čtvrtek 27. dubna 2017

3 nové štětce v mé sbírce || Artís, Sigma & Tom Ford

Abych vás nenudila článkem s jedním kosmetickým štětcem, rozhodla jsem se vám ukázat rovnou tři nové kousky v mé sbírce. Každý je úplně jiný a něčím jedinečný, ale ne všechny za to podle mě stojí. Tom Ford vyniká hlavně svou luxusní cenou a statutem, Artís hlavně svým neobvyklým tvarem,  za to značka Sigma je populární už řadu let a to jak u nás, tak převážně v zahraničí.

el beauty blog stetce

Na štětec Sigma 3DHD kabuki jsem se opravdu těšila. Popravdě jsem si ho už i chtěla nějakou tu chvíli koupit, naštěstí jsem ho ale v té době nesehnala. Nakonec si ke mně našel cestu v Londýně na Masterclass. Píšu naštěstí proto, že z něj nadšená nejsem vůbec. Tak nějak jsem měla pocit, že by měl být na makeup, ale mám s ním ten problém, že obě zkosené strany jsou velmi malé a klasické zapracovávání makeupu (jako třeba plochým flat top kabuki) s ním trvá asi tak sto let. Na krouživé zapracovávání můžete zapomenout také, protože tvar štětce svádí spíš k natírání, jestli si rozumíme a to není nic pro mě. Na korektor mám ráda jiné štětce a nějak si k 3DHD nemůžu najít cestu a vlastně ani nevím, na co a jak bych ho měla používat. Takhle to dopadá, když vám štětce nesedí tvarem. Jestli ho máte, rozhodně si ráda poslechnu, k čemu ho využíváte a jak se vám s ním pracuje. 

Kvalitou mi štětec přijde dobrý, ale všimla jsem si, že ten můj je nerovnoměrně poskládaný - na jedné zkosené straně nejsou chlupy v rovině. Možná je to pro někoho maličkost, ale vzhledem k tomu, že se jedná o mé první seznámení se štětci Sigma, radost z toho nemám. Tak nějak nejsem schopná udělat si pozitivnější obrázek, byť mám nejspíš jen vadný kus. Štětec je syntetický, hodně příjemně hustý a jemný a dobře se mi myl, i když jsem mu s tekutým makeupem dala zabrat. Cena se pohybuje okolo 670,- a seženete ho i na českých eshopech.

sigma 3dhd kabuki

sigma 3dhd kabuki recenze

Artís Elite Oval 4 je opět syntetický štětec, nápadně připomínající zubní kartáček. :) Oval 7 si také plánuji koupit a tak jsem s radostí zkoušela menší číslo 4, abych zjistila, jak mi tento koncept bude vyhovovat. Pokud jste na tom stejně jako já a makeupy, korektory i ostatní produkty do pleti zapracováváte spíš vklepáváním a ťupkáním, budete mít s Artís štětci hodně práce. Nebo tedy alespoň já jsem měla. Nemohla jsem si vůbec zvyknout na to, že mám štětcem přejíždět, a protože zvyk je železná košile, stejně si s ním do teď párkrát poklepu, než se zase vzpamatuji a uvědomím si, co to držím za štětec. :) 

Oval 4 je podle mě štětec především na korektor, případně krémové konturování, v případě nouze použitelný i na krémové oční stíny, k čemuž ale mám pár výhrad. Nevím, jestli je to produkty které používám, nebo jsem zvyklá na štětec příliš tlačit, ale dělá mi občas šmouhy a třeba právě během konturování se mi občas stane, že si pohnu makeupem pod ním. Na korektor pod oči ho nepoužívám, protože jsem zvyklá aplikovat ho právě vklepáváním, případně prstem a na to se Artís štětce nehodí. Zkoušela jsem se štětcem nanášet krémové a gelové stíny, jako třeba Color Tattoo a Colour Pop a musím říct, že s nimi si štětec výborně rozumí, jen je škoda jeho velikosti. Bohužel s ním nikdy nebudete tak precizní, jako s menším kulatým štětcem, takže bych případně sáhla po ještě menší variantě. Oval 4 výborně rozmazává přechody a zvládne to i s pudrovými stíny, pokud vám jde vyloženě o perfektní rozmazání do ztracena. Precizní aplikace konkrétní barvy na konkrétní místo se mi ale nepodařila. Ačkoliv moje hodnocení možná nezní nijak lichotivě, celkový dojem ze štětce mám dobrý, jen si myslím, že mi prostě nesedí zrovna tento konkrétní svou velikostí a raději bych zkusila ten větší na makeup. Dokážu si představit výsledný finish na pleti a myslím, že s ním budu spokojená. Cena je poměrně vysoko, na oficiální stránce se pohybuje okolo 46 dolarů, což je zhruba 1150,-.

asrtis oval 4 recenze

artis oval 4

Posledním štětcem je Tom Ford Bronzer Brush a jak se to tak říká, to nejlepší nakonec. Štětec jsem dostala od kamarádky a udělal mi neuvěřitelnou radost. Do teď se s ním občas přijdu pomazlit, jen tak, když jdu okolo. :) Na rovinu říkám, že pokud nejste ochotné investovat do jediného kusu štětce tři a půl tisíce, tohle nebude štětec pro vás. Já ho ale plánovala, měla na wishlistu a ty peníze bych za něj dala. Štětce vám s dobrou péčí vydrží roky, což platí ještě víc pro ty na pudrové produkty a já si ráda udělám radost a dopřeji něco ultra luxusního, byť je cena možná i zbytečně vysoko. 

Štětec je z přírodních štětin a je neuvěřitelně hustý a velký. Oproti štětci na bronzer od Bobbi Brown je minimálně jednou tak hustý a oproti Zoeva štětci Luxe Face Definer je hustší dvakrát tolik. Je to také ten nejjemnější štětec z přírodního chlupu, který jsem kdy držela v ruce. Berte ovšem v úvahu, že jsem nezkoušela (ale moc bych chtěla) štětce Wayna Gosse, Rae Morris, nebo třeba nějaké japonské, Hakuhodo a podobně. Jak už u přírodního chlupu bývá zvykem, občas se zlomí nějaký ten chloupek, ale děje se to jen zřídka, o trochu méně než třeba u štětců Zoeva. Bronzer se s ním nabírá výborně a rozmazává ještě lépe, což je dané jemností a množstvím chlupů. S takto velkými štětci si ráda beru spíš světlejší bronzery, protože se s nimi nanášejí spíše přirozeně a rozmazávají se na širší plochu. Mytí probíhá naprosto bez problémů, štětec se dobře vymývá a smrdí při mytí o dost méně, než třeba štětce právě od Bobbi Brown. :)) Co se týče kvality, nemohu jinak než doporučit, co se týče ceny, tam už je to na uvážení a na vás. Já s Tomem Fordem ještě zdaleka nekončím a dokoupím si časem pár dalších kousků. Štětec seženete v parfumerii Douglas za 3300,-.

tom ford bronzer brush recenze

tom ford bronzer brush recenze

Snad vám článek o štětcích přiblížil pár nových, nebo méně známých kousků a značek a dnešní otázka bude tématicky laděná. Chtěli byste si přečíst článek na téma jak myji a pečuji o své štětce já? :) Myslím, že by to mohlo být zajímavé téma, tak mi dejte vědět dole v komentářích a zatím vám přeji krásný zbytek dne! L.

14 komentářů:

  1. Booože, tá cena TF štetca je vskutku ohavná :D Tie peniaze by som zainvestovala radšej do nejakej paletky v tej cene, s tým by som taký problém nemala, ale štetec, to asi nie ja osobne. Nicméééňe, pomuchlila by som ho rada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ve chvíli, kdy máš desítky paletek a všeho ostatního, pak klidně investuju i do dražšího kousku, to už je pak otázka priorit. Bohužel se mi líbí a dražší štětce :-D což by člověk neřekl, že takové ještě existují :-)))

      Vymazat
  2. Boží článek!!! Trochu jsem se bála, co na TF řekneš:-) Artís mě lákalo, ale vyzkoušela jsem typově stejný štětec MAC a zjistila, že to není pro mě, tudíž ho z wishlistu škrtám. Pořád máš u mě tu ABH Modern Renaissance:-) Tak kdy se uvidíme:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak moc dobře víš, že se v drahých a luxusních kouscích vyžívám. ;-) Takže to byla trefa do černého ❤️ Děkuji!!!

      Vymazat
  3. Krásne fotečky, ako vždy od Teba.
    Prvé dva kúsky štetcov ma vôbec nezaujali, ani tvarom ani používaním. Ten tretí už áno :))), ale vzhľadom na tú cenu sa budem len pozerať a vzdychať. Alebo len pozerať, pretože na štetce nie som :)))).
    V každom prípade, ÁNO, zaujala by ma recenzia na umývanie štetcov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :-) Ta cena je šílená, to je jasný, ale občas si člověk musí udělat radost. A navíc, když ho dostaneš od kamarádky :-) To tě pak těší dvojnásob. :-)

      Vymazat
  4. Podobby stetec jako je Sigma mam od YR a pouzivam ho na kremove konturovani. Hranou naznacim barvu a plochou rozmazu. Taky je hrozne maly a jine pouziti jsem pro nej nenasla. Cena za TF je vazne palka, asi bych si za tu cenu koupila dalsi Zoeva, ty mam nejradsi :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! To mě nenapadlo, určitě to zkusím. Ale bojím se, že na konturování stejně preferuji jiné štětce, spíš menší a chlupaté, abych rovnou rozmazávala. :-) Jinak je moje sbírka štětců také složena převážně od Zoevy, tam je naprosto perfektní poměr cena výkon.

      Vymazat
  5. Vypadají opravdu luxusně a upřímně, tak drahý štětec jsem ještě neviděla! :D Ale nedávno jsem v sobě objevila zálíbu v kosmetických štětcích, takže naprosto chápu! :D:)
    Jinak článek o péči by byl moc zajímavý!
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak záliba v kosmetických štětcích asi patří k celému tomu makeup šílenství :-) Jinak bych jich doma neměla víc než stovku :-) Ale tenhle krasavec od TF je jen jeden :-)

      Vymazat
  6. Teda o 3DHD jsem slyšela snad samou ódu, to teda čučím. Štětce s "velmi inovativním" tvarem mě naštětsí nelákají, takže jsem jej obešla. Ale jinak jsem štětcový nadšenec a věřím, že časem bych se k té částce za TF i dostala... No ale zatím jsem (jako končící studentka) na polovině za částku na jeden štětec. Ale nemoc je nemoc, takže bych neříkala nikdy :) Krásné fotky i článek, díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak každý máme jiné preference na tvary i používání štětců a za ty roky, co se líčíme něčemu začneme dávat přednost. :-) Já jsem taky začínala na pár štětcích od RT a Hakura a stalo se z toho... No, tohle :-)))

      Vymazat
  7. Ten TF mam taky v hledacku spolecne s TF13kou. Mimochodem, pokud myslis, ze nemas zkusenost s Hakuhodo, tak jsi na omylu. Hakuhodo dela stetce pro Tom Ford ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé fakt? To jsem vůbec nevěděla :)) Musím si o tom dohledat víc informací!

      Vymazat