pondělí 9. dubna 2018

Nákupy & PR balíčky || Březen 2018

Krásné pondělí vám přeji! Vím, že jsem minule říkala, že nákupy a PR balíčky budu rozdělovat do dvou článků, aby toho nebylo najednou moc a článek jste nečetli třicet minut. :) Jenže ono toho za březen není zas až tolik a navíc už je 9.. Ten čas tak strašně rychle letí! Takže dnes to ještě budete mít hezky komplet a příští měsíc uvidíme. :)


Článek o Peaches & Cream kolekci už jste asi četli. Minulý měsíc jsem ale neodolala a dokoupila si další dva broskvové produkty od Too Faced. Pudrový bronzer Sweetie Pie Radiant Bronzing Powder a Peach Perfect matující sypký setting pudr. Oboje už jsem zkoušela a zatím vám mohu prozradit, že jsem docela spokojená s oběma produkty.

V Sephoře jsem také koupila dvě rtěnky v tužce Velvet Matte Lip Pencil od NARS. Ani o těch se nebudu příliš rozpovídávat, protože už jsem vám je obě ukázala na rtech v článku o paletce Loaded (tady). Moc se mi líbí oba odstíny Get off i Roman Holiday a rozhodně si ještě nějaké dokoupím.




I článek o parfémech je pár dní na blogu (tady) a ukazovala jsem vám v něm všechny mé nové voňavé přírůstky. V obchodě Jo Malone na Chodově jsem si koupila limitku English Fields Oat & Cornflower, kterou jsem chtěla do sbírky k těm dvěma, které jsem dostala a také proto, že jsem věděla, že se do téhle vůně zamiluji. :)


Nesmím zapomenout ani na pravidelnou návštěvu lékárny. Jako obvykle jsem vzala Neostrata Oily Skin Solution a nemyslím, že by k tomu bylo potřeba něco dodávat, vzhledem k tomu, že se tahle lahvička objevuje na blogu pravidelně už víc než rok. Také tonikum asi nebude překvapením a vzala jsem opět zelené Hyséac od Uriage, které je určeno na mastnou pleť, ale já ho kupuji zejména kvůli obsahu kyseliny salicylové.


Po velmi dlouhé době jsem také skočila do drogerie a zastavila se i v NYX na Smíchově. První jsem byla v NYX a cíl cesty byl produkt, který vám má zesvětlit makeup - Foundation Mixer. Bohužel jsem místo toho bílého vzala omylem rozjasňující, to je tak, když spěcháte. :) Nicméně, ani tak se nadšení konat nebude, protože tohle mixovací médium má příšernou vůní (čti smrad) a vlastně se to ani nedá napsat jinak. Rozhodně nic, co bych měla v plánu dávat si na obličej, tudíž jsem zaskočila do drogerie a pořídila si podobný produkt od Catrice. Ten už tolik nesmrdí a jeho schopnosti zesvětlit makeup testuji. A když jsem byla v drogerii, do košíku jsem přihodila i svou oblíbenou řasenku Maybelline Lash Sensational řasenku, protože už jsem ji dlouho neměla a chci ji porovnat s těmi, co mám teď doma.

Od kamarádky jsem dostala samoopalovací kapičky Collistar. Chválila jsem jí opálení a za týden je dostala jako dárek. :) Vyzkoušeno a fungují. Bohužel jsem je ale neviděla nikde jinde, než na Notino kde se mi popravdě nakupovat nechce. Značka Collistar by měla být dostupná v Douglasech, takže pokud jste někdo někde tyhle kapky viděl v obchodě, klidně mi dejte vědět, protože jsou bezvadné!




To by bylo z mých nákupů vše a teď neméně zábavná část s PR balíčky! Paletku NARS Wanted jsem dostala na začátku minulého měsíce a článek s líčením jste s ní už určitě viděli. Paletka je božská a to doslova. Lepší než Loaded a to je co říct, protože Loaded jsem donedávna pouvažovala za jednu z nejlepších paletek vůbec! Rozhodně doporučuji mrknout se na recenzi, pokud jste ji ještě nečetli a nad paletkou uvažujete.



Ze Sephory mi také dorazil super kufřík s pleťovými maskami Sephora Collection. Ten by měl být normálně k dostání v Sephorách a obsahuje osm různých masek na všechny problémy, které jen s pletí můžete mít. Výborný tip na roztomilý a zároveň praktický dárek!



U péče o pleť ještě chvíli zůstaneme, protože mi na začátku března dorazil balík od značky Dermalogica. Měla jsem v něm přednostně hned dvě novinky a spoustu další péče, o které vám určitě napíšu, až vše pořádně vyzkouším. A můžete čekat minimálně tři velké objevy! V balíčku jsem měla inovativní noční krém Sound Sleep Cocoon, který má pleti vynahrazovat nedostatek spánku a také nový Calm Water gel, gelový krém, který se doslova mění na vodu, zklidňuje a hydratuje a příjemně voní po levanduli.

Další produkty jsem dostala na doporučení z ošetření v salonu Dermalogica v The Senses, o kterém jste mohli číst v tomto článku. Mimo jiné třeba Precleanse odličovací a čistící olej na pleť, peeling na denní použití daily Superfoliant, dočišťující mycí gel na pleť Special cleansing gel, lotion/gel na pupínky Breakout control a zklidňující Ultracalming mist a nakonec i dvě miniatury očního krému Stress positive eye lift a primeru pod makeup Hydrablur primer.




Tak trochu jsem během stěhování ztratila a zase našla speciální péči na blond vlasy od Oribe, kterou už jsem dostala před nějakou dobou, takže to napravuji teď. V krásné růžové lahvičce se ukrývá Brigh Blonde Radiance & Repair Treatment. Ten se používá po mytí vlasů šamponem a nechá se působit místo kondicionéru. Rozhodně produkt, na který jsem upřímně zvědavá, protože je z řady péče o vlasy, která neutralizuje žluté tóny.



Parfémy vezmu jen ve stručnosti, protože jsem je už zmiňovala na začátku článku a také proto, že je o nich celý jeden článek samostatný. Od českého zastoupení Jo Malone jsem dostala dvě kolínské z limitované kolekce English Fields. Konrétně Honey & Crocus a Poppy & Barley.

V březnu jsem byla také na představení nové krásné jarní vůně značky Carven. Jmenuje se Dans Ma Bulle - v mé bublině. A také se o ní dočtete ve zmiňovaném článku o vůních.



Jako překvapení mi dorazil Beuty box Marie Claire. Vůbec jsem ho nečekala, takže překvapení zaručeno. :) Také už jsem vám o boxu psala a článek najdete tady. Box obsahoval několik zajímavých produktů a to například miniaturu řasenky Bad Gal Bang, dvoufázový odličovač od Nivea, plátýnkovou masku a masku na vlasy od Kocostar.

Masky Kocostar jsem dostala ještě další dvě, jednu na vlasy Home Salon Hair Pack a jednu na pleť ananasovou Slice Mask Sheet od Verunky, která má na starost právě značku Kocostar. A na tu vlasovou masku se obzvlášť těším, zvlášť když mám teď doma dokonce dvě. :)



Na konci března jsem byla pozvaná na dvě akce. Jedno byla spíš taková mini akce, na počest uvedení nového 72 hodinového krému Moisture Surge od Clinique. Ten by měl velmi dobře hydratovat a být na pleti lehký a příjemný, což zatím mohu potvrdit, ale na úplnou recenzi si ještě počkáme. :) Kromě krému jsem dostala i Moisture Surge Overnight masku a na tu se teprve chystám a jsem zvědavá, jaká bude.


Druhou akcí byla návštěva butiku Bobbi Brown, kam přijel přední makeup artista Bobbi Brown, Eduardo Ferreira a dokonce mě i líčil. Dozvěděla jsem se spoustu nových tipů a triků a rozhodně můžete čekat samostatný článek, kde vám nejen ukážu nový makeup Skin Logwear Weightless Foundation, který jsem na akci dostala (a jednu lahvičku už mám nějakou dobu doma), ale i další produkty, které mám nově ve své sbírce. A hlavně se s vámi podělím o všechny ty tipy, které jsem se sama naučila od Eduarda. :) 

Kromě makeupu jsem dostala i štětec Full Coverage Face Brush, který jsem si také před nějakou dobou koupila a jsem ráda, že mám další a dvě miniatury výborného krému Hydrating Face Cream. I ten už jsem kdysi měla v plném balení a mám ho ráda, takže se neztratí. 


U Bobbi Brown ještě na chvilinku zůstanu a zrekapituluji vám limitku Dreaming of Capri, kterou jsem dostala od českého zastoupení Bobbi Brown. Už jsem na ni také psala článek s recenzí a mimo jiné najdete v téhle limitované kolekci třeba paletku očních stínů Capri Nudes, nádherný červený lak Pomodoro, dvojitě zakončené tekuté linky, nebo třeba krémový třpytivý stín v tužce.



Jak jsem si na začátku článku říkala, že ho dělit na dvě části nebudu, protože toho zase až tak moc není (na moje poměry, ehm) tak není článek úplně krátký. I tak doufám, že se vám dnešní rekapitulace novinek líbila a případně si přečtete články, na které odkazuji. Podařilo se mi jich napsat aktuálně, a ne s dvou měsíčním zpožděním, jak je mým dobrým zvykem, docela dost. :) Proto jsem to dnes vzala stručněji než obvykle a vy mi můžete napsat, o čem bych se měla pořádně rozepsat v nějakém dalším článku. :) Jaké novinky zaujaly vás a co se vám líbí a co vás zas až tolik nebere? Krásný týden! L.



11 komentářů:

  1. Všetko je dokonale nafotené! Mňa ihneď zaujala ten tyčinkový rúž od NARS, jeho odtieň je nádherný :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  2. No... Z tych nakupov toho bolo fakt prekvapivo malo, esteze si to napravila PR balickami! :)))
    Krasne veci aj fotky, ako vzdy! Inak najviac zaujala asi NARS paletka, ale nepohrdla by som snad nicim z tohto clanku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď nevím jestli to byly jako vtip :D ale oproti tomu článku minule toho zase tolik nebylo ne? :))

      Vymazat
    2. Jasné, že to bol vtip ! Claire má špecifický zmysel pre humor. Čítam jej články už roky, zvykla som si :)))).

      Vymazat
    3. :DDD
      Nahodou... Neviem preco ma nikto neberie vazne... :D

      Vymazat
  3. Ja priznávam, že som sa asi stratila v preklade, lebo toho na mňa bolo vážne veľa. Taká nálož !
    Inak, čo sa týka značky Collistar, na SK je bežne dostupná v sieti Fann, i keď neviem či akurát tento konkrétny produkt.
    Úplne najviac zo všetkého sa teším na recenzie od Dermalogica. I keď ja som akurát teraz presedlala na Medik8 :). A neplánujem meniť v najbližšej dobe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) o víc než půlce těch věcí už jsem ale psala a ty čteš všechny články, takže těch zbylých věcí, o kterých jsi dnes u mě četla poprvé, zase tolik nebylo ne? :)

      A super! Jsem ráda že ti sedí medik8! Vždycky když píšu o něčem, co je ze spolupráce částečně a hodně chválím, mám takový hořký pocit, že tomu stejně někdo nebude věřit, i když je to skvělé a že je to škoda :) tak jsem ráda, že jsi dala částečně i na mou recenzi a jsi spokojená!

      Vymazat
  4. Tak tie masky od sephory sú úplne úžasné :)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky a tooľko produktov, :) Teším sa na recenzie. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný produktu a skvěle nafocené! :) Velmi mě lákají ty masky ze Sephory! :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat