krém již nějakou dobu vesele používám... :) A zatím jsem s ním moc spokojená, navzdory tomu, že má být pro chlapy :)) Všechno již zkouším a musím říct, že jsem tentokrát mile překvapená a recenze nejspíš bude výrazně pozitivnější než ta minulá.

Na eshopu Vemzu jsem objevila masážní kostku/ tuhý olej s vanilkou. Nikdy jsem nezkoušela jiná masážítka než ta z Lushe, tak jsem si řekla, že by bylo dobré vyzkoušet i jinou značku, abych měla porovnání.






Nakonec, hlavně z časových důvodů, nestíhám psát samostatný článek, co jsem dostala k narozeninám, ale většinu věcí jste stejně již viděli na mém instagramu. Proto vám ukážu jen pár věcí, které jsou převážně kosmetické, ale i pár dalších drobností. Nejkrásnější dárky od kamarádek byly rozhodně Bronzer Brush od Toma Forda od mojí úžasné Jany, ze kterého jsem měla neuvěřitelnou radost. Byl to spíš Vánoční dárek, ale dostala jsem ho v lednu, takže ho ukazuji právě až teď. A stejnou radost mi udělal i náramek Skagen, který mi koupila moje nejbližší kamarádka, která mě prostě zná jak své boty. :)

Mimo náramku jsem od ní také dostala ještě mini balíček z Lushe se sprchovým gelem Snow Fairy a Fun mýdlem. Vůně Snow Fairy je moje druhá nejoblíbenější vůně, hned po růžové vůni Rose Jam. Trochu mě mrzí, že nejsou ve stálé nabídce k dispozici po celý rok.






Dalšími drobnostmi k narozeninám byl set tělového mléka a sprchového gelu spolu s koupelovou bombou, které mi dovezla kamarádka z Anglie, a nebo třeba také sluchátka Happy Plugs v Rose Gold barvě. A na co určitě nesmím zapomenout byl dárek od manžela, který se stavil v L'ancome Institutu a koupil mi nádherný rozjasňovač v podobě růže.

Nevyhnul se mi ani drobný nákup v drogerii, kde jsem vzala jen pár věcí, které mi doma chyběly. Garnier micelárka s olejem je naprosto tragická a na své pleti ji nesnesu, ale na čištění štětců je fenomenální. Používám ji hlavně na flat top kabuki, které jsou špinavé od makeupu. Nikdy se mi nepodařilo tak snadno dostat makeup usazený uvnitř štětce, jako s Garnier micelárkou. Na pleť jsem vzala micelární vodu Mixa a přiznám se, že to také nebude velký hit. Nevím proč, ale micelární vody mi vyhovují jen ty z lékárny. A nakonec odličovací ubrousky, které používám v případě nouze a na cestách. Vzala jsem grepové Balea, které si kupuji asi nejčastěji a přijde mi, že se změnou obalu se změnil i obsah a už s nimi nejsem spokojená vůbec.






Leden byl také ve znamení schůzek se zastoupením různých značek a firem, ze kterého jsem si odnesla poměrně velké množství produktů ke zkoušení. Některé z nich vám ještě ukázat nemohu, ale některé ano a už se nemohu dočkat, až vše pořádně vyzkouším a napíšu vám o tom. :) Od značky NUXE jsem dostala na vyzkoušení dvě lednové novinky, krém na oči a krém na pleť. Krém na oči má i malinkou masážní hlavici a má rozzářit a vypnout pleť a to samé i krém na pleť s pumpičkou, který je vhodný na stárnoucí pleť a měl by ji umět i regenerovat.

Značka Pur Essentiel vám asi také neunikla, nebo tedy minimálně její sprej s esenciálními oleji, které mají vyčistit vzduch v místnosti, zlikvidovat všechny bakterie, plísně a zbavit tak místnost alergenů a osvěžit ji. V balíčku jsem také dostala třeba i masážní uklidňující gel pro děti, na který se těším hned po spreji asi nejvíc. Se spaním je totiž u nás velký problém, jinými slovy, syn spaní odmítá a považuje za přežitek. Maminka už tolik ne. :)




Na vyzkoušení jsem dostala dva produkty na vlasy. Jeden od pro mě dosud neznámé veganské značky Maria Nila a druhý od známějšího Olaplexu. Maria Nila má ve své nabídce především masky na vlasy. Některé jsou barevné, aby dodaly vašim vlasům mírný pastelový nádech, některé bezbarvé a já jsem dostala Pearl Silver, což je v podstatě stříbrná/fialová maska na blond vlasy, která má neutralizovat žlutý nádech. Od značky Olaplex jsou dostala Olaplex n°3 na domácí použití a jsem na něj opravdu zvědavá. Používá se na mokré vlasy po šampónu před kondicionérem, ale u někoho jsem četla/slyšela, že se prý může nechat i přes noc. A to mám určitě v plánu zkusit také.



V neposlední řadě musím ještě zmínit produkty, které jsem k recenzi dostala od značek Estée Lauder a Michaela Korse. Rozjasňující bázi pod makeup od Estée Lauder, kterou jste již mohli vidět v tomto článku, a to nejlepší nakonec - parfém Michael Kors Turqoise. Parfém jsem si mohla vybrat a ze všech které jsem zkoušela, jsem se naprosto zamilovala právě do tohoto. Už velmi velmi dlouho jsem neměla parfém, ze kterého bych byla takhle nadšená. Má naprosto kouzelnou květinově svěží vůni, která ale není zas až tak moc svěží a dokáže být i výrazná. Mám takový pocit, že si tuhle vůni musí zamilovat snad úplně každý. Moje kamarádka už se také zamilovala... :) Jsem opravdu překvapená, protože ve své sbírce více než čtyřiceti parfémů a toaletních vod nemám nic, co by se vůni Turqoise byť jen trochu podobalo.




Lednové nákupy jsou tedy za námi a já už se těším, co pěkného si pořídím v únoru. :))) Snad se vám dnešní článek líbil a dejte mi vědět, za co jste utráceli v lednu vy, nebo mi můžete napsat, co vám v lednu udělalo největší radost. Ještě poctivě plníte předsevzetí? :) L.

36 komentářů:

  1. Hezké věci sis nakoupila a taky jsi dostala super dárečky. Porefessional jsem používala asi 4 roky a je vážně skvělý :). Stejně tak mám ráda ranní masku od Havlíka, která mi bohužel došla, ale brzy si taky musím pořídit nové balení :). Mně naopak Garnier micelárka (ta klasická růžová) vyhovuje více, než třeba Bioderma. Teď jsem si koupila tu olejovou a přijde mi zatím docela v pohodě, ale ta klasická je asi lepší. Na štětce jsem ji každopádně ještě nezkoušela, tak to musím rychle napravit :). Mixu si ted koupila mamka, tak jsem zvědavá, co na ni řekne.
    Já už vlastně ani neívm, co všechno jsem si v lednu koupila, protože toho bylo fakt hodně :D. Začalo to objendávkou na MAC eshopu, potom ABH Modern Renaissance paleta, Jouer tekutá rtěnka, objendávka v eshopu Douglas a nějaká ta péče o plet. Musím se v únoru zase krotit :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak koukám, že jsem asi poslední, kdo PoreFessional objevil.. :) Jinak já ty micelárky z drogerie nemůžu prostě, nedělají mi na pleti moc dobře, ještě jsem si říkala, že zkusím tu od Balea, ale moc šancí ji nedávám. :)

      Modern Renaissance si musím koupit taky! :D Chci ji čím dál tím víc. :)

      Vymazat
  2. Krásné věci. Obzvlášť ten rozjasňovač ve tvaru růže vypadá vážně úchvatně... Ohledně Olaplexu č. 3 by mě zajímalo, jestli ho lze používat jako domácí péči bez předchozího ošetření čísly 1 a 2. Tedy jestli to bude mít ten správný efekt...? a věta na závěr o sbírce více než 40 parfémů a toaletek mě dohnala k otázce - Nechtěla bys sepsat článek o této sbírce? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olaplex 3 je právě opravdu jen na domácí použití a můžeš ho používat samotný, bez předchozího ošetření v salonu. Má v sobě stejné látky, jen v jiném poměru a funguje jako péče, jen jinak, protože vlas není barvením otevřený, když si myješ vlasy doma. :) Ale nejsem profík, tak snad jsem to napsala dobře. :) Článek o parfémech by asi byl velmi dlouhý a nejsem si jistá, jestli by vás bavil - popis čtyřiceti parfémů by byl asi na hodně dlouho a hodně nudný :)

      Vymazat
  3. Juuu to je super článek ! Těším na recenzi na ty produkty na vlasy, vypadají dobře a neznám je :).
    MK že voní? Tak to musím nějak jít ozkoušet....všechny vůně od MK co jsem zkusila byly příšerné, vážně ! :(
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně voní moc :)) To je výhoda parfémů, můžeš si je zkusit předem, než je koupíš.. :) Ale je to můj první MK, takže nemám srovnání.

      Vymazat
  4. krásné dárky i nákupy, těším se na tvou recenzi Kiehl´s a Nuxe. Já jsem se dost krotila, vlastně je to už únorový nákup :) dnes mi má dorazit balíček z Douglas se skincare od Daytox, tak jsem moc zvědavá, jaký bude mít vliv taková "zdravá" kosmetika na mou pleť:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se také snažila krotit, ale narozeniny... :) Daytox je docela zajímavá značka, také na ní chci mrknout :)

      Vymazat
    2. zapomněla jsem na nákup lush v lednu a kdo ví, jestli ještě na něco?? :) pořídila jsem si od daytox balíček, ve kterém je enzymatický peeling, sérum a rich krém. Z kombinace séra a krému jsem zatím nadšená (ty vrásky mi to opravdu vyplní....), peeling jsem ještě pořádně nezkoušela

      Vymazat
  5. Krásne fotky, ako vždy. A tá kompozícia na fotkách !
    Veľmi sa teším na Tvoje skúsenosti s Havlíkovou apotékou, najmä na tie novinky, ktoré si doteraz neskúšala.
    Tie Kráľovské raňajky pre pleť je tiež určená ako ranná maska ? A na ten krém Čistá pleť tiež, myslím, že by to možno mohlo byť vhodné aj pre moju 13-ročnú tíneďžerskú dcéru.
    A mimochodom, krásne darčeky k narodeninám si dostala :).
    A pripájam sa k tomu, aby si napísala článok o parfémoch, i keď viem, že je to veľmi subjektívne písať o nich.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu! :) Královská snídaně je to samé jako 3minutová maska, jen by měla být ještě o trochu výživnější.. :) Ten článek s parfémy zní sice dobrý nápad, ale v podstatě by to byl opis složení vůní a pár vět můj názor na čtyřicet parfémů, nebyla by to nuda? :) já se trochu bojím, že ano :))

      Vymazat
  6. Ahoj, ten krém čistá pleť je určený pro muže, nebo alespoň na stránkách apotéky jsem to našla :O Myslíš, že ti nebude dělat neplechu na obličeji?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíš! No jasně že máš pravdu, já si toho vůbec, nevšimla, až teď když si napsala komentář. A víš co? Už mám půlku spotřebovanou a je bezvadný, takže neplechu určitě nedělá a naopak mi přijde moc fajn. V porovnání s krásnou slečnou je to nebe a dudy... Každopádně děkuji za upozornění - do článku to dopíšu, abych byla za trubku jenom trochu :)

      Vymazat
  7. Čistou pleť jsem kupovala pubertálnímu bratrovi k Vánocům, tak jsem ho od něj nedávno taky ozkoušela a na první použití byl fajn :). Já teď akorát dodělávám Český krém a plánuju vyzkoušet tu tříminutovou ranní masku, myslím, že tím, že se dává na nevyčištěnou pleť, bude šetřit čas a dávat extra dávku výživy, tak jsem zvědavá. Garnier micelárku s olejem jsem měla hrozně ráda, skvěle odličovala, nelepila, nevysušovala... ale po dlouhodobějším užívání mi přišlo, že pleti nedělá dobře, byla vysušená, makeup mi zalejzal do vrásek a tak, děsná chemie :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok, teď má trochu pocit, že se ze mě stal pubertální bratr :D Já si toho opravdu vůbec nevšimla a musím říct, že ten krém prostě není vůbec špatný :))) S tou micelárkou to nechápu, já byla strašně silikonově mastná po použití a přišlo mi, že mi na pleti zůstává povlak - což nechci od micelárky.. :)

      Vymazat
  8. tu masaznu kocku som uz mala. aj vanilkovu aj kakaovu. vyraba ju Ponio, slovensky vyrobca prirodnej kozmetiky. mne vsak prilis nevonali, boli velmi silne (tak cudne vtieravo aromaticke) takze som ich nezvladla pouzivat a radsej darovala sestre. ta sa nestazovala. ani na vonu ani na ucinky :) od michael kors mam dlhodobo vonavku Sexy amber. nadherna. naposledy som si kupila Sexy summer a velke sklamanie. po dvoch hodinach ju vobec nebolo citit. naproti tomu sexy amber este stale citim na tricku ktore som mala pred dvomi dnami. Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. malo tam byt "sexy sunset" a nie summer..Moni

      Vymazat
    2. Moc děkuji za info o značce, trochu jsem tápala odkud ta kostka je. :) Mně silné vůně nevadí, tak uvidím, každopádně lush masážítka jsou také velmi výrazné.. :) od MK je tohle moje první vůně, takže nemám moc srovnání, ale do Turquoise jsem se zamilovala naprosto! :)

      Vymazat
  9. To jsou bomby;-) A ta růže od Davida, aaach!!! Jsem neskutečně zvědavá, co budeš říkat na ten sprej na osvěžení s údajnými antimikrobiálními účinky;-) Pokud by se ti zamlouval, asi bych do něj šla. Sice mě to po té blogové masírce trochu štve, ale na tebe dám❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten sprej zase tolik lidí nemělo ne? :))) Já ho nejdřív nechtěla, jenže pak jsem četla ty recenze a došlo mi, že ho potřebuji, hned jak budu vědět, napíšu ti :)

      Vymazat
  10. Opět dokonalé fotky, nemůžu se vynadívat. Micelárku Mixa jsem si taky pořídila, akorát ve verzi pro citlivou pleť, tak jsem na ní zvědavá. Dvoufázovku od Garnier já osobně miluji, na pleti mi vůbec nevadí a odličuje dokonale. Měla jsem už dvě balení a určitě si v budoucnu pořídím třetí. Na ten krém od Havlíka jsem taky koukala a říkala jsem si, jestli je to nějaká novinka..a on je pánský :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji :)) Garnier micelárka je jasným důkazem, jak máme každý odlišné nároky pleti i názory.. :) Mně prostě nesedí vůbec, po použití mám pocit, jako by mi na obličeji zůstal přilepený igelitový pytlík. :) Doufám, že jsem vás s tím pánským krémem aspoň pobavila... :)))

      Vymazat
  11. Sluchátka Happy Plugs jsem kdysi měla.. reklamovala jsem je 3x.. Hráli dobře, ale nikdy nevydržely dýl jak 2 měsíce :( Škoda, protože jsou fakt pěkný! :) Ten Lancome rozjasňovač jsem viděla na YT a mooooooooc se mi líbil, v úterý jedu do Prahy tak se po něm možná pomrknu, ale všichni víme, jak to skončí. Strašně se mi líbí to jemné rozjasnění, co udělá a navíc je vážně přenádherný. Já si v lednu koupila náádhernou Valentýnskou vůni od DKNY, tak přemýšlím, zda na ní neudělám v neděli recenzi, protože je to limitka a je vážně super... :) A mimo to, ještě jsem si pořídila sadu TheBalm mini rtěnek, další laky OPI (už se to vymyká kontrole ta moje obsese s OPI lakama :DD) a přenádherný rozjasňovač od Makeup Revolution! :) Ale největší radost mi udělalo to, že mám konečně za sebou první semestr a všechny zkoušky. Tomu se nevyrovná žádný nákup :D Doufám, že na Olaplex bude recenze, jsem moc zvědavá, jestli bude fungovat - případně jak moc bude fungovat! PS. Přenádherné fotky, jako vždy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ty sluchátka Happy Plugs hlavně na fotky :D Používám normálně ty co mám k iPhonu :))) Tak to sis pořídila super věci, rtěnky theBalm miluju no a OPI laky, to už asi ani nemusím nic říkat... :) Na Olaplex samozřejmě recenze bude. A moc gratuluji k dokončenému semestru!! :)

      Vymazat
  12. Samé luxusné vecičky. Ja mám micelárku Mixa a som s nou velmi spokojná. Z lekárne zase naopak si micelárky vobec nekupujem.
    Inak velmi sa mi páči ten olejček zo Sephory...

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkný článek, krásné fotky :o) Jsem zvědavá na recenzi Havlíka, nad Královskou snídaní jsem už delší dobu přemýšlela. 3 minutová ranní maska je můj svatý grál, v lednu jsem taky doplňovala zásoby. Největší kosmetickou radost, kterou jsem si v lednu udělala, byla tvářenka Galifornia od Benefitu, na kterou jsem se těšila od té doby, co jsem jí viděla v novinkách u Rendy - je parádní. Pak jsem si koupila zklidňující hydratační masku od Avene, která též patří mezi mé svaté grály. Dokoupila další pečující kosmetiku a udělala si radost novými prismatic shadows v odstínu Glass Slipper, Voodoo a rtěnkou v odstínu Stone Fox.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky čekám, jestli Královská snídaně nebude ještě o trochu lepší než 3minutová maska :) Galifornia od Benefitu mě moc nezaujala - zatím, což samozřejmě neznamená, že si ji časem nepořídím.. :) Avene masky jsou taky fajn, už dlouho jsem žádnou neměla a budu to asi muset napravit. Děkuji moc!

      Vymazat
  14. My jsme v lednu teprve slavili Vánoce s rodinou, tak od ségry jsem dostala spoustu kosmetických věcí z mého wishlistu. Třeba čistící masku od Nuxe, kterou jsem si do wishlistu přidala po Tvé recenzi. Ale nemůžu si pomoct, já po žádný masce nevidím nějaký extra efekt. Nicméně mě těší, že má působit jen 2-3 minuty, takže taková rychlomaska a scrub v jednom :-)
    Pak jsem dostala sadu mini tekutých rtěnek od the Balm. Některé odstíny super, některé mi přijdou až moc podobné, takže trochu zbytečnost, uvítala bych třeba víc tóny do růžova než no nude. Ale využívám je všechny. Taky mi přijde, že poslední dobou víc vysušují, ale asi to bude tou zimou. Možná zkusím i tekuté od Sephory, teď rozšířili výběr o plno nových barev, nezkusila jsi je?
    Pak jsem dostala Roller Lash a řasenku od Bourjois Twist up the Volume (já jsem na řasenky ujetá), ale zatím neozkoušeno, mám načatý teď tři, takže čekám. Teda vlastně dvě, včera jsem s hodně hodně těžkým srdcem vyhodila They're Real od Benefitu :´-( Měla jsem mini balení, které bylo super a pak jsem dostala k narozkám skutečnou velikost a velké zklamání. Víceméně mi řasy jen slepila a to je vše. A dala jsem jí opravdu dost času a pořád jí zkoušela, až jsem se naštvala a letěla.
    Sama sobě jsem si pak v USA koupila paletku stínů od Sephory, to byla nějaká limitka, a matnou rtěnku, která byla zařazená do české nabídky hned jak jsem se vrátila :-D Je to tahle a jsem s ní moc spokojená: http://www.sephora.cz/Liceni/Rty/Rtenky/Wonderful-Cushion-Matna-kremova-rtenka/P2518005
    Pak klasický nákup v drogerii, sprcháče, pěny do koupele apod.
    Určitě jsem na něco zapomněla, protože ségra mi toho dá z wishlistu vždycky hrozně moc :-D
    Teď má Sephora zase slevu 20% na vše, tak uvažuju o rtěnce, jenže za 14 dní nastupuju na mateřskou a opravdu užiju na mateřský ty tuny dekorativky co mám a potřebuju další? :-D Kromě toho, já jsem se namlsala americký Sephory a jejich výhod, když jsi členem, v ČR dostaneš za 650 bodů 10% slevu, jako co to je? To je fakt motivace. V USA dostáváš za body dárky, které si i vybereš apod. Jsme ještě teda dost pozadu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci a není možné, že po maskách nevidíš výsledky, protože máš prostě pěknou pleť? :))) Jinak to můžeš brát jako účinný peeling.. :D theBalm rtěnky miluju, v zimě mám vždy citlivější rty, ale stejně jako theBalm mě vysušuje třeba Too Faced, takže to moc neřeším, Sephoru jsem ještě nezkoušela, časem si pár kusů pořídím, ale zatím nijak nespěchám, mám teď spíš klasické rtěnkové období. :)

      They are real se bojím používat - abych se dostala k řasám ve vnitřním koutku, vždy si u toho vypíchnu oko.. to mě fakt nebaví, prodloužení úžasné, ale ne za cenu, že dostanu infekci do oka, když se tam pětkrát píchnu :))) Roller Lash je moje oblíbená! :) Hodně podobná Lash Sensational, ale víc natočí a prodlouží.
      Dvacítka sleva mi přišla taky, tak už vybírám, co "potřebuji" :))) Americký vs český systém snad ani není potřeba komentovat ne... Užij si těch posledních pár dní klidu :)

      Vymazat
  15. Olejovou micelarku od Garnier je silena! Konecne nekdo, kdo ma stejny nazor :D. Citila jsem se dost opustena v mem nazoru :). Na obluceji mi hrozne lepi a ta vuna je mi vubec nesedi. Na stetce ji zkusim, lezi mi tu ladem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už opuštěná nejsi, mně přijde tragická :D Dávám ji do malé misky a pak do ní dí dám namočený štětec, vymačkám makeup/vodu, opláchnu a znovu. A mám kabuki štětce čisté i uvnitř. :)

      Vymazat
  16. S tím krémem pro muže je to vtipné, jsem zvědavá co řekneš až ho dopotřebuješ :) Micelárky od Garnier i Mixy jsem měla a za mě fajn, vlastně snad všechny micelárky co jsem zatím měla pro mě byly ok a nevidím mezi nimi velký rozdíl. Ale s tím použitím na štětce to je fakt zajímavý nápad, já teď mám Ecotools, až mi dojde, tak to musím zkusit :) Štětec od Toma Forda je fakt překrásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem vás pobavila :D Já si toho opravdu nevšimla.. :) Já jsem na micelárky citlivá, většina z nich mě hodně pálí a většina z nich mi přijde, že vlastně ani neodličuje - ono bude záležet, jak moc makeupu každá z nás nosí. Já si se svou problematickou pletí musím vybírat opatrněji. :) Děkuji!

      Vymazat
  17. To je nejprovokativnější otázka v historii tohoto blogu. Samozřejmě, že ze mě mluví černé svědomí. Samozřejmě, že hřeším, ale na peklo to myslím ještě není. :) Vidím, že i tady byl sympaticky umírněný kosmetický leden. Ale (prosím ticho) … ten štětec Tom Ford – to je Modrý Mauricius ve sbírce kosmetických štětců. Jinak ani mě nevyhovuje Mixa (Garnier jsem raději nezkoušela) – nevstřebá se, sedí na pleti, svědí, nic pro mě. Mě celkově koncept micelárních vod také nenadchl, jsou jiné, mnohem lepší produkty na odlíčení.

    OdpovědětVymazat
  18. Po štětcích Tom Ford už pošilhávám hodně dlouho. Osobní zkušenost ještě nemám, jen jsem slyšela, že za tu cenu by mohly být jemnější...
    A na micelárky mám stejný názor...stahují kožní film a při dlouhodobém používání ztenčují pleť. Jsou určené především pro vizážisty - pro místa, kde není možné odlíčit se s použitím vody...

    OdpovědětVymazat