pondělí 17. října 2016

Benefit produkty na obočí // recenze

Už je to nějakou dobu, co Benefit přišel na trh s celou novou, z části inovovanou, řadou produktů na obočí, které v beauty světě vzbudily velký rozruch. Pokud tedy o nějakých produktech na obočí od Benefitu přemýšlíte, dnešní článek bude právě pro vás.


Začala bych obaly celé řady, které se mi upřímně vůbec nebílí. Co jsem vypozorovala, je to prostě buď a nebo. Někdo obaly zbožňuje, já patřím do té druhé skupiny. Nicméně musím Benefitu nechat body za originalitu a také musím uznat, že jsou jinak plně funkční, pevné, vše drží dobře zavřené a přežijí i nějaké to cestovaní.

Benefit Bigger & Bolder Brows sada obsahuje celkem tři produkty a sadu šablonek na obočí.  Je to Ka-Brow! a High Brow v plném balení a Ready Set Brow! v cestovním. Celkem v Sephorách a na eshopu najdete tyto sady tři a produkty v nich se mírně liší. Stejně tak si můžete vybrat, v jakém odstínu si sadu pořídíte. Každá z nich je ve třech barevných variantách - light, medium a deep. Já mám variantu číslo jedna, nejsvětlejší z nich. Všechny sety jsou v hezké plechové krabičce, pro kterou určitě najdu i pozdější využití.



Benefit Bigger & Bolder Brows sada, Sephora 1190,-


Ka-Brow! je krémový produkt v kalíšku, který má ve víčku i štěteček, což je ideální na cestování. Štěteček je sice použitelný, nicméně pokud vyloženě nemusím, rozhodně není mou první volbou. Na můj vkus má štětiny příliš dlouhé, takže se ohýbají, a zároveň jsou poměrně hrubé. Samotný produkt má moc pěknou a hezky světlou hnědou barvu, která není příliš teplá ani červená, což bývá velmi častý problém. Na moje obočí by mohla být ještě o kousek studenější

Problém mám bohužel s konzistencí produktu. Již při prvním otevření mi přišla suchá a tuhá. Tento fakt se mírně zlepšil po otření vrchní vrstvy produktu, ale ani tak nebyla barva tak krémová, aby mi vyhovovala. Po několika použitích navíc začal vysychat a při aplikaci na obočí po sobě od začátku zanechával žmolky a kousky barvy v obočí a nekreslil rovnoměrně. Výdrž sama o sobě je velmi dobrá, celodenní, ale s produktem se mi pracuje velmi těžko a problematicky. V současné době mám kalíšek už úplně vyschlý, produkt se odlepil od krajů a scvrkl.. Za mě tedy rozhodně ne. Od produktu za necelých osm set čekám mnohem lepší výkon a ne suchý produkt, který za dva měsíce vyschne.





Ready, Set, Brow! je průhledný gel na obočí s kartáčkem, který byl v sadě v cestovním balení. S kartáčkem se mi pracuje hezky a dokáže obočí příjemně pročesat. Gel na obočí následně příliš neztvrdne, což nemám ráda. Co mě trochu zarazilo, je jeho silná alkoholová vůně, kterou cítím během aplikace.

Řekla bych, že fixuje tak středně, možná i spíš jemněji. Efekt gelu je velmi přirozený a nechává jednotlivé chloupky oddělené a neslepuje, což se mi líbí. Obočí mi roste směrem do stran a pokud chci následovat současný trend a chloupky na vnitřní straně obočí se snažím vyčesat směrem nahoru, tento gel to sám nezvládne. Výdrž zafixování zbytku obočí je dobrá, ale mohla by být lepší. Pokud máte bezproblémové obočí a hledáte průhledný gel pouze na pročesání a lehkou fixaci, mohla bych ho doporučit. Cena je ovšem v takovém případě diskutabilní, protože vůči té mi vlastnostmi přijde gel spíš průměrný. Plné balení gelu stojí stejně jako Ka-Brow 790,-.



High Brow! světlá tužka pod obočí, na projasnění a uklizení případných nedokonalostí. Těšila jsem se na ni ze všech produktů ze sady nejméně, ale byla jsem mile překvapena. Konzistence tužky je tak akorát, není ani příliš tvrdá, ani příliš měkká. Dá se tedy snadno rozmazat do ztracena a zároveň dobře kreslí a je velmi hezky pigmentovaná. Barva je světlá tělová růžová. Výdrž mi přijde perfektní, najdu ji pod obočím večer v neporušeném stavu a ačkoliv je samozřejmě na bázi, kterou dávám na celé víčko až k obočí, je to nadstandardní výkon.

Tužka se snadno ořezává i používá a stal se z ní můj každodenní pomocník. Zkoušela jsem ji i na spodní vnitřní linku, ale vydrží mi tam pouze zhruba hodinu. Což neberu jako mínus, protože k tomu tužka určena není. Za to ale pro méně problematická víčka bude díky své výdrži dobrá i jako podklad pod stíny, pro jejich větší intenzitu. Ačkoliv je odstín narůžovělý, mohu ho použít i já, zrovna na očích má růžový nádech opravdu spíš rozjasňující efekt. Případné přidání dalšího odsténu bych ale uvítala a mohl by být béžový, nebo rovnou s nádechem do žluta. Za plné balení samostatně dáte necelých sedm set.




Šablony na obočí s držátkem vypadají na první pohled moc pěkně, na ten druhý mi přijdou trochu zbytečné. Možná budou užitečné pro naprostého začátečníka, ale pro někoho kdo už si zvykl dělat obočí od ruky to je jen další krok navíc a učení se nového postupu. Opět ale originální nápad a doplněk.




Gimme Brow jsem si koupila zvlášť a měla jsem velká očekávání. Kartáček je malinký a dá se sním pracovat poměrně precizně i na úzkých koních obočí. Kartáček si ale musím před použitím otřít, protože nabírá příliš mnoho produktu. Což zaznamenáte hlavně v případě, že nemáte příliš husté obočí. Mnoho barvy se nemá kde uchytit a zbytečně moc se nabaluje na sebe. Barva odstínu 1 je hezky světlá, neutrální, pro mě by mohla být ještě o maličko víc studenější. V porovnání s mým obočím působí o chloupek tepleji. 

Gimme Brow obsahuje malá vlákna, která mají obočí opticky zahustit, což funguje tak na půl. Z logiky věci se musí vlákénka uchytit na vaše vlastní obočí, tudíž čím hustší ho máte, tím lepší bude výsledek. Obecně jsem ale velmi spokojená. Líbí se mi konzistence a hlavně výdrž produktu. Kromě chloupků na vnitřních stranách mi ho udrží celý den v perfektním stavu. Nemaže se, dodá barvu a zároveň zafixuje a mírně zahustí. Pokud nechcete, nebo nepotřebujete složité domalovávání a vykreslování obočí, tohle je naprosto ideální produkt. V podstatě opravdu multifunkční a pokud ráno spěchám, zvládnu vyjít na ulici i jen právě s Gimme Brow.




Benefit Gimme Brow, Sephora, 790,-

Přiznám se, že moje první zkušenost s Benefit produkty na obočí není příliš pozitivní. Čekala jsem víc a to hlavně od Ka-Brow!, na který jsem se velmi těšila. Chtěla jsem vám produkty nafotit v akci na mém obočí, nicméně makro fotky s Ka-Brow! vypadaly prostě příšerně a obávám se, že to nebylo vyloženě mou zručností, ale spíš produktem samotným. Ceny jsou poměrně dost vysoké a nemyslím si, že za to všechny produkty stojí. Zkoušela jsem třeba Make me Brow od Essence, který je sice horší, stojí ovšem jen naprostý zlomek ceny Gimme Brow. Chtěla bych si pořídit ještě nějakou z tužek na obočí, nejspíš Precisely My Brow, a rozhodně mě láká i primer. Máte zkušenost s nějakými produkty? Jak vyhovují vám? L.

34 komentářů:

  1. Mě naprosto vyhovuje Make me Brow od Essence v tom tmavším odstínu a tužka na obočí Rival de Loop Young v odstínu 04 light black, nebo klasická tužka Koh-i-noor :-) Obočí nejdřív dovyplním tužkou a dodám mu barvu a pak zvýrazním chloupky a zafixuji právě Make me brow a jsem maximálně spokojená a obočí vypadá celý den skvěle. Také jsem četla pochvalné recenze na produkty na obočí od Trend it up, tak se chystám vyzkoušet jejich verzi "řasenky na obočí".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Make me Brow mám také a za stovku je super. :) Akorát stejně jako Gimme Brow nabírá až moc produktu na můj vkus. Obávám se ale, že je to také tím, že mám prostě jen velmi málo husté obočí, proto to neberu jako mínus. Dokonce bych i řekla, že ten Blond odstín u Essence má pro mě lepší barvu než jednička Gimme Brow :)

      Vymazat
  2. Jsem dost překvapená , že Ka-Brow ! Ti vyschlo a špatně se ti manipulovalo , zatím jsem slyšela jen samou chválu. Každopádně za ty peníze by se to stát určitě nemělo. Já používám stín z paletky očních stínů a tužku Lancome.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdřív jsem si myslela, že to může být odstínem - mám Ka-Brow číslo 1, ale pak jsem si našla článek od Rendy OrdinaryLife a ta má tmavší a zkušenost má stejnou jako já. Mně od začátku díky své suché konzistenci dělá žmolky a teď je prostě vyschlý.. Zavírám vždy důkladně a takhle rychle mi nevyschnul ani gel od Milani. Tužku už roky používám od Alverde v odstínu Blonde - perfektní konzistence i barva a celodenní výdrž za cca stovku.. :)

      Vymazat
    2. S Ka-Brow se mi take hůře manipuluje a opravdu má tendenci vysychat, a to jsem si dávala pozor. Nabrala jsem štětečkem, zavřela, dokreslila obočí. Otevřela, nabrala štětečkem a zase ihned zavřela. Takže trochu zábavička :-) Dlouho jsem si myslela že mám snad vadný kus, ale jak vidím, tak nejsem jedina. Jinak Gimme Brow je podle mě jednička :-)

      Vymazat
    3. BBS - ty jo, tak to musí být opravdu zábava, ale to jsem já tedy nezkoušela.. Používala jsem ho jako jakýkoliv jiný produkt tohoto typu.. ;-)

      Vymazat
  3. Nezkoušela jsem a zatím mě to příliš neláká. Obaly se mi rovněž moc nelíbí :D. Já mám docela výrazné a hodně tmavé obočí a úž asi 6 let používám klasický matný stín z paletky na oči.. Vypadá to podle mě nejpřirozeněji, hlavně, když mám tak tmavé obočí. Už přesně vím, jak ho vykreslit a jsem spokojená :). Jen bych si ráda pořídila lepší štěteček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak matný stín je klasika a souhlasím, že vypadá nejvíc přirozeně a to i na mém světlém obočí. Se stíny mám ale problém, že mi nedrží celý den - oblékání, občas si sáhnu na obličej... Takže za mě zasychající produkty :-)

      Vymazat
  4. Mám od Benefitu tužku na obočí Instant Brow a jsem s ní spokojená, odstín Light je moc hezký, tužka měkká a snadno se s ní pracuje. Řasenku na obočí Gimme Brow mám ze starší edice, ale vůbec ji nepoužívám, přijde mi úplně zbytečná, High Brow jsem si kupovala kdysi dávno, ale ani nevím, kde je ...

    Momentálně používám NYX Eyebrow gel, který mi vyhovuje, pigmentace je extrémní, takže se musí aplikovat opatrně a pro porovnání si budu pořizovat i Aqua Gel od MUFE.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty gely v tubě nějak neumím používat :-))) nezvykla jsem si. Ale o MUFE slýchám často a asi ho budu muset zkusit ;-)

      Vymazat
  5. Tvoje recenze jsou vždy dechberoucí :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Za ty peníze jsou první dva produkty opravdové zklamání. Zatím jsem z této řady nic nezkoušela, obaly mi přijdou úžasné :-) Od Benefitu jsem měla naposled korektor Erase paste, byla jsem z něj rozpačitá a nakonec se rozhodla, že to není to pravé ořechové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky zamrzí, když něco drahého a hodně chváleného nestojí za nic :-( Zrovna Erase paste spousta recenzí také chválí. Herní nad vlastní zkušenost a názor ;-)

      Vymazat
  7. Ahojky, mně se obaly od Benefitu naopak líbí :o) Nedávno jsem si pořídila Ka Brow v odstínu 5 a s tím jsem spokojená, maluje mi dobře a zatím nejeví známky vyschnutí, mám ho ale cca měsíc a nepoužívám ho každý den, protože ráda produkty na obočí střídám. A to s Brow Zings - odstín č.3 a Gimme Brow - odstín č.3. Se vším jsem zatím spokojená. Předtím jsem používala tužku od Catrice a ta byla super a za malé peníze, tu si určitě koupím znovu. Od Benefitu bych ráda ještě vyzkoušela jejich tužky. Celkově bych ráda vyzkoušela nové věci na obočí i od jiných značek. Máš nějaké tipy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem si s pár lidmi psala a také byli s Ka Brow spokojené - což je ale zvláštní, protože vysychání by měl být problém u všech odstínů... :-( já ho měla suchý už po prvním otevřením.

      Ty jo :-D Tužka od Catrice v blond odstínu naprostý propadák.. Špatná barva, strašně tvrdá / málo pigmentovaná... :-) zjevně nám blondýnkám nepřejí ;-) Tip mám, miluji už roky Alverde tužku na obočí, ALE mám ji vyzkoušenou jenom v blond odstínu. A pak také Milani gel na obočí v kalíšku - opět světlý odstín Taupe, takže rychleji vysychá, ale cena je někde jinde a štěteček i se spirálou co k němu je je bezvadný. :-)

      Vymazat
    2. Ka Brow je zatím jedinný gel, co jsem zkusila, tak otestnu ten Milani, at mam srovnani :o) U nas v DM jsou produkty od Alverde bida, ale zkusim ji sehnat :o) Dekuji za tipy :o)

      Vymazat
  8. Mně se také nelíbí jejich obaly, proto mě neláká je ani zkusit. Já jsem se v úpravě obočí přes letité používání matných stínů a fixačního gelu asi před 2 lety propracovala k MUFE Aqua gelu, o kterém jsem si myslela, že je nepřekonatelný. Ale V červnu v New Yorku jsem zakoupila od ABH její pomádu a MUFE mi leží v šuplíku! :) Pomádu jsem kombinovala s tužkou od Sephory, ta je v poměru cena výkon skvělá, ale v sobotu jsem si v Německu koupila tužku Brow wiz taktéž od ABH a dnes poprvé testuji... a už budu kupovat asi jen ji. (Než zase něco nového "objevím". :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já něco od ABH plánuji také. Tak uvidím co v USA chytnu :-) no a Aqua brow budu muset zkoušet - a naučit se s tím ;-)

      Vymazat
  9. No tak to jsem nečekala že tohle se může stát, je to škoda, protože za ty peníze by to chtělo větší kvalitu. Jinak já měla ještě v UK jak jsem byla tak jsem si koupila časopis Glamour a v něm mini verze Gimme Brow a já jsem s ním uplně mega moc spokojená! :) A asi budu brečet jak mi dojde :D
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stát se to určitě může a stává se mi to i s dražšími produkty - třeba ty matné Chanel rtěnky, o kterých jsem psala ;) Je to vždycky tragédie, když něco tak drahého je tak moc špatné :-))

      Vymazat
  10. Ej ja, tak to cumim, ze ti Ka-brow tak skoro uschol, od ceny a kvality znacky by som to necakala :S mam doma tuzku Goof Proof, skusala som ju zatial raz a je uzasna! Cumela som ako puk! :) ak do nej pojdes, zaujimal by ma tvoj nazor. Ta druha tuzka mi prisla az moc tenka a neprakticka, ze by s nou uprava trvala dlhsie. Inak zaujimava recenzia s negativami na produkty som sa este nestretla...

    Na blogu sutaz :)
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak už jsem psala v komentářích nahoře, třeba Rendy z Ordinary life má stejnou zkušenost jako já a to má jiný odstín ;-) Goof proof mám na seznamu hned po Precisely ;-)

      Vymazat
  11. Mám Goof Proof a je fakt supr! Dostala jsem jí původně v beauty boxu, ale ten nejtmavší odstín, přesto jsem se pro ní nadchla (když jsem byla opálená, tak to ještě šlo, teď už bych jí nedala) a ségra mi k narozkám koupila můj odstín.
    Gimme Brow jsem teď dostala jako dárek při dnech Marianne, myslim že ze Sephory a taky jsem moc spokojená. A je to fakt na dny, kdy jsem líná nebo nemám čas, projedu a hotovo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, Precisely a Goof proof chci ještě zkusit, tak doufám, že nebudu zklamaná ;-) Gimme Brow není vůbec špatný, otázkou je, jestli to koresponduje s cenou...

      Vymazat
  12. Skvelá, dôsledná recenzia, ako vždy od Teba. A tie fotky !
    Mám svoje vlastné husté výrazné tmavé obočie a počas všetkých tých rokov som odolala vytrhávaniu chĺpkov a všetkým módnym trendom (samozrejme, že tie mimo áno), takže sa obočiu nejak extra nevenujem, nezvýrazňujem už aj tak výrazné, len ráno "učešem".
    Takže tento produkt eee, skúsim pozrieť aspoň Essence a Alverde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji děkuji :-)) Já si začala obočí trhat až relativně pozdě a okolo 17-18, moc mi ho tam neroste, ani tam kde má, ani okolo.. Takže se žádný Brežňev nekonal :-D a to už jsem tušila, kde trhat a kde ne... :-)

      Vymazat
  13. Ahoj,
    musím s tebou naprosto souhlasit...
    Koupila jsem si Ka-Brow! v odstínu 4 a dělal mi šmouhy a fleky již při prvním použití. Jediná věc, která pomohla, bylo to, když jsem ho vezla v autě na reklamaci (nestihla jsem dojet do Sephory) a ležel mi celý den v autě v létě a zahřál se, konzistence byla hned mnohem lepší, krémovější... ale i tak jsem ho reklamovala... Reklamace proběhla pozitivně, dostala jsem nový produkt, který je o malinko lepší... ale i tak nejsem z tohoto produktu za "ty" prachy spokojena...

    Z čeho jsem teda nadšená je: Precisely, My Brow. Neměla jsem zatím žádnou jinou tužku s takto precizním, malinkým hrotem. Výborně se s ní obočí "vláskuje" - precizně vyplňuje. Jako jedinou nevýhodu tohoto produktu beru cenu, protože tužka mi při denním používání vydržela cca 2 - 2,5 měsíce (což mi na tu cenu přijde dost málo).

    Gimme Brow - splňuje moje požadavky a to je zafixovat obočí...jen ta cena :( Mám relativně husté obočí, nevím buď to s produktem neumím :D ale nemám pocit, že by tento produkt udělal moje obočí o tolik objemnější a plnější obočí...

    Dříve jsem používala AMC Gelovou linku na obočí od Inglotu - má mnohem krémovější konzistenci než Ka-Brow, ale nemá takovou výdrž jako Ka-Brow. Ale poté co jsem objevila kouzlo Precisely, My Brow, už bych se k němu asi nevrátila :D

    Moc bych chtěla vyzkoušet MUFE - Aqua Brow a NYX - Tame and Frame pomádu na obočí. Ze zahraniční pak ABH - DIPBROW pomade.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám také ten gel od Inglotu a mně drží perfektně a nevysychá vůbec. Ale mám špatný odstín, takže jsem ho jen párkrát zkusila a pak s ním líčím své neblonďaté kamarádky :-) ABH plánuji nakoupit v USA, tak uvidím, co mi padne do oka :-)

      Jinak máme v podstatě podobné názory. Nicméně ohřívat gel na obočí před použitím nemám v plánu ;-)))

      Vymazat
  14. Já mám na obočí od Benefitu jen klasický gel Gimme Brow! ještě v tom starém obalu, ty nové... no nevím, nejsem z nich úplně hotová, abych řekla pravdu, mám na to podobný pohled jako ty. Mě přijdou moc "futuristické", rádoby moderní a inovativní, ale nevím no, nepřijde mi to moc pěkné. Já radši ty minimalistické a ty podle mě umí nejlépe NARS, nebo TheBalm, který má jasný první místo v originalitě obalů. :D

    Mě gel teda moc vyhovuje, ale je pravda, že mi neudrží obočí zafixované celý den, takže ho nosím v kabelce a případně fixuju třeba ve 4 odpoledne znova, protože mi obočí "klesá" a já ho ráda vyčesávám nahoru. Ale to mě dělaji všechny gely, já spíše oceňuju ten odstín a to, jak "zahušťuje", i když jak říkáš, jen to hustý obočí. Já mám pravý obočí hustý a levý vypelíchaný a to je uplně k pláči, jak mi ten gel zahustí jen jedno obočí :DDDD

    Co se tužky na obóčo týče, tuhle jsem si zrovna koupila NYX tužku, zatím ještě testuju a bude recenze brzo, ale myslím, že velkej objev. :) Jinak jsem do nedávna používala BHCosmetics automatickou tužku, kterou jsem MILOVALA a hádej co. Přestali jí vyrábět! :D Achjo. Pak jsem to teda nahradila dipbrow od Ardell a to bylo taky super, jen mi s tím aplikace trvala tak sto let. A teď ta tužka od NYX, s ní to jde raz dva. Prostě musím říct, že tužky na obočí jsou nejlepší, mě ty pomády a dipbrow produkty prostě nesedí tolik.. :)

    Btw. zajímalo by mě, jak se kreslí obočí s těma šablonkama (ne postupově, ale jako jak to jde), protože jednou mi kamarádka půjčovala nějakou šablonu a to bylo tak hrozný že jsem z toho nemohla spát :D
    Btw. 2 Skvělá recenze, jako vždy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto přesně jsi shrnula moje názory! Obaly až moc futuristické, líp bych to neřekla. Taky si mi potvrdila názor, že většina produktů je spíš na hustší obočí. Já s těma svýma dvěma chlupy moc parády s Gimme Brow neudělám :-D.. Také mi právě neudrží obočí zvednuté.. Roste mi směrem dolů a do stran. No s když nezahustí ani nezvedne, tak je mi k ničemu :-D

      Tak to jsem na recenzi opravdu moc zvědavá!!! Vzhledem k ceně NYXu bych si klidně i něco na zkoušku pořídila :-)

      Vymazat
  15. Zrovna před pár dny jsem si dívala na eshop Sephory a přemýšlela jsem, že si pořídím zrovna tuto sadu. Já teď používám na obočí Ardell a pro mě dobrý. Akorát už mě dochází, tak právě přemýšlím, co teď pořídit. Chci vyzkoušet něco nového.
    Jsem ráda, že jsi napsala tak upřímnou recenzi, všude jen čtu jak je to super. Stejně tak jak jsi to napsala s Havlíkovou Přírodní Apotékou, která mě opravdu hodně zklamala a přijde mě, že je až přehnaně chválená některými blogerky a youtuberky.
    Jinak máš fakt krásný fotky, je radost se dívat na tvůj blog.:))

    secret-diary-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já pořád neztrácím nadšení ani naději a věřím, že recenze má být pravdivá a upřímná :-))) Já druhou stranu, když člověk něco dostane "zadarmo", hůř se o tom píše, že ze to úplně k ničemu. Ale zaprodat se kvůli kosmetice nemám v plánu :-) stačí si vybrat ty značky, které mám opravdu ráda :-D

      Děkuji za pochvalu! I já se ráda chodím dívat na tvoje krásná líčení! :-) kdybych se cítila tak pěkná jako ty, taky bych to sem dávala :-D

      Vymazat
  16. Já jsemnsi vymyslela úplně nej řešení. Vše, co jsem vyzkoušela, se mazalo, mám mastnou pleť. Tak používá BAREVNÉ TUŽIDLO NA VLASY. Našplíchám si ho předem do ploché krabičky od krému. Nechám vyschnout. Pak aplikuju navlhčeným kartáčkem nebo klidně uchošťourem. Drží i několik dní, ikdyž si obličej odlíčím a obočí vynechám. Nemám moc chloupků, ale tužidlo umí divy. Pa

    OdpovědětVymazat