pondělí 10. října 2016

Too Faced the Power of Makeup // recenze a GIVEAWAY

Ačkoliv je sada The Power of Makeup YouTuberky Nikkie vyprodaná, nemohu si odpustit alespoň malé shrnutí. A to zejména proto, že mi přijde maličko nefér to negativní hodnocení, které se na paletku snáší, protože já s ním nemohu tak úplně souhlasit. 


Pokud jste četly alespoň jeden můj článek o nějaké paletce Too Faced, určitě víte, že k nim připomínky mám. A to ke všem, bez výjimek. Některé odstíny práší, některé odstíny opadávají, některé odstíny nejsou tak dobře pigmentované a některé se hůř rozmazávají, nebo rychle ztrácí intenzitu. Není to tak, že bych Too faced paletky nekriticky zbožňovala a nezvládala o nich slyšet nic negativního. 

O tom, co si myslím o všech čtyřech velkých TF paletkách jste si mohly přečíst tady a to včetně mého hodnocení, že v každé paletce jsou slabé stíny, ať už pigmentací, ztrácením, texturou, nebo blednutím během dne. V této recenzi jsou i swatche na ruce nejen prstem, ale i štětcem na bázi. Stejně tak jsem zmiňovala že některé TF stíny ze všech paletek jsou vyloženě špatné. Další recenze jsou pak samostatně na paletku Sweet Peach zde a na paletku Totally Cute tady. Můj styl hodnocení jednotlivých stínů zůstává stejný jako v předchozích recenzích, jen chci věci uvést z mého pohledu na pravou míru, protože stejně tak, jako se občas něco nesmyslně vyhajpuje, se občas něco až zbytečně moc pomluví...





Too Faced The Power of Makeup, 1390,-

Devět očních stínů (unikátních pro tuto paletku)
Dvě tvářenky (obě ze stálé nabídky)
Bronzer (ze stálé nabídky)
Rozjasňovač (unikátně v této paletce)
Sáček s linkami ve fixu, miniaturou fialové BTS, třpytkami a primerem pod stíny

Trochu obsáhlejší úvod máme za sebou a já přejdu svižně rovnou k věci. V paletce se samozřejmě najde pár horších stínů a pár lepších. V porovnání s paletkou Totally Cute je tato nová paletka opravdu slabší, nicméně její kvalita je stále slušná. Na rozdíl od velké části ostatních spotřebitelů se mi paletka swatchuje prsty naprosto skvěle (viz fotky) a štětcem na bázi dobře - asi jako paletka Semi Sweet. Jak už jsem psala, jsou zde lepší i horší stíny. Na oku na bázi pak nemám problém ani s pigmentací, ani s nějak velkým opadáváním. Ano, třpytivé odstíny trochu opadávají, ale to mi úplně stejně opadávají při aplikaci třeba Moondusty od Urban Decay a na ty jsem nikdy nic takhle moc negativního neslyšela. 

I přesto, že bázi pod oční stíny používám zásadně naprosto vždy, chtěla jsem stíny vyzkoušet i bez báze. Pigmentace nebyla tak intenzivní, nicméně bych ji určitě neoznačila za vyloženě špatnou. Třpytivé stíny byly stále výrazné a třpytivé a i matné byly dostatečně pigmentované. Chápu, že někdo bázi pod oční stíny třeba nepoužívá a ani ji doma nemá. Ve chvíli kdy ji ale s paletkou dostanete k dispozici, její použití je určitě dobrým krokem. S bází totiž vypadaly všechny stíny moc hezky, intenzivně a nemusela jsem se nijak výrazně snažit s jejich vrstvením. O tom, že dobrá báze prodlouží výdrž stínů už snad ani nemusím mluvit. :)





Odstíny na fotkách jsem nanášela prstem na suchou ruku bez krému nebo báze a stíny přetřela zhruba dvakrát, matné asi třikrát. Třpytivé stíny, jak určitě všichni víte, je ovšem lepší nanášet ťupkáním a do víčka s primerem je vtlačit. S tímto postupem jsem neměla problém a pracovalo se mi se stíny poměrně dobře. Řekla bych, že pigmentace je napříč odstíny vyrovnaná, ale asi upřednostňuji spíš ty matné, třpytivé stíny jsou příjemně měkké, díky čemuž možná budou mít tendenci více opadávat. Všechny stíny (třpytivé i matné) nanáším štětcem s přírodním chlupem, lépe se mi tak pracuje a i lépe rozmazává. Stíny bych označila za TF průměr.

*Ivy - světlá matná bílá, lehce prášivá, ale přesto krémovější a ne úplně suchá
*Sugar Coated - růžovo stříbrná se spoustou třpytek, lehce opadává, textura je měkká, pigmentace dobrá, na oku není tolik růžový jako v paletce, růžový nádech ale stále vidím, moc pěkně mi drží na víčku
*Frosted Yum - studená stříbrná s až šedým nádechem a třpytkami, pigmentace je dobrá, trochu opadává, hůř se rozmazává
*Irresistible - neutrální zlatá se třpytkami, opadává minimálně, pigmentace dostatečná, textura měkká, průměrně se rozmazává (moc ji takto nepoužívám), nejlépe se nanáší prstem, během dne bledne (s použitím Glitter Glue nebledla ani trochu)
*Painkiller - světlá neutrální matná hnědá, ideální přechodový odstín, práší minimálně, je jemný a sametový, dostatečně pigmentovaný, dobře se ztrácí
*Makeup & Chill - nádherný. středně tmavý hnědý odstín, matný, téměř neopadává, velmi dobře pigmentovaný, dobře mi drží, pomalu se ztrácí a dobře se rozmazává
*Mystic Hour - moc pěkná teal barva, dobře pigmentovaný a výrazný odstín, textura je nejvíce příjemná ze všech třpytivých odstínů z paletky, dobře se mi nanáší i rozmazává
*Wham Bam - výrazná studená fialová, mírně opadává, na oku je poměrně výrazná, ale rychleji bledne během dne, textura je jemná a měkká, dobře se rozmazává, ale je ji potřeba navrstvit
*Wanted - matná černá, která se dá navrstvit, textura je sušší, ale není nepříjemně suchá, trochu mi opadává pod oko, téměř nepráší, tu nejčernější černou nečekejte, ale rozhodně bych ji neoznačila za šedou, pro mě nejslabší odstín paletky




Tvářenky Too Faced mám docela ráda, ale nepovažuji je za úplný top.. Přijdou mi ve většině případů velmi přirozené, tlumené, nicméně se dají vrstvit. Pokud je nanesu jen lehce, večer už nejsou skoro vidět. Celý den je ale u mě minimálně deset hodin běhání za dítětem, tudíž si výdrž upravte dle svého vytížení běžného dne. :) Při výraznějším nanesení mi drží dobře. Už jsem o nich zde na blogu psala a článek o paletce Love Flush si můžete přečíst zde.

*I Will Always Love You tlumená broskvovo oranžová, na tváři působí zdravě a má jemný zlatý lesk, přijde mi o trochu méně oranžová a výraznější než v paletce Love Flush a také textura mi přijde jemnější, na tváři ale žádný rozdíl poznat není
*Justify My Love tlumená studenější fialová, obsahuje třpytky, ty ale na tvářích v podstatě nevidím (s velkou pravděpodobností opadají) a tvářenka působí matně, je výrazněji fialová a studená než v paletce Love Flush, opět je to ale na tváři minimální rozdíl




Bronzer s vůní čokolády jsem si koupila nedávno ve verzi Milk a ačkoliv je ultra jemný a přirozený, jsem s ním poměrně spokojená. Stejné je to i s odstínem v paletce Chocolate Soleil. Ten je prostě jen o malinko výraznější - tmavší, rozmazává se dobře, krásně voní a výdrž je při silnějším nanesení slušná. Přijde mi texturou totožný s tím co mám doma v klasickém balení. Pořád je to bronzer hodně neutrální a dá se nanést jak jemně, tak výrazněji při navrstvení.





Rozjasňovač je inspirován stejnojmenným stínem z paletky Chocolate Bar. Champagne Truffle z Nikkie paletky není tak jemný a měkký, takže tolik nezdůrazňuje texturu pleti a podobu si zachovaly jen okrajově odstínem. Rozjasňovač je  lehce narůžovělý a studeně lesklý. Rozhodně bych neřekla, že je málo výrazný. 

*Chamapgne Truffle jemný bílo růžový rozjasňovač se středním leskem a jemnou a velmi hladkou texturou, navrstvit lze i do výraznějšího lesku výdrž je dobrá, asi jako u většiny rozjasňovačů ze střední cenové kategorie, zhruba šest hodin



Sada The Power of Makeup mimo paletky také obsahuje sáček, ve kterém najdete pár milých drobností, které vzhledem k ceně považuji za bonus. 

*Miniatura Better Than Sex řasenky ve fialovém provedení. Klasickou verzi mám a jsem s ní moc spokojená. Tato fialová je na tom stejně. Z dálky ale bohužel není vidět, že je fialová, což bývá problém u barevných řasenek obecně, intenzita odstínu by mohla být výraznější. Must have to určitě není, sběratelský kousek ano. (Vlastně jako celá paletka..) Pokud nemáte rády BTS řasenku, nebudete mít rády ani tuhle. :)






*Sketch Marker v černém odstínu jsou obyčejné černé linky ve fixu. Fixy obecně nevyhledávám, hlavně kvůli problémům s opotřebením hrotu. Ten se často roztřepí a pouští vlákna. Tento jev zatím nemohu posoudit. Fixa je velmi tenká, přesná a výrazně černá a velmi příjemně a zdárně se mi s ní linka kreslila. Vedlejší problém, který s těmito linkami mám, je, že se roztékají/krvácí. Jinými slovy jsou tak tekuté, že trochu zatečou do textury okolní pleti. Je pravda, že z větší dálky už to není příliš vidět, na můj vkus by to ale nemusely dělat vůbec. Tím největším problémem je ovšem jejich výdrž. Velmi často slzím a mé oči jsou extrémně citlivé na cokoliv - slzím i bez makeupu a dokonce i když na pleti nemám ani žádný krém. Tento jev bohužel linky vůbec nezvládly. večer jsem neměla už ani ocásky, ani vnitřní koutky. Pokud tento problém nemáte, s linkou byste mohly být spokojené.




*Miniatura Shadow Insurence, báze pod oční stíny. Nikdy jsem ji neměla, ale po pár vyzkoušeních musím říct, že mi stíny drží lépe než klasický Primer Potion od Urban Decay. Rozhodně kvalitní báze, kterou sice dostanete v malém balení, i tak vám ale podle mě vydrží opravdu dlouho. Upřímně, raději bych v sadě uvítala Glitter Glue, který je podle mě mnohonásobně lepší.



*Glitteraly třpytky v menším kalíšku mají v základu stříbrnou barvu, ale obsahují spoustu barevných třpytek. Na různých světlech vypadají různě. Co hodnotím kladně, třpytky jsou velmi jemné, takže tolik neopadávají jako hrubé třpytky a tolik nedráždí oči. Hodnotím je pozitivně a jsem s nimi moc spokojená. Používala jsem pod ně právě Glitter Glue také od Too Faced.






Že by se jednalo o nejlepší paletku všech dob vás tu přesvědčovat nebudu, protože si to sama nemyslím. Stejně jako si to nemyslím o žádné jiné Too Faced paletce. Nicméně jako úplný propadák ji určitě nevidím. Abych to nějak rozumně a stručně shrnula, paletka mi přijde slušná a nic extrémně špatného na ní nevidím. Názor si bude také moct udělat někdo z vás, protože jsem paletky koupila dvě a jednu vám chci dát.

Vybrala jsem právě tuhle také proto, že neobsahuje jen stíny, ale i tvářenky, bronzer a rozjasňovač, linky, třpytky s bázi a mini fialovou řasenku. V sadě máte prostě vše, co by se vám mohlo hodit doma i na cestách.. :) Giveaway bude probíhat na mém Instagramu od dnešního dne po dobu jednoho týdne. Podmínky a všechny další informace se dozvíte v průběhu dneška také na mém Instagramu.

Snad bude někomu paletka dělat radost a vy napište, zda máte v plánu se zúčastnit a jak se vám paletka líbí! Necháte se snadno strhnout kolektivním hajpem nebo hejtem? L.

29 komentářů:

  1. Líbí se mi upřímnost recenze. Zatím jsem žádnou paletku TF neměla a stejně chci nějakou vyzkoušet, at vidím, jak mi to sedne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že vyloženě zklamaná určitě nebudeš :-) O upřímnost mi šlo především ;-)

      Vymazat
  2. Mně osobně se paletka nelíbí designem a ani odstíny, protože tvářenky, rozjasnovač ani většina stínů by mi neslušela. Tudíž jsem o paletce neuvažovala. Jinak mám obecně Too Faced ráda a docela se divím, že na tuhle paletu je tolik rozdílných názorů..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, ten design rozhodně není pro každého :-)) Pokud nesedne skladba odstínů, je určitě zbytečné si paletku kupovat. ;-) Co člověk, to jiný názor no...

      Vymazat
  3. Ja som od Too Faced ešte nič neskúšala, no rozhodne sa chystám na bronzér Milk Chocolate Soleil a myslím, že aj maskara BTS by mi mohla vyhovovať. Inak veľmi pekný článok, krásne si to zhrnula! Keď som si prečítala, že máš pre jednu z nás túto paletku, skoro som odpadla :D

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, opět super článek!

    Já vždy dávám stínům i tvářenkám druhou šanci, protože né vždy je vše takové jak to vypadá.

    Slabší pigmentace stínů není zase až tak hrozná jak se zdá. Pigmentace vždy vynikne nejlépe až po nanesení báze pod stíny, taktéž to platí i u tvářenek, bronzerů i rozjasňovačů, kdy pigmentace vynikne vždy lépe až když se tyto produkty nanesou na něco, k čemu mohou přilnout.

    Navíc stíny nanesené na víčko se chovají mnohdy jinak než na ruce, proto tyto produkty nezavrhuji jen proto, že se někomu něco nezdá :) vždy po delším zkoušení rozhodnu, zda stíny stojí za to nebo ne, to samé platí i u jiných produktů :) Pokud mi nesednou, pošlu je dál, ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím!! Také to tak dělám a nenechám se strhnout názorem ostatních - většinou pak mám dokonce názor úplně jiný ;-)

      Vymazat
  5. Moc pěkně objektivně napsáno :o) Paletku jsem si nepořizovala, protože podobné odstíny už mám, musím si to vždy odůvodnit, abych nechtěla mít všechno :o)))
    Strhávat hajpem nebo hejtem se nenechávám. Ráda si to sama vyzkouším a udělám vlastní názor. Co se týče blogů, dám na doporučení někoho, s kým mi názor na většinu produktů sedne. Teď se chystám koupit si od TF medium sweet, i když jak píšeš je ze všech chocolate "nejslabší", barevně se mi moooc líbí. A v prosinci jdu do Sweat peach, která se má vrátit. Tentokrát váhat nebudu, aby mi zase nezmizela.
    Tvé recenze mi přijdou super, konstruktivní a sednou :o) Jelikož máš ráda ve stínech teplé barvy jako já, jaká je pro tebe ta nej paletka s teplými barvami případně paletka na podzim?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to tak mám, co si na vlastní ruce a oči "neosahám" tomu nevěřím ;-) Teplé odstíny ráda mám, to už všichni víme - ale tohle je opravdu těžká otázka :-))) no, že bych zvolila Sweet Peach ti asi moc nepomůžu :-D ale koukala jsi třeba na Zoeva Cocoa Blend? To je odstínově ráj pro mé oči a kvalita vzhledem k ceně velmi dobrá. Stejně tak the Balm Meet Matte Trimony - není vyloženě teplá, ale kvalita úžasná a krásné podzimní odstíny - neutrální vínová, teplá burgundy... :-)

      Vymazat
    2. Cocoa blend mam a patri mezi me oblibene:-) Konecne mi dorazila domu TF Medium sweet, ze ktere jsem nadsena:-) Na Matte Trimony jsem take jiz koukala:-) Pockam na nejakou akci a pujdu do ni:-) Peach je jasna, jakmile se objevi, akce neakce, bude ma:-)

      Vymazat
  6. Ach ty tvoje fotky :-) paletka se mi moc líbila barevně, a i design se mi líbí. Ale jelikož mi domů jede paletka od Tarte, a chci si pořídit broskvovou TF která mi utekla, tak jsem ji statečně přehlížela :-D a strhnout davem se nechávám ale jen na prvotní dojem :-D vždy se do něčeho zamiluji na první pohled, ale naštěstí pro peněženku, pak nastávají dlouhé úvahy zda věc koupit či ne...takže se mi málokdy stane že bych pak byla nespokojená :-) a na obecné "hejtování" produktů moc nedám, sama nejlíp vím co mi sedí a co ne ;-)
    Měj se hezky
    Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že rozmýšlíš, aspoň pak nemáš doma hromadu kravin, které ti nesednou :D (jako já :D) Jinak to mám stejně, ráda si udělám názor sama a strhávat se nenechávám. Většinou, když se strhnout nechám, jsem pak z vyhajpovaného produktu zklamaná ;-)

      Vymazat
  7. Krásně napsáno, Lucko❤️❤️❤️ My už jsme si o ní řekly všechno, ale já si určitě zasoutěžím!

    OdpovědětVymazat
  8. Nuž,
    ťažko hodnotiť niečo čo som sama nevidela a ani neskúsila.
    V každom prípade Tvoj skvelý článok mi všetko ozrejmil.
    Fotky, ako obvykle, skvelé.
    Ale asi sama od seba by som si paletku nekúpila, pretože asi 2 farby by boli pre mňa úplne nevyužiteľné.
    A či si zasúťažím ? Pokúsim sa o to :))), nakoľko na IG len pozerám fotky a "srdiečkujem", ostatné veci čo si dala požiadavky, som ešte nikdy nerobila :)))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem ti to objasnila :D Pokud budeš soutěžit, určitě budu držet palce! :)

      Vymazat
    2. Nuž, súťaženie sa zatiaľ nekoná, lebo aj napriek x pokusom sa mi nedarí zdieľať Tvoju foto cez IG. Neviem, ešte som to nikdy nerobila a nedarí sa mi :))).

      Vymazat
  9. Od této značky jsem nic nezkoušela, ale z té paletky by mi sedlo jen pár odstínu :) Ale jako i tak musím říct že pigmentace vypadá skvěle i odstíny se jim povedly! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s tou pigmenatací obecně také spokojená a odstínově se mi paletka také líbí :)

      Vymazat
  10. Vypadá nádherně! Od Too Faced jsem ještě nic nezkoušela, ale obávám se, že s pravidelnou výplatou se to asi změní :D

    OdpovědětVymazat
  11. Luci, to jsem si zase hezky početla, tvůj styl psaní se mi moc líbí! Od TF nic nemám, ráda bych vyzkoušela ;-) a máš pravdu, tato paletka je ideální, je tam od každého něco :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě velice těší! :)) Moc děkuji! Souhlasím, skladba je velmi rozumná a využitelná. :)

      Vymazat
  12. Mně přijde super to, že jsou v paletce všechny pudrové produkty, které při líčení používám a moc by se mi tím pádem hodila na cesty. Na IG samozřejmě soutěžím :). Četla jsem jak negativní, tak i nějaké veskrze pozitivní reakce na paletku, takže názor si vytvořím jedině tak, že si jí sama osahám :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš, leckdo ji určitě využije, právě proto, že obsahuje v podstatě všechno, co je k líčení potřeba. :) Také si většinou dělám svůj vlastní názor - ačkoliv mám svých pár oblíbených blogerek a youtuberek, na jejichž názor dám :) Držím palce v GA! :)

      Vymazat
  13. Ahoj, já také oceňuji objektivnost a nadhled recenze! Paletku mám již od půlky září, předpokládala jsem, že bude v Česku vyprodaná, tak mi ji má skvělá sestra dovezla ze zahraničí. Bohužel design mého oka není makeup friendly, nicméně paletku jsem moc chtěla a je krásná, i pro "loosera" mého očního typu. Co se moc nezmiňuje, že je to ideální, IDEÁLNÍ, paletka na cesty. Je tam všechno, tvářenky ani bronzer bych si samostatně nekoupila, ale přitom s nimi dokážu díky této paletce pracovat a překvapivě to vypadá skvěle. S Ivy, Painkiller a Makeup and chill si v životě vystačím. :) Časem určitě více lidí ocení, jak geniálně je právě na cesty poskládaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme na paletku stejný názor.. :) Právě proto jsem ji vybrala do GA - je v ní všechno, co člověk bude potřebovat na kompletní líčení očí i tváře, kromě černé řasenky, kterou stejně už každý má ;-). Říkala jsem si, že i kdyby vyhrál někdo, kdo mnoho kosmetiky nemá, tady mu nebude nic chybět. Stejně tak se dá jako stín použít i bronzer, rozjasňovač a tvářenky, tudíž škála odstínů tím rapidně vzrostla.. :)

      Vymazat
  14. Díky za poctivou recenzi. Paletka vypadá moc krásně, takž jsem se soutěže s radostí zúčastnila. Zatím mám od Too Faced pouze jednu paletku Budoir Eyes a jsem s ní nesmírně spokojená, je to jedna z mých nejoblíbenějších paletek:))

    OdpovědětVymazat