sobota 13. května 2017

Puressentiel Giveaway - SKONČENO

Jak už jistě víte, značku Puressentiel jsem si docela oblíbila, hlavně tedy jejich čistící sprej a také levandulový sprej pro lepší spaní, o kterých jsem už psala. Jak moc jsou příjemné a proč je mám ráda si budou moct zkusit i dvě z vás! Dnes si totiž zasoutěžíme právě o tyto spreje.


Vyhlášení na mém Facebooku: VÝHERCI

V obou balíčcích najdete oba spreje. Čistící s esenciálními oleji, které likvidují bakterie, plísně i viry a pomůže vám tak s dokonale čistou domácností. Osobně je to můj velký favorit! A také sprej spánek a relax, který pomáhá s uklidněním před spaním a má příjemnou levandulovou vůni. Já ho stříkám pár minut před spaním do ložnice a je pravda, že alespoň mně se o trochu lépe usíná určitě. Byť by to bylo jen tou příjemnou vůní. :) To každopádně posoudíte na vlastní kůži i vy sami!

Jak už jsem psala minule, oba spreje je možné používat i pokud máte menší děti, nebo pokud jste těhotné a nemusíte se tedy bát. Určitě si před používáním přečtěte (o čistícím spreji třeba tady a o relaxačním spreji zde) jak se doporučuje spreje používat a co všechno vlastně umí, abyste si je také mohli co nejvíc užít. :)



Podmínky soutěže jsou jednoduché:

1) Dát like Facebookové stránce Puressentiel
2) Být pravidelným čtenářem blogu (GFC) nebo dát like mé Facebookové stránce eLBeautyBlog
3) Mít doručovací adresu na území ČR nebo SR
4) Napsat zde pod článek komentář o čemkoliv, co vás napadne :) a případně i vaše jméno, pokud máte na Facebooku jiné. Email psát nemusíte, vyzvu výherce, aby se mi ozvali :)

Z komentářů vyberu příští sobotu 20.5. dva vítěze, které dostanou balíček se spreji a vyhlásím je na svém Facebooku během neděle. Přeji vám hodně štěstí a snad se vám soutěž líbí! L.

45 komentářů:

  1. Tyto produkty mě moc lákají, ale ta cena není zrovna malá, takže se stále nemůžu odhodlat je koupit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, moje jméno na fb je Gabriela Hrazdírová. :)

      Vymazat
  2. Ten čistící sprej s esenciálními oleji bych ráda vyzkoušela. Četla jsem na něj zatím samou chválu.

    OdpovědětVymazat
  3. 1) Like jsem dala :)
    2) Miška
    3) já jsem četla, že tuto značku každý chválí, ale já sama jsem ještě nic nevyzkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
  4. 1) + 2) FB, GFC Mirka Škampová
    3) :)
    4) Už jsem tuto značku zaregistrovala a láká mě, tak uvidíme, kdy sáhnu do peněženky a dám se do testování :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám moc ráda takové druhy sprejů, které osvěží příjemně vzduch, což se vždy hodí :-) navíc pokud se polikvidují nějaké cizorodé látky, bonus navíc! :-) sleduji na fb jako Peťa Kovaříková, pěkný den

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá soutěž :) Moc ráda se zúčastním :) Hodně jsem o nich slyšela a musím říci, že mě velmi zaujaly :) Velmi příjemná věc!!! :)

    Sleduji tě jako Michaela Machalíková přes GFC i FB :)

    OdpovědětVymazat
  7. Like pre Puressentiel a teba pod menom Monika Hudová. O tejto značke počujem prvý krát a preto som sa rozhodla zapojiť sa do tvojej súťaže. Vyzerá veľmi zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj, sleduju samozřejmě tebe i Puressentiel, na FB jako Bára Zulkovská :-) mám tě totiž ráda, takže tak :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle vypadá moc hezky. Puressentiel bych ráda vyzkoušela. Děkuji za doporučení i možnost zasoutěžit si 😉

    OdpovědětVymazat
  10. Urcite me oba produkty zajímají!! Diky za objasnění, ze se nemusíme bát s malými prcky😊 Fb Smile home

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to skvěle. Už jsem na tyhle spreje koukala když jsi o nich psala. Teď naštěstí lehnu do postele a spím 😂, ale v těhotenství jsem byla velký nespavec 😀 Starší dceři (5let), bych ho asi nastříkala po litrech😂😂😂
    Na fb sleduji jako Tereza Hradecká a přeji zdravíčko Tobě i prckovi v bříšku 😊

    OdpovědětVymazat
  12. Cokoliv, co má zabíjet plísně, viry a tak různě... je to přesně pro mně :D Navíc levandule pro lepší spánek? Proč ne. Rozhodně jako uspávácí rituál pro dětičky to může být fajn.... :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten levandulový sprej bych brala úplně všema deseti a strašně ráda bych ho vyzkoušela. Před maturitou (to už je skoro deset let) se mi rozhodil spánek a dodnes nemám klidné spaní. Vyzkoušela jsem všemožný čaje, bylinky, vonné svíčky a nic moc to nepomůže. Tak toto by třeba mohlo trochu zabrat :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ako som Ti písala ešte minule pod Tvoj predchádzajúci článok o týchto produktoch, rada by som ich vyskúšala či naozaj fungujú. Najväčším bacilonosičom v našej rodine je totiž môj manžel, ktorý z práce + stres donesie stále, aspoň raz do mesiaca nádchu a kašeľ, čo ho potom vyženie spávať do obývačky, pretože ja sa tým nakaziť nemienim. Tak možno ak ho osprejujem a aj jeho posteľ, budeme môcť byť stále spolu :))).
    Čo sa týka druhej vecičky na dobrý spánok, zistila som, že odkedy zaspávam mužovi v náručí, zaspím hneď. Zato mojej 13-ročnej tíneďžerskej dcére by to bolo akurát, aby zaspala skôr ako my. Má na pleciach totiž ťarchu celého sveta a tak horšie zaspáva.
    Podmienky spĺňam všetky a teším sa na prípadnú výhru !

    OdpovědětVymazat
  15. Tak toto bych potrebovala. Posledni dobou mam velke problemy s usinanim i se spankem. Diky stresu, ktery prožívám. 😑
    Gfc Lenca
    Fb Lenka Klimova
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Moc ráda bych ttyto produdky vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  17. Moc ráda produkty vyzkouším, slyšela jsem na ně jen samou chválu :-)

    FB Petra Vojtěch https://www.facebook.com/vojtech.sebestovi
    Gfc Petra Šebestová
    petra.sebestova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Pokud zabírá pro lepší usínání, tak ho musím rozhodně vyzkoušet :-) a druhý přípravek na dezinfekci taky :-)

    FB Jiřina Malíková
    jirulka.malikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, tak tuhle soutěž si nemohu nechat ujít. Tuhle značku okukuji jak na IG tak i a Fb a pořád si nalhávám , že od nich nic nepotřebuji a že nesmím pořád chtít všechno z kosmetiky co vidím, protože můj wishlist je delší než seznam mích hříchů a to už je co říct :D Tak bez dalších okecávek si budu držet pěsti. Vše sleduji jako jana wertheimová

    OdpovědětVymazat
  20. Tenhle sprej už toužím nějakou dobu vyzkoušet, tak snad se na mě usměje štěstí...

    vejvodova.adela_seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Hezký večer. Oba spreje vypadají lákavě, ale s dcerou by se nám velmi líbil ten pro lepší spaní,protože s usínáním a klidným spánkem máme obě potíže. �� Děkuji za článek o kosmetických produktech, které Tě zklamaly, tvůj názor mě zajímá (nejen proto Tě sleduji ��). A tu novou vůni od Estée Lauder si asi zítra objednám! ❤ Díky za tip! �� erikarybova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Po techto produktech pokukuji uz delsi dobu...treba se stesti usmeje:-)
    Sleduji te na fb:-)
    horakol@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  23. tyhle produkty jsme ještě nevyskousela rada vyskousim třeba se usmeje stesti:-)) aksutka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, krásná soutěž :-) Podmínky jsem splnila, tak zkusím štěstíčko. Aromaterapii celkově miluju a to ať už se jedná o produkty jako jsou tyto spreje, nebo olejíčky do aromalampy, ale jako mojí velkou aromaterapeutickou lásku beru i voňavé svíčky, nebo koupel s nějakou voňavou bombou a samozřejmě i lepší náladu po použití oblíbeného parfému. Zkrátka relax to chce v dnešní uspěchané době poměrně často :-) Deni. deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. pěkná výhra by to byla. Denisa Illíková... de.ni@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Vypadají zajímavě. Vše splněno. Na fb Zuzana Brňová. zhalickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Moc hezká soutěž stejně jako vaše články, které jsem díky této soutěži objevila na vaší stránce.

    OdpovědětVymazat
  28. Kosmetiku Puressentiel jsem ještě nezkoušela, ale mám již doporučení od kamarádky, tak musím v nejbližší době určitě vyzkoušet. =) Na fb jsem jako Tynuš Ka, moc se mi líbí Vaše kreativně nafocená kosmetika, je radost si takové fotečky prohlížet, to mi dá za pravdu určitě každá žena. =)

    OdpovědětVymazat
  29. Uz dlouho se hodlam tuto znacku vyzkouset a ted bych mela skvelou prilezitost:-)
    Na fb Kateřina Spurná
    Katerina.Alexova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. oba výrobky bychom doma potřebovali jako sůl, jeden pro mě, protože doma pořád smejčím a druhý pro syna, abych se konečně taky vyspala, takže vlastně taky pro mě:-) sleduju, lajkuju...
    Lenka T.

    OdpovědětVymazat
  31. Miluše Saranová15. května 2017 v 17:03

    Jásám radostí! Spray pro čisté ovzduší v domově mě láká už delší dobu.Byl dokonce i v reklamním letáku naši lékárny. Hodně jsem o něm přemýšlela, ale bohužel vyšmajdané boty malé Klaudinky rozhodly, že je načase koupit nové a tak jsem si letáček založila a snad jindy. Ale budu tajně doufat, že to příjde třeba tady :) Moc ráda bych s mýma holčičkama hluboce vdechovala tu vůni čistoty, nebo vůni levandule s pohadkou na spaní. To je boží kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ten sprej "spánek a relax" to by bylo něco pro naší dcerku. Večer po koupeli se vždycky neskutečně rozjede a řádí jak neřízená střela :D Jsem zvědavá, jestli by to vážně pomohlo :) sleduji na FB jako libuska.krizova a mailík mám marcrazy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Moc mě spreje zaujaly, určitě se po nich poohlédnu pokud se na mne neusměje štěstí. Sleduji a na FB jsem jako Jana Kiki

    OdpovědětVymazat
  34. Dva výrobky už jsem zakoupila a jsme s nimi spokojeni. Ráda bych vyzkoušela i další :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Značku už nějakou dobu znám, ale zatím jsem nic nevyzkoušela a třeba se usměje štěstí a budu moci zkusit :-)

    OdpovědětVymazat
  36. GFC a FB: Martina Slancová
    Já bych chtěla vyzdvihnout článek z 15.5. o těch věcech, které tě na blogování překvapily. Já bloger nejsem, ale ráda si blogy čtu, čerpám inspiraci v líčení, oblékání aj. Párkrát jsem vážně uvažovalo o tom, jestli nezačnu taky psát, ale nakonec jsem se rozhodla, že do toho nepůjdu a zůstanu nadále jen čtenářem. Právě i těch pár věcí, které jsi tam vypíchla, mě utvrdily v tom, že jsem radši pozorovatelem nežli tvůrcem. Jinak musím říct, že mě překvapilo, kolik času blogování zabere, zejména jak jsi popisovala, jaký jsi perfekcionalista na fotografie aj. Ale u tebe se to rozhodně vyplatí, fotky máš nádherné a články dávají hlavu a patu! ;-)

    OdpovědětVymazat
  37. Sprej vypadá velmi zajímavě, určitě bych jej ráda vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  38. Potešilo by ma, keby som vyhrala a vyskúšala PURESSENTIEL Čistiaci sprej. Ja aj deti trpíme na rôzne alergie. Budem veľmi rada, ak to zničí plesne, roztoče a rôzne baktérie. Často mám aj problém s kašľom a syn už mal 2x zápal pľúc. Možno by nám ten spej pomohol. Fb Lilu Rusnáková

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj,

    Tyto věcičky se mi moc zamlouvají, asi více ten relaxační, protože levanduli miluju.
    Sleduji tě na fb, blogu i ins jako Lenka Špryslová

    e-mail pokud by se na mě usmálo náááhodou štěstí spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat