pondělí 16. dubna 2018

Beauty Tipy || Bobbi Brown Skin Long-wear Weightless Foundation

Krásný den vám přeji! Beauty tipů není nikdy dost, souhlasíte? Mně osobně hodně baví, když se můžu dívat, jak někoho líčí profesionální makeup artista. Téměř vždy se totiž naučím něco nového, i když si jinak myslím, že mám líčení sama sebe docela zvládnuté. :) Takže dnes to bude hlavně o novinkách Bobbi Brown a také o tom, jak mě líčil Eduardo Ferreira.


Novinek, navzdory názvu článku, bude dnes víc, než jen nový makeup Skin Long-wear Weightless Foundation. Koupila jsem si také před nějakou dobou makeup v tyčince a nově mám doma i štětec Full Coverage, nebo korektor Instant Full Cover.

Odličovat se na veřejnosti před cizími lidmi pro mě ještě pořád není vůbec snadné, ale všichni jsou vždy v butiku na Andělu milí a příjemní. A že bylo co odličovat. :)) Hned první tip, o který se s vámi podělím, je hodně zajímavý. Pokud potřebujete větší krytí, nebo máte na pleti hodně hyperpigmentace a červených míst, nezačínejte makeupem, ale nějakým bb krémem, nebo použijte tinted moisturizer. Ten přijde ve slabé vrstvě na krém, třeba na Hydrating Face Cream nebo můj milovaný Vitamin Enriched Face Base. Pleť budete mít díky tomu sjednocenější a nebude potřebovat tolik makeupu a korektoru a bude vám stačit lehčí makeup.




Nový makeup *Skin Long-wear Weightless Foundation je velmi přirozený a má slušné krytí. Stačí ho relativně malé množství a když se dobře zapracuje, je na pleti skoro neviditelný. Eduardo ho zapracovával Full Coverage štětcem, který jsem si zamilovala a poslední dva měsíce nepoužívám jiný. Nedělá šmouhy a makeup se s ním nanáší naprosto bezchybně. Ať už preferujete krouživé pohyby, nebo zaťupkávání.

Pak ale použil ruce. Dlaněmi a prsty makeup ještě vtlačil do pleti, takže byl finiš opravdu přirozený a přesto bylo krytí slušné. Tomu pomohl právě i Tinted Moisturizer jako podklad. Používání rukou při aplikaci makeupu je zjevně u profi makeup artistů oblíbené a jestli chcete hezčí vzhled makeupu a delší výdrž, nevyhnete se mu ani vy. Já už si pomalu zvykám a postupuji přesně takto. Zpracovaný makeup štětcem ještě do pleti vtlačím dlaněmi a prsty. Vážně to funguje!




Na místa, kde bylo potřeba větší krytí, jsem kupodivu nedostala korektor, ale navrstvil se tam opět makeup. Skin Long-wear se totiž dá skvělé vrstvit, neztrácí svou přirozenost a nezdůrazňuje texturu. Já ho už nám doma delší dobu a jsem s ním i tak moc spokojená, ale teď už i vím, jak s ním docílit nejlepších výsledků.

Skin Long-wear nezasychá úplně, i po nějaké chvíli trochu na pleti lepí, takže já osobně preferuji jemně přepudrovat celý obličej. Pokud ale máte rádi na pohled spíš rozjasněný dewy makeup, pudrovat nemusíte. Díky tomu, že makeup trochu lepí, také perfektně drží celý den. Nikde se neslévá, neztrácí se a pokud máte pleť v dobrém stavu, bude vám stačit úplně minimální množství. Čím víc makeupu použijete, tím víc budete muset pudrovat.


A pokud i po zapudrování makeupu potřebujete přidat trochu krytí, jednotlivá místa jemně poprašte krycím pudrem a nebo pro ještě větší krytí naneste krycí pudr na jednotlivá místa houbičkou (já na tohle používám MAC Studio Fix Powder Plus pudrový makeup). Tenhle tip používám už delší dobu a velmi často. Oceníte ho hlavně proto, že docílíte většího krytí i s menším množstvím krémového produktu pod ním.


Nicméně pod oči korektor samozřejmě přišel. Nejdřív barevný, lehce meruňkový (color corrector) a následně i klasický (concealer). I nový *Instant Full Cover už mám doma nějakou dobu a sžívám se s ním. Korektoru není potřeba mnoho a rozhodně není potřeba si kreslit obrovské trojúhelníky pod každé oko, ale tenhle YouTube trend u nás zas až tak oblíbený není. Naštěstí. Instant Full Cover je sušší a má zvláštní aplikátor. Ten nabírá jen malé množství, které vám vystačí na tři tečky pod jedno oko a to je podle mě i ideální množství, které máte použít. A to i proto, že je korektor opravdu velmi krycí a hutnější.





Pokud máte hodně tmavé kruhy pod očima, stejně vám je jen korektor nezakryje, i když ho použijete zbytečně velké množství. Na hodně tmavě kruhy to chce opravdu nějaký barevný korektor jako podklad. Od růžové, přes meruňkovou, až po oranžovou, podle toho, jak tmavé a jak zbarvené oční okolí máte. Pokud preferujete hodně tekuté a hydratační korektory pod oči, Instant Full Cover Concealer vám sedět nebude. I já si na něj musela zvyknout a navíc je potřeba opravdu kvalitní hydratační oční krém. Na sušší pleti umí při větším množství vypadat suše a to nechceme. :) Asi mám raději tekutější konzistenci korektorů po oči, ale výborná výdrž a krycí schopnost to vyváží.

Makeup v tyčince Skin Foundation Stick jsem si pořídila už před nějakou dobou. Zejména ho oceníte, pokud máte hodně suchou pleť. Je také velmi přirozený a i dost hydratační. Jak si bude rozumět s mastnou pletí si nejsem moc jistá a i na mé, víceméně normální pleti, mi začal během dne mizet z mastnějších částí t-zóny. Zhruba po šesti až osmi hodinách. Se Skin Long-wear Foundation se výdrž makeupu v tyčince srovnat nedá.



Skin Foundation Stick se bude líbit těm z vás, kdo se líčíte přirozeně a máte pleť spíš normální až suchou, protože mi přijde skoro až hydratační. Není problém přihodit si ho do kosmetické taštičky a přes den drobné nedostatky poupravit, použít ho jako korektor v místech, kde je potřeba přidat krytí a nebo kde se objeví pupínek. Pokud ovšem dáváte přednost full face makeupu se vším všudy, nejspíš vás neosloví tolik. Dá se moc hezky vrstvit, což oceníte, pokud moc nepudrujete a přes den si chcete poopravit makeup, třeba před důležitou schůzkou.


Nechat se nalíčit od profesionálního makeup artisty byl rozhodně zážitek a já jsem moc ráda, že jsem tuhle příležitost měla. Co vám rozhodně doporučím omrknout, je nový Skin Long-wear Weightless Foundation makeup. Podle mě za to opravdu stojí a to samé platí i o štětci Full Coverage Face Brush. To je moje nová láska a jsem ráda, že jsem dostala na akci další.

Korektor je díky sušší konzistenci na vašem uvážení. Pokud máte rádi hodně krémové a hydratační korektory, sedět vám určitě nebude. Sice dlouho vydrží a neslévá se, ale i tak to bude hodně o pocitech z konzistence. Makeup ve sticku mi přijde průměrný, ale jak to tak bývá, určitě se najde někdo, kdo lehké krytí a snadnost aplikaci od makeupu očekává a ocení ho.



A aby byly informace úplné, tak já mám v zimě odstín 2.5 Warm Sand. Půlka za číslem znamená teplý žlutý odstin. Nuly, třeba 2.0, jsou neutrální odstíny. Já už teď začínám potřebovat o odstín tmavší makeup, protože konečně svítí celé dny sluníčko a při procházkách a na hřišti se člověk opálí raz dva. :) Odstín korektoru pod oči mám Sand a Nude Skin Tinted Moisturizer bych měla Light to Medium, ale jsou ještě dva světlejší a dva tmavší. Napište mi, jaké profi makeup triky znáte vy a jak se vám dnešní článek líbil! L.


2 komentáře:

  1. Veľmi rada som si ho prečítala, normálne bolo z neho cítiť ako si si túto starostlivosť užila ! A klasika, fotky :).
    Túto značku poznám len z blogov, pre mňa je momentálne nedostupná z dôvodu vzdialenosti.
    Myslím, že základ je skvelá a prepracovaná starostlivosť o pleť, zvyšok je len nájsť si to správne pre seba vzhľadom na vek, typ pokožky a osobné finančné preferencie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bobbi Brown je láska :) Bylo to fajn a některé ty tipy fakt používám a fungují! Jinak je to jasné, každý máme nějakou značku, od které nám sedí téměř vše a málo co zklame :)

      Vymazat