pondělí 22. května 2017

Marie Claire Beauty Box Sephora || Léto 2017

Jako už obvykle tu mám pro vás malé shrnutí nejnovější boxu Marie Claire, což je v současné době stále jediná česká krabička krásy. Takže pokud máte rádi překvapení, rádi si krabičky kupujete a zkoušíte nové věci, nebo vás jen zajímá jak se mi tenhle box líbí, dnešní článek je tu právě pro vás :)

sephora beauty box

Kromě toho úplně prvního boxu jsem zatím měla všechny a tak se nevyhnu ani porovnávání obsahu. Stejně jako ten minulý jsem tento obdržela k recenzi a jsem za to moc ráda, protože pro beauty boxy mám slabost a hlavně tedy pro kosmetiku, kterou ukrývají. :) Předchozí dva boxy jsem si kupovala sama a na všechny články se můžete podívat tady.

Jak zmiňuji asi úplně pokaždé, největší výhodou boxu je určitě to, že si ho můžete prohlédnout předem - na webu, kde si ho můžete i zakoupit. Již podruhé se Marie Claire box spojil se Sephorou a tak je tento letní plný značek, které najdete právě tam. Minulý Sephora Box byl podle mě velmi povedený a tak jsem byla zvědavá, jestli se povedl i tento. Osobně ho považuji za pěkný, ale hodnotila bych o něco lépe, kdyby v něm nebyly produkty, které se už v boxech objevily. O tom jsem už mluvila i minule a podle mě je to škoda, protože určitě nejsem jediná, kdo si boxy chce kupovat všechny (bez ohledu na to, že jsem ho teď podruhé dostala). Uvítala bych tedy, kdyby se produkty neopakovaly vůbec, na druhou stranu je mi ale i jasné, že ne všichni si boxy kupují všechny a tak může být tenhle nový letní i přes opakující se produkty velký hit.

letni marie claire beauty box

V boxu najdete celkem celkem dvanáct produktů/miniatur a jejich výběr se mi líbí, byť už některé z nich mám doma. Asi bych ani tak s nákupem neváhala, protože třeba krém od značky Eisenberg, nebo parfém Aura Loewe jsem si moc oblíbila a v boxu mi tak to, že se opakují, vůbec nevadí.

Skincare v boxu:
Skinfood Black Sugar Scrub - miniaturka peelingu na obličej, který si chci koupit v plném balení, takže ráda vyzkouším a rozhodně mám radost! 
Rexaline oční péče proti linkám a vráskám - v boxu už jsem ho myslím měla a protože jsem ostuda, ještě jsem ho nestihla zkusit :))
Tony Moly bubble maska - ráda zkusím, ačkoliv značku Tony Moly příliš nemusím, bublinková peelingová maska zní opravdu zajímavě a nikdy jsem nic podobného nezkoušela
Too Cool For School vaječné tělové máslo - naprosto nádherně voní, ale prostě jen tělové máslo
Eisenberg hydratační krém na pleť - zrovna nedávno jsem začala zkoušet ten z jednoho z předchozích boxů a jsem z něj nadšená, další krém (jak jsem koukala je jiný než ten co byl minule) tedy rozhodně neurazí, naopak, alespoň vám budu moct podat ucelenější názor na značku, respektive na pečující řadu na pleť značky Eisenberg
Dr. Jart+ Water Drop hydratační emulze vypadá zajímavě hlavně na léto a na zkoušení se těším
Caolion hot&cool zahřívací a chladící maska - značku vůbec neznám a trochu mě odrazuje dvojí krok - nejdřív zahřívací maska, pak smýt a pak chladící co uzavře vyčištěné póry a zase smýt, mně se to zdá jako hodně času a práce, ale pokud bude skvělá, proč ne :)

marie claire beauty box leto

beauty box cz

Dekorativní kosmetika v boxu:

Sephora Cream Lip Stain č.13 - doma mám už čtyři a jsem ráda, že je v boxu takový, který ještě nemám :), tekutá rtěnka v boxu v plném balení se rozhodně počítá a jsem ráda, že tentokrát vynechali Rouge Infusion v odstínu Peony... :)
Make Up For Ever rtěnka v odstínu 401 - nádherná rudá rtěnka, kterou už ale mám doma a pokud se nepletu, byla v některém z minulých boxů
Benefit They're real řasenka - dobrá řasenka, mám doma v plném balení a stojí za to vyzkoušet
Too Faced Better than Sex řasenka - jedna z mých oblíbených řasenek, mám ji doma v plném balení, ale hodnotím kladně, rozhodně stojí za vyzkoušení, nicméně už v boxu také byla
Aura Loewe floral parfém - tohle minibalení už bylo v boxu také a já mám to svoje už téměř spotřebované, moc příjemná sladší květinová vůně a miniatura je ideální do kabelky

marie claire box sephora

marie claire box sephora


Letní box se mi líbí, ale ten první, ve spolupráci se Sephorou podle mě nepřekonal. což je tím, že se některé produkty opakují :) Jinak budete mluvit v případě, pokud jste předchozí Sephora x Marie Claire box neměli. Oba je ale považuji za ty lepší a za necelých 1300,- tak můžete vyzkoušet nějaké zajímavé novinky a značky a hlavně, předem se můžete rozhodnout, jestli vám za to box stojí. Pokud se nepletu, plná balení jsou v tomto boxu jen dvě, tekutá rtěnka Sephora a bublinková maska, i tak jsou ale ostatní produkty spíš dražších značek a box bych si já osobně koupila. Dejte mi vědět, co na něj říkáte vy! :)

22 komentářů:

  1. Ahojky,
    na box jsem se moc těšila, obzvláště, když jsem věděla, že bude ve spolupráci se Sephorou. Pro mě je však zklamáním a objednávat ho nebudu a to z více důvodů. První je opakování produktů a pak, že mi všechny nesednou. Vůně Aura Floral mi nevoní, rtěnka od MuFe je pro mě v nenositelném odstínu, řasenka od Benefitu They are real se mi obtiskává (řasy dělá však krásné), Lipstain od Sephory v odstínu 13 již mám. Ostatní produkty buď znám nebo jsou v tak malém balení, že jako tahák ke koupi nestačí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tě úplně chápu ono je hlavně zklamání že si chceš něco koupit a ten obsah není tak dobrý, abys chtěla.. A pak tam zůstane ta prázdnota na místě, kde měl být nákup nové kosmetiky :D Jinak teda to jsi měla smůlu, mě ten parfém voní a miniaturky rozdávám kamarádkám, takže mi to zas až tolik nevadí :)

      Vymazat
  2. Za mňa osobne super obsah a rozhodne by som do jeho kúpy šla, nemať teraz iné výdavky :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Tesila jsem na tenhle Beaty Box, jelikoz jsem si myslela, ze ve spolupraci se Sephorou to zas bude pecka, ale bohuzel zklamani kvuli opakovani produktu. Jsem clovek co rad zkousi nove veci, tudiz pro me tentokrat zase ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto chápu, to opakování může být pro někoho nepříjemné, pokud si chce boxy kupovat pravidelně, nicméně si myslím, že ne každá ženská si je kupuje všechny, takže se spoustě lidem bude ten obsah líbit. :)

      Vymazat
  4. Tento box mě neláká právě z toho důvodu, že se opakují produkty z minulého ve spolupráci se Sephorou. A kvůli zbývajícím 2-3 produktům, které by mě lákaly, nemá smysl si ho kupovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto chápu, jestli bys využila jen dva nebo tři produkty, tak to by byla za třináct set hodně drahá sranda :)

      Vymazat
  5. Obsah vyzerá naozaj super. Tieto boxy moc nemusím, pretože v nich sú aj veci, ktoré nepotrebujem, ale tu by som využila asi všetko! :)

    Pozývam ťa na Giveaway o výrobky značky Dermacol! : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. To mě moc zklamali, že se toho tolik opakuje:-( Takže já si ho nechám ujít. Stejně jako ten předchozí. Téhle filozofii fakt vůbec nerozumím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, jak už jsem psala nahoře, že asi nepočítají s námi, nákupními fanatičkami, které by si chtěly koupit každý box :) Objektivně je ten box dobrý, kdyby byl tohle ten první ve spolupráci se Sephorou, byla bych z něj totálně nadšená a jen by se po něm zaprášilo, ale protože je druhý a naše skupinka kosmetických nadšenců ho už máme, přijde nám průměrný a vadí nám opakování produktů. Kdo ten první box ale neměl, bude nadšený :)

      Vymazat
  7. Tentokrát jsem ho musela mít hned jak vyšel. Obsah mě neuvěřitelně lákal a moc ráda vyzkouším vše, co v boxíku je!

    OdpovědětVymazat
  8. Box som si chcela objednať, no kedže som v poslednom čase vykúpila skoro celé DMko, nie sú financie. :D

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  9. Box se mi moc líbí, ale ten první se mi líbil více. Bohužel jsem ho nestihla, protože byl hned vyprodány :/ Každopádně nejvíc by mi z tohoto boxu udělala radost miniatura řasenka od Too faced :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem si myslela, že kdo nestihl ten první box, bude se mu líbit tenhle. :)

      Vymazat
  10. Prvý box so Sephorou sa mi páčil, minimálne čo sa týka "pečujúcej" kozmetiky, viac.
    A súhlasím s Tebou a ostatnými, že mi vážne veľmi vadí opakovanie sa produktov.
    Ale zase, krabička mi prišla prekrásna červenááááá a tú teda využijem určite.
    Ďalšie boxy zvážim vopred podľa obsahu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud sis ho koupila i tak, zas tak špatný box asi není :)) Ale chápu, to opakování produktů by se dít nemuselo, pro nás, skalní fanoušky, kteří si chceme koupit ty boxy pokaždé, když vyjdou ať už v nich bude cokoliv :)

      Vymazat
  11. Box vyzerá celkom zaujímavo, oveľa lepšie ako slovenské "beauty boxy".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkušenost se slovenskými boxy nemám vůbec žádnou, tak nemohu posoudit :)

      Vymazat