čtvrtek 20. října 2016

Bobbi Brown podzimní kolekce 2016 // novinky #5

Předvánoční kolekce Bobbi Brown prostě vždy stojí za to. Znovu se objevuje zlatá a prvky tmavě hnědé kůže a to já prostě můžu. Kabelky, boty, doplňky a u Bobbi i kompakty v mé oblíbené kombinaci. Elegance, nadčasovost a hlavně šmrnc. To všechno vidím vždy, když se podívám právě na letošní kolekci a vlastně i na většinu předchozích. Máloco mě dokáže tak nadchnout, jako právě předvánoční limitované edice...


Z podzimních novinek vlastním zatím jen dva kousky, s důrazem na slovo zatím, protože si prostě musím pořídit ještě pár dalších. Také tajně doufám, že se k nám dostane aspoň větší část limitovaných kolekcí, než to zatím vypadá, jelikož třeba kolekce Wine & Chocolate je prostě neodolatelná. City kolekce s paletkami inspirovanými Paříží, New Yorkem a Londýnem mě nechaly chladnou, zatímco luxusní kousky z limitované řady k 25. výročí se k nám nejspíš nedostanou. I tak jsem spokojená, protože jsem svoji Bobbi sbírku rozšířila o tyhle nádherné maličkosti.




Brightening Brick - Naked (LE)
Douglas eshop, 1400,-

Asi bych ani nedokázala spočítat, kolikrát jsem v souvislosti s Bobbi Brown prohlašovala něco jako, rozjasňující produkty Bobbi prostě umí. S tímhle kompaktem to není jiné. Nádherný, luxusní, poctivý kompakt ve zlaté barvě s vyraženým logem. Kvalitní a hlavně použitelné zrcátko a překrásný třpytivý pudr ve zlaté barvě, s teplým, lehce broskvovým tónem. Myslím, že další slova už jsou zbytečná. Byla to láska na první pohled a pak na všechny ty ostatní.

Pudr velmi jemně práší, o trochu méně než třeba Shimmerbricky. Jinak je jemný a tak akorát slisovaný. Jde velmi dobře nabírat jak syntetickým, tak i přírodním štětcem. Lesk je spíš na té jemnější straně, ale když po tváři přejedete víckrát, s přehledem nahradí ledaskomu rozjasňovač samotný. S lehkou rukou se dá použít i na celý obličej, doporučuji ale opravdu velmi jemně, protože ač se mi na swatchích nepodařilo lesk zachytit tak výrazně a v celé jeho kráse, na obličeji zas tak málo výrazný není. Výdrž je, jako ostatně u všech produktů BB tohoto typu, výborná a v podstatě celodenní. Nejvíce se pudr předvede na přímém slunečním světle, nebo na světle umělém, během běžného dne budete jen líbezně zářit. :)






Cool Dusk Eye Palette (LE)
Douglas eshop, 1420,-

Na mě neobvykle studená paletka, kterou ovšem s radostí doplním ještě minimálně jednou teplejší, ve stejně krásném obalu. Jak už jsem psala v úvodu, tenhle design je prostě sen. Odstíny tmavě hnědé, béžové, kůže, kožešinky a zlatá, nebo rose gold barva je můj šálek kávy. Kdybyste mě potkali na ulici, s největší pravděpodobností to bude v nějakém takovém, nebo hodně podobném outfitu. Ve chvíli kdy takhle vypadá kompakt makeup produktu, přestávám dýchat. Obal je samozřejmě kvalitní, precizně provedený, ostatní je zbytečné říkat, takže za sebe nechám mluvit fotky.

Paletka obsahuje pět stínů s různými finishy spolu se štětečkem, který je dvojitě zakončený. Kvalita stínů je nadprůměrná, dokonce mě překvapily. Občas jsem u Bobbi narazila na nějaký stín, který byl spíš podprůměrný a měla jsem k němu výtky. V této paletce není takový ani jeden, Nejedná se o neonové, nesmyslně moc pigmentované odstíny, naopak v nich vidím sofistikovanost, smysl pro detail a jednoduchost. V jednoduchosti je také kouzlo Bobbi stínů celkově. Každý, začátečník i makeup artista, může vzít paletku stínů a vytvořit perfektní líčení. Žádné záludnosti, žádné nesmysly. 






Cream (Eye Shadow) - světlá krémová bílá, tváří se matně, ale při aplikaci přes celé víčko je vidět téměř zanedbatelný a velice lehký sheen, (EDIT: stín nakonec bude asi jen matný a lesk dělala báze pod oční stíny- Glitter Glue, mám ji nově a nenapadlo mě, že by mohla přidávat stínům "lesk".) textura je sametová, pigmentace je spíš jemnější, nicméně si myslím, že je to záměr, opadávání, prášení, nebo rozmazávání u tohoto stínu samozřejmě není problém, výdrž i bez báze je perfektní, lehký lesk si drží velmi dlouho, s bází pak klasicky celý den
Praline (Shimmer Wash Eye Shadow) hnědo béžový stín s neutrálním podtónem, jak už typ stínu napovídá, jedná se spíš o jemný lesk a třpyt ve světle hnědé barvě, pigmentace je průměrná, mohla by být intenzivnější na můj vkus, neopadává, textura je velmi jemná a hladká, skoro nepráší, dobře drží
Heather Dusk (Mettalic Eye Shadow) studenější středně hnědý odstín s velmi jemným šedo fialovým metalickým finishem, stín je jemný, sametový a měkký, téměř neopadává, perfektně se rozmazává, výdrž je bezvadná i bez báze, s bází ale o malinko lepší, pigmentace skvělá (metalické odstíny mám u Bobbi nejradši!)
Fog (Eye Shadow) tlumená matná šedá, lehce práší, je dostatečně pigmentovaný, textura je na dotek trochu sušší, stín se naprosto skvěle rozmazává a dá se i dobře navrstvit, výdrž je perfektní
Eclipse (Eye Shadow) velmi tmavě šedý odstín s matným finishem, dá se velmi dobře vrstvit, v podstatě až do černé, opět trochu sušší konzistence, téměř neopadává, velmi lehce práší, naprosto skvěle se rozmazává do ztracena


Paletka bude ideální pro milovnice neutrálních nebo studených líčení. Studené kouřovky vystřihnete za několik minut a v podstatě bez práce. Velmi dobře se mi s paletkou pracuje a jsem mile překvapena, jak je hezky poskládaná. Nechybí mi v ní nic, ani přechodový matný hnědý odstín. Naopak, začala jsem díky tomu zkoušet trochu jiná líčení, než jsem zvyklá.

Metalické odstíny patří u Bobbi Brown ke špičce, ale zrovna tady jsou i ty matné opravdu povedené. Odstín Praline se mi zdál nejslabší do té doby, než jsem ho bez jakéhokoliv základu dala přes celé víčko a vypadala jsem zároveň upraveně a zároveň mi líčení trvalo asi tak dvě vteřiny. Trocha světle hnědé s leskem je sázka na jistotu a třpytu není moc, aby se ho ženy se starší pleti musely bát. Nejslabším stínem paletky se tedy stal bílý saténový stín, ačkoliv není vyloženě špatný.



Matné stíny z paletky (i obecně u Bobbi) se nanesené prstem na ruku neukazují příliš dobře. Nevzdávejte to s nimi a vezměte do ruky štětec. Já zkoušela štěteček přímo z paletky, který je něco mezi shaderem a blending brushem, je měkký, jemný a z přírodních štětin. Stíny se s ním nanášejí bezvadně. Swatche právě tímto štětcem můžete vidět na fotce dole. Použila jsem pod stíny bázi, štětcem jednou (!) důkladně zakroužila  ve stínu a následně pak přejížděla tam a zpátky po ruce. Malý syntetický a placatý štěteček na druhé straně je podle mě úplně zbytečný. Nepoužívám tento typ štětce a nejde mi s ním nabrat vůbec nic, natož stín. Pokud s vámi nechtějí stíny spolupracovat a v paletce k nim nebyl přiložen žádný štětec, zkuste se vždy podívat do nabídky dané značky, jaké štětce vyrábí. Pokud má značka drtivou většinu štětců z přírodních štětin, možná i trochu hrubší, tohle je přesně ten typ štětce, se kterým vám půjde produkt nabrat a rozmazat nejlépe. Z logiky věci jsou stíny a štětce jedné značky vytvářeny tak, aby byly kompatibilní. 




Nemohla bych být nadšenější a nepřekonal to ani rozjasňovač Dior, ani Giorgio Armani, ani nic jiného. Každý nákup u Bobbi je pro mě balzám na duši. Mimo tyto dva produkty se ještě velmi intenzivně zajímám o paletku Party to Go a pak právě o nějakou z paletek z vínovo čokoládové kolekce. Proč, to je vám asi jasné. Pokud něco křičí moje jméno, je to právě tahle limitka.. Zaujala vás City kolekce paletek? Bez jakých produktů z podzimních kolekcí nemůžete být a jaký design je vašemu srdci nejbližší? :) L.

14 komentářů:

  1. Wow, to je vážně krása! Bobbi Brown miluju čím dál tím více, momentálně chci vyzkoušet jejich makeup. Ale tahle kolekce je vážně super, že asi taky neodolám. Hlavně teda paletka je krásná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Makeup mám jen jeden (Skin Foundation) a jsem také nadšená, nečekaně :)) Ty obaly se jim opět prostě povedly. :)

      Vymazat
  2. Tá paletka je krásna veľmi pekná kolekcia ❤ wow

    OdpovědětVymazat
  3. Tá paletka je krásna veľmi pekná kolekcia ❤ wow

    OdpovědětVymazat
  4. Jako ten rozjasňovač??? tak ten musím mít! Jinak hezký post :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten rozjasňovač je dokonalý! Škoda, že se mi nepodařilo ho pořádně nafotit na ruce :( Na tváři je ten efekt neskonale krásný :)

      Vymazat
  5. Keď píšeš akýkoľvek článok o Bobbi Brown, nenormálne Ti zo slov kričí, že ju MILUJEŠ a že je to láska. Asi tak ako u mňa Guerlain :).
    Skvele napísaný článok s úžasnými fotkami.
    Obidva kúsky vyzerajú neskutočne príťažlivo, nositeľne, neodolateľne. Takže budem musieť prekonať svoju vrodenú lenivosť a zistiť kde by som ich mohla na SK kúpiť, pretože spolu s Tebou už reklamovanými shimmerbrickmi by na mne vyzerali úžasne !
    Ďakujem za odporučenie a už sa teším kedy ich vyskúšam !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to také z těch článků cítím, to se neboj. :) Když si po sobě něco čtu, občas si říkám, jestli ta personifikace makupu není možná až maličko moc.. kdo otiž takhle miluje prožívá kosmetiku, že ano :D Bobbi je prostě srdcovka, tak to musí být znát. Kdyby to někomu nedošlo z těch chvalozpěvů :D

      Zkoušela si eshop Douglasu? Douglas.cz, třeba posílají na Slovensko, ceny stejné :)

      Vymazat
    2. Ďakujem za tip na Douglas, pozriem a dúfam, že budem úspešná a vyskúšam.

      Vymazat
  6. To jsou kosmetické skvosty, balení i obsah jsou neodolatelné :o) Byť se častěji maluji teplými či neutrálními stíny, tahle paletka mě opravdu dostala. Stíny od Bobbi ještě žádné nemám a teď jsi mě opravdu moooc nalákala :o) A rozjasňující pudr taky vypadá krásně :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám úplně stejně! Ačkoliv teplé odstíny vedou, zrovna tahle paletka mě nadchla ;-) já už mám stínů docela dost a tipla bych, že inovují složení. Přijdou mi čím dál tím lepší. Nebo už prostě vím, co od nich čekat :-)

      Vymazat
  7. Ten placaty synteticky stetcek je eyeliner brush. Skuste ho jemne namocit vodou (funguje aj z Face Mist od Bobbi) a nabrat si z kraja najtmavsieho tiena. U Bobbi takto funguju vsetky tmave tiene ako jemna linka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho takhle používám! :-))) Ale myslela jsem, že je to klasicky syntetický na stíny s třpytkami. Děkuji za informaci :-)

      Vymazat