pondělí 19. února 2018

Co jsem dostala k narozeninám? || Dárky, life style nákupy, M.A.C, Instagram

Zdravím a přeji vám hezký den! :) Zdá se, že vás moje life style články poměrně dost baví, což mě opravdu těší! Proto jsem pro vás sepsala co se dělo v minulém měsíci celkově, aby to nebyly jen nákupy a věci, které jsem dostala v rámci spolupráce. A rovnou i otevřu nové téma a tím je Instagram a můžeme se spolu pobavit, jak některá témata vnímáte vy!


Na konci ledna jsem oslavila své dvacáté šesté narozeniny a několik z vás si přálo článek, co jsem k narozeninám dostala. Žádné velké překvapení se konat nebude, protože většinu jsem vám už ukázala na svém Instagramu. Doslova highlight a jeden z mých splněných snů je kabelka Gucci Marmont Small. Nebudu se o ní zbytečně rozpovídávat, protože stejně nejlépe vynikne až na fotkách. :) Mám z ní neuvěřitelnou radost a kdybych většinou nepotřebovala mít s sebou venku víc věcí, než jen klíče, telefon a peněženku, nosila bych ji neustále.

I když, to jí možná trochu křivdím, protože kromě svaté trojice, ha ha, se do ní vejdou ještě i třeba antibakteriální ubrousky, pudr, několik rtěnek, dudlík a kapesníčky. A to mám velkou peněženku i velký telefon. :)



Kromě kabelky jsem dostala kryt na telefon Ideal of Sweden v provedení černého mramoru. Ještě pokukuji po tom růžovém marble, abych se přiznala, tak uvidíme, za jak dlouho mě tenhle černý omrzí a budu chtít iPhonu vyměnit kabátek. :)

Na wishlistu na webu dejmidarek.cz mám pro rodinu vždy nějaký, alespoň malý seznam, abych jim pomohla s výběrem, protože je to prý hrozně těžké... :) Dárky si u nás v rodině dáváme všichni, vždycky to tak bylo, tudíž se také vždycky hodí lehké nasměrování tím správným směrem. Já jsem na něm měla i parfém Prada Candy, který jsem dostala a ze kterého mám velkou radost.



Některé z dárků jsou těžce nepublikovatelné, ani ne proto, že by se týkaly intimních témat, ale spíš proto, že jsou tak divné, že by je asi nikdo z vás nepochopil a možná bych  o pár čtenářů i přišla na dobro. :)) Tímto zdravím svoji nejlepší kamarádku a moc děkuji i za dárek, který vám ukázat můžu. Instax jsem si přála velmi dlouho a dostala jsem ho v šedé barvě. Teď se s ním učím fotit a řeknu vám, že to není žádná sranda. Polo automatická zrcadlovka a Photoshop versus polaroid. Víc k tomu asi není zapotřebí dodávat. Občas vznikne i taková fotka, kterou si budete pamatovat do konce života a to ne zrovna v pozitivním slova smyslu. :)


Tím bych asi uzavřela hlavní dárky, které jsem k narozeninám dostala. Samozřejmě jsem měla i dort a moje striktní dodržování diety vzalo za své, když jsem ho v noci během kojení půlku snědla. (Promiň Iri :D) Jako vždy jsem si leden užila, bůhví proč je to můj oblíbený měsíc! :)

Všichni už určitě víte, že jsem se našla ve focení a neskutečně mě to baví. Snažím se mít zábavné a hezké fotky a příliš se s nimi neopakovat. S tím je spojené, že neustále kupuji různé doplňky na focení a to skoro stejně často, jako kupuji kosmetiku. I když... :) Proto mi udělala radost nabídka spolupráce, při které jsem si mohla vybrat krásné designové sešity a kryt na telefon od české značky Love & Story Design. Líbí se mi tolik, že jsem si říkala, že vám je ukážu nejen na Instagramu, ale i na více fotkách tady v článku. Navíc, s kódem Lucie.wink v eshopu získáte 5% slevu. Takže pokud se vám bude něco líbit, určitě ji využijte. Já jsem se zamilovala hlavně do černého sešitu a musím si pořídit i ten druhý, s geometrickými vzory.





Jednou z kosmetických zastávek byl také M.A.C, kam jsem byla pozvaná na akci 1. 2, 3, která skrývá rychlé patnácti minutové líčení, které je zdarma pro všechny. A to po celý rok, nikoliv jen teď. :) Můžete si do M.A.C zajít vyzkoušet třeba tři kroky v líčení pleti, očí, rtů, nebo třeba konturování. Tahle služba je určena především těm z vás, kdo ráno nepoužíváte čtyřicet produktů, jako třeba já. Ehm. Ale i pokud ano, můžete si jít do M.A.C vyzkoušet vaše tři stěžejní kroky. Je jedno, jestli to bude něco na obočí, tvářenka a rtěnka, nebo korektor, bronzer a rozjasňovač..



Se mnou to bylo docela těžké, protože jsem zvyklá při líčení použít produkty snad úplně všechny, takže vybrat moje tři základní kroky chvíli trvalo. Nakonec jsme se ale s milou Luckou (M.A.C OC Nový Smíchov) shodly na makeupu, pudru (nebo ještě lépe pudrovém makeupu kvůli krytí) a bronzeru. Protože já a bronzery, že jo. :) Já jsem si ty tři svoje produkty mohla i odnést, ale Studio Fix Fluid makeup i Studio Fix Powder Plus pudrový makeup už doma mám, tak jsem si místo nich vybrala rozjasňovač a korektor. Korektor Pro Longwear miluju, to už víte a doma ho taky mám, ale v letním odstínu NC 25, tak jsem si vybrala světlejší NC 20 a k němu jsem si vzala jak jinak než bronzer, Mineralize Skinfinish v odstínu Give Me Sun! a rozjasňovač Extra Dimension Skinfinish v odstínu Beaming Blush.



Pomalu se blížíme k závěru dnešního článku a chtěla jsem vám poděkovat za milou podporu na Instagramu Mionetto, který jsem čtrnáct dní spravovala. Vlastně úplně poprvé jsem vytvářela content pro cizí stránku a moc mě to bavilo. Vy už jste určitě spoustu fotek viděli, ale i tak vám je ukážu ještě tady. Tématicky se mi totiž hodí k několika myšlenkám, o kterých vám ještě chci napsat.


Často slýchám odsuzování za to, že blogerky / inatagramerky tolik řeší počty followerů, jestli mají sladěný feed a tak podobně. Proto jsem se vás na to chtěla zeptat. Opravdu vám to tolik vadí? Že se tomu věnujeme a tudíž i řešíme, jak naše profily vypadají, jestli jsou fotky hezké a jestli "nám to roste"?  Pokud jste totiž na Instagramu, míra úspěchu, nebo lépe řečeno, jestli to děláme dobře, se pozná právě díky číslům a nikdo mi nevymluví, že čísla nejsou hlavní ukazatel. I já si občas říkám, že to moc řeším, ale není to tak, že když vám na něčem záleží, řešit to musíte? Já totiž co neřeším, to mě většinou ani vůbec nezajímá.

Vždy, když vidím anketu, jestli chtějí lidé raději fotky ze života, nebo ty vystajlované, ty reálné vedou na plné čáře. Realita je ale úplně jiná. Když občas sdílím nějaký hezký profil/feed s odkazem na danou osobu na Insta Stories, vidím počet lidí, kteří na jméno klikly. A i přes zmiňovanou preferenci reálných fotek, ty feedy, které jsou upravené a sladěné, mají několikanásobně větší počet kliknutí, než ty, které vcelku vypadají nesourodě. A teď nemluvím o drobné rozdílu, ale o násobcích. Například, na screen sladěného feedu se podívá pět set lidí a na  na první pohled nesladěný sedmdesát. Náhoda? Nemyslím si. :)



Prý jsou vystajlované fotky špatně, prý chcete realitu, ale není to na těch vystajlových fotkách taky realita? A teď nemluvím o tom, že si někdo v aplikaci zvětší na selfiečku oči, nebo zmenší pas. :)) Mluvím o tom, že když je prý hezká a naaranžovaná fotka, tak to není skutečnost. A co to tedy je? Často mi přijde, že si hezké fotky lidé pletou se lží. I když je na fotce krásná snídaně, káva, šampaňské, jahody, makronky, časopisy, nikdy jsem nikoho neviděla tvrdit, že takhle snídá každý den. 

Také na Instagram dávám jen to hezké, ne proto, abych někoho obelstila, že je můj život dokonalý, ale proto, že mi přijde zbytečné fotit vám, jak pět dní v týdnu snídám za chůze proteinový nápoj. Ale když mám chuť a udělám si to u nás doma hezké, proč vám to neukázat? Copak se někdo rád kouká na to, že je někdo jiný nešťastný, nemocný, nebo že má problémy? Já naopak nikdy nevím, jak na neštěstí ostatních reagovat, jsem z toho nervózní a je mi to nepříjemné. Asi jako když vám úplně cizí člověk na ulici řekne, že mu umřel pes. Může vám to být líto, ale popravdě, co mu na to máte říct? Hezká fotka nemá vzbuzovat závist, ale potěšit vás, asi jako když koukáte na koťátka. :)


Jasně, i já řeším problémy, býváme nemocní a moje snídaně většinou není vyfotitelná a nikdy jsem netvrdila, že je všechno zalité sluncem, ale spíš mám tendence se s vámi dělit o to dobré, hezké, inspirativní. A v neposlední řadě mě prostě baví vytvářet hezká zátiší. Není to chlubení, výzva k závisti, ani se vás nesnažím přesvědčit, že takhle uklizeno mám doma pořád. Nemám. Má vás to esteticky potěšit, jak se říká, zalahodit oku. :) Proto mi nevadí naaranžované fotky. Pro mě to je realita a navíc, já když už si dám práci s naaranžováním třeba košíku s ovocem, čokoládou a proseccem, tak vám můžu zaručit, že si ho taky sním a částečně i vypiju a mám z toho lepší pocit, právě proto, že jsem si to udělala hezké. :) Moc mě zajímá váš názor. Jak to vnímáte vy a proč? :) L.





23 komentářů:

  1. Dostala jsi úžasné věci, ta kabelka je fakt nádherná:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Lucka! K vystajlovanym fotkam a ladiacim feedom....je to novodobe umenie, urcity sposob vyjadrenia vlastneho estetickeho citenia. Nic menej a nic viac za tym netreba hladat.

    OdpovědětVymazat
  3. Dárky jsou úžasné, hlavně ta kabelka je božská :) A co se toho téma Instagram týče, já s tebou naprosto souhlasím. Instagram prostě je o hezkých fotkách, a sladěný feed je fajn, i když já na tom zase tak nelpím. Každopádně, vždy ocením, jak si s tím lidé vyhrají a chápu, že na tom hlavně blogerkám záleží. Tvůj Instagram a celý feed prostě miluju a moc mě inspiruješ, oceňuji jakou si s tím dáš práci a jak vše vždy hezky naaranžuješ, takže jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zladený a vystajlovaný feed je určite pekný na pohľad. Ja by som to však takto mať nemohla, lebo by som to nebola ja. U iných ľudí sa mi to páči, kliknem si na to, ale nepovedala by som, že častejšie ako na nezladené feedy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně! Každý přece může dělat co chce a přidávat co chce, pokud to někomu neubližuje :)) a to styl fotek na instagramu určitě nedělá ;)

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám instagram právě z tohoto důvodu. Chci se dívat na krásný načančaný fotky, jsou pro mě inspirací pro vlastní focení a sladěný feed je třešničkou na dortu. U tebe upřímně obdivuju, kde na to bereš čas se dvěma dětmi a nad každou tvojí fotkou slintám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Adél :) ono to jde samo, když mě to fakt baví! Mám to stejně, ráda koukám na krásné fotky! Ale není to podmínkou pro sledování, sleduji i dost holek, co nic neladí ale mám je prostě ráda :)

      Vymazat
  7. Mně je to třeba jedno, respektive sama sladěný feed nemám, protože kdybych měla přidávat jenom fotky, co se mi hodí, tak jich tam moc nemám, takže výpovědní hodnota by byla nulová. Některé účty s hezky sladěnými fotkami sleduji pro inspiraci hlavně co se týče designu, ale účtům například některých kosmetických firem, které vloží třeba 3-9 rozkouskovaných fotek jednoho produktu, dávám unfollow.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu a máš pravdu! Já se snažím to mít hezké ale zároveň přínosné... Ty rozkouskované fotky taky nesnáším :D

      Vymazat
  8. Krásne darčeky, je jasné, že Ti mali urobiť radosť. Kabelka nie je tak celkom môj štýl (u mňa by skôr pochodila Furla), ale pokiaľ Tebe urobila radosť, to je to hlavné.
    Dobrovoľne priznávam, že Minetto som sledovala len kvôli tebe, akonáhle prešli 2 týždne, ide to zase mimo mňa. Produkty tohto typu nepijem a teda ani nekupujem, takže mi je to vcelku jedno.
    Čo sa týka IG, záleží od veľa vecí. Napríklad ja mám účet na IG len kvôli sledovaniu fotiek, sama fotky nepridávam a nevidím dôvod.

    Samozrejme, že sa mi páčia fotky zladené a je mi jasné, že neodrážajú realitu (viď Facebook detto), ale keď to niekoho baví, venovať čas a energiu zladeniu feedu (prvýkrát som počula tento pojem), prosím.

    Ja rozlišujem prečo sledujem profily na IG.
    Niektoré kvôli informáciám, lebo viem, že to čo tam hodia (čokoľvek), stojí za to.
    A niektoré iné zase len kvôli fotkám (profily cestovateľského rázu alebo fotky miest typu Paríž, Rím alebo krajín Francúzsko a Taliansko).

    Na druhej strane, akonáhle vidím príliš veľa reklamy u blogeriek alebo moc okaté, ruším sledovanie. Nevidím dôvod sledovať takéto profily.

    Jááj, a páči sa mi keď medzi naaranžovanými fotkami sú aj nevydarené momentky, najmä s deťmi sú úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně tě chápu a rozumím! Já se to snažím zkombinovat, aby to nebylo bez duše, ale aranžování mě prostě baví! A fotky, kde najdu ručičku taky miluju :D jsou to moje děti že jo a přijde mi to ultra roztomilý :D

      Vymazat
  9. Skvělé fotky :) Je radost se na ně dívat!

    OdpovědětVymazat
  10. Ve sledování mám něco málo profilů, kde děvčata mají vystylovane fotky, třeba tebe. Pár mi jich pro potěchu oka stačí. Ale většina dalších profilů je zcela "normálních" asi jako můj vlastní. Každopádně je mi úplně jedno zda někdo dělá krásné zátiší nebo ne, hlavní je, zda mi fotka jako taková, nebo produkt či osoba na ní něco řekne. Krásný den, Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumím :) Já se právě snažím i něco sdělit, ne přidat jen hezkou fotku :))

      Vymazat
  11. My jsme se o tom už trochu bavily, takže můj názor znáš :-)
    Většina holek bohužel dělá věci právě jen na fotku (nastajlují si "insta-friendly" snídani, ale pak jí strčí příteli, vyfotí se v supr čupr outfitu a pak se jdou převléknout, tvrdí, že někde něco dělaly, protože to je cool a bude to vypadat dobře na IG, ale realita je opět jiná...). Když někdo na rovinu napíše "jen jsem chtěla mít pěknou fotku", tak ok, ale většina si právě na IG vytváří bublinu dokonalého života :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně! Ale o tom já tak úplně nemluvím, to víš :) to o čem mluvíš ty už je fakt extrém :D

      Vymazat
  12. Dostala si krásne darčeky!
    Čo sa týka témy fotiek a instagramu, mne až tak tie dokonalé profily nevadia. Viem, že taký dokonalý nie je každý deň a celý život, ale každý má právo uverejniť to čo chce. Navyše pekné fotky vždy potešia moje estetické cítenie a inšpirujú ma, tak prečo nie. :)

    deerly lost / blog instagram

    OdpovědětVymazat