pondělí 13. srpna 2018

To nejlepší od By Terry || Recenze nejprodávanějších produktů

Hezký den vám přeji! Co se vám vybaví, když se řekne By Terry? Mně rozhodně luxusní vůně růží, kultovní balzám na rty a spousta pečujících složek v dekorativní kosmetice. Dlouhou dobu jsem si myslela, že značka By Terry cílí spíš na starší publikum, ale rozhodně tomu tak není. Opečovanou a rozzářenou pleť si zaslouží každý a v každém věku. :)


Pokud to náhodou nevíte, Terry de Gunzburg se svou značkou dekorativní kosmetiky vytváří pečující produkty, ke kterým jsou jen přidány pigmenty. Vznikají tak unikátní kousky, které v první řadě pečují a uzdravují pleť a v té druhé nás dělají krásnější. Většina produktů je navíc opravdu multifunkční. Třeba ikonický Baume de Rose balzám není jen balzám na rty, ale funguje i jako extra péče na nehtové kůžičky. A je toho mnohem víc!

Nedávno jsem se značkou By Terry navázala spolupráci a na testování jsem si vybrala několik kultovních produktů této značky. Ještě předtím jsem si ale v Sephoře koupila rozjasňující pudr, který jsem zařadila do dnešního článku také. Jedná se o Compact Expert Dual Powder, který jsem si pořídila v odstínu N°3 Apricot Glow. Přiznám se, že jsem v první chvíli moc nevěděla co s ním. Kompakt sice vypadá krásně, ale podle popisu na stránkách Sephory jsem neměla moc představu, k čemu má vlastně sloužit.

V tom je ale krása tohoto pudru. Použít ho můžete na cokoliv, podle toho, jaký odstín si vyberete. Vnější kruh je matnější, prostředek lesklejší a buď je můžete použít samostatně, nebo společně pro zářivější look. Můj odstín Apricot Glow bude pro světlou pleť spíš jako tvářenka a jemně broskvový rozjasňovač a na opálené, středně světlé pleti bude fungovat jako rozjasňující pudr a rozjasňovač. A například odstín N°6 Choco Vanilla bude fungovat jako bronzer a rozjasňovač, případně jako lesklý bronzer, když smícháte oba odstíny dohromady. Finiš mého odstínu je na pleti sametově rozzářený, typově něco jako rozjasňující pudry od Hourglass, nebo třeba Meteoritky od Guerlain, jemně lesklý a  zkrášlující.



Asi budu potřebovat další odstíny, protože textura pudru je neskutečná. Jestli jste měli v ruce Sun Designer palette (článek), tak tušíte, ale ještě musíte trochu přidat na hebkosti, jemnosti a sametovosti. Rukama mi prošlo hodně pudrů a mnoho různých textur, ale textury od By Terry vyčnívají. Jsou rozhodně nejvíc měkké a nejvíc hebké a to, co dokážou na pleti, je nepopsatelné. Doslova se vpíjí a splynou s pletí, jako byste používali ten nejjemnější krémový produkt a ne pudrový.

Pigmentace je vysoká a měkkost způsobuje to, že pudr opravdu hodně práší, pokud si na něj vezmete hrubý štětec z přírodních štětin. V tomto případě platí, že čím jemnější syntetický štětec, tím lépe. Pudr má mít schopnost přizpůsobit pigmenty vašemu tónu pleti. Nevím, do jaké míry to mohu posoudit, ale pudr mi sedí pěkně, i když jsem teď docela dost opálená. Už při sáhnutí do pudru víte, že díky této konzistenci bude na pleti držet jako přibitý a to se také děje. Až budete příště v Sephoře, nebo budete mít cestu okolo L'Eclat salonu, zajděte si je vyzkoušet! Pocit absolutního luxusu z textury zaručen. :)




O rozjasňujícícím kompaktním pudru jsem se rozpovídala, ale bylo to potřeba, abych vám řekla vše, co jsem chtěla a budeme pokračovat velmi známým hydratačním sypkým pudrem. *Hyaluronic Hydra Powder obsahuje kyselinu hyaluronovou a má díky tomu pleť perfektně zmatnit, ale nevysušit. Kromě toho také obsahuje složky na vyhlazení pleti, což oceníte, pokud bojujete třeba s většími póry.

Hydra Powder je transparentní, ectra jemný a zase musím říct, že jsem snad nikdy takhle jemný sypký pudr v ruce neměla. Opět je s tím spojené to, že pudr hodně práší. A to i v obecném měřítku sypkých pudrů. Po zakroužení štětcem ve víčku se zvedne obláček pudru a pudr poletuje všude i během nanášení. Je mi jasné, že tohle by někomu mohlo vadit, proto to raději zmiňuji, ale záleží i na štětci, který používáte a jak velké množství na něj naberete. Vše se dá přizpůsobit, ale trochu prášit bude tenhle pudr vždy.


Pudr se mi zdá opravdu transparentní a nepovedlo se mi ho nanést v takovém množství, aby byl jakýmkoliv způsobem vidět. Doslova splyne s pletí, udělá kýžený photoshop a i makeupu, který není zrovna perfektní, hodně pomůže, zahladí ho a jemně zmatní. Pokud chcete využít i benefit vyplnění pórů a drobných linek, je lepší pudr do pleti nevtlačovat, ale zapracovat ho krouživými pohyby. Tak se dostane tam, kde je potřeba a nerovnosti se vyplní.

Makeup opravdu fixuje a prodlužuje tím jeho výdrž. Protože se během dne příliš nemastím, nevím, jak se bude chovat na mastné pleti, ale na mé normální / smíšené je perfektní. Myslím, že ho zejména ocení sušší pleť, která chce prodloužit výdrž makeupu, ale zároveň si s klasickými pudry nerozumí, právě kvůli vysušování, nebo kvůli nánosům, co ne tak jemně namleté pudry dělají.


Moje oblíbená věta, kterou dost často v článcích používám, abych dodala důraz svému nadšení, kdybych si mohla koupit jen jeden jediný produkt z dnešního článku - byl by to tekutý bronzer *Tea To Tan. Z části je to prostě proto, že bronzer je můj nejoblíbenější krok při líčení, přiznávám. Bez bronzeru si přijdu jako nahá. :) Myslím, že už jsem vám to někde i psala, ale v těch víc než tři sta článcích se člověk rychle ztratí.. Tea To Tan je na vodní bázi a má neskutečnou vůni. Zamilovala jsem se do ní a těším se na ní při každém líčení.

Protože se jedná opravdu o bronzer ve vodě, má sprej, kterým ho nastříkáte na štětec a následně bronzujete. Co je zajímavé je, že je prý z přírodní čajové vody. Já na něj používám syntetické štětce na bronzer, nebo ještě lépe, zkosené na tvářenku. Konkrétně úplně nejradši na něj teď používám zkosený růžový štětec z této sady od Sephora Collection a je parádní, nebo případně ten na pudr ze stejné sady.



Pokud nepoužíváte hodně krycí makeup, nebo případně nenosíte makeup jako takový vůbec, můžete štětcem na pudr nanést bronzer krouživými pohyby pod lícní kosti, podél linie vlasů na čelo, jemně na nos i hranu čelisti. Pokud chcete nanést Tea To Tan přes makeup, doporučuji spíš poťupkávat a vtlačovat do pleti, abyste si makeup pod ním nesetřely. Proto na něj mám nejradši hustší zkosený štětec. Tea To Tan makeup neporuší, neudělá ho cakey, ale spíš ho udělá víc sheer, ztratí se část pigmentace. Pokud nemáte na místech kde bronzujete nic, co byste nutně potřebovali zakrývat, nebudete s tím mít žádný problém.

Odstín je univerzální a věřím, že s lehkou rukou ho budu moct používat celoročně. Dělá přirozený zářivý opálený finiš, jemně do hněda, jemně do červena, tak, jak se sama přirozeně opaluji. Doslova po zapracování vypadám, jako bych se vrátila po celém dni z pláže. Na mém Instagramu s ním mám i mini tutoriál (v uložených higlights: Beauty.), kde je vidět jak přesně ho nanáším a jak to následně vypadá, takže když tak mrkněte. Finiš můžete mít matný, nebo se třpytkami. Ty se usazují na dno, takže stačí, pokud bronzer před použitím neprotřepete a budete mít výsledný look bez třpytek. Asi je vám jasné, jakou variantu volím já. :) Třpytky jsou velmi jemné, nic okázalého ani extravagantního. Ukazují se až venku na sluníčku a na obličeji a ramenou, nebo kdekoliv jinde po těle, udělá Tea To Tan krásný bronzový a třpytivý efekt.




Ještě nedávno jsem měla jen malé povědomí o značce By Terry, ale dvě věci, o kterých jsem věděla a které jsem chtěla vyzkoušet, jsem měla na seznamu. První z nich je *Baume De Rose, ikonický balzám na rty s voskem z růží a s bambuckým máslem, nejspíš znáte i vy minimálně z doslechu. Je vyhlášený a já se vám teď pokusím vysvětlit proč. :) V první řadě textura, a já vím, že se v dnešním článku opakuji, ale ty textury u By Terry jsou prostě jiné, krémovější, jemnější, měkčí, luxusnější... Balzám je měkce krémový, na rtech nelepí, není voskový a označila bych ho spíš za krémovou péči s trochou textury balzámu. Jinými slovy, je hutnější, na rtech ho cítím, ale je mi příjemný, rozplývá se a hydratuje.

Hydratuje rty velmi dobře a velmi dlouho, ačkoliv tuto vlastnost posoudím ještě lépe v zimě, kdy mě budou trápit suché rty výrazně víc, než teď v létě. I vůně se mi moc líbí. Cítím trochu růže, trochu luxusu a trochu lékárenské kosmetiky, perfektní koktejl, který podtrhuje moje pocity z balzámu. Navíc je v kalíšku a balzámy v kalíšku jsou prostě vždy lepší. :) Pokud nejste ten typ, co by za balzám na rty chtěl dát tisícovku, nepřesvědčí vás ani moje recenze, ale já ho určitě nemám naposledy a pokud si i vy rádi dopřejete něco luxusního pro radost, směle do něj! Na nehtovou kůžičku ho ale nepoužívám, tam je mi ho líto. :))




Druhým produktem, na který jsem se chystala, je řasenka *Terrybly Mascara. Hlavním důvodem je to, že to není jen obyčejná řasenka, ale obsahuje i složky, které mají podporovat růst řas. Takové dva v jednom, péče o řasy a klasická řasenka, což mi přijde jako geniální nápad, protože řasy si většina z nás líčí úplně každý den. Čeho jsem se bála a co se mi nepotvrdilo je, že mě nedráždí ani nepálí v očích. A to ani při líčení, ani při odličování. 

Řasenka má klasický kartáček, není ani moc tekutá, ani moc suchá. Kartáček nabírá produktu spíš méně než více a tak je očekávaný výsledek na řasách spíš jemnější. Rozhodně vám neudělá efekt umělých řas v jednom tahu. To ale neumí ani třeba Smokey Eye od Bobbi Brown, nebo Standing Ovation od Elizabeth Arden a přesto je mám ráda... Terrybly Mascara je ten typ řasenky, co vám řasy neslepí ani při třetí, čtvrté vrstvě, ale tolik jich samozřejmě nepotřebujete. :) Při druhé vrstvě jsou řasy dostatečně natočené, prodloužené a mají větší objem. Přes den neopadává, ani se mi neobtiskla. Odlíčit jde dobře a od řasenky, co máte doma a funguje, ji odlišuje hlavně to, že má v sobě sérum pro růst řas

Protože recenzi píšu po cca měsíci od momentu, kdy jsem produkty na vyzkoušení dostala, ještě nemůžu stoprocentně tento účinek zhodnotit. Určitě vám ale dám vědět, až ji spotřebuji. Protože mám řasy krátké a světlé a navíc rostou rovně, je jakákoliv změna jejich stavu poměrně dost zřetelná. Popravdě mám pocit, že nějaké výsledky vidím, ale protože ji používám jen asi tři týdny, je to spíš mé zbožné přání, než fakta a tak si na výsledek raději počkejte. :)




Vím, že byl dnešní článek poměrně dlouhý, ale jakmile jsem začala psát, bylo toho tolik, co jsem vám chtěla říct... Popravdě, dokázala bych se asi rozepsat ještě o trochu víc a podrobněji, ale pak bych se už bála, že se to nebude nikomu chtít číst. :)) Na druhou stranu, pokud jste o něčem od By Terry uvažovali, moje recenze by vám mohla pomoct.

Nehledě na to, jak se ke mně některé produkty dostaly, mě značka By Terry okouzlila. Jako vždy jsem se snažila objektivně zhodnotit produkty a popsat jejich vlastnosti, plus jsem, logicky, přidala svoje subjektivní pocity a ty jsou veskrze pozitivní. Pokud nejste zarytým odpůrcem prášení pudrových produktů, budete spokojení také. Dejte mi vědět, jestli vás něco zaujalo, případně vaši zkušenost se značkou By Terry a já se budu těšit zase příště! L.



2 komentáře:

  1. Značku poznám len z recenzie od Tety z Prahy, ktorá je ňou nadšená.
    Myslím, že aj keď táto značka je skvelá, pre mňa je nedostupná, vzhľadom na vzdialenosť a nemožnosť osobného vyskúšania.
    Ale ak by som mala možnosť, určite by som neváhala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ale rozhodně škoda, kdybys měla někdy chuť a příležitost, By Terry by tě mohla bavit :) ale chápu samozřejmě, když něco není dostupné, tak to tolik nezaujme :)

      Vymazat