pondělí 10. dubna 2017

Nákupy || Březen 2017

Březen utekl jako voda a to doslova. Návštěvy doktorů, výlet na Masterclass do Londýna i několik kosmetických tiskovek a najednou je duben a já nevím, kam dřív skočit a o čem mám dřív psát.  :) Nákupů je jako obvykle víc než dost a kromě kosmetiky mám pro vás i pár kousků z Londýna, které jsem si dovezla na památku a pro radost.




Začnu tedy Londýnem a návštěvou Jo Malone, což je prostě jeden z nejkrásnějších obchodů ever. Z krásných a voňavých doplňků do bytu jsem si nemohla neodnést alespoň jednu svíčku, a protože miluji sladké vůně, volba padla na Sweet Almond & Macarons. Mezi vůněmi jsem měla jasno hned na začátku, vůně která si mě získala byla Peony & Blush Suede, která je pro mě ztělesněním jara díky svým sytým květinovým a zároveň plyšovým tónům. Nejvíc z ní cítím pivoňky, růže, možná i trochu jasmínu a také lehce koženou/semišovou notu. Rozhodně sofistikovaná a zároveň minimalistická vůně. Celé nákupy jsem zakončila miniaturou oleje do koupele, se stejnou vůní jako má kolínská - Peony & Blush Suede. A mojí milé Lucce děkuji za půjčení několika fotek z obchodu.






Ačkoliv se obchod Karl Lagerfeld otevřel i u nás, v době kdy jsem byla v Londýně ještě otevřený nebyl. Chtěla jsem si z Londýna dovézt něco na památku a tak nějak jsem si říkala, že by to klidně mohla být crossbody kabelka. Jakmile jsem ji uviděla v regálu, bylo jasné že ji potřebuji. Krásná, pevná a pastelově růžová, ještě pořád je to tak trochu Karl, ale zároveň je ještě stále nositelná k mému spíš konzervativnějšímu stylu oblékání budoucí dvojnásobné (a prý už dospělé :)) matky.

Co všechno jsem si domů dovezla ze samotného Masterclass jsem vám už ukazovala v samostatném článku, na který se můžete podívat tady. Nákupy jsem zakončila, když nepočítám pár drogérkových drobností z Boots, na letišti v duty free, kde volba padla na stojany Chanelu. Vzala jsem klasiku všech klasik, kterou jsem sama nikdy neměla, řasenku Volume de Chanel a také jsem si vybrala naprosto dokonalou růžovo korálovou tvářenku v odstínu Angelique.



Hned po návratu domů jsem si odskočila na tiskovou konferenci značky Puressentiel, ze které jste článek už nejspíš také viděli a mrknout na něj můžete zde. Kromě mého oblíbeného čistícího spreje a spreje pro klidný spánek jsem si odnesla ještě několik dalších drobností, které vám všechny ukážu někdy příště. 


Kromě nákupů jsem také adoptovala několik kosmetických produktů, které mám vyzkoušet a posoudit. Nutno podotknout, že nemají startovací pozici příliš dobrou, vzhledem k tomu, že jsem je dostala jako produkty, co někomu jinému vůbec neseděly a chtěl se jich zbavit. :) I tak jsem ale ráda, protože některé kousky vypadají rozhodně zajímavě a nic z toho jsem ještě nikdy nezkoušela. Třeba makeup Guerlain Tenue De Perfection v odstínu 03 Beige Naturel, což je u makeupu Lingerie de Peau můj letní odstín. Zajímavá je také třeba Dior tvářenka 001 Petal, Dior rtěnka v odstínu 451 Tribale, Burberry rozjasňovač v odstínu 01 Gold Glow, MAC čistič štětců, lak na nehty Midnight Sky, mono oční stín v odstínu Deeply Dashing a Guerlain tekutá tvářenka Terracotta 02 Sunny Pink. Sice mám čerstvě za sebou výplň horního rtu, ale pořád ráda zkouším i lesky na zvětšení objemu rtů a tenhle od Glamglow už mám na seznamu nějakou tu dobu, takže mi udělal asi největší radost. A když už jsme u zvětšování rtů, zajímal by vás článek o zvětšení rtů? Moje zkušenosti a názory? Dejte mi vědět dole v komentářích. :)




Pravidelná zastávka v lékárně pro Oily Skin Solution od Neostraty nesmí chybět a nově jsem si pro změnu vzala Face Cream Plus, který jsem snad jako jediný ještě neměla. Také jsem si vzala tonikum na problematickou pleť od La Roche Posay, protože to co mám od značky Sephora mi vůbec nevyhovuje a jako dárek k nákupu jsem dostala miniaturu micelárky.



Posledním novinky března už jste mohli vidět v minulém článku s představením novinek Tom Ford (tady). Na vyzkoušení jsem dostala Skin Illuminator v odstínu Fire Lust, rtěnku ze stálé kolekce v odstínu Peach Nude a pro manžela jsem dostala tělový sprej s vůní Tobacco Vanille, který oba absolutně zbožňujeme. On na sobě, i já na něm. :)) Sama jsem si také koupila duo rozjasňovačů z limitované Soleil kolekce a linky ve fixu Eye defining Pen.



Stejně jako každý měsíc jsem si říkala, že toho tentokrát tolik nebude, a že mi nebude psaní článku trvat několik hodin. A stejně jako obvykle, když se zpětně podívám na článek, co všechno jsem si pořídila, tak toho zas tak málo není a vlastně jsem to stejně všechno sepisovala těch několik hodin. :)) Ono všechny ty věci postupně po bytě (v bordýlku :))) najít, opsat jak se jmenují, případně jakou mají barvu, nebo co mají dělat a nějak to kloudně zkomponovat do rozumných a smysluplných vět není zas až tak jednoduché. Z čehož pro mě plyne jediné, méně příští měsíc nakupovat. Ha ha :) Dejte mi vědět, čím jste si naposledy udělali radost vy a co si vozíte z cest jako suvenýr, tedy, kromě kosmetiky. :) L.

14 komentářů:

  1. Perfektní nákupy! Jinak přesně takovou crossbody sháním ke kočárku. Už jsem ji měla loni v košíku na Zootu (kolem podzimu měli poměrně dost věcí od Karla), ale nakonec mě někdo předběhnul:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď už tu kabelku určitě seženeš, byla jsem mrknout na Chodově do nového obchodu Karl Lagerfeld a mají ji tam :-D A já si půjdu ještě pro psaníčko... Jak říkám, je to takovej malej Chanel, když je to od Karla :-)))

      Vymazat
  2. Nádhera !
    A aby som nezabudla, áno, mala by som záujem prečítať si článok o zväčšení pier (teda, mňa sa to netýka, ale vo všeobecnosti je to zaujímavá téma).
    Ten makeup, ktorý je na obrázku, je ten, ktorý tam v článku aj popisuješ ? Lebo má na obale iný názov, a veľmi ma zaujal.
    Návšteva v obchode Jo Malone by bol môj splnený sen :)))).
    A z dovoleniek vždy minimálne jednu kabelečku a jedny botičky si nosím, z DFS maximálne nejakú kozmetiku alebo parfém, pretože nikdy nemám toľko času, aby som si mohla pri 2 deťoch pozrieť všetko to čo ma zaujíma :(((.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, já tam mám s tím makeupem chybu, musím to jít přepsat! Jasně, že je to jiný... ;-) mě zmátl ten obal! Tak to mám aspoň materiál na další recenzi. :-D určitě o něm ještě napíšu :-)

      Vymazat
  3. Ach, ten Ford <3. Já si snad budu muset pořídit minimálně tu rtěnku, a nebo tvářenku :). Zaujalo mě i La Roche tonikum, zrovna nějaké taky hledám. Kdyby ti vyhovovalo, tak bych si ho asi taky pořídila. Jinak já si v březnu snad nic nekoupila, kvůli stěhování šla kosmetika (bohužel) trochu stranou, ale mám v plánu si to vynahradit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tom Ford je prostě krása :))) Tonikum zkouším a určitě se o něm dozvíte! Jinak je to přece jasné, pokud se stěhujete, člověk investuje do důležitějších věcí, než je zrovna kosmetika, které, co si budeme povídat, máme většinou spíš nadbytek než nedostatek :)))

      Vymazat
  4. Lucinko krásné nákupy, až oko "závidí " Neostrata je pro mě taky super, to duo TF je nádherné :) po tom toniku od LRP už pokukuji delší dobu, už jsi ho vyzkoušela?
    Měj krásné dny :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu :)) Tonikum zkouším a určitě se o něm ještě dozvíte. :)

      Vymazat
  5. Krásné věci jsi si pořídila :o) Já v březnu taky utrácela, úplně největší radost jsem si udělala s paletkou od Anastasia Beverly Hills - Modern Renaissance. Je naprosto úžasná :o) A začátkem tohoto měsíce jsem konečně koupila svojí první Beccu - rozjasňovač v odstínu Opal - dokonalej :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůůů Modern Renaissance chci taky, jak mám Maria, tak jsem zjistila, že ta textura ABH stínů je prostě neskutečná. Stejně tak to platí o Opalu od Beccy :D Ten už miluju nějakou tu dobu, tak jsem si k němu raději vzala i Moonstone, když už se dá sehnat na eshopu Sephory :)))

      Vymazat
  6. Krása...
    Záväzky míňať a kupovať menej si dávam zakaždým, keď píšem takéto prehľadovky, je to silnejšia motivácia než prázdna peňaženka :D

    OdpovědětVymazat