čtvrtek 13. října 2016

Podzimní maličkosti // theBalm rozjasňovače a tekuté rtěnky

Miluji podzim! Nejen kvůli huňatým svetrům, tmavě malinovým rtěnkám, nebo svařenému vínu, ale hlavně proto, že všechny značky přicházejí s novinkami, nebo s limitovanými edicemi produktů. A že jsou leckdy prostě neodolatelné, je jasné asi každé z nás.


Dnešní článek je tedy věnovaný právě limitovaným edicím, které rozhodně stojí za vaši pozornost. O všech produktech theBalm jsem psala v tomto článku a také jsem tekuté rtěnky zmiňovala tady, v mém prvním oficiálním příspěvku na blogu! A už tenkrát jsem je měla moc ráda. :) Pokud tedy chcete potěšit sebe, nebo i kohokoliv jiného, různé sady miniaturek a paletek jsou podle mě ideální. Nově značku theBalm koupíte také v Douglasu (i jejich eshopu), takže si produkty můžete vyzkoušet před jejich koupí.



theBalm the Manizer Sisters, 799,- koupíte tady
Na Facebooku theBalm probíhá soutěž právě o tyhle tři krásky! Soutěžit můžete zde.

Pokud ještě nemáte ani jeden z rozjasňovačů, teď přišla ta pravá chvíle. Vlastně přišla i pro všechny ostatní, kteří často cestují a nechtějí s sebou brát příliš mnoho produktů. Rozjasňovače jsou prostě krásné a ani se světlou pletí se nemusíte bát toho nejtmavšího, Betty, protože ten s jemnou rukou lze použít třeba jako bronzer. Všechny tři také můžete využít jako oční stíny, nebo Cindy místo/přes tvářenku. Jestli se stále ptáte, proč je celý beauty svět uctívá, je to nejen díky jejich úžasnému lesku a slušné výdrži na pleti, ale i kvůli jejich variabilitě a univerzálnosti.





Kvalitou mi přijdou v podstatě totožné, jako ty v kompaktech. Rozhodně se nemusíte bát, že byste nedostali lesk, který například od Lou všichni čekají a který tak zbožňujeme, Textura mi přijde o maličko méně měkká právě v triu, což opravdu vítám. Vzhledem k tomu, že s nimi mám v plánu cestovat, nerada bych, aby se mi v kosmetické taštičce rozbily. Kompakty, minimálně tedy ty moje, jsou na můj v kus až moc křehké.

Mezi odstíny jsou velmi drobné, na tváři již zcela nerozpoznatelné rozdíly. Mary-Lou (béžovo zlatý rozjasňovač) je v triu o trochu méně zlatý, Cindy-Lou (broskvovo zlatý rozjasňovač/tvářenka) o trochu broskvovější a Betty-Lou (bronzovo zlatý rozjasňovač/bronzer) více bronzový a výraznější. Na fotkách ovšem již žádný rozdíl vidět nebyl a jak jsem psala, na tváři také ne.




theBalm Meet Matt(e) Hughes, sada 6 mini matných tekutých rtěnek, 770,- koupíte tady

Srdce milovnic miniaturek a cestovních balení si jistě poskočí, protože pokud je něco ultra roztomilé, tak je to mini rtěnka. Tyhle nejsou výjimkou. Mimo obalu, který je oproti plnému balení o trochu jednodušší, jsou rtěnky totožné s těmi velkými. Stejná příjemně mátová a lehce sladká vůně, stejně velký i tvarovaný aplikátor a hlavně, pocitově stejná textura. Ta je sametová a krémová. Na rtech velmi lehká a na jedno namočení si zvládnu namalovat celé rty, což značí i výbornou pigmentaci, Pro perfektní pocit maluji na jedno namočení spodní ret a na druhé horní. Díky své krémovo pěnové konzistenci mají občas tendenci se nahrnout k okrajům rtů, ale není problém přebytečnou barvu rozetřít. Některé odstíny potřebují dvě přejetí pro plné krytí, což ale nepovažuji za mínus, protože rozhodně neovládám dovednost namalování rtů jedním tahem.. ;-)




Doma už jsem měla tři odstíny a ačkoliv je v sadě odstínů šest, stejný mám pouze jeden a tím je Committed. Porovnala jsem vám je pak i na fotkách, protože se odstínově mírně liší. Nevím, jestli se nebudou trochu barevně lišit i další odstíny.

Rtěnky na mých rtech drží velmi dobře, dokud se nenajím. Po jídle je potřeba je opravit. Pokud pouze piji, v perfektním stavu mi na rtech vydrží pět až šest hodin. Co na nich oceňuji nejvíce, je jejich pohodlné a příjemné nošení. Pro mě jsou tekuté rtěnky theBalm ideálně vybalancovaná výdrž a komfort. Bez použití balzámu mám večer velmi lehce suché rty, ale v mém případě je to zanedbatelné. S balzámem se logicky mírně sníží výdrž, ale za to o rtěnkách v podstatě nevím. Hodně se svým efektem podobají rtěnkám od Too Faced.



Sada mini rtěnek obsahuje šest odstínů
Charming - tmavá nude hnědá s vínových nádechem, na hodně světlé pleti bude vypadat tmavěji
Sincere - poměrně neutrální nude odstín s velmi jemným červeným nádechem
Committed - středně světlá nude s velmi mírným růžovým nádechem, spíš neutrální
Doting - světlá oranžová - něco mezi nude a oranžovou, čím světlejší pleť, tím bude oranžovější
Dedicated - tmavší vínovo malinová - nádherná podzimní barva!
Loyal - nádherná královská červená - každý máme jinou ideální červenou a tahle je ta moje :)

Meet Matt(e) Hughes
Charming, Sincere, Committed, Doting, Dedicated, Loyal, Honest, Chivalrous
Meet Matt(e) Hughes - Charming
Meet Matt(e) Hughes - Sincere
Meet Matt(e) Hughes - Committed
Meet Matt(e) Hughes - Doting
Meet Matt(e) Hughes - Dedicated
Meet Matt(e) Hughes - Loyal
Pro porovnání jsem přidala i zbylé tři odstíny, které mám v plném balení. Cena je 439,- a ačkoliv pak nevychází mini rtěnky vyloženě výhodně, pokud chcete mít více odstínů, nebo jich chcete víc zkusit, nemusíte nutně kupovat šest plných balení, ale vystačíte si s šesti mini verzemi. :)

Committed - středně tmavá hnědá nude, v plném balením je teplejší a víc hnědo červená, po zaschnutí na rtech mi rozdíl mezi odstíny přijde zanedbatelný
Honest - cihlově červená s teplým, lehce oranžovým podtónem, na swatchích se tváří zářivě, ale není
Chivalrous - poměrně zářívá střední růžová, dost studená, po chvíli nošení už tolik nezáří 



zleva Committed, mini Committed
Meet Matt(e) Hughes - Committed
Meet Matt(e) Hughes - Honest
Meet Matt(e) Hughes - Chivalrous
Novinek bude víc, k triu rozjasňovačů a setu mini rtěnek přibude ještě paletka stínů Appétit, kterou si můžete prohlédnout třeba tady. A pokud sháníte nějakou ultimátní matnou paletku, tak moje nejoblíbenější je určitě Meet Matt(e) Trimony, o které jsem psala zde. Set rtěnek i trio rozjasňovačů jsem dostala od českého zastoupení značky, za což jsem moc ráda a děkuji! Co vy a novinky? Jaká je vaše oblíbená podzimní barva rtěnky? L.


22 komentářů:

  1. TheBalm mám moc ráda, hlavně jejich paletky. Vlastním Mary Lou a vydrží mi asi do konce života, ted v létě jsem ji používala prakticky pořád :). Tekuté rtěnky jsem od nich ještě nezkoušela, ale ráda bych si nějaký odstín pořídila. Miniaturky jsou sice fajn, ale všechny odstíny by mi nevyhovovaly, tak si asi v Douglas vyberu jeden nebo dva, které opravdu využiju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám v Mary docela dost velkou díru, nicméně stejně mi vydrží ještě pár let. :)
      Dobré je, že si teď ty odstíny můžeš opravdu prohlédnout.. Dokud byl jenom eshop, byl to risk. Já pár let zpátky kupovala podle swatchů a stejně mě nakonec ty barvy překvapily :D

      Vymazat
  2. Mně se u The Balm obecně vůbec nelíbí obaly:-( Ale na rtěnky jsi mne moc nalákala, ostatně jako vždycky. Nádherný článek, opět nemám pocit, že by mi v něm chyběla jakákoli informace. A ty lip swatche jsou třešinka na dortu❤️❤️❤️Jinak paletka Appétit mě zaujala, znáš to - já a studené odstíny💏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě jsou ty obaly srovnatelné třeba s Benefitem nebo Too Faced :D, což nemyslím nijak zle, ale jakmile je to v papíru, pocit luxusu to ve mně prostě nevyvolává. Ačkoliv zrovna tenhle retro koncept u theBalm mi přijde lepší, než zářivě růžovo "tygrovaná" the power of makeup paletka ;-) Ta paletka Appetit je hezká, ale já si ji záměrně nevybrala, kvůli těm studeným :D

      Moc ti děkuji za pochvalu! Snažila jsem se :))))

      Vymazat
  3. Toto sú tak krásne ňuňu vecičky že až. Ja na rozajsňovačoch veľmi nefičím, ale toto trojbalenie je prenádherné. Skvelý nápad.
    Zato tie rúže, to sú iné kúsky. Pre mňa využiteľné minimálne 4 farby, iba s jednou by som mala problém (Dotting). Táto farba by pre mňa nebola.
    Vďaka za tip na súťaž, už som klikla :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty rtěnky jsou super! Doting je moc světlá už i na mně si myslím. :)) Já jsem naprosto unesená tím červeným odstínem! Ten mi prostě sedí a dobře se v něm cítím. A to mám s červenou na rtech málokdy :)

      Vymazat
  4. Ty rtěnky se mi snad nejvíce líbí! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Ty mini rtěnky jsou boží, jen bych bohužel polovinu odstínů nevyužila, na mě moc světlé :) Ale ta paletka Appetit, to je krása, přesně podle mého gusta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si zase říkala, že mi tam chybí pořádný nude odstín :D Ale aspoň je vidět, že každý máme jiný vkus a máme rádi jiné věci :)

      Vymazat
  6. 100 bodů za opravdové swatches! Dostala jsem jako dárek Honest a je to krásná, cihlová červená - sama bych si ji nevybrala, ale když ji teď mám, nosím ji překvapivě často. Btw. nejlepší podzimní barva rtěnky? Jelikož se v tomto životě asi neodvážím nosit malinově nebo ostružinově rudé rtěnky (mám Shame od UD, barva krásná, textura hrozná), nosím na podzim "zastřeně" fialovou barvu, např. Melted Fig od TF nebo Dominique od NARSu (po které jsem neskutečně dlouho toužila a až letos jsem si ji pořídila na pracovní cestě v USA).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu!! :)

      Honest je krásná cihlová červená, ale když jsem ji kdysi kupovala, čekala jsem úplně jinou barvu. Ono hrozně záleží, jakou pleť má osoba, která ty swatche dělá, pak to na každém vypadá jinak :)

      Musím si také nějakou rtěnku od NARS pořídit, ještě žádnou nemám. :) Já se zase naopak bojím fialových rtěnek, přijde mi, že v nich vypadám jako chodící smrt :)))

      Vymazat
  7. Robim si zalusk na rozjasnovac Mary Lou, limitku vsetkych troch by som pravdepodobne nevyuzila, len ma prekvapuje, ze sa odlisuje limitka od "originalu" :S ruze vyzeraju nadherne :)

    Na blogu sutaz :)
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta odlišnost je vidět pouze když si to swatchneš vedle sebe prstem na ruku :) Na tváři to vidět není. Rozdíl ve složení bývá u produktů velmi často a je nutný - plastový uzavíratelný kompakt může mít jiné složení než produkt, který je v papírové krabičce, kam se dostane mnohem více světla, vlhka a vzduchu. Aby měl stejnou trvanlivost, nebo aby se nekazil, musí se trochu pozměnit složení :)

      Vymazat
  8. TheBalm je moje srdcovka, pravděpodobně moje nejoblíbenější značka kosmetiky a když před pár lety přišly na trh s Meet Matt(e) Hughes rtěnkama, byla jsem z toho hotová, nakonec mám teda jen dvě (Adoring a Charming) ale musím říct, že jsem si je moc oblíbila a určitě do budoucna plánuji další. Když teď vidím, jak krásnou sadičku udělali, tak jsem dost tempted koupit si jí :D Co se týče tria, tak to mě moc neoslovilo . Na mě je i Cindy moc tmavá (respektive, jako rozjasňovač jí používat nemůžu protože je tmavá a takovou lesklou tvářenku nechci :D) , takže koupi neplánuji, ale podle mě tohle je skvělá věc, že to dali takhle do jedný sady, protože to usnadní cestování všem kosmetickým nadšencům. :)

    Mimochodem, máš překrásné fotky swatchů na rtech! <3 Moc povedený článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé <3 Děkuji!!

      Já mám the Balm taky hodně ráda! Je mi sympatický vším s čím přijde a produkty mi přijdou značně nedoceněné. Třeba jejich báze pod oční stíny mi drží stíny na místě o sto procent déle než primer potion... vyzkoušeno několikrát na jednom oku jedna, na druhém druhá. A při tom se o the Balm zas až tolik nemluví - je to škoda. Všechno co mám je bezva - bronzery, pudr, korektor, řasenka, linky, rtěnky... :)

      Vymazat
  9. Super článek, po těch mini rtěnkách už pokukuji od té doby, co jsem je viděla na FB. Mám od nich dvě a jsou obě úžasné. Červená se mi teda trochu vpíjí do vrásek, ale za to nemůže the Balm, ale můj věk :-D
    Mám od nich i rozjasňovače, paletku Nude 'Tude, Sexy Mama pudr a dvě tvářenky a teď jsem i v akci dostala řasenku, tu jsem tedy ještě nevyzkoušela. Ale se vším jsem zatím spokojená. Rozhodně moje oblíbená značka a dostalas mě k ní Ty ;-) takže díky!

    OdpovědětVymazat