čtvrtek 23. února 2017

Poslední dobou || Oblíbená kosmetika

Už se pomalinku začínám vzpamatovávat z letargického období, kdy mě nic nebavilo a nic se mi nechtělo a dnes pro vás mám pozitivně laděný článek s oblíbenými věcmi za poslední dobu, Protože i když nemám náladu ani čas psát články, nebo přidávat fotky na Instagram, jedna z mála věcí, které mě stále dovedou potěšit, je krásná kosmetika, nebo horká vana plná voňavé pěny. A že jich v takovém období potřebuji hodně... :)


Začnu péčí o pleť a malou vychytávkou, kterou oceníte nejen když nemůžete spát, ale i kdykoliv ve vaší rutině. Jedná se o novinku NUXE krém na oči, s malým kovovým aplikátorem, který chladí a uklidňuje. Dostala jsem ho na vyzkoušení a používám ho jen pár týdnů. Nejedná se tedy o plnohodnotnou recenzi, jen jsem si ho oblíbila na nevyspalé oteklé oči a zatím jsem s ním moc spokojená. A to nejen kvůli aplikátoru, ale také proto, že má jemnou broskvovou barvu, která oční okolí opticky prozáří. Asi něco jako color correcting, ale bez korektoru. :) Při maličkém množství se zpracuje do pleti pod očima a ty pak nevypadají zas až tak unaveně, jako před aplikací.



Čím voňavější a sladší produkty, tím je větší šance, že po nich sáhnu, když je mi smutno. A když je mi k tomu smutnu i zima a mám popraskané a suché rty, sahám po sladkém peelingu na rty z Lushe. Je jedno, jakou mám zrovna příchuť, pořád je to příjemné jak na rtech, tak na duši. Psala jsem o něm už několikrát a je myslím jasné, že tyhle peelingy jsou prostě můj favorit. Chtěla bych ještě zkusit Glamglow a čeká na mě také Dior, ale Lush je prostě Lush. :)

A když už jsme u značky Lush, znáte vůní Rose Jam? A taky jí tolik milujete? Já už jsem za půlkou sprchového gelu a začínám s ním šetřit. Je teprve březen a dalšího se dočkám až zase na Vánoce. Sladší a víc hebkou vůni ale snad ani neznám a když se do něčeho potřebuji ve vaně zabalit a nechat se hýčkat, je to právě Rose Jam. Hodně teplá, hřejivá a sladká vůně.




Stejně jako se neobejdu bez líčení očí, nemohu si odpustit ani rtěnku. Ano, je to tak, no makeup je v mém podání spíš more makeup. :) Jak už určitě víte, jsem zamilovaná do všech světlých nude, zářivě růžových i korálových barev, nevadí mi neonky, ani světlá rtěnka a kdybych měla vybrat jednu, kterou jsem nosila nejčastěji, byla by to jednoduchá MAC Lipstick v nude odstínu Dahhhlinggg z kolekce Mariah Carey. Na někoho už je to nespíš až moc světlá nude, ale já se musím přiznat, že se mi to docela líbí. A také jsem přišla na to, proč nemám ráda MAC rtěnky. Ta kvalita prostě není nic. Po měsíci intenzivního nošení se mi rtěnka zlomila. A asi vám nemusím říkat, že se mi to stalo poprvé asi za dva roky a rtěnky vždy aplikuji opatrně a jen trochu vysunuté. Prostě moc měkká krémová náplň. Už jsem si i říkala, jak se rtěnkám MAC budu muset na blogu omluvit, ale tohle mě naštvalo.. To jen k tomu dnešnímu pozitivnímu článku... (Swatche mám nafocené a snad je budu brzy mít zpátky. )


V dekorativní kosmetice je to poměrně jednoduché. Slovy kampaně je moje láska na celý život Double Wear makeup od Estée Lauder. Sahám po něm pokaždé, když se chci spolehnout na výdrž a velké krytí. A také po něm sahám kdykoliv, kdy nemám náladu nic zkoušet, nebo spěchám a prostě se potřebuji namalovat a běžet. A co dávám pod něj? Nechápu, proč jsem ji nezkusila dřív, ale naprosto MILUJI bázi PoreFessional od Benefitu. Nevěřila jsem, nebo jsem věřit nechtěla, ale je prostě bezvadná. A to už mi to několikrát tvrdila i moje oblíbená Tati... :) Nejlepší vyhlazující báze a jako bonus udrží makeup v bezvadném stavu ještě o trochu déle, než jsem si myslela, že je to na mé pleti možné. A ano, překonala i bázi MUFE Smoothing Primer a všechny ostatní.


Oči si líčím vždy a i když si třeba ze začátku říkám, že dám jen matný hnědý do ohybu a půjdu, nakonec skončím s kouřovkami na které použiji šest různých stínů minimálně. Story of my life... :) A pokud je jedna paletka nade všemi ostatními, je to Marc Jacobs About Last Night. Možná se už trochu opakuji, ale nedá se nic dělat. Textura stínů je fenomenální a to ani nemluvím o intenzitě pigmentu a výdrži. Všechno na jedničku a osobně považuji tuhle paletku za jednu z nejlepších kosmetických investic minulého roku. A kdyby se někdo náhodou ptal, na fotkách jsou swatche prstem a jen na jedno jediné přetření.





A aby Marca Jacobse nebylo málo, mojí nejoblíbenější kombinací žlutého a konturovacího pudru je #Instamarc v odstínu 40 Mirage. Žlutý pudr používám jak pod oči, tak na celou pleť. Je dokonale sametově hebký, skoro jako by to ani nebyl pudr a v efektu dostojí svému názvu. Pleť vyhladí a zjemní, skoro jako filtr. Konturovací pudr/bronzer je tak akorát pigmentovaný, neutrální s lehkým červeným podtónem a na mé pleti vypadá skvěle. O výdrži ani není potřeba mluvit. Light Filtering Contour Powder mě ohromil jak luxusní texturou, tak i výběrem odstínů a hezkým balením.



Poslední velmi oblíbený kosmetický kousek je parfém. A nemůže to být ani jiný, než Michael Kors Turqoise. Nádherná svěží jarní vůně plná bílých květin, které se mi v parfémech strašně moc líbí. Hodně z vás mi psalo, že se vám parfémy MK nelíbí, nebo že vám ještě nikdy žádný nevoněl. Tomu naprosto rozumím a chápu. To, že se něco líbí mě, neznamená, že se to musí líbit i vám všem. Není ovšem nic jednoduššího, než si zajít do parfumerie a parfém si očichat a vyzkoušet na vlastní kůži. :) Což se dá udělat v podstatě i s jakoukoliv jinou kosmetikou, když budete jen trochu chtít. :)

Moje oblíbené kousky máme za sebou a já se těším na vaše oblíbené produkty a nechám se inspirovat, čím zaháníte špatnou náladu vy a čím si ji zlepšujete, když vás nic nebaví, nebo jak se přemluvíte k činnosti, když se vám vůbec nic dělat nechce. :) A samozřejmě vám přeji krásný den! L,

22 komentářů:

  1. Porefessional mám taky moc ráda, vypotřebovala jsem asi pět balení a dříve to byl můj asi nejoblíbenější makeup produkt :). MJ paletka je vážně nádherná a tak trochu ti ji závidím. Ty odstíny vypadají vážně krásně. Jinak já naopak MAC rtěnky miluju, ale jen ty matné. Nemám ráda Cremesheen finish, který mi na rtech prostě vadí. Přestože jsem vyzkoušela spoustu značek, vždycky se u rtěnek vracím k těm MAC a naopak jedny z nejhorších mi přijdou NARS. Mně celkově ten NARS nějak nesedí a všechno, co jsem měla byl spíše podprůměr. A jak se přinutit k něčemu, do čeho se mi nechce. Hm, dobrá otázka :D. Občas se prostě musím přemlouvat a potom mám dobrý pocit, když danou věc splním.. a nebo si slíbím nějakou malou odměnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě Porefessional objevila asi před měsícem a je to láska na první vyzkoušení. :) MAC rtěnky jsem zkoušela myslím s každým finishem a je pravda, že ty matné drží lépe, ale asi stejně preferuji ty matné od UD :)

      Vymazat
  2. Hezký článek jako vždy :o) Já si náladu vždy vylepšuji oblíbenou vůní - nyní na plné čáře vede Muse od Muglera. Pokud se chci do něčeho hecnout, tak vždy pomůže muzika, mám pár oblíbených kousků a ty mě vždy "nakopnou" :o) Rtěnky M.A.C. mám ráda, jsou mi příjemné a dobře mi drží - mám zatím jen matné kousky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala nahoře, matnou MAC rtěnku mám jenom jednu a je pravda, že ta drží poměrně dobře,a le UD je pro mě stejně lepší. MAC má ale lepší obal, ty UD se mi vůbec nelíbí :))

      Vymazat
  3. Ten očný gél ma zaujal. Akurát totiž riešim, že by sa mi zišiel nejaký očný gel. A taktiež chcem skusit ten peeling na pery.
    Krásne vyzerá aj tá paletka.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  4. Zamilovala jsem se ta paletka je dokonalá :o ta pigmentace!!

    OdpovědětVymazat
  5. Mě zaujal krém na oči Nuxe , ten kovový aplikátor může být fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný článek!:) Marca miluju a mám problém, protože už nechci používat žádné jiné paletky;-) Úplně se musím smát, že jsem si kdy mohla myslet, že jsou stíny od Too Faced kvalitní. Když vidím tu neuvěřitelně sestupnou tendenci, kterou jejich paletky mají, nemám chuť si od nich koupit cokoli že sortimentu, natož pak nějakou paletu, i když jsem nad jednou nedávno uvažovala (a sama sobě se vysmála...) Letos si prostě musím koupit něco od Nuxe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám hodně podobný problém jako ty :)) Všechny ostatní paletky jsou najednou takové obyčejné. :) Too Faced stíny ale stále považuji za jedny z těch lepších v parfumerii - minimálně tedy klasické čokolády, bonbóny a broskev :) Ty ještě nemáš nic od NUxe?! :D

      Vymazat
  7. Já jsem si tenhle měsíc konečně pořídila Double Wear od EL a paráda :). Náladu mi zvedne kombinace Mary-Lou rozjasňovačce od The Balm a Pro light fusion od MUFE :).

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to naštve s tou rtěnkou MAC, to věřím :( Já jich mám od MAC tak 10 a za mě jsou všechny super, zatím se mi naštěstí žádná nezlomila a snad k tomu ani nemají tendenci. Na kolekci Mariah Carey jsem taky koukala, ale na mě to byly příliš světlé odstíny.. Make-up DW mám ráda ve verzi light, ta běžná verze je na mě moc hustá a neumím to zapracovat tak, aby na mě nevypadal jako maska. Bohužel se mi asi stalo že jsem ten DW light omylem vyhodila do odpadu, a to byl skoro plný :( Třeba ještě někde vypadne, ale spíš to nečekám. Špatnou náladu zaháním bud novou kosmetikou, nebo kocháním se tou stávající :)) A čtením blogů jako je tvůj ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, naštvalo mě to :))) Teď jak jsem v zimě vybledla, tak mi ty světlé odstíny sedí docela hezky, v létě už to samozřejmě nepůjde. :) Já tu Light verzi neměla, ale chystám se na ní, spousta lidí si ji chválí, já pod DW musím primer dobře vybrat, s těmi vodovějšími a gelovějšími si totiž vůbec nerozumí, nebo minimálně s těmi, které jsem zkoušela já. Jinak zahozený makeup - to naštve :( A děkuji! To mě strašně moc těší!!

      Vymazat
  9. Ahoj, už hooodně dlouhou dobu přemýšlím nad peelingem na rty od Lush, všichni o něm tak básní :-) O Double Wear od EL ani nemluvě, pořád váhám, zda si ho mám pořídit. Podle recenzí by mohl mé pleti vyhovovat, ale stejně jsem pořád přesvědčená, že mému Teint Haute Tenue od Clarins se nevyrovná :-) :-D Jinak špatnou náladu zlepšuji buď horkou vanou, nebo šálkem horkého čaje (popř. latte) pod hřejivou dekou ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusíš si hned kupovat plné balení, skočila bych do butiku nebo do Sephory a poprosila o vzoreček. Za vyzkoušení nic nedáš a uvidíš, jestli ti bude sedět :) Makeupy od Clarins mám moc ráda! Také mi bezvadně sedí :)

      Vymazat
  10. Ako pozerám tak pozerám, ani jednu z týchto vecičiek nemám a ani nepoužívam :)). Ale nádherné, prenádherné fotky !
    O vôňu, ktorá je Tvojou vychytávkou, mám záujem, len som ju ešte nikde nevidela, takže si na ňu musím chvíľku počkať ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vůně měla být v únoru, nevím, kde se stala chyba :) Ale až přijde, vědět o ní budeš a můžeš se mrknout :)

      Vymazat
  11. Super kosmetické produkty! Jediný produkt, který jsem zkoušela je peeling na rty z Lushe, akorát ve žvýkačkové verzi. A přesně jak říkáš, je to příjemné na rtech i na duši. Zrovna teď bych ho potřebovala, protože se cítím pod psa, akorát jsem si ho zapomněla v druhém bytě :/

    Ahmad Tea Haul

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, ten peeling je příjemný a voňavý - to je tak když kosmetika dokáže zvedat náladu :)

      Vymazat
  12. Horká vana je takový malý zázrak, co? :) No jo, já bych se taky nenutila, ale pak bych neudělala už vůbec nic a vzhledem k malému nebohému potomkovi si tenhle luxus nemohu dovlit, aby mi chudáček neběhal celé dny nahatý a neumřel hlady :D Tati miluju, taky mi zvedne náladu úplně vždycky :)

    OdpovědětVymazat