sobota 4. února 2017

Spotřebováno: masky na noc, oční okolí a rty Sephora & Talika || recenze

Krásné, plné a hebké rty a jemné, prozářené a hydratované oční okolí. Co jiného vám dodá šťávu a mládí, než právě tohle. Proto milujeme kosmetiku, proto milujeme o sebe pečovat a zkoušíme všechno možné i nemožné. Jednou z těch jednodušších cest jsou speciální masky. V jednom z minulých článků jsem vám psala o jednorázových maskách na pleť a dnes mám pro vás pokračování z této kategorie, tentokrát s extra péčí o oční okolí a rty.


Možná jsem vám minule v článku o pleťových maskách připadala až moc přísná, ale když se jedná o moji pleť a moje oblíbené maskování, mám vysoké nároky. Nejen že mám pleť velmi citlivou, ale také smíšenou a problematickou. Velmi suché a loupající se oční okolí a popraskané rty nejsou výjimkou a tak od produktů právě na oči a rty, nebo ty co mají působit přes noc, očekávám něco extra. Proto ani dnešní článek nebude úplně pozitivní, protože jenom hydratovat a trochu prozářit dokáže i dobrý oční krém a rty perfektně hydratuje dobrý balzám, tak na co pak kupovat speciální produkt navíc? Pokud tedy kupuji další nadstandardní krok v mé péči, očekávám pocit luxusu a ještě k tomu něco navíc.

Masky na rty už jsem párkrát měla, hlavně ty od značky Missha a pamatuji si, že nebyly vůbec špatné Ale je to už delší doba a moje nároky se od té chvíle mohly výrazně zvednout. Srovnání jsem si udělala až s maskou na rty Sephora, kterou jsem si vybrala ve variantě s růží. Maska je gelová a má na sobě z obou stran ochrannou látku, která se před nalepením na rty odstraňuje. V první chvíli je maska nepříjemná a nedrží moc dobře, po chvilce si ale sedne a dá se to vydržet. Nicméně i tak doporučuji nemluvit a nehýbat pusou, protože má maska tendence ujíždět. Stejně jako minule s maskou na obličej, i zde musím říct, že maska poměrně rychle schne a po deseti minutách už není tak vlhká, jak bych si představovala. Chuť masky není nepříjemná, což je u produktu na rty velmi důležité.

Po aplikaci rty hydratované jsou, dokonce zmizí suchá místa a šupinky. Po masce na rty bych si ovšem představovala, že nebude potřeba použít balzám, alespoň pár hodin. Já jsem si rty musela namazat asi po hodině od aplikace masky. Je to dané tím, že rty mám teď opravdu suché a navíc je venku mráz a k tomu všemu nesnáším pocit holých rtů. I taky bych ale od masky na rty čekala trochu víc. Na druhou stranu, stojí pár korun, takže pokud je chcete zkusit, nic tím určitě nezkazíte. Cena je příjemných 70,-.


Druhou Sephora maskou je ta na oční okolí s avokádem. Části masky pod oči jsou klasické látkové a bohužel pro mě mají zvláštní tvar a ať je otočím jakkoliv, nikdy nesedí úplně dokonale. Vybrala jsem si avokádovou hydratační a zklidňující na citlivé a suché oční okolí, které teď určitě mám. Masky na oči Sephora seženete za 100,- kus. 

Maska je dostatečně vlhká a rychlého vysychání jsem si nevšimla. Největším problémem pro mě je, že mě maska okolo očí pálí a to docela dost. Což bych od zklidňující masky nečekala. Masek je opět na výběr velké množství, takže asi ještě zkusím pár dalších. Kdybych pár dní předtím nezkoušela Talika masku pod oči, asi bych byla spokojenější, takhle hodnotím výsledný efekt spíš průměrně a celkově podprůměrně, hlavně kvůli pálení. Okolí očí bylo hydratovanější, ale ničeho jiného jsem si nevšimla a jak jsem psala výše, to zvládne i klasický oční krém, který stejně všichni používáme každé ráno a každý večer.

Třetí maskou značky Sephora je noční maska se zeleným čajem, která má pleť hlavně vyčistit. Hned na úvod říkám, že větší tragédii jsem snad v maskách nezažila. Maska je gelová, vodová a na pleti taje a mění se v podstatě ve vodu. Problém je, že nejde rozetřít po pleti a ujíždí a kape. Díky textuře nevěřím, že maska se během noci prostě kompletně neotře do polštáře. I když vlastně asi něco na pleti zůstane, protože jsem se druhý den ráno probudila s ucpanými póry a pupínky. Nepoužila jsem nic jiného než co obvykle, tudíž za to viním masku a říkám ne, děkuji pěkně. Kdyby chtěl někdo přece jen pokoušet své štěstí, masku seženete za něco málo přes stovku.



Talika maska pod oči Eye Patch je ovšem něco zcela jiného. Po velmi dlouhé době jsem si dávala masku pod oči a byla to právě tato. Eye Patch nejsou textilní polštářky, ale stejně jako u masky na pleť gelové. Mají na sobě ochrannou látku z obou stran, která se před použitím sundává stejně jako u Sephora masky na rty. Pro můj tvar oka mají naprosto dokonalý tvar a padnou jako ulité. Jinými slovy je mám přesně tam, kde si myslím, že by maska měla působit nejvíce.  Na rozdíl od jiných masek se gelové náplasti Eye Therapy Patch nechávají působit třicet minut.

Eye Patch drží díky své gelové konzistenci velmi dobře a jsou také velmi pohodlné. Můžete s nimi dělat úplně cokoliv a během chvilky o nich nevíte. Nikde se nic neodlupuje a nepřekáží. Výsledný efekt rozodně předčil moje očekávání, pleť pod očima byla viditelně vypnutá, jemně se zmírnily kruhy pod očima a ačkoliv většinou tvrdím, že mi oči po noci beze spánku neotékají, i tak jsem měla pocit, jako by splaskly. Drobné linky, které vídáte na mých fotkách s líčením oka byla méně viditelné a výrazné, což je fajn, pokud máte také takové a slévá se vám v nich korektor. Netvrdím, že vás Eye Patch zbaví vrásek, nebo černých kruhů pod očima, vylepšení se ale zcela jistě dostaví. Nehledě na to, že jsem dostala jeden pytlíček na vyzkoušení, nejde jinak a musím jen chválit. Pochybuji, že někdo bude po použití zklamaný. Dvojnásob to platí v případě, že se doslova vyžíváte v luxusních přípravcích a něco extra si chcete dopřát. 




Gelové náplasti Eye Therapy Patch se prodávají v Douglasu a můžete si je koupit i s luxusním stříbrným pouzdrem, a nebo v sadě po šesti párech bez pouzdra za 1155,- což pak vychází na 215,- za jednu aplikaci pod oči a to je myslím slušná cena. 

Dejte mi vědět, jestli máte rádi tyhle extra kroky v péči  o pleť, nebo vám přijdou už moc a vystačíte si s klasickou maskou a krémem. Já si osobně myslím, že investovat do pleti se vyplatí, to že ještě nemám opravdové vrásky totiž neznamená, že se touhle dobou už nezačínají tvořit, (jen nejsou ještě vidět) a tak se ráda nechám hýčkat a dopřávám si jednou za čas něco speciálního:) Mějte se krásně! L.

9 komentářů:

  1. Sephora masky mě velmi lákají a to především masky na pleť. Ale přijdou mi celkem předražené když je použiji jednou. :) Já teď mám masku na oční okolí od Dermacol, tak jsem na ní zvědavá ještě jsem na oční okolí nic nepoužívala, jen různé krémy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že oční krém je základ, masky jsou pak už jen nadstandard, když chci mít pocit, že dělám něco extra :)

      Vymazat
  2. Super článek, krásné fotky:-) Masky si dopřávám ráda, jen na oči jsem ještě neobjevila žádnou účinnou, o to více mě zaujala Talika, kterou určitě vyzkouším. :-) Takže děkujiaza tip:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné, krásne fotky ! Na niektorých som mala pocit, že sú to normálne veľké klasické masky na tvár a nielen na pery a oči.
    Ja som sa k používaniu produktu tohto typu ešte nejak nedostala, dôsledne používam ako nočný tak aj denný očný krém a nemala som potrebu riešiť niečo extra. Ale ako vidím, zase som sa navnadila na niečo ďalšie.
    Čo sa týka pier, postačuje mi zatiaľ balzam, nemávam kútiky ani suché ani popraskané pery.
    Ozaj, už si videla alebo skúšala tú novinku od Dioru - scrub na pery, taký krásny ružový ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jako obvykle :) Jak už jsem psala nahoře, myslím, že oční, denní a noční krém jsou základ a masky jsou nadstandard. Pokud jsi se svojí pletí spokojená, asi není potřeba si dávat jednorázové masky, ale já to mám ráda, jako takový extra bonus :) Ten scrub na rty od Dioru jsem viděla a chci si ho koupit - je nádherný, ale na sephora.cz je vyprodaný :(

      Vymazat
  4. Masky miluju ať plátýnkové, nebo v krému, jedinou jsem neměla tu na rty. Poslední co jsem zkoušela, ač do těchto vod vůbec nesahám, tak byla maska od Balei Vital s arganovým olejem a kys.hyaluronovou a byla nad mé očekávání skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky miluji masky :) Ale přiznám se, že zrovna Balea masek se bojím, občas jsem po nich měla podivný pocit na pleti a občas i spoustu pupínků :( Takže se jim raději vyhýbám, ale to samozřejmě neznamená, že jsou všechny špatné, jen je asi nebudu žkoušet zrovna já :)

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat