pondělí 13. března 2017

Nákupy || Únor 2017

Dnes pro vás mám další nákupní článek s novinkami v mé sbírce i novinkami značek. Přiznám se, že mám tentokrát trochu zpoždění a nejsem si jistá, jestli něco nechybí, protože stále nemám svůj notebook z fotkami a nemohu si vzpomenout, jestli jsem si náhodou nekoupila ještě něco jiného. I tak toho mám pro vás spoustu, takže jdeme rovnou na to. :)



Na seznamu jsem měla pár produktů ze Sephory, které jsem si nechtěla nechat ujít, takže když přišla klasická dvaceti procentní sleva, neváhala jsem a nakupovala. Co mi jen síly stačí se snažím vám to i natáčet na Instagram do stories, takže pro čerstvé novinky mě můžete sledovat. :)) Nejvíc jsem se těšila asi na Dior novinky, Lip Scrub ve rtěnce a lesk na zvětšení objemu rtů, které jsem si poslední dobou dost oblíbila. Oba produkty jsou něžné, růžové, jarní, a prostě Dior. Do sbírky jsem si vzala i jednu z mých oblíbených rtěnek YSL, Rouge Volupté Sheer Candy v odstínu 03, která skvěle doplní mou 01. O luxusních rtěnkách jsem vám také psala v tomto článku, takže už i víte, proč je mám ráda. 




Co možná ještě nevíte je, že Estée Lauder přichází na trh s novou řadou rtěnek Pure Color Love, která je určena (nejen) pro mladé slečny a kromě zábavnějších a odvážnějších odstínů v portfoliu se také pyšní mnohem nižší cenou, než kterou běžně mají rtěnky Estée Lauder a také různou texturou - jako třeba matné, krémové, nebo perleťové. Rtěnku jsem dostala k recenzi a sama jsem si vybrala nádherný, výrazný, růžovo červený odstín Radical Chic (Edgy Cream), což je přesně šálek mé kávy. (tady)



Když jsem se vás před nějakou dobou ptala, jaký je váš nejoblíbenější bronzer, řada z vás mi psala, že Make Up For Ever Pro Bronze Fusion, tudíž jeden takový matný (10M) skončil v mém košíku také. Trochu jiný příběh se váže k makeupu YSL Touche Éclat, ten jsem prostě chtěla zkusit, hlavně kvůli deklarovanému vysokému krytí a přirozenému efektu. Po zimě jsem si vzala nejsvětlejší odstín B20, který mi teď docela sedí, ale jak jsem se bála, je spíš neutrální a já mám radši makeupy mnohem víc do žluta. I tak jsem ale spokojená a více vám napíšu v samostatném článku.


Novinky Too Faced vám asi neunikly. Broskvová řada se kromě paletky stínů rozšířila o trio tvářenky, bronzeru a rozjasňovače, samostatnou tvářenku a olejové lesky na rty. Ty mě zaujaly ze všeho nejvíc a kromě koupených dvou odstínů jsem dostala i miniaturu, která je ultra roztomilá. Osobně jsou olejové lesky, nebo klidně i jen oleje na rty, moje oblíbená záležitost, takže není divu, že mi moc vyhovuje i tento koncept. Lesky mají poměrně dlouhý, ale za to výstižný název Sweet Peach Creamy Peach Oil Lip Gloss a mám je v odstínech Papa Don't Peach, Peach Please! a Pure Peach.

Tekuté rtěnky Sephora jsem nikdy nezkoušela, ale i o nich mi pár z vás psalo. Na zkoušku jsem vzala čtyři odstíny Cream Lip Stain, z nichž některé jsou nové a některé původní. Odstíny jsem vybrala 05, 21, 23 a 33.



Z čeho jsem měla asi úplně největší radost, je paletka Tom Ford Eyes & Cheek Palette (warm), kterou jsem si přála tak usilovně, až se mi poštěstilo a kamarádka mi ji dovezla z New Yorku. Kromě naprosto luxusního balení, které křičí, jsem strašně nádherná a strašně drahá, má v sobě neuvěřitelně překrásné a ladící oční stíny a dvě tvářenky. U nás ji bohužel neženete a pokud se nepletu, jedná se opět o limitku, tudíž si jí vážím o to víc a stala se doslova klenotem v mé sbírce. :)

Radost mi udělal i parfém od manžela, Bvlgari Goldea, který mě zaujal hlavně svým, zvláštním flakónem. Vůně je to rozhodně zajímavá a poměrně netypická. Vonět ale rozhodně nebude úplně všem.



Únor byl také měsícem PR balíčků, za které jako vždy děkuji a mám radost, že mohu zkoušet novinky a produkty více značek. Jednou z novinek je třeba kartáč na foukání vlasů od Tangle Teezer, který je dutý a je stejně jako ostatní kartáče plastový s plastovými hroty, takže netrhá vlasy a přesto hladce učeše. Druhou novinkou je klasický kompaktní Tangle Teezer, který má motivy Star Wars. Přiznám se, že tato variantu nadchla spíše pánskou část osazenstva. :) Na novinky se můžete podívat na oficiální stránce tady.




Velké novinky si přichystal také theBalm. Jejich bronzery, rozjasňovače i pudr mám moc ráda a to vše a ještě víc najdete v paletce Highlite ´n Con Tour (tady), ve které jsou matné i lesklé rozjasňovače, bronzery/konturovací pudry, a tvářenka. Ačkoliv mám doma jinak obrovské množství theBalm produktů, kupodivu nemám žádnou tvářenku, i proto jsem měla velkou radost, že mi přišla i novinka Balm Beach (tady), která má pěknou přirozenou teplejší broskvovou barvu, což já osobně preferuji u tvářenek asi nejvíc. Třetím produktem, který jsem si vybrala, byla řasenka Mad Lash. Nedávno jsem spotřebovala moji oblíbenou Bodybuilder, takže mám velkou radost z náhrady. :) Jako obvykle pro vás nachystám podrobný článek a zatím se můžete podívat na produkty tady.




Nečekaně jsem také dostala balíček s NUXE oleji, rozhodně mám v plánu se s vámi časem podělit. :) NUXE suchý olej je pro mě luxusní záležitostí, což už určitě víte, takže mi vždy udělá radost a o to víc, když přijde nečekaně a neohlášeně, jen tak pro radost. :) Letos totiž olej slaví pěkné pětadvacáté výročí, což už je co říct. Suchý olej má snoubit aroma terapeutickou vůni s kvalitními oleji, v luxusní, ale zároveň dostupné lékárenské značce.


Nedávno jsem zmiňovala i Pur Essentiel sprej s esenciálnimi oleji proti bakteriím, plísním, virům atd. a stěžovala jsem si, že mi došel. :)))  I právě proto mi dorazil další balíček plný produktů. Našla jsem v něm právě čistící spreje, ale i Relaxační sprej s levandulí, který se aplikuje do ložnice před spaním a měl by zpříjemnit a zlepšit usínání i spaní a také masážní olej s levandulí a neroli, který se dá použít jak na masáže, tak také třeba kapku do koupele. Já osobně ho plánuji používat všude možně, třeba i na rostoucí bříško. ;)

A protože jste se mě po mém příspěvku na IG ptali na několik otázek právě na sprej, který má čistit vzduch i místnost, ve stručnosti malé shrnutí. Samostatný článek chystám, až vyzkouším více produktů a udělám si ucelenější názor. :) značku Pur Essentiel můžete nakupovat třeba tady, nebo tady. (Eshopy jsem vybrala náhodně, značku seženete i jinde a ve vybraných kamenných lékárnách)

- Sprej má vydržet zhruba dva měsíce, stříká se vždy do rohů místnosti
- Sprej není nebezpečný těhotným, ani malým dětem
- Děti do dvou let by neměly být třicet minut v místnosti, kde použijete sprej, pak už je to v pořádku
- Jedná se o přírodní produkt s esenciálními oleji, bez konzervantů a parabenů, 




V neposlední řadě musím také zmínit Marie Claire Beauty Box, který jsem tentokrát dostala k recenzi, a protože už jsem vám o něm už i napsala článek, nebudu se zbytečně rozepisovat. :)

Napište mi, jestli vás nějaké mé nákupy nebo novinky zaujaly a co byste si chtěli pořídit. Také mě zajímá, jestli by vám udělala radost soutěž o suché oleje Nuxe, nebo nějaké Pur Essentiel výrobky, ze kterých jsem zatím sama naprosto nadšená. :) Mějte se krásně a těším se u dalšího článku! L.

21 komentářů:

  1. Boží článek!!! Zase sis nakoupila nádherné produkty! Mě baví všechno a nejvíc Dior:-) Prostě k němu celkově tíhnu, neptej se proč;-) A víc než kabelka Chanel by mě potěšila právě kabelka od Diora. A mám to tak i s dekorativní kosmetikou.
    O spreji už jsme si psaly a rozhodně bych chtěla zkusit i Nuxe, pořád se k němu nemůžu dokopat a už se začínám stydět:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jo jo, Dior prostě :))) Také mě baví, ale z kosmetiky toho od něj mnoho nemám, přiznám, to až teď jsem se nějak zakoukala, tak uvidíme co z toho bude, ale na první dobrou musím říct, že ten scrub i lesk jsou top :)

      Vymazat
  2. Och, ten Dior. Lip maximizer milujem. Nedávno som si kúpila lipglow balzam limitku, v odtieni Berry a je úžasný. Skúšala si cushion foundation od Dioru? Úžasný makeup :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se zamilovala :))) A nezkoušela, mám od Dioru jen pár rtěnek, rozjasňovač a teď tyhle dva kousky, stydím se a budu to muset napravit :))

      Vymazat
  3. Ty maš vždy tak super fotky. Najviac ma zaujala paletka od theBalm, je veľmi pekná a tie odtiene, skvelé. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  4. Tekutým rtěnkám se Sephory jsem taky neodolala, zvlášť když byla ta dvacka dolů. Zítra očekávám balíček, tak jsem zvědavá. Paletka od Toma vypadá nádherně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvůli těm dvackám v Sephoře zkrachuju... :))) Tom Ford je láska prostě :)

      Vymazat
  5. Tu řasenku od theBalm jsem si taky vybrala :D....mám tunu řasenek a došly mi všechny naráz, a nebo stojej za houby takže se nedaj použít ani v případě nouze. :D Hrozně se mi líbí ta rtěnka EL, ale zaráží mě tedy ten tvar hrotu. To se mi nezdá super na rtěnku, spíš tak na balzám, hm hm. Jinak krásné fotky, bílá je tak bílá, že mi tu Retina div nevypálí oči :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten tvar té rtěnky je zvláštní, ale zkoušela jsem a za mě dobrý, použít to jde v pohodě, případě si to můžeš urtěnkovat do příjemnějšího tvaru :D, a teda fakt jsem se zasmála s tou bílou :D moc díky. od tebe si toho vážím ještě víc :)

      Vymazat
  6. Ten cestovní TT už mě dlouho láká, asi si jeden pořídím, přece jen na víkendy mimo domov se vážně hodí ! :) A nové rtěnky Esteé Lauder musím také omrknout ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám doma Tangle Teezerů asi dvacet :D Teď ještě potřebuji ten s rukojetí, pak už můžu v klidu umřít :)))

      Vymazat
  7. Dior Scrub už mám doma tiež a je to teda naozaj iná káva ! krása, detaily, jemná nevtieravá vôňa a to čo robí s mojimi perami je nádhera !
    O druhý Tebou uvádzaný produkt od Dioru som nejak nemala záujem, pery mám tak akurát, o trošku väčšie a pôsobili by vulgárne. všetko čo ešte k nim potrebujem, je rúž a v tomto prípade vážne skvele vyzerá tá novinka od Estee Lauder, aj farba je dokonalá. taká červeno ružová, ako pre mňa :).
    Krásne fotky, ako vždy !
    P.S. Súťaž o Nuxe beriem. A rovno aj výhru :))))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Dior scrub je, co?! :) Úžasný, dokonalý, hydratační, rty mám jako v peřince :))) Já mám velmi úzký horní ret, proto si pořád kupuji ty zvětšující lesky, aspoň pro pocit, ale zrovna tenhle i ten od Too Faced funguje moc dobře :) Ty nové rtěnky Estée jsou kouzelné! Rozhodně doporučuji je omrknout, zatím ta krémová vypadaá stejně dobře jako ty klasické, které, jak už všichni víte, mám moc ráda :)

      Vymazat
    2. Prosím, môžeš mi napísať aký presný názov má tento rúž od Estee Lauder a aká je to farba ?
      Hľadala som u teba na stránke a neviem to nikde nájsť. Možno si to hodila na IG, lebo určite viem, že si to niekde písala.
      ĎAKUJEM !

      Vymazat
    3. To je ta, co jsem nedávno dávala na instagram - Pure Color Love odstín Radical Chic :-)

      Vymazat
    4. ĎAKUJEM, si zlatúšik !!!
      Vedela som, že si to niekde už písala :))).

      Vymazat
  8. Ahoj. Nucen olej je pro mě určitě zajímavá záležitost. O kterou bych si ráda zasoutěžila.
    No a dle shrnutí v článku mě zaujaly také čistící spreje. Co mám děti, bez levandule ani na krok. Je tak všestranně použitelná! Zklidňující účinky na spaní potvrzený mnohokrát v období růstu zoubků či nemoci. Moc se mi líbí "ciste" složení, které uvidíš. Určitě někdy vyzkouším.
    No a fotky - krása pohledět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nuxe samozřejmě. Slovník si nedal říct.

      Vymazat
    2. Naprosto s tebou souhlasím, taky bez levandule nedám ani ránu.. A také ji používám i v pokojíčku na syny :D Člověk si v těch těžších mateřských chvilkách musí umět nějak pomoct. :) Moc děkuji za pochvalu :)

      Vymazat