pondělí 8. května 2017

Nákupy || Duben 2017

Duben byl co se týče nákupů poměrně klidný měsíc. Přesto jsem si neodpustila alespoň jeden nákup v Sephoře a jeden nákup v Douglasu. A samozřejmě nechybí ani pár produktů od značek, se kterými spolupracuji a z akcí, na kterých jsem se zastavila. Takže tady máte bilanci za minulý měsíc! :)

el beauty blog nakupy

Jakmile jsem zjistila, že se na eshopu Sephory nově objevila značka Becca, musela jsem si pár věcí pořídit. Dokonce jsem měla štěstí a trefila se do smsky od Sephory s 20% slevou, která vždy potěší. Výběr produktů Becca je zatím poměrně omezený, ale věřím, že to se brzy spraví a my se budeme moci těšit alespoň z částečně kompletního sortimentu. Ikonické rozjasňovače Shimmering Skin Perfector  vám asi zdlouhavě představovat nemusím. Já už jsem si minulý rok z Ameriky dovezla odstín Opal a dva splity z Jacklyn Hill kolekce, Volba v českém eshopu Sephory tedy padla na rozjasňovač Moonstone, což je o trochu světlejší, méně zlatá a studenější verze odstínu Opal. Kromě rozjasňovače jsem dostala miniaturu vyhlášeného primeru pod makeup Becca Backlight Priming Filter, k jehož zkoušení jsem se zatím nedostala, protože rozjasňující báze, až na výjimky, příliš nevyhledávám.

becca moonstone sephora cz

Kromě rozjasňovače jsem si koupila také paletku Benefit Cheekparade, zejména proto, že už mám doma Cheekathon a chtěla jsem ji do sbírky, ale také proto, že kromě nové Galifornia tvářenky obsahuje i novou Light verzi bronzeru Hoola. Benefit produkty na tváře mám opravdu ráda a Hoola bronzer už dlouho patří k mým oblíbencům, stejně tak Dallas a hlavně Dandelion tvářenka. O paletku Cheekparade jste si nedávno u mě na Instagramu mohli zasoutěžit a dnes už se z výhry těší Táňa. :) Tvářenkové paletky Benefit sice nepovažuji za ultra skladné, nebo vhodné na cestování, ale doma je vytahuji neustále a věřím, že i tahle paletka mi bude dělat radost. Pokud budete mít zájem o samostatnou recenzi, byť je to limitka, určitě napište. Většina produktů v paletce je součástí stálé nabídky.

benefit cheekparade

benefit cheekparade tvarenky a bronzery

V krabici ze Sephory jsem také našla duo tvářenek značky Sephora, které držitelé černé karty dostávají k narozeninám. Nejsem si jistá, proč jsem ji dostala až teď, když jsem narozeniny měla v lednu a i před tím jsem několikrát objednávala a několikrát byla na prodejně. Každopádně jako překvapení dobré a tvářenkami udělám někomu radost. :)

sephora cz

Druhým nákupem minulého měsíce byl balíček z Douglasu, kde jsme s manželem chtěli využít slev a nakoupit si pár věcí od Toma Forda. Jak už asi víte z mého Instagramu, manžel si objednal dokonalou vůní Tobacco Vanille  a já jsem si vybrala jedinou lehce pudrovou a hodně santalovou vůní Santal Blush, která je prostě skvostná a pozor, už teď mohu říct, že sesadila z předních příček několikaleté stálice v podobě Thierry Muglera, nebo mou oblíbenou jarní vůni Gucci Flora. Do košíku jsem přihodila i dvě Lips & Boys rtěnky, které jsou všechny pojmenované po významných mužských osobnostech, se kterými se Tom Ford potkal a něčím ho zaujali. Ačkoliv netuším, po kom jsou pojmenované ty moje dva odstíny, oba jsou nádherné - světlá nude Ian a poměrně zářivá korálově růžová Patrick

tom ford santal blush blog

tom ford rtenky blog

el beauty blog tom ford
Už minulé léto jsem se díky oleji s rose gold třpytkami seznámila s vůni Bronze Goddess od Estée Lauder a zamilovala jsem si ji. A ve chvíli kdy jsem objevila na eshopu přesně tuhle vůní ve verzi Eau Fraiche, musela jsem ji mít. Trochu mě mate, že obal vypadá jako verze z minulého roku (2016) a při tom jsem ji poprvé zahlédla na eshopu až teď, ale i tak z ní mám radost a užívám si ji. Pro mě je to prostě definice léta v lahvičce - hřejivé kokosové mléko, luxusní krém na opalování a sladká vanilka. Vůně je to hodně teplá a poměrně sladká, ale zároveň není nijak extra intenzivní, takže neobtěžuje.

estee lauder bronze goddess

estee lauder bronze goddess

S časopisem Elle se ke mně dostala další mini verze termální vody od Avéne a já budu pevně doufat, že už se něco stalo s rozprašovačem. Avéne termální voda byla dlouho mou oblíbenou, ale pak začal být rozprašovač hrubý a nepříjemný a navíc jsem objevila ještě o kousek lepší termální vodu Uriage. Mimo jiné jsem také v rámci spolupráce s časopisem Health & Beauty dostala na vyzkoušení hydratační lesk na rty od značky Zdravá Krása.


Posledních pár produktů jsem dostala od značek, za což jim jako obvykle moc děkuji a vážím si toho. Velkou novinkou bylo otevření další pobočky Kiehl's v Palladiu, kde jsem se byla podívat a dostala na vyzkoušení novou hydratační a zklidňující masku na pleť s měsíčkem lékařským a aloe vera - ideál na nadcházející (doufejme) slunečné dny. :)

kiehls hydratacni maska

Od Urban Decay jsem dostala dvě nové tekuté rtěnky, o kterých jste už touhle dobou všichni určitě slyšeli. Tekutých rtěnek mám, řekla bych, poměrně slušnou sbírku a určitě vám o nich napíšu recenzi a porovnám je s mými oblíbenými, které už mám doma. Odstíny jsem dostala dva - věhlasný nude Backtalk a nádherný, korálově červený Tryst.


vice liquid lipstick rtenky

urban decay tekute rtenky

Posledními produkty dnešního článku jsou novinky Revlon. Domů mi dorazil milý balíček se dvěma makeupy v tyčince Photo Ready Insta Fix a tvářenkou Photo Ready Insta Blush. Makeupy v tyčince jsem zatím nezkoušela od žádné značky, ale je pravda, že se na to už delší dobu chystám, takže jsem ráda, že budu mít pro porovnání i další značky. Revlonu definitivně chválím výběr odstínů, které jsem dostala, protože ty vypadají opravdu moc dobře, hezky světle a neutrálně až do žluta, tak jak to mám ráda. Brzy tak pro vás nachystájm kompletní článek s recenzí a i dalšími novinkami, protože mi v průběhu psaní článku dorazil další balíček, tentokrát se rtěnkami Revlon. :)

revlon novinky makeup


V komentářích se se mnou můžete podělit o to, čím jste si udělali radost minulý měsíc vy. A když už jsme u toho, kdo si psal na začátku roku wishlist? (můj najdete tady) Kolik jste si toho už stihli koupit a co jste naopak chtěli a rozmysleli si to? :) Těším se na vaše komentáře! L.

18 komentářů:

  1. Ta maska od Kiehl's vypadá dobře :) Jinak já nedávno psala na blog článek s minihaulem, ve kterém jsem ukazovala dvě věci, které jsem si z wishlistu pořídila. Je květen, takže je ten pravý čas pomalu plnit přání z wishlistu :)

    14. 5. 2017 | Den matek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem teď trochu na štíru s časem, ale mrknu se :-) Taky si pomalu začínám říkat, že bych s tím měla pohnout :-)))

      Vymazat
  2. Uzasne novinky :) ja som tiez siahla po paletke od Benefitu, len mi pride ze niektore dost prasia (Hoola Lite, Dandelion) a naopak ine mam problem nabrat so stetcom a musim tlacit ako blazniva (Galifornia a Rockateur), pritom ked po nich prejdem prstom tak pigmentacia je silna.Nerozumiem..Ale co do vydrze a pouzitia su krasne. Urobila som si radost s nakupom v NARS, okrem ineho aj rozjasnovac Tribulation, nadherny a s vybornym makeupom All day luminous weightless foundation, avsak prilis tmavy odtien :( Hodila by sa siberia, avsak ja som (nepochopitelne) siahla po Gobi. No dufam ze sa opalim v lete :D Pretoze jeho aplikacia hubkou z DMky za 3 eura je uplne bezchybna, dokonca to skonstatoval aj moj manzel ktory vacsinou hodnoti moj vizual ako celok.- vyzeras dobre alebo vyzeras inak (diplomaticka odpoved ked mam vyraznejsi makeup) :D najvacsi prepadak bol u mna Beauty blender. kupovala som v sephore cerveny, jedak sa po prvom pouziti "vypral" na oranzovy a bol tak zvlastne porovity ze aplikacia makeupu bola hrozna..oproti tomu hubka z DMky zvladla svoju robotu na vybornu a nedam na nu dopustit. A kedze aktualne bojujem s flakmi po vyrazkach, lebo ved naco budem cakat tyzden na kozmeticku ked mam prsty a zrkadlo tu a teraz vsakze...a na to si davam Antipigmentovy a bieliaci fluid od Annemarie Borlind plus kalciovu mast a zlepsuje sa to.Ja to vsade rozpravam, aj rodine kupujem pletovku len z tejto znacky :) Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tobě přijde, že ta paletka od Benefitu práší? Já jsem asi zvyklá už, nebo používám jiné štětce, protože bych obecně neřekla, že pudrové věci od Benefitu nějak extra práší. :) S pigmentací Rockateur mám obecně problém, neřekla bych že je slabá, spíš že na mé pleti je prostě taková světlá a není moc vidět, ale Galifornia je na můj vkus pigmentovaná akorát. :) Beauty Blendery se mi také vymývají, to je asi normální, já jsem s nimi tedy spokojená, ale je pravda, že ten červený jsem nikdy neměla, mám jen klasické růžové, střední šedý a pak ty malinké zelené. Tu z DM jsem nezkoušela, ale recenze jsem zatím moc pozitivní nečetla, sto lidí sto chutí, je dobře že ti sedí :)

      Vymazat
  3. Hezká nálož novinek a opět super nafoceno :o) Já též nemohla odolat Becce a koupila si jejich věhlasný rozjasňovač v odstínu Opal, který jsi na blogu chválila. A je opravdu dokonalý, použila jsem ho i dnes :o) Dále jsem si pořídila nový korektor od Nars - je opravdu tak dobrý jak se o něm říká :o) Rtěnku od Clarins, po které jsem už dlouho toužila a ještě by se tam toho našlo víc, ale výše zmíněné jsou ty hlavní novinky.
    Těším se na tvé recenze, to zase budu něco určitě chtít :o) Hodně jsi mě nalákala na vůni Santal Blush od Toma Forda, jakmile budu mít možnost, musím jí zkusit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Opal je láska, viď? :) Je fakt nádherný, intenzivní a dobře drží, což je dané tou slušnou pigmentací podle mě. Ty nové korektory musím zkusit! Všichni o nich mluví, tak si aspoň dva odstíny opravdu musím pořídit... :) Santal Blush je dokonalost a to ani nemluvím o té výdrži, z oblečení to cítím ještě po týdnu, tedy ne že bych nosila jednu věc týden, ale měla jsem kabát týden zpátky a když jsem si ho po týdnu vzala, fakt mě překvapilo jak intezivně je ta vůně z rukávů a límce ještě cítit :)

      Vymazat
    2. Opal je opravdu láska, je nádhernej, drží celý den. Musím se sama sobě smát, jak se pak ráda na něj koukám do zrcadla :o) To by mohla být Santal Blush s výdrží na tom stejně jako Coco Mademoiselle, ta je taky hodně intenzivní a na kabátu, saku, atd. jí člověk cítí též i po týdnu :o)

      Vymazat
  4. Úplne úžasné novinky, krásne nafotené, i keď je prekvapujúce, že je ich toľko málo :).
    Zaujali ma nové rúže od UD a maska od Kiehls.
    A netrpezlivo čakám na Tvoje recenziu značky Revlon, ktorá v kope výrobkov spája fakt dobrú kvalitu so skvelou cenou. Akurát dnes som pozerala nové video od YTberky, ktorú veľmi rada sledujem a tá tam pochválila tieto makeupové tyčinky, nad ktorými rozmýšľam už nejaký čas. Tiež ma zaujali nové rúže, ktoré si tu neukázala a ktoré yvzerajú tak akurát na teraz: jar - leto.
    Teším sa na recenzie.
    A áno, spĺňam si svoj wishlist, nemala som ho nejak extra zaplnený, práve preto keď niečo objavím, doprajem si :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě přijde, že je toho málo? :))) No, na moje poměry možná ano, ale spíš kvantitu doháním kvalitou :) K těm rtěnkám Revlon - taky je mám doma, ale dorazily před pár dny a já osobně preferuji psaní recenze po delší době, alespoň pár dní na zkoušení je potřeba určitě ;-) Udělám pak nějaký článek kam dám všechno dohromady od Revlonu.

      Vymazat
  5. Benefit jako celkově tato značka mě hodně láká a ráda bych od ní něco vyzkoušela, měla jsem v mini balení produkt na obočí a dost jsem si ho chválila. :) Kielhs mě také velice láká, tak snad si splním přání a něco konečně vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Benefit i Kiehls moc ráda, určitě si časem něco hezkého taky koupíš :)

      Vymazat
  6. Wishlist som si tento rok, myslím, ešte ani nerobila, to človek furt niečo chce a dať to do jedného článku... :D Ale v apríli som si urobila radosť Vice rúžom od UD s božským názvom odtieňa PSYCHO a ešte božskejšou farbou a kultovým monotieňom na oči NYX v odtieni Mermaid... okrem iného teda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si právě wishlist psala jen s produkty opravdu luxusními, těmi levnějšími si dělám radost neustále :)

      Vymazat
  7. Únorový a březnový „skoro“ detox vyústil v dubnu v následující: Tom Ford Sheer Cheek Duo, Mark Jacobs Air Blush, Natasa Denona All over glow, Becca Champagne Pop a Quai texturizing spray (který bylo dostat do ČR dost težké, nakonec vyhrála Netaporter). Wishlist vybílen – neskutečná spokojenost. Týden. Pak mě začaly napadat další produkty, které jsem díky velikánům viz. výše vytěsnila. A jedu v tom zase. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Júúú tak to jsou teda nákupy, Natasha je i na mém seznamu :) Musím se svým pohnout, nějak mám skluz a to už je květen :D

      Vymazat
  8. Skvělé! Na tebe opravdu tento měsíc méně produktů, ale ten Tom Ford je prostě luxus💗💗💗Nádherně se na to kouká a já ty jejich produkty fakt miluju.

    OdpovědětVymazat