pondělí 3. dubna 2017

theBalm novinky || recnze

Značka theBalm si pro nás opět připravila několik novinek, které jsem na vyzkoušení dostala před pár týdny. Už jsem vám je ukazovala i v nákupech za únor a dnes se tedy podíváme na swatche, porovnání s ostatními produkty theBalm a také se s vámi podělím o svůj názor.



O svých sympatiích ke značce theBalm jsem vám už psala v několika článcích, takže se nebudu zbytečně opakovat. Velmi ráda mám z jejich nabídky právě pudrové produkty, ať už se jedná o bronzery, rozjasňovače, nebo pudr a to vše se ukrývá v nové paletce Highlite 'N Con Tour. Paletku seženete na eshopu theBalm, nebo v Douglasu a stojí 990,-.  Paletka obsahuje celkem osm pudrů - dva rozjasňovače, dva rozjasňující matné pudry, tři matné bronzery/konturovací pudry a jednu tvářenku. Obal je opět retro a opět pevný papírový a je přesně takový, na jaký jsem u theBalm zvyklá. Pokud budete chtít s paletkou cestovat, je velmi tenká, skladná, ale poměrně velká.


Hned zkraje, po otevření paletky, se nabízí podobnost rozjasňovače 64Hz (vlevo nahoře) se slavným rozjasňovačem Mary Lou. Rozjasňovače jsou si opravdu podobné, ale Mary Lou mi přijde teplejší a zlatější, zatímco 64Hz je neutrální rozjasňovač. Rozdíl je také v textuře, všechny pudry v paletce jsou sice hebké a velmi jemně mleté, ale jsou pevně slisované. Paletka díky tomu práší jen minimálně a má slušnou pigmentaci s výjimkou pudrů. :) Rozjasňovač 125dB je také jemnější, světlý broskvový a pro velmi světlou pleť poslouží i jako nádherná tvářenka s mírným zlatým odleskem.

Chápu, že matné rozjasňující pudry nebudou šálkem kávy všech, ale já osobně miluji zapudrovávat korektor pod očima právě žlutým pudrem, který je v paletce zastoupen pod názvem 500Hz. Není nijak výrazně žlutý a na pleti je spíše transparentní se žlutým nádechem. To samé platí i o jemně broskvovém rozjasňujícím pudru 250Hz, který na pleti neutralizuje tmavě šedou nebo modrou, a tak se stejně jako žlutý pudr hodí pod oči i na celou pleť.



Konturovací pudry jsou v paletce celkem tři - 20dB je střední neutrální hnědý, 10dB je tmavší čokoládově hnědý a 0dB je střední oranžově hnědý odstín. První dva odstíny jsou moc pěkné, neutrální odstíny, se kterými půjde jak konturovat, tak bronzovat a doplňují můj oblíbený Bahama Mama bronzer o jeden tmavší a jeden světlejší odstín. Odstín 0dB není, přiznám se, šálek mé kávy a je opravdu velmi teplý a velmi oranžový a na konturování si ho nedovedu představit. Dole jsem si pro vás připravila i srovnání s bronzerem Bahama Mama a Desert Balm.

Tvářenka 3dB v paletce vypadá výrazně a je i poměrně dost pigmentovaná. Barva je pro moji sbírku unikátní, červeno vínová a štětcem na pleť se přenáší méně výrazně, což je plus. Ačkoliv to není barva, kterou já osobně na tvářích nosím, kvalitou je tvářenka na stejné úrovni, jako zbytek paletky a během dne mi drží velmi dobře a téměř se neztrácí, což je možná dané i odstínem a silnější pigmentací.



S paletkou jsem obdržela ještě novou tvářenku Balm Beach, což je tvářenka s podobným obalem, jako má bronzer Balm Desert. Tvářenka se v pánvičce tváří jako něco mezi dusty pink a broskvovou a na tvářích a swatchích je to pak spíš růžová. Odstínově se mi líbí velmi a dělá moc hezké přirozené tváře. Seženete ji opět na eshopu theBalm a stojí 499,-.



Na paletce Highlite 'N Con Tour nejvíc oceňuji, že oba rozjasňovače jsou světlé, jeden zlatý a druhý broskvový a mohu je tak používat oba. Také se mi líbí pudry i první dva konturovací pudry. Oranžový pudr ani tvářenka mě příliš nenadchly, ale to tak bývá u drtivé většině paletek, která má sedět více odstínům pleti a požadavkům zákazníků. Pokud tedy paletku barevně využijete a líbí se vám její složení, kvalitou jsem s spokojená a asi nemám nic, co bych jí vytkla. Pudry pod oči nejsou příliš suché a nezdůrazňují šupinky a bronzery mi drží celý den. Rozjasňovače jsou jemnější a ne tolik výrazné, vhodné pro ty z vás, kdo se líčíte jemněji. Tvářenka Balm Beach má moc hezký jemný odstín, přesně takový, který nosím téměř každý den a vzhledem ke kompaktnímu balení je to ideál na cesty. Dejte mi vědět, jak se vám theBalm novinky líbí a co na ně říkáte. :) L.

10 komentářů:

  1. novinky vyzerajú skvele, ta paletkaa ♥

    OdpovědětVymazat
  2. páči sa mi na paletke, že aj keď obsahuje síce viac odtieňov, všetky sú využiteľné jednou osobou :) lebo niekedy sú palety zbytočne veľké, je tam toho veľa, a aj tak všetko nemáme šancu spotrebovať :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to naprosto souhlasím. Občas jsou v paletkách odstíny, které nevyužiju a pak mi přijdou zbytečně velké a neskladné a tak trochu zbytečné. U theBalm je navíc fajn, že se dají produkty na tvář využít jako oční stíny, takže i odstíny co mi nesedí nepřijdou vniveč :-))

      Vymazat
  3. Novinky vypadají hodně dobře, líbí se mi ta tvářenka, má krásný odstín :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všetko vyzerá tak eňo ňuňo nádherne a veľmi milo. Sú to kvalitné kúsky a myslím, že tá cena je primeraná kvalite. Tá prvá paletka je pre mňa veľmi neskladná, mám rada kompaktnejšie veci a najmä ľahšie prenosné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že ta paletka je fakt velká... Ale v šuplíku jsem ještě pár míst našla :-))) to mám právě na theBalm ráda, poměr cena kvalita, navíc mi i sedí jejich textury a bezvadně drží. :-)

      Vymazat
  5. Ahoj, moc a moc se mi líbí tvoje nová tvářenka, napíšu Ježíškovi. �� Jinak jako vždy skvělý článek (recenze), děkuji a pěkný večer. ��

    OdpovědětVymazat