pondělí 20. srpna 2018

Benefit Soft Blur Foundation & Bad Gal Bang Řasenka || Recenze a novinky

Krásný den vám přeji! Nedávno mi domů dorazil rozkošný PR balíček s produkty Benefit. Nechyběly chlupaté bambulky, náramek, roztomilá maska na spaní a samozřejmě ani nová kosmetika. Na nový makeup Soft Blur Foundation se mě už několik z vás ptalo, takže dnes vám odpovím na všechny vaše otázky a podělím se s vámi i třeba o názor na řasenku Bad Gal Bang a další produkty!


Hlavní novinkou dnešního článku je určitě nový Benefit makeup. *Soft Blur Foundation. Má to být extra lehký makeup, který rozostří nedokonalosti, sjednotí pleť a zanechá ji jemně zmatněnou. Makeup má opravdu lehkou texturu, je tekutější a je potřeba ho protřepat před použitím. Co se týče krytí, vlastně ani moc nesouhlasím s tím, že má být jen lehce krycí, spíš bych ho označila za makeup s lehčím středním krytím a při dvou vrstvách je krytí střední určitě. Víc už ho moc navrstvit nejde. Pokud použijete jen kapičku na celý obličej, pleť bude jen lehce sjednocená.

Finiš je někde mezi přirozený a lehce zmatněný. Popravdě si nemyslím, že je vyloženě matný, spíš jen tak zdravě. Nezvýrazňuje mi suchá místa, ani texturu a vypadá velmi nenápadně, což bývá u ne moc krycích makeupů obvyklé. Kromě toho je opravdu lehký a po zaschnutí ani není cítit, že na pleti nějaký makeup mám.


Výdrž je dobrá, ale na mé pleti není celodenní. Ideální makeup do školy, nebo práce, protože zhruba osm hodin vydrží. Ve skutečnosti potom nezačne vypadat cakey, ani se nesráží, ale z pleti spíš mizí. Pokud nepotřebujete hodně zakrývat a nevadí vám tak, že během dne začne víc prosvítat vaše pleť, budete spokojeni. Ztrácí se totiž díky lehčímu krytí přirozeně. Pokud se vám pleť během dne hodně mastí, budete potřebovat vaše obvyklé množství pudru. Já se mastím jen lehce v t-zóně a během dne jsem si nevšimla, že by to bylo se Soft Blur Foundation neobvykle víc, nebo méně, ale rozhodně se nejedná o matující makeup.

Odstíny jsem dostala dva od Sephory a jeden přímo od Benefitu. Odstín pro Sněhurky 01 jsem vám schovala do soutěže (brzy na mém Instagramu! ;)) a nechala si odstíny 02 a 06, což je můj zimní a hodně opálený odstín a tyhle dva mi tak pokryjí celý rok. Naprosto mi vyhovuje, že oba odstíny, 02 i 06 jsou lehce do žluta. 06 ještě o kapku víc, než 02. Pokud jste spíš studené a růžové, raději bych ostatní odstíny obhlédla v Sephoře naživo.

Díky Nars makeupům jsem se naučila nanášet makeup prsty a se Soft Blur to funguje velmi dobře. S Beauty Blenderem budete mít nejpřirozenější finiš, se štětcem největší krytí. Používala jsem ho hlavně s Porefessional bázemi a z logiky věci si s nimi makeup velmi dobře rozuměl.



Sice starší, ale stále nejnovější řasenka *Bad Gal Bang! se okamžitě stala mým favoritem. Recenze jsou buď a nebo. Buď ji milujete, nebo vám vůbec nesedí. Já jsem si ji zamilovala a splňuje vše, co od řasenky čekám. Má plastový kartáček, který dokonale pročeše řasy, udělá je krásně černé, výrazně je prodlouží i zahustí a ve dvou vrstvách dodá i objem.

Je mokřejší, ale ne vodová, což nám u řasenek nejradši a preferuji spíš, když se na kartáček nabere víc řasenky, než méně. Neměla jsem problém obalit řasenkou všechny řasy a to včetně těch krátkých, protože kartáček je úzký a drobný a ani se mi během aplikace nestává, že bych si umazala víčko.


BadGal Bang je na řasách ultra lehká a ani jednou se mi ještě nepovedlo si řasy slepit. To samozřejmě záleží nejen na konzistenci řasenky, ale i na tom, jak husté řasy máte. Přes den neopadává, neobtiskuje se a udrží mi dlouhou dobu, kleštičkami natočené, řasy nahoře. K obtiskování bych jen ještě chtěla dodat, že nemám řasy tak dlouhé, aby se dotýkaly víčka, pokud se hodně nesnažím a vždy nosím stíny s bází, což také může hrát roli v tom, jestli se vám řasenka obtiskne, nebo ne (článek).

Já nenašla nic, co by mi na řasence vadilo a zařadila se mezi mé nejoblíbenější řasenky. Mám doma všechny tři Benefit řasenky a BadGal Bang mi přijde nejlepší. They're Real! mi nesedí hlavně kvůli ostrému kartáčku, se kterým jsem se nejednou píchla do oka. :)) Roller Lash je výborná řasenka, krásně řasy natočí a dělá hezký efekt, ale BadGal Bang ho dělá ještě lepší a výraznější.



Třetí novinkou je *Porefessional Pearl Primer. O tom už jsem vám psala v článku o mých oblíbených summer glow produktech. Pokud máte rádi klasickou verzi, kterou jsem si pořizovala už několikrát, budete spokojeni minimálně po stránce vyhlazení pleti a výdrže makeupu. Pearl Primer také zabraňuje pleti se příliš mastit, vyplňuje póry a celkově vyhlazuje pleť, ale má také rozjasňující účinky.

Jak už jsem vám psala, rozjasnění není nijak velké. Spíš jemné a decentní, ale já ho tam vidím. Jako by primer nesebral všechen lesk z pleti, jako to dělá klasický Porefessional. Pokud chcete makeup vyloženě udělat lesklejší, Pearl Primer vám s tím nepomůže. Lépe poslouží zamíchat do makeupu nějaký tekutý rozjasňovač.



Co už není novinka, je tenká tužka na obočí *Precisely My Brow. Dostala jsem ji v odstínu 03, což je univerzální studená středně hnědá. Osobně, pokud si půjdu koupit nějaké produkty na obočí Benefit, raději zvolím 02. Ještě z dob, kdy nebylo tolik na výběr, mám odstíny 01 a 03 a to jak několik verzí Gimme Brow, tak i Ka Brow a chtělo by to spíš něco mezi. :) Každopádně je skvělé, že na výběr je odstínů dost, mají hezké podtóny a když mi odrostou vlasy, ani tahle střední studená hnědá 03 nevypadá špatně.



Precisely My Brow je velmi tenká a precizní tužka, se kterou nakreslíte jednotlivé chloupky obočí. Není moc měkká, ale přesto dobře kreslí, nedrolí se, neláme a nijak závratně neubývá. Přijde mi o maličko tvrdší než třeba Anastasia Beverly Hills Brow Wiz, ale jinak jsou pro mě tyhle tužky srovnatelné a srovnatelně dobré. Obočí mám nakreslené hned a pak už stačí jen pročesat je gelem. Z mých fotek líčení asi víte, že nejsem zastáncem výrazného, až moc vykresleného a hranatého obočí a preferuji přirozenost a k tomu je Precisely My Brow skvělá.



O paletce s tvářenkami a bronzery raději mluvit moc nebudu. :) Blush Bar jsem si pořídila hned, jak se objevila na eshopu a teď už je vyprodaná. Nicméně, pět plných balení za cenu dvou, je určitě super deal. Blush Bar navíc obsahuje novinku v podobě tvářenky Gold Rush, která je sice krásná, ale trochu mě naštval ten zlatý over spray. Pod ním je ale hezká růžová tvářenka, takže to Benefitu odpustím. :) V dnešním článku ji zmiňuji hlavně proto, že jednotlivé tvářenky a bronzery z paletky jsou běžně dostupné a třeba Hoola bronzer je stále jeden z mých nejoblíbenějších bronzerů, který mám nejen v paletkách, ale i samostatně.

Pudrové produkty Benefit na tváře mi dobře drží a kdybych měla zmínit moje dva must have kousky, vybrala bych Hoola Bronzer a Galifornia tvářenku. Naopak mi svým odstínem nejméně sedí Rockateur a jak je vidět na swatchích nové Blush Bar paletky, Dandelion, Rockateur a Gold Rush jsou si docela podobné.







Co říkáte na novinky vy? Zaujala vás nějaká? Jestli něco nemám naposledy, tak je to určitě řasenka. Ta sice sklízí i zcela opačné recenze, já jsem z ní ale nadšená. Mimochodem, kromě té, co jsem dostala, mám doma ještě miniaturu, kterou jsem ani nestihla otevřít a stejně tak ještě pár dalších produktů. Třeba zmiňovaný makeup, miniaturu korektoru a 3D Brow Tone v Purple verzi, o které si budete moct zasoutěžit. Soutěží je teď možná až až, ale mám doma ještě spoustu věcí, které nevyužiji a ráda s nimi udělám radost někomu z vás. Takže se těšte a přeji hezký zbytek dne! L.


4 komentáře:

  1. Balení mají prostě dokonalé :) Makeup mě zaujal, protože používám jen lehké makeupy a celá paletka tvářenek je pecka, to bych doma potřebovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty paletky jsou vždycky skvělé :) proto mám všechny tři, ehm :)))

      Vymazat
  2. Mám rada túto značku, ie keď mi občasne vadí infantilnosť obalov a cena, ktorá je, podľa môjho názoru, premrštená (aspoň za niektoré produkty).
    Makeup evidentne nebude pre mňa, mám podtón do studena a ružova, keď tak, max tá 01. A mám rada, keď mi makeup zostane na tvári celý pracovný deň a nemizne, už si to vo svojom veku nemôžem dovoliť :).
    Čo sa týka riasenky, skúsil som ju v malom balení a bola som spokojná, a to veľmi, i ekď bola vážne mokrá a musela som sa sňou naučiť robiť.
    Mojim naj produktom tejto zančky je nieoč, čo v článku nemáš, a to Gimme brow, zbožňujem ho, v tej najtmavšej farbe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda s těmi cenami,.a třeba taky nemá Benefit žádné stíny a občas vymýšlí nesmysly, třeba jako ty ombré stíny :)) na druhou stranu, tvářenky a bronzery má skvělé! Hoola je jeden z mých nejoblíbenějších bronzerů :)

      Vymazat