pondělí 27. února 2017

10 produktů značky Neostrata || recenze

Článek s lékárenskou kosmetikou Neostrata vám slibuji už opravdu dlouho. Chtěla jsem si být jistá a vyzkoušet toho co nejvíc. Čekala jsem, až se mi pleť opravdu trvale zlepší, abych měla potvrzené o čem píšu a které produkty mi sedí nejlépe. A už jen třeba to, že jsem některé produkty koupila po čtvrté, je jasný důkaz, jak moc jsem spokojená


Neostratu mi doporučila moje kožní doktorka, protože moje pleť nereaguje příliš dobře na antibiotické mastičky a jsem moc ráda, že to udělala. Pokud řešíte cystické akné, nebo jiné závažné dospělé kožní problémy, určitě je dobré si dojít k dermatologovi, který vám případně doporučí co dál. O produktech Neostrata se můžete informovat v lékárnách, kde je v prodeji. Z logických důvodů nemám doma všechny produkty, které jsem již spotřebovala a ještě pořád nemám data z rozbitého notebooku. :)

Jak už určitě mnoho z vás ví, jednou z velmi mála složek, které opravdu fungují a něco s pletí dělají, jsou kyseliny. Většina produktů Neostrata obsahuje kyseliny, přičemž každá z nich může mít jiný účel. Nejznámější jsou nejspíš AHA kyseliny - mandlová, citronová, glykolová. Tyto kyseliny způsobují exfoliaci pleti a tím její rychlé obnovování a vyhlazování drobných vrásek (glykolová), předcházejí stárnutí a ochraňují před poškození sluncem a hyperpigmentaci (citronová) a antibakteriálně působí na mastnou pokožku - snižují tvorbu mazu (mandlová). Pro mě méně známé kyseliny jsou PHA. Kyselina laktobionová pomáhá proti stárnutí pleti, hyperpigmentacím, rozšířeným pórům a působí antioxidačně. Kyselina maltobionová dokáže pleť hydratovat působí jako antioxidant a váže volné radikály, čímž působí proti stárnutí pleti.

Na každé lahvičce nebo tubě najdete vždy jakou skupinu kyselin nebo jiný složek obsahuje a jejíich množství. Co je také důležité říct, i když mají být Neostrata přípravky určeny i na velmi jemnou a citlivou pleť, trochu pálí. Což je průvodní jev použitých kyselin a já s tím nemám nejmenší problém. 
¨

Řada Resurface je určena pro normální pleť s mírnými nedokonalostmi. Pomáhá s vyhlazením, zvětšenými a ucpanými póry, obsahuje AHA kyseliny.

Ultra Daytime Smoothing Cream SPF 20 (tady) denní krém, který byl moc příjemný, řekla bych, že bude ideální na normální pleť, protože s akné si sám o sobě spíš neporadil, nicméně byla pleť jemná, vyhlazená, snížila se tvorba pupínků. Velmi mírně mi mizely i černé tečky.
Ultra Smoothing Cream (tady) na smíšenou pleť na noc byl také velmi dobrý, řekla bych, že ekvivalent ke krému Daytime Smoothing. Opět vyhlazoval, zjemňoval pleť a snižoval výskyt pupínků. Velmi mírně mi mizely i černé tečky.
Smooth Surface Daily Peel (tady) je peeling na domácí použití (psala jsem vám o něm víc i tady), je poměrně intenzivní, pleť mě při použití pálila docela výrazně zhruba prvních pět dní, pak se pálení zlepšilo, nicméně stále byl peeling cítit. Kůra obsahuje 36 tamponků a já si zhruba v polovině dala asi týden pauzu. Druhý den po prvním použití se mi pleť obličeje začala loupat a to hlavně v místech, kde se zjevně tvoří silnější vrstva, pleť hrubne a ucpávají se póry - u mě tedy hlavně na nose a okolo něj. Velmi jemně se mi pleť loupala po celém obličeji a přestala zhruba třetí den. Následně bylo už jen znát, že je pleť velmi jemná, hladká, téměř mi zmizely černé tečky (v kombinaci s Oily skin Solution). Pleť je během používání citlivější a je potřeba počítat s tím, že jakákoliv další péče nanesená na pleť po peelingu je poměrně nepříjemná. 


Řada Restore je určena pro všechny typy pleti a zejména na pleť suchou a citlivou, hydratuje a bojuje proti stárnutí, obsahuje PHA kyseliny.

Facial Clenaser (tady) má optimalizovat pH a připravit pokožku na další péči. A za mě musím říct, že ačkoliv mycí gely nijak extra nevěřím, respektive v jejich účinky, tady je výsledek vidět. Po zařazení do pravidelné péče se účinky dalších Neostrata krémů a přípravků zlepšily.
Ultra Moisturizing Face Cream (tady) je určený na citlivou, smíšenou až mastnou pokožku. A ze svých zkušeností musím říct, že je to naprosto perfektní krém na pleť s akné. Opravdu výrazně hydratuje a přitom nezpůsobuje jakékoliv další nedokonalosti. Naopak, pleť se pomalu čistí. V kombinaci s další péčí je to zatím nejlepší noční krém na aknózní pleť s tím, že ho mohu používat na celý obličej, včetně míst, které mám normální/ dehydratované bez jakéhokoliv vysušení.
Bio-hydrating Cream (tady) jsem si pořídila na zimu, kdy se mi začala pleť samovolně loupat a tvořily se mi šupinky. Hydratační schopnosti jsou opravdu citelné, dokonce tak moc, že se mi pleť v t-zóně přes noc začala mastit. Krém je určený na suchou a citlivou pleť a myslím, že bude sedět i pleti normální, protože přesto, že jsem se více mastila, nevšimla jsem si žádných ucpaných pórů, nebo černých teček.

Daytime Protection Cream SPF 23 (tady) jsem si v tom samém období vybrala jako denní krém k Bio-hydrating Cream, který jsem používala na noc. Řekla bych, že je více adaptabilní a seděl i mé smíšené problematické pleti lépe, nemastil ji, vyhlazoval a nezhoršoval akné. I tak bude ale stejně jako Bio-hydrating vhodnější spíš na normální/suchou pokožku.



Řada Refine je určena na problematickou mastnou pleť a akné u dospělých, redukuje i zvětšené póry, nebo pigmentové skvrny, kombinuje AHA i PHA kyseliny.¨

Oily Skin Solution (tady) je můj svatý grál, ani už si nejsem jistá, kolik lahviček jsem od léta spotřebovala . Jedná se o vodičku/tonikum, která se nanáší na vyčištěnou pleť před sérem nebo krémem. V prvních dnech jsem ji používala na celou pleť, následně jsem ji začala používat pouze na místa, kde se mi tvoří akné - hrana čelisti, brada a také na nos, kde se mi dělají černé tečky. V prvních dnech jsem si také všimla jemného loupání, nicméně to po asi dvou nebo třech použitích zmizelo. Okamžitě, po prvním použití jsem viděla zlepšení pleti. Zhruba po týdnu se mi přestalo tvořit cystické akné a objeví se maximálně jednou za měsíc, ehm.. :) I tak ale není v takové formě, na jakou jsem byla zvyklá, mizí rychleji a netvoří se po něm tak výrazné fleky. Po měsících používání mohu říct, že samotná vodička může za dvě třetiny úspěchu. Dokonalou pleť sice stále nemám, ale zlepšení je markantní. V kombinaci s dalšími produkty už nevypadám jako puberťák a Oily Skin Solution používám zbožně každé ráno a každý večer. Co ale musím říct je, že na černé tečky mi zas až tolik sám o sobě nepomáhá.
Oil Control Gel (tady) je gel, který se nanáší po krému a má zmatnit pleť, zabránit jejímu maštění během dne. Díky tomu se také nemá tolik tvořit akné a póry se mají redukovat. Také je uváděno, že se dá použít jako primer. Můj osobní názor je, že jako primer ho odmítám používat. :) Pokud jste zvyklé na primery typu MUFE, PoreFessional atd, od tohoto gelu se stejného výsledku nedočkáte. Dá se ale určitě použít jako primer pod primer. Pleť opravdu zmatní a to na velmi dlouho dobu. Já ho používám jen na nos a čelo, protože zbytek obličeje se mi nemastí. Bude vhodný na mastnou pleť obecně, protože když si ho aplikuji na celý obličej já, vypadám strašně mdle a suše. Nicméně je to jen efekt, samotný gel nevysušuje. Jen odmašťuje. :)
Gel Plus (tady) je nadstandardní krok v péči o mastnou a problematickou pleť. Popis, že se používá k odstranění hrubé a ztluštělé kůže mi nedával smysl, dokud jsem ho nevyzkoušela. Nikdy jsem neměla tak jemnou kůži třeba na nose, jako mám použití tohoto gelu. Tím, že odstraní veškerou nadbytečnou mrtvou kůži, zabraňuje ucpávání pórů. Pomáhá tedy jak s vyhlazením a zjemněním pleti, ale i s jejím čištěním. Gel je hodně intenzivní a je doporučeno ho používat opatrně, až po vyzkoušení jiných přípravků s menším množstvím kyseliny glykolové. 



Mezi další řady patří třeba Skin Active (redukce hlubších vrásek), Enlighten (redukce pigmentových skvrn) a Targeted - cílené ošetření individuálních problémů.

Obecně jsem s přípravky Neostrata nadprůměrně spokojená a jedná se o první kosmetiku, která mi opravdu pomohla s cystickým akné i drobnými pupínky. Samozřejmě mám na mysli kosmetiku volně prodejnou, pokud vám nevadí antibiotika v mastičkách, s akné vám zaručeně pomůže dermatolog, nebo opravdu dobrá kosmetička. Takových je ale málo. :) 

Jako ideální slincare pro moji smíšenou citlivou pleť s hormonálním akné se osvědčila kombinace čistícího gelu Facial Cleanser, následně tonikum, které mohu použít na celou pleť, nebo případně termální voda, jako třetí krok Oily Skin Solution na místa, která mám mastnější/kde mám akné, po zaschnutí libovolně sérum, následně krém na den/noc Ultra Daytime Smoothing Cream a Ultra Moisturizing Face Cream. Posledním a volitelným krokem je Gel Plus, který používám vždy, když mám pocit, že pleť je hrubší a začnou se mi ucpávat póry.


Neostrata produkty jsou poměrně hodně agresivní, i když je uváděno, že jsou vhodné i na citlivou pleť, téměř všechny produkty na pleti cítíte a některé dokonce pálí a štípou. Ideálně by to samozřejmě dělat nemusely, bohužel jsem ale zatím nezkoušela nic jiného, co by fungovalo. Pokožka si při dlouhodobém používání zvyká a teď po půl roce v podstatě pouze s Neostratou už není pálení téměř vůbec nepříjemné. Na úplný závěr bych chtěla pro formu dodat, že se značkou Neostrata nespolupracuji na žádné úrovni a s produkty jsem prostě tak moc spokojená, že bych mohla doporučit každý jeden přípravek, který jsem zkoušela, Jen to chce vybrat si dobře na svůj typ pleti a problémy, kterých se chcete zbavit. Jsem zvědavá na vaše zkušenosti s touto značkou. Také milujete Neostratu? Jaké přípravky používáte? Já si ještě plánuji dokoupit Face cream plus a pak sérum na pigmentové skvrny Illuminating Serum. L.



10 komentářů:

  1. Já popravdě ani tuto značku neznám, ale hodně mě zaujala právě řada na problematickou pleť, protože to je ono co právě potřebuji :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem ultra smoothing cream, gel plus taky...mě se po tom plet dost zhoršila, vím že je to asi u těch kyselinek normální ale nějak jsem nevydržela a přestala používat. Asi se k tomu vrátím a zkusím vydržet..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ale nezačínala tím Gel PLus - taky jsem si všimla zhoršení když jsem ho používala samostatně. Na akné bych vybrala Oily skin solution :)

      Vymazat
  3. Na Neostratu mě nalákala už Ája z Beautylife, která si ji taky moc chválí. Já pořád váhám, protože se mi vůbec nelíbí složení a dlouhodobě bych tohle na pleť dávat nechtěla, přesto zařadit třeba 1 produkt mě láká. Je z těch všech nějaký, který se tobě osobně zdá nejúčinější, co se týče zmenšení/nebo aspoň lehké redukce pórů? To je asi jediná věc, kvůli které bych do kyselinek šla.. díky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se přiznám, že moc složení neřeším, jen ty kyseliny jsou obyčejně považovány za jedny z mála složek v kosmetice, které opravdu něco dělají a v mém případě to tak i opravdu je - od porodu bojuji s akné a nic mi nikdy nezabralo tak skvěle, jako Neostrata :)

      Vymazat
  4. Neostratu som zaregistrovala prvý raz u Teba. Musím poriadne prečítať ešte raz a zrejme použijem kopec vecičiek pre moju pubertálnu dcéru :).
    Krásna mimoriadne obsiahla a užitočná recenzia !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych u dcery byla opatrná, přece jen je Neostrata zaměřená na anti age a akné u dospělých - nejspíš bude fungovat na akné i v pubertě, ale asi bych to probrala alespoň s lékarnicí :) Přece jen je to poměrně agresivní kosmetika :)

      Vymazat
  5. Ja som pouzivam Neostratu resurface a to denny SPF 20 krem a nocny k tomu a este glycol wash. Nemam citlivu plet ani ziadne alergie. Pouzivam kozmetiku uz dva ryzdne a zacal sa mi supat nos no pory su znacne menej viditelne a na lici sa mi urobil ako lisaj ci co a svrbi to. Neviem preco. Doteraz som pouzivala cisto prirodnu kozmetiku, ale kedze som chcela riesit uz vrasky a trosku vypnutie, vyhladenie pleti, tak mi bolo doporucena Neostrata. Kazdopadne obsahuje chemiu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud se ti objevil lišej, nebo nějaká vyrážka, určitě bych takovou kosmetiku nepoužívala. Může to být alergie a asi bych si zašla k dermatoložce. Já jsem s Neostratou nikdy takový problém neměla :)

      Vymazat